Mure rehvi tühjenemisega

Kogu tõde mootorratta rehvidest, nende rõhust, tootjatest ja kulumisest. Kui mootorrattur tunneb huvi mootorratta rehvide vastu siis vastus tuleb siit. Ja küsimused samal teemal elik mootorratta rehvide kohta ka ikka siia.

Moderaator: Moded


Teema algataja
plant88888

Mure rehvi tühjenemisega

Lugemata postitus Postitas plant88888 »

Terv,

Seda hooaega alustades, nimelt proovisõitu tehes, jooksis tagarehv tühjaks. Sõites tundsin, et tsikkel ei veere päris nii hästi kui eelmistel aastatel ning kui üks hetk tagaots vibama hakkas otsustasin vaadata mis toimub, avastasin, et tagarehvis peaaegu atmosfääri rõhk. Kodus asja uurides avastasin, et ventiilil olev mutter oli lahti keerdunud, muud näilised vigastused puudusid. Üritasin tavalise pumbaga natukene õhku sisse lasta, kuid see tuli sama hurraaaga välja, mis peale lasin kompressoriga rõhu sisse ning üllatuseks jäi pidama, eelnevalt keerasin selle mutri kinni kuna sealt alt väljus survet.
Nüüd siis mure, kas rehv on sõidu kindel või ei. Mitte ´pärisˇ terve rehviga ei soovi sõita. Rehviks on tubless vihmarehv andmetega 160/ 60/ 17, kuid minu mäletamist mööda mingi lohv sinna teeninduses sisse pandi.
Tagant järele tarkusega tean, et juba sõitma minnes oli rehvis normaalsest natukene vähem rõhku, kuid miks rehv tühjaks jooksis ning miks nüüd pidama jäi? Muidu laseks kusagil rehvi ülevaadata, kuid hetkel ei ole võimalust velge koos rehviga tsiklist eemaldada ning pole piisavalt julgust, et kuskile sõita. Samuti hakkas huvitama, et miks tubless rehvile lohv sisse on pandud.
Kui kellelgi on tarkust jagada, siis ootan huviga.
Tänud, jon


harimal
Postitusi: 1071
Liitunud: 30 Mai 2007, 12:57
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 2 korda

Re: Mure rehvi tühjenemisega

Lugemata postitus Postitas harimal »

plant88888 kirjutas:

Samuti hakkas huvitama, et miks tubless rehvile lohv sisse on pandud.

Tavaliselt kasutatakse siselohvi siis, kui velg ise siselohvita rehvidele pole mõeldud (kodarvelg) või vastavaid papusid enam ei kannata (kerge mõlgiga veljed, sügavalt kriimustatud siseservaga veljed jne).
Teiseks võimaluseks on olukorrad, kus rehvi servad on juba nii jäigad või viga saanud, et rehv ise ei pea õhku, küll aga tahab omanik rehvil oleva mustri lõpuni ära kasutada.

plant88888 kirjutas:

Kodus asja uurides avastasin, et ventiilil olev mutter oli lahti keerdunud, muud näilised vigastused puudusid.
...eelnevalt keerasin selle mutri kinni kuna sealt alt väljus survet.

Kui sa mõtled välimist mutrit, mis on ventiilitoru ümber ning tõmbab siselohvi vastu velge kinni, siis seal su kala ongi. Ventiilitoru juurest on siselohv viga saanud ning lahenduseks on umbes 11 EUR eest uus lohv osta.

CarbTune karburaatorite sünkronisaator: http://nagi.ee/photos/harimal/7766255/in-set/125775/
ColorTune küttesegu kontrollija: http://nagi.ee/photos/harimal/7776475/in-set/125775/
Kaupo Toom kaupo.toom@gmail.com 50 90 643, 52 20 897

Teema algataja
plant88888

Re: Mure rehvi tühjenemisega

Lugemata postitus Postitas plant88888 »

Velg on muidu korras, kuid tänu ühekordsele lohakusele või viitsimatusele keti pingsust kontrollida, siis hammasrihma pool olev velje ots on ära riivitud, rehvi piirist küll pool cm väljaspoolt, kuid ikkagi.(musta veljega näeb peaaegu, et isegi äge välja :D )
Ja küllap siis seetõttu pandigi lohv, niiöelda igaks juhuks.
Lohv sai viga seetõttu, et normaal rõhust väiksemaga sõites oli hõõre nii suur, et tõmbas lohvi rehvi sees ringi ja seetõttu ka see ventiil peal olev mutter lahti keerdus? Kuid miks rehv siiski praegu õhku peab? - nüüd küsin juba üleüldisest huvist, sest sain puki ning velg rehviga juba maas ning läheb homme ekspertiisi.

jon

Kasutaja avatar

Pontus
Postitusi: 1423
Liitunud: 04 Nov 2007, 22:08
Tsikkel: V4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 7 korda

Re: Mure rehvi tühjenemisega

Lugemata postitus Postitas Pontus »

plant88888 kirjutas:

, siis hammasrihma pool olev velje ots on ära riivitud,

t***,tegelt ka :wack: :wack: :wack:

Hoopis teine mees, ja kui tahad kõnetada siis nüüdsest lisa lause lõppu alati: Söör...
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Rehvid, rehvid, rehvid”