Lai rehv

Kogu tõde mootorratta rehvidest, nende rõhust, tootjatest ja kulumisest. Kui mootorrattur tunneb huvi mootorratta rehvide vastu siis vastus tuleb siit. Ja küsimused samal teemal elik mootorratta rehvide kohta ka ikka siia.

Moderaator: Moded


Teema algataja
- - - -
Postitusi: 241
Liitunud: 23 Mär 2005, 10:22
Tsikkel: GSX750F Rull
Asukoht: Tallinn-Kuusalu-Loksa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 11 korda

Lai rehv

Lugemata postitus Postitas - - - - »

Tere!
Surfeerisin internetis ringi kui silma jäid tuunitud baigid.Näiteks selline http://www.superstreetbike.com/custombi ... index.html .Mind hakkas kummitama selline küsimus , et kuidas saab R4 mootorile paigaldada nii laia rehvi.Just huvi selle keti osa vastu.Natuke uurisin neid asju ja leidsin et kasutatakse mingit vigurit nimega jackshaft .See siis tekitab selle offseti.Nüüd oleks hea kui keegi suudaks mulle selgeks teha kuidas seda kasutatakse.Mismoodi on see kett mootorist eemale toodud?Ise mingit mõistliku ideed välja ei suutnud mõelda :lol:

Teen arograafmaalinguid Tallinnas. Kui huvi, anna teada. :bsmile:
viewtopic.php?f=14&t=63168&p=794583#p794583
Kristo
Kasutaja avatar

Nigga
Postitusi: 1086
Liitunud: 21 Juul 2004, 10:39
Tsikkel: Tsikkel: Tsikkel: Tsikkel

Lugemata postitus Postitas Nigga »

Kiige küljes on teine võll veel.


Teema algataja
- - - -
Postitusi: 241
Liitunud: 23 Mär 2005, 10:22
Tsikkel: GSX750F Rull
Asukoht: Tallinn-Kuusalu-Loksa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 11 korda

Lugemata postitus Postitas - - - - »

hmm..ise mõtlensin sama.Kas siis mõlemad hammakad on ühelpool võlli?Või kuidas see on lahendatud :roll:

Teen arograafmaalinguid Tallinnas. Kui huvi, anna teada. :bsmile:
viewtopic.php?f=14&t=63168&p=794583#p794583
Kristo
Kasutaja avatar

tramm66
Postitusi: 2430
Liitunud: 14 Juun 2005, 01:37
Tsikkel: gixxer
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 9 korda
Kontakt:

Re: Lai rehv

Lugemata postitus Postitas tramm66 »

- - - - kirjutas:

Tere!
Surfeerisin internetis ringi kui silma jäid tuunitud baigid.Näiteks selline http://www.superstreetbike.com/custombi ... index.html .Mind hakkas kummitama selline küsimus , et kuidas saab R4 mootorile paigaldada nii laia rehvi.Just huvi selle keti osa vastu.Natuke uurisin neid asju ja leidsin et kasutatakse mingit vigurit nimega jackshaft .See siis tekitab selle offseti.Nüüd oleks hea kui keegi suudaks mulle selgeks teha kuidas seda kasutatakse.Mismoodi on see kett mootorist eemale toodud?Ise mingit mõistliku ideed välja ei suutnud mõelda :lol:

Kui sa silmad hoolega lahti teed siis näed, et sinu viidatud ratta kett asub seal kus tehas selle pani.
Selliseid tuunijaid nimetan julgesti tsiklipededeks sest insenertehnilist lahendust vaadates võib ennast kõveraks naerda (kes ei viitsi pilti vaadata siis seletuseks, et ratas on laiuse võrra pikiteljest paremale nihkes ).
Kindlasti saab seda õigesti teha - pole üldse mingi probleemgi. Tuleb teha projekt koos vastavate arvutustega ja kui keegi mulle sellele kuluva aja kinni maksaks siis oleks see ka õige pea valmis :mrgreen:


Teema algataja
- - - -
Postitusi: 241
Liitunud: 23 Mär 2005, 10:22
Tsikkel: GSX750F Rull
Asukoht: Tallinn-Kuusalu-Loksa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 11 korda

Lugemata postitus Postitas - - - - »

seetõttu kasutasingi sõna TUUNITUD jutumärkides :wink: .Ka lugesin jutu läbi , kuid mu silmad ei suutnud uskuda , et nii uhke (ja usutavasti ka kalli) ratta puhul on tagavelg liht-labaselt kõrvale lükatud :roll: .Kuidas sellise masinaga on üldse võimalik sõita?Aga samas võib-olla on tegu lolli küsimusega sest ega need rattad vist kuigipalju ei sõidagi :lol:

Teen arograafmaalinguid Tallinnas. Kui huvi, anna teada. :bsmile:
viewtopic.php?f=14&t=63168&p=794583#p794583
Kristo
Kasutaja avatar

Nigga
Postitusi: 1086
Liitunud: 21 Juul 2004, 10:39
Tsikkel: Tsikkel: Tsikkel: Tsikkel

Lugemata postitus Postitas Nigga »

Tõesti... vaatasin nüüd üht teist pilti kah ja tõesti on ratas lihtsalt laiuse võrra paremal.
Siiski kasutatakse nö. "korralikul" tegemisel teist võlli


Teema algataja
- - - -
Postitusi: 241
Liitunud: 23 Mär 2005, 10:22
Tsikkel: GSX750F Rull
Asukoht: Tallinn-Kuusalu-Loksa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 11 korda

Lugemata postitus Postitas - - - - »

No võta näpust!Ei suuda mitte silme ette manada milline see peaks välja nägema. :lol: .Väike abistav joonis ei teeks teps mitte halba :wink: :lol: .

Teen arograafmaalinguid Tallinnas. Kui huvi, anna teada. :bsmile:
viewtopic.php?f=14&t=63168&p=794583#p794583
Kristo
Kasutaja avatar

Fredy.ee
Postitusi: 273
Liitunud: 28 Mär 2004, 22:41
Asukoht: EESTI
Kontakt:

Re: Lai rehv

Lugemata postitus Postitas Fredy.ee »

tramm66 kirjutas:
- - - - kirjutas:

Tere!
Surfeerisin internetis ringi kui silma jäid tuunitud baigid.Näiteks selline http://www.superstreetbike.com/custombi ... index.html .Mind hakkas kummitama selline küsimus , et kuidas saab R4 mootorile paigaldada nii laia rehvi.Just huvi selle keti osa vastu.Natuke uurisin neid asju ja leidsin et kasutatakse mingit vigurit nimega jackshaft .See siis tekitab selle offseti.Nüüd oleks hea kui keegi suudaks mulle selgeks teha kuidas seda kasutatakse.Mismoodi on see kett mootorist eemale toodud?Ise mingit mõistliku ideed välja ei suutnud mõelda :lol:

Kui sa silmad hoolega lahti teed siis näed, et sinu viidatud ratta kett asub seal kus tehas selle pani.
Selliseid tuunijaid nimetan julgesti tsiklipededeks sest insenertehnilist lahendust vaadates võib ennast kõveraks naerda (kes ei viitsi pilti vaadata siis seletuseks, et ratas on laiuse võrra pikiteljest paremale nihkes ).
Kindlasti saab seda õigesti teha - pole üldse mingi probleemgi. Tuleb teha projekt koos vastavate arvutustega ja kui keegi mulle sellele kuluva aja kinni maksaks siis oleks see ka õige pea valmis :mrgreen:

No nüüd lükkasid küll oma oksad vales kohas laiali. Kui sa just pool pime ei ole siis peaksid ju ometigi nägema et seal on 2 ketti ja kiigel topelt hammasrattad mis toovad tagumise keti täpselt nii palju kui vaja välja poole ja ratas jääb taga täpselt keskele.
Väike vihje järgneval lingil: http://www.candscustom.com/GalleryPages ... KArm1.html

Fredy.

Harley-Davidson ja Buell mootorrataste Ümberehitus
Autode ja Tsiklite transport USA'st
+372 5888 5888
fredy@fredy.ee
http://www.Fredy.ee
http://www.facebook.com/Fredy.eeDreamland
Kasutaja avatar

Laur
Postitusi: 377
Liitunud: 18 Nov 2005, 18:37
Tsikkel: VTX1800R
Asukoht: Muhv nõudmiseni
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas Laur »

M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans

Teema algataja
- - - -
Postitusi: 241
Liitunud: 23 Mär 2005, 10:22
Tsikkel: GSX750F Rull
Asukoht: Tallinn-Kuusalu-Loksa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 11 korda

Lugemata postitus Postitas - - - - »

vot seda ma otsisingi.Tänud (w)

Teen arograafmaalinguid Tallinnas. Kui huvi, anna teada. :bsmile:
viewtopic.php?f=14&t=63168&p=794583#p794583
Kristo

trim
Postitusi: 101
Liitunud: 19 Jaan 2006, 01:41
Asukoht: kose
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas trim »

siiski pilti vaadates ei ole tagaratas keskel vaid paremal pool

Palun Ära Solvu

Teema algataja
- - - -
Postitusi: 241
Liitunud: 23 Mär 2005, 10:22
Tsikkel: GSX750F Rull
Asukoht: Tallinn-Kuusalu-Loksa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 11 korda

Lugemata postitus Postitas - - - - »

kui aus olla siis see pilt oli ikka liiga kunstilise nurga alt võetud.Seal on ikka suht raske aru saada masina tehnilisest lahendusest :wink:

Teen arograafmaalinguid Tallinnas. Kui huvi, anna teada. :bsmile:
viewtopic.php?f=14&t=63168&p=794583#p794583
Kristo
Kasutaja avatar

Fredy.ee
Postitusi: 273
Liitunud: 28 Mär 2004, 22:41
Asukoht: EESTI
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Fredy.ee »

trim kirjutas:

siiski pilti vaadates ei ole tagaratas keskel vaid paremal pool

Ära unusta et tegu on 360 laia rehviga 14" laia velje peal on ju siililegi selge et bike perse on poole kitsam ja mõlemalt poolt jääb rehv välja.

Harley-Davidson ja Buell mootorrataste Ümberehitus
Autode ja Tsiklite transport USA'st
+372 5888 5888
fredy@fredy.ee
http://www.Fredy.ee
http://www.facebook.com/Fredy.eeDreamland
Kasutaja avatar

tramm66
Postitusi: 2430
Liitunud: 14 Juun 2005, 01:37
Tsikkel: gixxer
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 9 korda
Kontakt:

Re: Lai rehv

Lugemata postitus Postitas tramm66 »

Bueller kirjutas:
tramm66 kirjutas:
- - - - kirjutas:

Tere!
Surfeerisin internetis ringi kui silma jäid tuunitud baigid.Näiteks selline http://www.superstreetbike.com/custombi ... index.html .Mind hakkas kummitama selline küsimus , et kuidas saab R4 mootorile paigaldada nii laia rehvi.Just huvi selle keti osa vastu.Natuke uurisin neid asju ja leidsin et kasutatakse mingit vigurit nimega jackshaft .See siis tekitab selle offseti.Nüüd oleks hea kui keegi suudaks mulle selgeks teha kuidas seda kasutatakse.Mismoodi on see kett mootorist eemale toodud?Ise mingit mõistliku ideed välja ei suutnud mõelda :lol:

Kui sa silmad hoolega lahti teed siis näed, et sinu viidatud ratta kett asub seal kus tehas selle pani.
Selliseid tuunijaid nimetan julgesti tsiklipededeks sest insenertehnilist lahendust vaadates võib ennast kõveraks naerda (kes ei viitsi pilti vaadata siis seletuseks, et ratas on laiuse võrra pikiteljest paremale nihkes ).
Kindlasti saab seda õigesti teha - pole üldse mingi probleemgi. Tuleb teha projekt koos vastavate arvutustega ja kui keegi mulle sellele kuluva aja kinni maksaks siis oleks see ka õige pea valmis :mrgreen:

No nüüd lükkasid küll oma oksad vales kohas laiali. Kui sa just pool pime ei ole siis peaksid ju ometigi nägema et seal on 2 ketti ja kiigel topelt hammasrattad mis toovad tagumise keti täpselt nii palju kui vaja välja poole ja ratas jääb taga täpselt keskele.
Väike vihje järgneval lingil: http://www.candscustom.com/GalleryPages ... KArm1.html

Fredy.

Eriti lollidele võin teha ERANDI ja ennast korrata. Nimetatud pildil oleval tsiklil on tagaratas pikiteljega võrreldes paremale nihutatud. Olgu seal või 7 ketti.
Parandan... teemaalgataja viidatud lingil kui veel miski küsitavus.

Kasutaja avatar

Hans
Postitusi: 1242
Liitunud: 14 Sept 2004, 11:53
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Hans »

On ikke nihkes küll. :shock:

Tsitaat:

The snake needed to slither on some pretty special rims, and if you check out the rear you'll see it's not only enormous, it's massively offset. They had a special one-off pair of wheels made by RC Components, and the rear is 14 inches wide with a 9-inch offset to the right side, which gives it a style that almost resembles a single-sided swingarm's arrangement. Obviously, it's actually a standard double-sided swingarm made by C&S Custom Cycles-but what a cool look.

Hans

V-MAX
Kasutaja avatar

spinna
Postitusi: 3010
Liitunud: 02 Veebr 2004, 19:32
Asukoht: Saaremaa

Lugemata postitus Postitas spinna »

Justkui oleks mõlemat. Ketti vaadates jääb mulje nagu oleks neidki ikkagi kaks. Võib olla petab silma.

Suzuki GSX 750 Inazuma
Kasutaja avatar

tramm66
Postitusi: 2430
Liitunud: 14 Juun 2005, 01:37
Tsikkel: gixxer
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 9 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas tramm66 »

Analüüsisin vahepeal ka kodanik Bueller viidatud lingil nähtut http://www.candscustom.com/GalleryPages ... KArm1.html . Need sellid seal peaksid pigem järelhaagiseid või siis liiklusohutuse seisukohalt pigem kasvuhooneid kokku keevitama.

Kasutaja avatar

speedvana
Postitusi: 865
Liitunud: 17 Juun 2007, 13:41
Tsikkel: FZR
Asukoht: tallinn/+
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas speedvana »

nüüd ei saa her. trammist aru, nende kettidega jebides pane või teerull alla, milleks lisaliigutusena midagi nihkesse panna?
kui just kogemata nii välja ei kukkunud

Kasutaja avatar

Nigga
Postitusi: 1086
Liitunud: 21 Juul 2004, 10:39
Tsikkel: Tsikkel: Tsikkel: Tsikkel

Lugemata postitus Postitas Nigga »

Ju siis ei osatud seda 360 rehvi korralikult paigaldada.

Kasutaja avatar

Fredy.ee
Postitusi: 273
Liitunud: 28 Mär 2004, 22:41
Asukoht: EESTI
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Fredy.ee »

Et siin pool pimedatel analüütikutel, projekteerijatel, õigesti tegijatel ja niisama kadedatel punnitajatel igav ei hakkaks panen lingi kus on paremini välja toodud kogu projekt kus on 360 lai taguratas ja paremapoolene vedu. cm'ne nihe on tavaline nähtus kõikidel laiade taguratastega pillidel seda enam kui ratta laius on 300+ siis pole enam vahet kuna s**t on sõita ka ilma nihkes olekuta. Pole vahet kummalt poolt vaatad 360 ratas on mõlemalt poolt sitaks laiem kui perse.

http://www.candscustom.com/GalleryPages ... llery.html

Väga lihtne on teisi maha teha, naeruvääristada ja soovitada kasvuhooneid kokku keevitama minna ja nimetada ennast parimaks inseneriks Liivimaal aga kui ütleja on keegi niisama põlve otsas nikerdaja siis paneb mõtlema et kas on tegu ikka tõsiselt võetava inimesega.
Eestis kahjuks ei ole veel sellisel tasemel tegijaid ja ei tule kaa nii pea peale 1 mehe (Igor) kes oleksid võimelised ise ehitama samaväärseid rattaid garanteerides töö kvaliteedi.

Harley-Davidson ja Buell mootorrataste Ümberehitus
Autode ja Tsiklite transport USA'st
+372 5888 5888
fredy@fredy.ee
http://www.Fredy.ee
http://www.facebook.com/Fredy.eeDreamland
Kasutaja avatar

Nigga
Postitusi: 1086
Liitunud: 21 Juul 2004, 10:39
Tsikkel: Tsikkel: Tsikkel: Tsikkel

Lugemata postitus Postitas Nigga »

Sellisel juhul ei tohiks sinul ka midagi öelda olla eks ;)


Teema algataja
- - - -
Postitusi: 241
Liitunud: 23 Mär 2005, 10:22
Tsikkel: GSX750F Rull
Asukoht: Tallinn-Kuusalu-Loksa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 11 korda

Lugemata postitus Postitas - - - - »

kui saladus pole siis mis tsikkliga tegu oli.Endal ka momendi 130 all.Kas 180 sobitamiseks tuli teha ka mingeid ümberehitusi tagakiiges või oli tõepoolest kiige ja ratta vahel niipalju tühja ruumi :shock: .Ka võin vist oletada , et ratas tuli asendada mingi laiema velje vastu :roll: .

Teen arograafmaalinguid Tallinnas. Kui huvi, anna teada. :bsmile:
viewtopic.php?f=14&t=63168&p=794583#p794583
Kristo
Kasutaja avatar

tramm66
Postitusi: 2430
Liitunud: 14 Juun 2005, 01:37
Tsikkel: gixxer
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 9 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas tramm66 »

Bueller kirjutas:

Et siin pool pimedatel analüütikutel, projekteerijatel, õigesti tegijatel ja niisama kadedatel punnitajatel igav ei hakkaks panen lingi kus on paremini välja toodud kogu projekt kus on 360 lai taguratas ja paremapoolene vedu. cm'ne nihe on tavaline nähtus kõikidel laiade taguratastega pillidel seda enam kui ratta laius on 300+ siis pole enam vahet kuna s*** on sõita ka ilma nihkes olekuta. Pole vahet kummalt poolt vaatad 360 ratas on mõlemalt poolt sitaks laiem kui perse.

http://www.candscustom.com/GalleryPages ... llery.html

Väga lihtne on teisi maha teha, naeruvääristada ja soovitada kasvuhooneid kokku keevitama minna ja nimetada ennast parimaks inseneriks Liivimaal aga kui ütleja on keegi niisama põlve otsas nikerdaja siis paneb mõtlema et kas on tegu ikka tõsiselt võetava inimesega.
Eestis kahjuks ei ole veel sellisel tasemel tegijaid ja ei tule kaa nii pea peale 1 mehe (Igor) kes oleksid võimelised ise ehitama samaväärseid rattaid garanteerides töö kvaliteedi.

Sa Bueller siis astu läbi ja vaata tehtud tööd üle. Kus kurat sa selle Liivimaa parima jutu üldse võtsid? Ikka Baltimaade parim (lol)
Ei ok, mõtetu lõõpimine. Kõik mis ma öelda tahtsin on juba ammu teemas öeldud.
Kui keegi korralikumat kiike tahab, kui see mille kallal ilkusin siis võin selle teha. PS. sama põlve otsas kus on valminud Eesti ja ka Baltimaade karikaid toonud rattad :wink:


Teema algataja
- - - -
Postitusi: 241
Liitunud: 23 Mär 2005, 10:22
Tsikkel: GSX750F Rull
Asukoht: Tallinn-Kuusalu-Loksa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 11 korda

Lugemata postitus Postitas - - - - »

Andrus , uuriks natuke edasi seda.Mis sikkliga tegu oli ja kuidas sa seda offsetti muutsid...oleks päris huvitav teada :roll:

Teen arograafmaalinguid Tallinnas. Kui huvi, anna teada. :bsmile:
viewtopic.php?f=14&t=63168&p=794583#p794583
Kristo

joel
Postitusi: 1802
Liitunud: 06 Apr 2005, 18:52
Asukoht: Tartu
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 110 korda

Lugemata postitus Postitas joel »

tramm66 kirjutas:

Analüüsisin vahepeal ka kodanik Bueller viidatud lingil nähtut http://www.candscustom.com/GalleryPages ... KArm1.html . Need sellid seal peaksid pigem järelhaagiseid või siis liiklusohutuse seisukohalt pigem kasvuhooneid kokku keevitama.

Äkki avaldad teistele ka, miks seal piltidel nähtu liiklusohtlik on?

Joel
Kasutaja avatar

bash
Postitusi: 786
Liitunud: 13 Mai 2005, 15:23
Asukoht: Saue
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas bash »

joel kirjutas:
tramm66 kirjutas:

Analüüsisin vahepeal ka kodanik Bueller viidatud lingil nähtut http://www.candscustom.com/GalleryPages ... KArm1.html . Need sellid seal peaksid pigem järelhaagiseid või siis liiklusohutuse seisukohalt pigem kasvuhooneid kokku keevitama.

Äkki avaldad teistele ka, miks seal piltidel nähtu liiklusohtlik on?

Usun, et ta pidas keevituskvaliteeti silmas. Kes vähegi keevitusega kokku on puutunud, näeb vahet.

Aga te kes te neid 130-180 vahetusi teete. Ma loodan, et te neid baikidele ei tee :shock: .

Just enjoy ... nothing less, nothing more
Kasutaja avatar

Nigga
Postitusi: 1086
Liitunud: 21 Juul 2004, 10:39
Tsikkel: Tsikkel: Tsikkel: Tsikkel

Lugemata postitus Postitas Nigga »

AndrusB kirjutas:

Tere
päris julgeid avaldusi teete
Ma olen asendanud originaalis oleva 130 rehvi
180 vastu
Kõik sai tsentris ja otse.
Järgmisena plaanis 180 asendada 240 vastu.
Siinkohal peab lisama , et ei saa üldistada
tuleb süveneda konkreesesse sõidukisse ja seejärel leida
õige (optimaalne ) lahendus

Lugupidamisega
Andrus

Minu nägemist mööda ei ole sinu tehtud rattast keegi rääkinud? Jutt käis konkreetselt sellest mis teema esimeses postis näidatud lingi all on. Räägime ikka asjast...

Pilt


Teema algataja
- - - -
Postitusi: 241
Liitunud: 23 Mär 2005, 10:22
Tsikkel: GSX750F Rull
Asukoht: Tallinn-Kuusalu-Loksa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 11 korda

Lugemata postitus Postitas - - - - »

Aga te kes te neid 130-180 vahetusi teete. Ma loodan, et te neid baikidele ei tee .

:lol: Ma sain just aru , et see on baigile tehtud

Teen arograafmaalinguid Tallinnas. Kui huvi, anna teada. :bsmile:
viewtopic.php?f=14&t=63168&p=794583#p794583
Kristo
Kasutaja avatar

spinna
Postitusi: 3010
Liitunud: 02 Veebr 2004, 19:32
Asukoht: Saaremaa

Lugemata postitus Postitas spinna »

bash kirjutas:

Usun, et ta pidas keevituskvaliteeti silmas. Kes vähegi keevitusega kokku on puutunud, näeb vahet.

Esita siis argumendid ka!
Ma olen siis vist liiga palju kokku puutunud, ma ei näe seal suurt midagi laita. Kui tegu oleks paadiga siis võiks ette heita paari katkestamisel tekkinud nn kraatrit mis hermeetilise õmbluse puhul on vastunäidustatud. Muidu on õmbluste servad ilusti sisse sulanud ja irvitavaid ääri ei ole. Tegelikku kvaliteeti saaks hinnata ainult kas röntgeniga või freesi abil avamist tehes. Booride olemasolu ei ole selles konstruktsioonis sugugi mitte ülioluline puudus ( neid ka õmbluse vaatlemisega niikuinii tuvastada ei ole võimalik ), keevituse läbivust ei saa ka silmaga hinnata. Õmbluse välimus on tihti üleüldse väga petlik, mõne mehe muki-kakk võib tehniliselt perfektne olla ja teise mehe sile ja nägus õmblus võib röntgeni all absoluutseks vusserduseks osutuda. Mõlemaid juhuseid on nähtud ;)
Kaldun arvama, et Trammi kriitika võib pigem konstruktsioonile suunatud olla. Aga keevitusinsener ma muidugi ei ole kah.

Suzuki GSX 750 Inazuma

Teema algataja
- - - -
Postitusi: 241
Liitunud: 23 Mär 2005, 10:22
Tsikkel: GSX750F Rull
Asukoht: Tallinn-Kuusalu-Loksa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 11 korda

Lugemata postitus Postitas - - - - »

Tere!
Surfeerisin internetis ringi kui silma jäid tuunitud baigid.Näiteks selline http://www.superstreetbike.com/custombi ... index.html .Mind hakkas kummitama selline küsimus , et kuidas saab R4 mootorile paigaldada nii laia rehvi.Just huvi selle keti osa vastu.Natuke uurisin neid asju ja leidsin et kasutatakse mingit vigurit nimega jackshaft .See siis tekitab selle offseti.Nüüd oleks hea kui keegi suudaks mulle selgeks teha kuidas seda kasutatakse.Mismoodi on see kett mootorist eemale toodud?Ise mingit mõistliku ideed välja ei suutnud mõelda

_________________

Kristo

Minu nägemist mööda ei ole sinu tehtud rattast keegi rääkinud? Jutt käis konkreetselt sellest mis teema esimeses postis näidatud lingi all on. Räägime ikka asjast...

Täpsustan siis et jutt ei käi AINULT sellest konkreetsest rattast , vaid üldiselt. :wink: Seda ratast kasutasin oma jutu/küsimuse näitena.

Teen arograafmaalinguid Tallinnas. Kui huvi, anna teada. :bsmile:
viewtopic.php?f=14&t=63168&p=794583#p794583
Kristo
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Rehvid, rehvid, rehvid”