1. leht 1-st

Tugev vibratsioon

Postitatud: 10 Juun 2019, 10:03
Postitas shortcut

Tere

Minu jaoks päris ootamatu situatsioon, millega pole varem kokku puutunud.

Ratas: DRZ 400
Probleem: väga tugev vibratsioon (esiamordid, lenksud, amordid)

Rattal on all uued MX rehvid ja asfaldil sõites ei saa kiiremini, kui 60-70km/h sõita ilma, et kogu see esimene ots hullult vibreerima hakkaks. Kuna ratta ostsin hiljuti ja pole varasemat referentsi siis ei kujuta ette, kas see võib olla tingitud rehvist. Varasemalt olen MX rehvid Transalplile alla pannud ning pole kunagi nii hullu vibra täheldanud.

Kui ma ratta ostsin ja sellega Viljandist Rapla sõitsin (siis juba oli vibra sees) siis peale seda sõitu hakkas üks amort lekkima. Ühtlasi avastasin, et esimene pöid oli pauku saanud. Nüüd on rattal all uus pöid ja kodarad, mis sai Streetmotos kenasti kokku pandud ja rihitud. Amordid tulid just Vugtecist täis hooldusest. Kuigi probleem on jätkuvalt alles, veidi leebem, kui pauku saanud pöiaga kuid siiski alles.

Pull lugu on see, et amordid vibreerivad ette ja taha poole sõidu suunas ja just asfaltil, kruusal võib mõnuga paugutada.
Esivõlli lasin enne uue ratta alla panemist peene liivapaberiga puhtaks ning läks ilusti rummu sisse.

Esimeseks rehviks on Michelin Starcross 5 Medium.
Hetkel on täielik WTF moment. Kas tõesti võib MX rehv nii hullusti (ja just sellist ette-taha) vibratsiooni asfaltil tekitada? :roll: :idea:


Re: Tugev vibratsioon

Postitatud: 10 Juun 2019, 13:18
Postitas Piipz

Minuarust on suht kindel, et see on MX rehv, mis sul nii teeb.
Kui mul XT660R oli, siis ma panin Mefo Stone Master rehvid alla ja kui 90-ni õnnestus kiirus saada, siis oli tunne, et viskab kohe teelt välja, nii hirmasti laperdas. Samas liiva peal oli superluks sõita. Juba nimi ütleb, et on pigem motokrossiks, kui asfaldile mõeldud.


Re: Tugev vibratsioon

Postitatud: 10 Juun 2019, 13:48
Postitas bitter

Transalp on raskem kui DRZ! Kas esiratas on tasakaalus? Võta alt ära, pane võllil keerlema ja jälgi kus peatub. Tee mitu katset. Kui iga kord ise kohas peatub, siis peaks enduuroka jaoks piisav olema :roll:. Pole viitsinud oma rattaid sedasi kontrollida aga emotsioon asfaldil 90-100 kmh on küll alati ühesugune: "mida paganat ma siin teen ja miks ma end niimoodi kiusan. Kus on esimene võimalus maha keerata?"