13. leht 15-st

Re: Mootorratta rehvid

Postitatud: 06 Mär 2016, 19:26
Postitas isakene
Scorpion Rally käisin seepärast välja, et ühtki hõredama nupuga maanteelegaalset rehvi ei turgatanud pähe. :) Aga üldiselt on nii, et ega ma ei teagi legaalset mudakõlbulikku esirehvi, õnneks seda teel siiamaani ei ole osatud ka kontrollida. 8)

Endal on hetkel mingi sarnase mustriga kõva rehv ees ja võib rahul olla. C19 on tõesti liiga hõre. C17 mulle meeldib, aga ma ei tea, kui kõvast segust tehtud on. Pehme mammutile ei kõlba.
Pilt

Re: Mootorratta rehvid

Postitatud: 07 Mär 2016, 17:16
Postitas Erik
Arvasingi, et üks E07 tümitamine lahti läheb. :) ON JAH SAAST! mulle meeldib! :) Kokku sain nii palju targemaks, et triibust on saanud romb ja seda just 130 mõõdu juures. Laiemad peaks olema lausa ilma triibuta/rombita. Sobib matkajale või ökonomistist kruusatallajale hästi. Lihtsalt muster võiks lõpuni välja kesta. :) K60 plaanin kunagi proovida.

E09 on mul juba tellitud...

NB! baltyre hinnakirjas on 130 lai E07 mingid ulmelised 100+euri. :O
http://baltyre.ee/userfiles/Hinnakirjad ... 202016.pdf

Re: Mootorratta rehvid

Postitatud: 07 Mär 2016, 18:27
Postitas Erik
isakene kirjutas:Asfaldil E09-ga muidugi eksperimenteerida ei soovita...:P
Õige suss tuleb ainult jalga ajada :wack:
[youtube][/youtube]

Re: Mootorratta rehvid

Postitatud: 07 Mär 2016, 20:27
Postitas Hr. Kaaru
http://www.reifendirekt.ee/cgi-bin/rsho ... p=R-137386
sellel rehvil ei ole triipu ja rombe, kirju muster täitsa lõpuni :D

Re: Mootorratta rehvid

Postitatud: 07 Mär 2016, 21:37
Postitas Piipz
Hr. Kaaru kirjutas:http://www.reifendirekt.ee/cgi-bin/rsho ... p=R-137386
sellel rehvil ei ole triipu ja rombe, kirju muster täitsa lõpuni :D
See on hirmus libe rehv asfaldil :(

Re: Mootorratta rehvid

Postitatud: 08 Mär 2016, 11:08
Postitas Villem
Olen oma kolmveerandmammutil, ehk XT660R'l proovinud ka igasugu kombosid ja ega tegelikult ei olegi olemas sellist head rehvi, mis igale poole sobib. Proovitud Heidenau K60 Scout, Michelin T63, Mitas E-09 ja Mitas C-17 igasugu samades ja erinevates esi-taga kooslustes.

Kõige offroadim ja seal esiotsa kinnihoidev on muidugi C-17 aga asfaltile on see paras nuhtlus: libe ja vajub ära ja ujub jubedalt. Kasutatud esirehvina ning E-09 taga.
E-09 on ka maastikul täitsa okei veel, aga esiosa enam väga kinni ei pea. Kuival asfaltil on hea aga märjaga on MEGA libe.
Michelin T63 on suht täpselt sama mustriga rehv, mis E-09, maastikul esirehv on nõksa parem, kuna külje nupud ulatuvad kaugemale ja on "teravamad". Väga suur vahe on aga asfaltil, kus T63 on nii kuiva kui ka märjaga väga hea pidamisega. Aravete rajal sai T63'ga igaljuhul jalaraua otsad järskudes kurvides vastu maad, aga see eest kulub ka väga kiirelt. Minul pidas jooks vastu 3000km ning mõlemad olid keskelt päris siledad. Kasutanud ka komboga E-09 ja K60 tagumisel rattal.
K60 Scoutiga muidugi märjale murule, muda ja pehme liiva sisse väga ei roni, kuid kruusal (ka lahtisel) ja asfaltil on ta väga hea. Peab ka päris hästi vastu, tagumisega sain sõidetud 9000km ja siis vahetasin katsetamiseks kärna vastu, oleks ka 10k rahus täis saanud. Kindlasti hinna, kestvuse ja omaduste poolest esireas ning tavalisel kruusateel sõites minu jaoks isegi palju mugavam, kui kärnad, sest ei uju.

Kuna omal on nüüd ka kerge enduurokas kõrval ja mammutiga enam nii offroaditama ei hakka, siis järgmisena tõenäoliselt lähvad nii ette kui taha K60. Või siis ka tagavaraks ette T63 Streetmoto orienteerumise ajaks, seal vahel on ikka vaja! :bsmile:

Re: Mootorratta rehvid

Postitatud: 08 Mär 2016, 13:07
Postitas Piipz
Villem, kui su XT660 veel minu käes oli, siis ühe ringi sõitsin ka nendega:
http://www.revzilla.com/motorcycle/mefo ... rear-tires
Kestsid küll ainult kuskil 1500-2000km aga liivas sai kurvis põlve maha küll :P
Asfaldil aga võttis niimoodi vibrama, et üle 80 väga sõita ei tahtnud.

Re: Mootorratta rehvid

Postitatud: 17 Mär 2016, 13:01
Postitas Ronk
villy kirjutas:
isakene kirjutas:Ainus asi, mis mammuti esiotsa märjal pinnasel ja mudas maas kinni hoiab, on kõva ja suht harva nupuga kärn. Selline muster nagu eelmise posti pildil, ees libedamaga ei pea, proovitud, klots ei tohi küljesuunaliselt reas asuda. Maanteelegaalsetest rehvidest ette peale Pirelli Scorpion Rally lambist nagu midagi ei turgatagi (ise proovinud ei ole, pildi järgi arvan) :) endal on mingi mittelegaalne Kyoto krossikärn ees. Tuliuus TKC80 ees ei omanud mudasel rajal mitte mingit pidamist. Samuti pehmest rehvisegust kärn venitab mammuti raskuse all nupu välja ja nupp libiseb läbi ning muidugi kulub ka ropult kiiresti. Streetmotos Karu pakkus suvel päris broo hinnaga asjalikku kärna ette, tema käest võid ka küsida.
Tänud asjaliku(ka eelmise) Eks ta vist nii ongi, et Mitas 09 kuluks palju kiiremini kui peaks asfaldil paremini hehe. Karu soovitatud kärna ette julgen ise ka soovitada. Peab hästi igal pool.
Mis see on siis mida Karu soovitab?

Re: Mootorratta rehvid

Postitatud: 17 Mär 2016, 18:49
Postitas kurisookaru
Ronk kirjutas: Mis see on siis mida Karu soovitab?
Karu soovitab:

http://www.streetmoto.ee/product/100630 ... nt-tt-51m/

Mina tulin sellega eelmine aasta Karakuli järve äärest tagasi (9000km), see kevad lasen veel edasi. Raske ratta all ei vibra ega tekita hirmu kurvides. 150+ kiirused asfaltil ei soovita, kruusal mõnus.
Ülevaatuse mehed vaatavad viltu muidugi selle rehvi peale.

See aasta jõudis meieni tänavalegaalne kärnakas, testida pole veel jõudnud, hind jääb 85.- kanti.
http://www.dunlopmotorcycletires.com/tire-line/d606/

Poes meile mõlemaid olemas.

Re: Mootorratta rehvid

Postitatud: 17 Mär 2016, 18:50
Postitas kurisookaru
Ahjaa, seda D606 saab ka 130/90-17 mõõdus :D

Re: Mootorratta rehvid

Postitatud: 17 Mär 2016, 19:36
Postitas renx
Kahju et 90/90 pole seda D952 saada. Liiga kitsas pole?

Re: Mootorratta rehvid

Postitatud: 17 Mär 2016, 20:57
Postitas Kalts
TKC-80, palun arvamusi märjal asfaldil pidamise, kurvisõidu ja ehk ka kruusakal kõlblikkuse kohta. Paneks täislastis ~180kg ühepütase bemmi alla, ees/taga 19"/17", lohviga. Sooviks mägedes väikestel pinnasteedel turnides paremat pidamist, aga samas ei tahaks asfaldil kurvides järgi anda. Kuiva ilmaga muidugi.

Re: Mootorratta rehvid

Postitatud: 17 Mär 2016, 21:05
Postitas randel
TKC80 on väga korraliku pidamisega selle kohta mis ta on, olen sõitnud sellega nii asfaldil kui kruusal ja mägedes ja sai kenasti hakkama igal pool, olid Husqvarna FE701 all, mis on veidi kergem, ca 150kg, aga samas võimsam. Nende suurim puudus, eriti tagumisel rehvil, on suhteliselt lühike eluiga. Eks see sõltub sõitjast, aga üle 5000km trippi ma sellega ise ette ei võtaks, või siis arvestaks täiendava rehvivahetusega vajadusega.

Re: Mootorratta rehvid

Postitatud: 17 Mär 2016, 21:10
Postitas pets77
Kuna mul kaks pilli, siis sooviksin bemmi metsa viia, ehk sinna midagi "kärnast" alla laduda ja millega saaks ka tänaval vahest sutsu teha.

mõõdud 100/90-19 ja tagumine 130/80-17


Soovitused? 8)

Re: Mootorratta rehvid

Postitatud: 17 Mär 2016, 21:18
Postitas yeekim
Märjal asfaldil sigalibe: TLN- TRT mnt pindamata kattel 3 käiguga kets ringi. Masinaks oli TDM850(4TX)
Asfaldil sõitsid, pisar silmas, kulumine oli kõrvaga kuulda :(

edu

Re: Mootorratta rehvid

Postitatud: 17 Mär 2016, 21:24
Postitas randel
See on suhteliselt tavaline veidi karvasema rehviga. Olen saanud tagaratta märjal asfaldil libisema ka 5.ja 6.käiguga 100hj ratta all, nii Heidenau K60, Mitas E-07 kui teiste analoogidega. Märja puhul loeb tihti ka see, kui palju õli eelnevalt teekattel on, vihm teeb sellised kohad eriti libedaks.

Re: Mootorratta rehvid

Postitatud: 17 Mär 2016, 22:28
Postitas pets77
Päris hea ülevaade, et mida pakutakse tänavalegaalset.


http://www.revzilla.com/dual-sport-motorcycle-tires

Re: Mootorratta rehvid

Postitatud: 18 Mär 2016, 15:25
Postitas renx
Oskab keegi öelda või mõõta Mitas e09 või michelin t63 ja TKC80 esirehvi mustri sügavust?
Netis kahes erinevas kohas jäid silma, et t63 8mm ning tkc 8.3mm.
Mul omal pole kordagi olnud t63/e09 uuest peast ning messil jäi ühel näituserattal tutikas tkc silma ning tundus palju rohkema mustriga kui siis teisel kahel. Hetkel t63 6mm ja sellel tkcl tundus nagu kordades rohkem mustrit.
Plaanis oli asendada millalgi tkc esirehviga aga kui sarnane t63/e09ga siis jätaks vahele ja paneks hoopis siis mingi muu kärna.

Edit: Leidsin ühest blogist digitaalse supleriga mõõdetud TKC80 rehvi millel oli uuena 9,8mm.

Re: Mootorratta rehvid

Postitatud: 18 Mär 2016, 16:02
Postitas Kalts
Kaevasin veel veidi netiavarustes ja nagu varemgi tundus on ratsionaalseim variant TKC-80 ees ja mõni muu dual-sport tüüpi taga.
On's keegi 100/90-19 ja 130/80-17 mõõtudega TKC-80 ja K60 Scouti tarvitanud? Kuivõrd on K60 Scouti kummisegu Mitase E07'st
parem? Scoutil on uhked M+S kirjad peal, aga noh teate ise kui palju sihukesi asja uskuda võib. K60 Silica on ka olemas, aga see
võib suvisel ajal liiga pehmeks osutuda? Samas jäi kuskilt silma, et TKC-80 segu on samuti silica sisaldusega. See muidugi ei tähenda,
et kõik silicaga segud oleksid ainult külmemaks ajaks mõeldud, aga K60 silica variant tundub just seda olevat?

Re: Mootorratta rehvid

Postitatud: 18 Mär 2016, 16:58
Postitas Loff
Siiamaani minu üks vaieldamatuid lemmikuid:
http://www.dunlopmotorcycletires.com/tire-line/d908/

Paraku vaid 21" ja 18" mõõtudes saada.

Re: Mootorratta rehvid

Postitatud: 18 Mär 2016, 19:06
Postitas Hr. Kaaru
Olin ka pikka aega TKC80 kasutaja, just esiotsal (normaalne rehv) .2015 kevadel panin prooviks ette odavama Sava MC23 Rockrider rehvi ja täitsa rahul ,6000 km sõitnud ja ei ole veel klotse nurga alla kulutanud. Meeldib se kombo, et tänavalegaalne kärn ees ja dual sport taga. ja ilmselt jääbki mul uus 21" k60 riiulisse seisma, kui keegi tunneb huvi võib kaupa teha :bsmile:

Re: Mootorratta rehvid

Postitatud: 18 Mär 2016, 23:04
Postitas isakene
Veel kord, lühendatult:

tüüpidele, kes halavad, et kärn ei hoia asfaldil kinni - Maxxis 6006, täiesti tänavalegaalne, kusjuures. Kes kärnalt asfaldirehviga võrdset pidamist tahab, mingu istmikku. Tüübid, kes halavad, et kärn kulub asfaldil jõle kiiresti - minge ka istmikku, kärn kulubki asfaldil jõle kiiresti või natuke vähem jõle kiiresti. Põhimõtteliselt, suurusjärgulises mastaabis rehvi kulumiskiirus asfaldil on pöördvõrdeline tema haardevõimega mudas (no okei mõningaste VÄIKESTE mööndustega). Maxxis 6006 ja Mitas E09 maksavad poole korraliku asfaldirehvi hinnast ja peavad ka poole vähem vastu. Kel pappi laialt ja tahavad rehvist viimast, need ostavadki bridge või michelini või pirelli või jumal teab mille vastavalt sellele mis parajasti rohkem meeldib. Kehtib siis tagarehvi kohta ja nii lihtne ongi.

Re: Mootorratta rehvid

Postitatud: 19 Mär 2016, 10:34
Postitas StreetMoto
Kui te mammutitega kärnahuvilised veel paar nädalat kannatate, siis jõuavad kohale esimesed partiid 130/80-17 eestlase lemmikmustrit Dunlopi D606. 21" ja 18" on olemas ja see on tõeline maiuspala metsas müttajatele. Tugev karkass, tänavalegaalne ja korralik kõrge nupp: http://www.dunlopmotorcycletires.com/tire-line/d606/

Nõudke StreetMotost - näha ja katsuda saab juba praegu 21" ja 18" mõõtusid. E-poes need täna veel ei kajastu, püüame järgmisel nädalal üles saada.

Re: Mootorratta rehvid

Postitatud: 19 Mär 2016, 10:38
Postitas pets77
Kas on ikka 80kõrgus? Jäi mulje , et on 90 kõrgus saadaval. Mis selle hind on ja mida saaksin ette kasutada 19 tolli?

Re: Mootorratta rehvid

Postitatud: 19 Mär 2016, 11:56
Postitas StreetMoto
pets77 kirjutas:Kas on ikka 80kõrgus? Jäi mulje , et on 90 kõrgus saadaval. Mis selle hind on ja mida saaksin ette kasutada 19 tolli?
Njah - paistab, et minu viga kiirlugemisel. 130/90-17 on tõesti D606 mõõduks aga kui kohale tulevad, siis saab võrrelda, mis reaalne kõrguse erinevus veljele paigaldatuna on. 19" ette ei ole midagi analoogset.

Re: Mootorratta rehvid

Postitatud: 19 Mär 2016, 13:39
Postitas renx
Diameeter teoorias 66,58cm vs 63,98cm. Mingi 2.6cm diameetri vahe aga jaga see pooleks ning saad siis 130/80R17ga võrreldes rehviseina umbes 1.3cm kõrgemaks. Peaks vist ilusti ära mahtuma kui rehvi serv liigub kiigele 1.3cm ligemale pikkisuunas.

Re: Mootorratta rehvid

Postitatud: 23 Mär 2016, 10:07
Postitas Ronk
Oeh eks tuleb tipa tapa teha streetmotosse ja lasta ennast ära rääkida :D

Praegune combo 950 adventure all - Taga E07 mitas ja ees oli vist mingi michelini nupp mida Karu ja Neeme kunagi pähe määrisid (kui keegi suudab tuvastada https://www.dropbox.com/s/dd3fm4dt9e25g ... 5.jpg?dl=0 )

Nende koosmõju oli suhteliselt talutav. Mudas sai mõned korrad tagumine küll kõvasti täis tõmmatud, kuid kuskilt läbi sõitmata ei jäänud selle tõttu.
Sai ka eelmine suvi nendega raplas kallutamas käidud Veldi koolitusel. Põlve sai vabalt maha ja imestasin just esimese nupu pidamise peale. Suhteliselt suure kalde ja kiiruse juures hakkas alles tunduma et tahab alt minna.

Kas on otseselt mingi suur vahe ka, miks peaks taga olema 150 lai mitte 130?

Re: Mootorratta rehvid

Postitatud: 23 Mär 2016, 10:47
Postitas Snowhite
Ronk kirjutas:Oeh eks tuleb tipa tapa teha streetmotosse ja lasta ennast ära rääkida :D

Praegune combo 950 adventure all - Taga E07 mitas ja ees oli vist mingi michelini nupp mida Karu ja Neeme kunagi pähe määrisid (kui keegi suudab tuvastada https://www.dropbox.com/s/dd3fm4dt9e25g ... 5.jpg?dl=0 )

Nende koosmõju oli suhteliselt talutav. Mudas sai mõned korrad tagumine küll kõvasti täis tõmmatud, kuid kuskilt läbi sõitmata ei jäänud selle tõttu.
Sai ka eelmine suvi nendega raplas kallutamas käidud Veldi koolitusel. Põlve sai vabalt maha ja imestasin just esimese nupu pidamise peale. Suhteliselt suure kalde ja kiiruse juures hakkas alles tunduma et tahab alt minna.

Kas on otseselt mingi suur vahe ka, miks peaks taga olema 150 lai mitte 130?
Kas Sul on taga originaal velg (adventure enda pöid=?)
kui jah, siis tagumine velg, samuti ka esimene, on võrdlemisi lai neil. Selle peale 140/80 on lill kasutada aga kõik muud on juba venitamised ja rehvid lähevad vale kujuga peale.
Selle suure pöia pluss ongi mingil hetkel see, et on võimalik väga jäiga seinaga tänava rehve kasutades tunda ennast nagu tänavarattal.
Negatiivne aga see, et rehvide vahetus on paras vaev ja kõveraks ja puruks lähevad nad ka ikka väga kergelt.

:bsmile:

Re: Mootorratta rehvid

Postitatud: 23 Mär 2016, 11:55
Postitas Ronk
Taga originaal jah. Selge, tänud vastuse eest. Eks siis peab 150-t edasi otsima :)

Re: Mootorratta rehvid

Postitatud: 23 Mär 2016, 14:31
Postitas desmorado
Ronk kirjutas:Taga originaal jah. Selge, tänud vastuse eest. Eks siis peab 150-t edasi otsima :)
Sai kunagi enda Adventurel 140/80 TKC80-t proovitud. Ilmselt jääb laia velje peal liiga kandiliseks või oli see TKC eripära, aga ilmnesid alt ära pidurdamised, nii asfaldil kui kruusal. Mingist kaldenurgast edasi oli tsikkel lowside`is külili. 150/70 Heidenauga ei ole selliseid üllatusi olnud.