Lai rehv
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 241
- Liitunud: 23 Mär 2005, 10:22
- Tsikkel: GSX750F Rull
- Asukoht: Tallinn-Kuusalu-Loksa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 11 korda
Lai rehv
Tere!
Surfeerisin internetis ringi kui silma jäid tuunitud baigid.Näiteks selline http://www.superstreetbike.com/custombi ... index.html .Mind hakkas kummitama selline küsimus , et kuidas saab R4 mootorile paigaldada nii laia rehvi.Just huvi selle keti osa vastu.Natuke uurisin neid asju ja leidsin et kasutatakse mingit vigurit nimega jackshaft .See siis tekitab selle offseti.Nüüd oleks hea kui keegi suudaks mulle selgeks teha kuidas seda kasutatakse.Mismoodi on see kett mootorist eemale toodud?Ise mingit mõistliku ideed välja ei suutnud mõelda
viewtopic.php?f=14&t=63168&p=794583#p794583
Kristo
-
Teema algataja - Postitusi: 241
- Liitunud: 23 Mär 2005, 10:22
- Tsikkel: GSX750F Rull
- Asukoht: Tallinn-Kuusalu-Loksa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 11 korda
hmm..ise mõtlensin sama.Kas siis mõlemad hammakad on ühelpool võlli?Või kuidas see on lahendatud
viewtopic.php?f=14&t=63168&p=794583#p794583
Kristo
-
- Postitusi: 2430
- Liitunud: 14 Juun 2005, 01:37
- Tsikkel: gixxer
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
Re: Lai rehv
- - - - kirjutas:Tere!
Surfeerisin internetis ringi kui silma jäid tuunitud baigid.Näiteks selline http://www.superstreetbike.com/custombi ... index.html .Mind hakkas kummitama selline küsimus , et kuidas saab R4 mootorile paigaldada nii laia rehvi.Just huvi selle keti osa vastu.Natuke uurisin neid asju ja leidsin et kasutatakse mingit vigurit nimega jackshaft .See siis tekitab selle offseti.Nüüd oleks hea kui keegi suudaks mulle selgeks teha kuidas seda kasutatakse.Mismoodi on see kett mootorist eemale toodud?Ise mingit mõistliku ideed välja ei suutnud mõelda
Kui sa silmad hoolega lahti teed siis näed, et sinu viidatud ratta kett asub seal kus tehas selle pani.
Selliseid tuunijaid nimetan julgesti tsiklipededeks sest insenertehnilist lahendust vaadates võib ennast kõveraks naerda (kes ei viitsi pilti vaadata siis seletuseks, et ratas on laiuse võrra pikiteljest paremale nihkes ).
Kindlasti saab seda õigesti teha - pole üldse mingi probleemgi. Tuleb teha projekt koos vastavate arvutustega ja kui keegi mulle sellele kuluva aja kinni maksaks siis oleks see ka õige pea valmis
-
Teema algataja - Postitusi: 241
- Liitunud: 23 Mär 2005, 10:22
- Tsikkel: GSX750F Rull
- Asukoht: Tallinn-Kuusalu-Loksa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 11 korda
seetõttu kasutasingi sõna TUUNITUD jutumärkides .Ka lugesin jutu läbi , kuid mu silmad ei suutnud uskuda , et nii uhke (ja usutavasti ka kalli) ratta puhul on tagavelg liht-labaselt kõrvale lükatud .Kuidas sellise masinaga on üldse võimalik sõita?Aga samas võib-olla on tegu lolli küsimusega sest ega need rattad vist kuigipalju ei sõidagi
viewtopic.php?f=14&t=63168&p=794583#p794583
Kristo
-
Teema algataja - Postitusi: 241
- Liitunud: 23 Mär 2005, 10:22
- Tsikkel: GSX750F Rull
- Asukoht: Tallinn-Kuusalu-Loksa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 11 korda
No võta näpust!Ei suuda mitte silme ette manada milline see peaks välja nägema. .Väike abistav joonis ei teeks teps mitte halba .
viewtopic.php?f=14&t=63168&p=794583#p794583
Kristo
Re: Lai rehv
tramm66 kirjutas:- - - - kirjutas:Tere!
Surfeerisin internetis ringi kui silma jäid tuunitud baigid.Näiteks selline http://www.superstreetbike.com/custombi ... index.html .Mind hakkas kummitama selline küsimus , et kuidas saab R4 mootorile paigaldada nii laia rehvi.Just huvi selle keti osa vastu.Natuke uurisin neid asju ja leidsin et kasutatakse mingit vigurit nimega jackshaft .See siis tekitab selle offseti.Nüüd oleks hea kui keegi suudaks mulle selgeks teha kuidas seda kasutatakse.Mismoodi on see kett mootorist eemale toodud?Ise mingit mõistliku ideed välja ei suutnud mõeldaKui sa silmad hoolega lahti teed siis näed, et sinu viidatud ratta kett asub seal kus tehas selle pani.
Selliseid tuunijaid nimetan julgesti tsiklipededeks sest insenertehnilist lahendust vaadates võib ennast kõveraks naerda (kes ei viitsi pilti vaadata siis seletuseks, et ratas on laiuse võrra pikiteljest paremale nihkes ).
Kindlasti saab seda õigesti teha - pole üldse mingi probleemgi. Tuleb teha projekt koos vastavate arvutustega ja kui keegi mulle sellele kuluva aja kinni maksaks siis oleks see ka õige pea valmis
No nüüd lükkasid küll oma oksad vales kohas laiali. Kui sa just pool pime ei ole siis peaksid ju ometigi nägema et seal on 2 ketti ja kiigel topelt hammasrattad mis toovad tagumise keti täpselt nii palju kui vaja välja poole ja ratas jääb taga täpselt keskele.
Väike vihje järgneval lingil: http://www.candscustom.com/GalleryPages ... KArm1.html
Fredy.
Autode ja Tsiklite transport USA'st
+372 5888 5888
fredy@fredy.ee
http://www.Fredy.ee
http://www.facebook.com/Fredy.eeDreamland
-
Teema algataja - Postitusi: 241
- Liitunud: 23 Mär 2005, 10:22
- Tsikkel: GSX750F Rull
- Asukoht: Tallinn-Kuusalu-Loksa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 11 korda
vot seda ma otsisingi.Tänud
viewtopic.php?f=14&t=63168&p=794583#p794583
Kristo
-
Teema algataja - Postitusi: 241
- Liitunud: 23 Mär 2005, 10:22
- Tsikkel: GSX750F Rull
- Asukoht: Tallinn-Kuusalu-Loksa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 11 korda
kui aus olla siis see pilt oli ikka liiga kunstilise nurga alt võetud.Seal on ikka suht raske aru saada masina tehnilisest lahendusest
viewtopic.php?f=14&t=63168&p=794583#p794583
Kristo
trim kirjutas:siiski pilti vaadates ei ole tagaratas keskel vaid paremal pool
Ära unusta et tegu on 360 laia rehviga 14" laia velje peal on ju siililegi selge et bike perse on poole kitsam ja mõlemalt poolt jääb rehv välja.
Autode ja Tsiklite transport USA'st
+372 5888 5888
fredy@fredy.ee
http://www.Fredy.ee
http://www.facebook.com/Fredy.eeDreamland
-
- Postitusi: 2430
- Liitunud: 14 Juun 2005, 01:37
- Tsikkel: gixxer
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
Re: Lai rehv
Bueller kirjutas:tramm66 kirjutas:- - - - kirjutas:Tere!
Surfeerisin internetis ringi kui silma jäid tuunitud baigid.Näiteks selline http://www.superstreetbike.com/custombi ... index.html .Mind hakkas kummitama selline küsimus , et kuidas saab R4 mootorile paigaldada nii laia rehvi.Just huvi selle keti osa vastu.Natuke uurisin neid asju ja leidsin et kasutatakse mingit vigurit nimega jackshaft .See siis tekitab selle offseti.Nüüd oleks hea kui keegi suudaks mulle selgeks teha kuidas seda kasutatakse.Mismoodi on see kett mootorist eemale toodud?Ise mingit mõistliku ideed välja ei suutnud mõeldaKui sa silmad hoolega lahti teed siis näed, et sinu viidatud ratta kett asub seal kus tehas selle pani.
Selliseid tuunijaid nimetan julgesti tsiklipededeks sest insenertehnilist lahendust vaadates võib ennast kõveraks naerda (kes ei viitsi pilti vaadata siis seletuseks, et ratas on laiuse võrra pikiteljest paremale nihkes ).
Kindlasti saab seda õigesti teha - pole üldse mingi probleemgi. Tuleb teha projekt koos vastavate arvutustega ja kui keegi mulle sellele kuluva aja kinni maksaks siis oleks see ka õige pea valmisNo nüüd lükkasid küll oma oksad vales kohas laiali. Kui sa just pool pime ei ole siis peaksid ju ometigi nägema et seal on 2 ketti ja kiigel topelt hammasrattad mis toovad tagumise keti täpselt nii palju kui vaja välja poole ja ratas jääb taga täpselt keskele.
Väike vihje järgneval lingil: http://www.candscustom.com/GalleryPages ... KArm1.htmlFredy.
Eriti lollidele võin teha ERANDI ja ennast korrata. Nimetatud pildil oleval tsiklil on tagaratas pikiteljega võrreldes paremale nihutatud. Olgu seal või 7 ketti.
Parandan... teemaalgataja viidatud lingil kui veel miski küsitavus.
On ikke nihkes küll.
Tsitaat:
The snake needed to slither on some pretty special rims, and if you check out the rear you'll see it's not only enormous, it's massively offset. They had a special one-off pair of wheels made by RC Components, and the rear is 14 inches wide with a 9-inch offset to the right side, which gives it a style that almost resembles a single-sided swingarm's arrangement. Obviously, it's actually a standard double-sided swingarm made by C&S Custom Cycles-but what a cool look.
Hans
-
- Postitusi: 2430
- Liitunud: 14 Juun 2005, 01:37
- Tsikkel: gixxer
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
Analüüsisin vahepeal ka kodanik Bueller viidatud lingil nähtut http://www.candscustom.com/GalleryPages ... KArm1.html . Need sellid seal peaksid pigem järelhaagiseid või siis liiklusohutuse seisukohalt pigem kasvuhooneid kokku keevitama.
Et siin pool pimedatel analüütikutel, projekteerijatel, õigesti tegijatel ja niisama kadedatel punnitajatel igav ei hakkaks panen lingi kus on paremini välja toodud kogu projekt kus on 360 lai taguratas ja paremapoolene vedu. cm'ne nihe on tavaline nähtus kõikidel laiade taguratastega pillidel seda enam kui ratta laius on 300+ siis pole enam vahet kuna s**t on sõita ka ilma nihkes olekuta. Pole vahet kummalt poolt vaatad 360 ratas on mõlemalt poolt sitaks laiem kui perse.
http://www.candscustom.com/GalleryPages ... llery.html
Väga lihtne on teisi maha teha, naeruvääristada ja soovitada kasvuhooneid kokku keevitama minna ja nimetada ennast parimaks inseneriks Liivimaal aga kui ütleja on keegi niisama põlve otsas nikerdaja siis paneb mõtlema et kas on tegu ikka tõsiselt võetava inimesega.
Eestis kahjuks ei ole veel sellisel tasemel tegijaid ja ei tule kaa nii pea peale 1 mehe (Igor) kes oleksid võimelised ise ehitama samaväärseid rattaid garanteerides töö kvaliteedi.
Autode ja Tsiklite transport USA'st
+372 5888 5888
fredy@fredy.ee
http://www.Fredy.ee
http://www.facebook.com/Fredy.eeDreamland
-
Teema algataja - Postitusi: 241
- Liitunud: 23 Mär 2005, 10:22
- Tsikkel: GSX750F Rull
- Asukoht: Tallinn-Kuusalu-Loksa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 11 korda
kui saladus pole siis mis tsikkliga tegu oli.Endal ka momendi 130 all.Kas 180 sobitamiseks tuli teha ka mingeid ümberehitusi tagakiiges või oli tõepoolest kiige ja ratta vahel niipalju tühja ruumi .Ka võin vist oletada , et ratas tuli asendada mingi laiema velje vastu .
viewtopic.php?f=14&t=63168&p=794583#p794583
Kristo
-
- Postitusi: 2430
- Liitunud: 14 Juun 2005, 01:37
- Tsikkel: gixxer
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
Bueller kirjutas:Et siin pool pimedatel analüütikutel, projekteerijatel, õigesti tegijatel ja niisama kadedatel punnitajatel igav ei hakkaks panen lingi kus on paremini välja toodud kogu projekt kus on 360 lai taguratas ja paremapoolene vedu. cm'ne nihe on tavaline nähtus kõikidel laiade taguratastega pillidel seda enam kui ratta laius on 300+ siis pole enam vahet kuna s*** on sõita ka ilma nihkes olekuta. Pole vahet kummalt poolt vaatad 360 ratas on mõlemalt poolt sitaks laiem kui perse.
http://www.candscustom.com/GalleryPages ... llery.html
Väga lihtne on teisi maha teha, naeruvääristada ja soovitada kasvuhooneid kokku keevitama minna ja nimetada ennast parimaks inseneriks Liivimaal aga kui ütleja on keegi niisama põlve otsas nikerdaja siis paneb mõtlema et kas on tegu ikka tõsiselt võetava inimesega.
Eestis kahjuks ei ole veel sellisel tasemel tegijaid ja ei tule kaa nii pea peale 1 mehe (Igor) kes oleksid võimelised ise ehitama samaväärseid rattaid garanteerides töö kvaliteedi.
Sa Bueller siis astu läbi ja vaata tehtud tööd üle. Kus kurat sa selle Liivimaa parima jutu üldse võtsid? Ikka Baltimaade parim
Ei ok, mõtetu lõõpimine. Kõik mis ma öelda tahtsin on juba ammu teemas öeldud.
Kui keegi korralikumat kiike tahab, kui see mille kallal ilkusin siis võin selle teha. PS. sama põlve otsas kus on valminud Eesti ja ka Baltimaade karikaid toonud rattad
-
Teema algataja - Postitusi: 241
- Liitunud: 23 Mär 2005, 10:22
- Tsikkel: GSX750F Rull
- Asukoht: Tallinn-Kuusalu-Loksa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 11 korda
Andrus , uuriks natuke edasi seda.Mis sikkliga tegu oli ja kuidas sa seda offsetti muutsid...oleks päris huvitav teada
viewtopic.php?f=14&t=63168&p=794583#p794583
Kristo
-
- Postitusi: 1802
- Liitunud: 06 Apr 2005, 18:52
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 110 korda
tramm66 kirjutas:Analüüsisin vahepeal ka kodanik Bueller viidatud lingil nähtut http://www.candscustom.com/GalleryPages ... KArm1.html . Need sellid seal peaksid pigem järelhaagiseid või siis liiklusohutuse seisukohalt pigem kasvuhooneid kokku keevitama.
Äkki avaldad teistele ka, miks seal piltidel nähtu liiklusohtlik on?
joel kirjutas:tramm66 kirjutas:Analüüsisin vahepeal ka kodanik Bueller viidatud lingil nähtut http://www.candscustom.com/GalleryPages ... KArm1.html . Need sellid seal peaksid pigem järelhaagiseid või siis liiklusohutuse seisukohalt pigem kasvuhooneid kokku keevitama.
Äkki avaldad teistele ka, miks seal piltidel nähtu liiklusohtlik on?
Usun, et ta pidas keevituskvaliteeti silmas. Kes vähegi keevitusega kokku on puutunud, näeb vahet.
Aga te kes te neid 130-180 vahetusi teete. Ma loodan, et te neid baikidele ei tee .
AndrusB kirjutas:Tere
päris julgeid avaldusi teete
Ma olen asendanud originaalis oleva 130 rehvi
180 vastu
Kõik sai tsentris ja otse.
Järgmisena plaanis 180 asendada 240 vastu.
Siinkohal peab lisama , et ei saa üldistada
tuleb süveneda konkreesesse sõidukisse ja seejärel leida
õige (optimaalne ) lahendusLugupidamisega
Andrus
Minu nägemist mööda ei ole sinu tehtud rattast keegi rääkinud? Jutt käis konkreetselt sellest mis teema esimeses postis näidatud lingi all on. Räägime ikka asjast...
-
Teema algataja - Postitusi: 241
- Liitunud: 23 Mär 2005, 10:22
- Tsikkel: GSX750F Rull
- Asukoht: Tallinn-Kuusalu-Loksa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 11 korda
Aga te kes te neid 130-180 vahetusi teete. Ma loodan, et te neid baikidele ei tee .
Ma sain just aru , et see on baigile tehtud
viewtopic.php?f=14&t=63168&p=794583#p794583
Kristo
bash kirjutas:Usun, et ta pidas keevituskvaliteeti silmas. Kes vähegi keevitusega kokku on puutunud, näeb vahet.
Esita siis argumendid ka!
Ma olen siis vist liiga palju kokku puutunud, ma ei näe seal suurt midagi laita. Kui tegu oleks paadiga siis võiks ette heita paari katkestamisel tekkinud nn kraatrit mis hermeetilise õmbluse puhul on vastunäidustatud. Muidu on õmbluste servad ilusti sisse sulanud ja irvitavaid ääri ei ole. Tegelikku kvaliteeti saaks hinnata ainult kas röntgeniga või freesi abil avamist tehes. Booride olemasolu ei ole selles konstruktsioonis sugugi mitte ülioluline puudus ( neid ka õmbluse vaatlemisega niikuinii tuvastada ei ole võimalik ), keevituse läbivust ei saa ka silmaga hinnata. Õmbluse välimus on tihti üleüldse väga petlik, mõne mehe muki-kakk võib tehniliselt perfektne olla ja teise mehe sile ja nägus õmblus võib röntgeni all absoluutseks vusserduseks osutuda. Mõlemaid juhuseid on nähtud
Kaldun arvama, et Trammi kriitika võib pigem konstruktsioonile suunatud olla. Aga keevitusinsener ma muidugi ei ole kah.
-
Teema algataja - Postitusi: 241
- Liitunud: 23 Mär 2005, 10:22
- Tsikkel: GSX750F Rull
- Asukoht: Tallinn-Kuusalu-Loksa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 11 korda
Tere!
_________________
Surfeerisin internetis ringi kui silma jäid tuunitud baigid.Näiteks selline http://www.superstreetbike.com/custombi ... index.html .Mind hakkas kummitama selline küsimus , et kuidas saab R4 mootorile paigaldada nii laia rehvi.Just huvi selle keti osa vastu.Natuke uurisin neid asju ja leidsin et kasutatakse mingit vigurit nimega jackshaft .See siis tekitab selle offseti.Nüüd oleks hea kui keegi suudaks mulle selgeks teha kuidas seda kasutatakse.Mismoodi on see kett mootorist eemale toodud?Ise mingit mõistliku ideed välja ei suutnud mõeldaKristo
Minu nägemist mööda ei ole sinu tehtud rattast keegi rääkinud? Jutt käis konkreetselt sellest mis teema esimeses postis näidatud lingi all on. Räägime ikka asjast...
Täpsustan siis et jutt ei käi AINULT sellest konkreetsest rattast , vaid üldiselt. Seda ratast kasutasin oma jutu/küsimuse näitena.
viewtopic.php?f=14&t=63168&p=794583#p794583
Kristo
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.