Mure rehvi tühjenemisega
Moderaator: Moded
-
Teema algataja
Mure rehvi tühjenemisega
Terv,
Seda hooaega alustades, nimelt proovisõitu tehes, jooksis tagarehv tühjaks. Sõites tundsin, et tsikkel ei veere päris nii hästi kui eelmistel aastatel ning kui üks hetk tagaots vibama hakkas otsustasin vaadata mis toimub, avastasin, et tagarehvis peaaegu atmosfääri rõhk. Kodus asja uurides avastasin, et ventiilil olev mutter oli lahti keerdunud, muud näilised vigastused puudusid. Üritasin tavalise pumbaga natukene õhku sisse lasta, kuid see tuli sama hurraaaga välja, mis peale lasin kompressoriga rõhu sisse ning üllatuseks jäi pidama, eelnevalt keerasin selle mutri kinni kuna sealt alt väljus survet.
Nüüd siis mure, kas rehv on sõidu kindel või ei. Mitte ´pärisˇ terve rehviga ei soovi sõita. Rehviks on tubless vihmarehv andmetega 160/ 60/ 17, kuid minu mäletamist mööda mingi lohv sinna teeninduses sisse pandi.
Tagant järele tarkusega tean, et juba sõitma minnes oli rehvis normaalsest natukene vähem rõhku, kuid miks rehv tühjaks jooksis ning miks nüüd pidama jäi? Muidu laseks kusagil rehvi ülevaadata, kuid hetkel ei ole võimalust velge koos rehviga tsiklist eemaldada ning pole piisavalt julgust, et kuskile sõita. Samuti hakkas huvitama, et miks tubless rehvile lohv sisse on pandud.
Kui kellelgi on tarkust jagada, siis ootan huviga.
Tänud, jon
Re: Mure rehvi tühjenemisega
plant88888 kirjutas:Samuti hakkas huvitama, et miks tubless rehvile lohv sisse on pandud.
Tavaliselt kasutatakse siselohvi siis, kui velg ise siselohvita rehvidele pole mõeldud (kodarvelg) või vastavaid papusid enam ei kannata (kerge mõlgiga veljed, sügavalt kriimustatud siseservaga veljed jne).
Teiseks võimaluseks on olukorrad, kus rehvi servad on juba nii jäigad või viga saanud, et rehv ise ei pea õhku, küll aga tahab omanik rehvil oleva mustri lõpuni ära kasutada.
plant88888 kirjutas:Kodus asja uurides avastasin, et ventiilil olev mutter oli lahti keerdunud, muud näilised vigastused puudusid.
...eelnevalt keerasin selle mutri kinni kuna sealt alt väljus survet.
Kui sa mõtled välimist mutrit, mis on ventiilitoru ümber ning tõmbab siselohvi vastu velge kinni, siis seal su kala ongi. Ventiilitoru juurest on siselohv viga saanud ning lahenduseks on umbes 11 EUR eest uus lohv osta.
ColorTune küttesegu kontrollija: http://nagi.ee/photos/harimal/7776475/in-set/125775/
Kaupo Toom kaupo.toom@gmail.com 50 90 643, 52 20 897
-
Teema algataja
Re: Mure rehvi tühjenemisega
Velg on muidu korras, kuid tänu ühekordsele lohakusele või viitsimatusele keti pingsust kontrollida, siis hammasrihma pool olev velje ots on ära riivitud, rehvi piirist küll pool cm väljaspoolt, kuid ikkagi.(musta veljega näeb peaaegu, et isegi äge välja )
Ja küllap siis seetõttu pandigi lohv, niiöelda igaks juhuks.
Lohv sai viga seetõttu, et normaal rõhust väiksemaga sõites oli hõõre nii suur, et tõmbas lohvi rehvi sees ringi ja seetõttu ka see ventiil peal olev mutter lahti keerdus? Kuid miks rehv siiski praegu õhku peab? - nüüd küsin juba üleüldisest huvist, sest sain puki ning velg rehviga juba maas ning läheb homme ekspertiisi.
jon
-
- Postitusi: 1423
- Liitunud: 04 Nov 2007, 22:08
- Tsikkel: V4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 7 korda
Re: Mure rehvi tühjenemisega
plant88888 kirjutas:, siis hammasrihma pool olev velje ots on ära riivitud,
t***,tegelt ka
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.