Bridgestone rehvidest
Moderaator: Moded
-
Teema algataja
Bridgestone rehvidest
Kuigi mitu pikka teemat rehvide kohta tehtud küsiks eraldi kas kellel on kogumusi Bike tüüpi ratta all Bridgestone BT020 rehvidega?
Arvamused selle mudeli üle paistavad netifoorumites kaheks jagunevat, ühed kiidavad teised laidavad.
Ise suht rahulik kulgeja arvestades, et rehvid veerevad tonnise gixxeri all ja eelmine jooks kulus läbi põhimõtteliselt tagumisel rattal puhtalt keskelt, külgedele jäid veel valujäljedki alles.
Hetkel olid BT021-d all, paha sõna nende kohta öelda ei oska, küll õnnestuks saada jooks BT020-isd hetkel kätte pea 1k soodsamalt kui BT021-sid mis seni all olid.
Seega, äkki kellelgi kogemusi kummagi mudeliga?
Osad näivad soovitavat kulumise ühtlustamiseks kasutada ka kombinatsiooni ees BT014 ja taga BT020, 014 peaks olema eeldatavalt 020-st pehmema segu ja parema haarduvusega rehv?
Re: Bridgestone rehvidest
Ise sõidan ees BT014, taga BT021 (BT014, BT016 on samuti täiesti kaalutavad variandid)
BT020 on: kuivaga käib kah kuidagi moodi, vihmaga on suht katastroof, mingi aeg sai neid kasutatud tänu heale hinnale, täna peaks selleks keegi ilmselt relvaga ähvardama, just tema omaduste pärats märjal asfaldil. Kuivaga polegi väga hull.
-
Teema algataja
Re: Bridgestone rehvidest
Endal taga BT014. Midagi head öelda ei ole, pidavus suht kehva võrreldes eelmise rehviga mis oli Dunlop (mudelit ei mäleta).
-
- Mode
- Postitusi: 882
- Liitunud: 10 Apr 2009, 15:13
- Tsikkel: 1260MS-e, 500EXC
- Asukoht: Tallinn, Harku
- Tänanud: 20 korda
- Tänatud: 34 korda
- Kontakt:
Re: Bridgestone rehvidest
Panthera kirjutas:See BT020 on saatanast.
Vihmaga pidamine täiesti olematu.
Kui temperatuur alla mingi kraadi langes (õhtul/öösel) ning väheke suurem niiskus oli, siis oli samuti pidamine küllaltki kehv.
Minul kestis ca 10 000 km, seda siis tagarattal sõitu harjutades ning pidevalt suht äkiliselt minema kiirendades.
Ise sõidan ka nüüd tonnase gixxeriga ja võib rahulikult ütelda - sellele rattale tegelikult Bt020 ei sobi.
Kindlasti peaks olema midagi pehmema seguga. Külmadel õhtutel kaob pidamine iga langeva kraadiga umbes 10%. Kuiva ja kuuma ilmaga on pidamine täiesti normaalne ja sõiduomadused head ja kulumine üle igasuguse normi - 10000 km sellistega ära põristada mõistlikul sõidul pole mingi mure aga ta pole mõeldud äkilise mootoriga ratastele.
PS- vihmas on suht sama nagu oli Shinko 009 - ös puukõva ja libe nagu oleks tagaratta asemele pandud mingi plastikust rõngas.
Reisirataste ettevalmistus, vedrustuse seadistus ja ümberehitus, hooldus ja tehniline tugi/koolitus.
http://www.vugtec.com
Porganditele tehnilist abi ja hooldust saab ka!
-
- Postitusi: 1097
- Liitunud: 03 Mai 2005, 20:30
- Tsikkel: enduro ja asfalt
- Asukoht: Anija vald
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Bridgestone rehvidest
Kastuan ees Battlax-002 ja taga battlax 014R ja esimese 200 km kohta....tagumine on kurvis veel libe, aga esimene hoiab kinni kui kurat. Seda siis 600cc bikel.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.