Rehvinõu tarvis

Kogu tõde mootorratta rehvidest, nende rõhust, tootjatest ja kulumisest. Kui mootorrattur tunneb huvi mootorratta rehvide vastu siis vastus tuleb siit. Ja küsimused samal teemal elik mootorratta rehvide kohta ka ikka siia.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
Vulcan500
Postitusi: 150
Liitunud: 15 Aug 2011, 16:57
Tsikkel: Kawasaki Vulcan EN500
Asukoht: Kose & Tallinn
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 4 korda

Rehvinõu tarvis

Lugemata postitus Postitas Vulcan500 »

Palun andke nõu kumb rehv on parem/halvem.

BRIDGESTONE G524 EXEDRA 140/90 -15
http://www.rehvipost.ee/?p=1&id=6&action=4066
või
METZELER ME77 PERFECT 140/90 -15
http://www.rehvipost.ee/?p=1&id=6&action=4693

Sõit enamuses asfaldil ja rahuliku sõidustiiliga. Praegune tagarehv on kulunud ja vajab vahetust.
Kuna esirehv on veel korralik aga muster selline ilma vihmasooneta siis tagumine peaks see eest vihma korral ka paremini pidama. :?:



Rock or Bust!
Kasutaja avatar

tramm66
Postitusi: 2430
Liitunud: 14 Juun 2005, 01:37
Tsikkel: gixxer
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 9 korda
Kontakt:

Re: Rehvinõu tarvis

Lugemata postitus Postitas tramm66 »

Mõlemad on väga head aga viidatud Metzeler lõppes laos, uue partii täpne saabumise aeg pole hetkel teada.
Muideks on juhitavuse seisukohalt väga oluline, et esirehv ületaks pidamisomadustelt tagumist. Tagaslide on kontrollitav, esimene 99% juhtudest mitte...

Kasutaja avatar

Teema algataja
Vulcan500
Postitusi: 150
Liitunud: 15 Aug 2011, 16:57
Tsikkel: Kawasaki Vulcan EN500
Asukoht: Kose & Tallinn
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 4 korda

Re: Rehvinõu tarvis

Lugemata postitus Postitas Vulcan500 »

Selline natuke rumal küsimus veel, kas ilma siselohvita rehvile saab vajadusel lohvi ikka sisse panna?
Point selles, et ma ei tea, kas praegusel rehvil on siselohv sees või mitte. Mille järgi seda saab tuvastada või vahet pole - rehvivahetusel selgub ju niikuinii? :)

Rock or Bust!
Kasutaja avatar

Pontus
Postitusi: 1423
Liitunud: 04 Nov 2007, 22:08
Tsikkel: V4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 7 korda

Re: Rehvinõu tarvis

Lugemata postitus Postitas Pontus »

Vulcan500 kirjutas:

Selline natuke rumal küsimus veel, kas ilma siselohvita rehvile saab vajadusel lohvi ikka sisse panna?
Point selles, et ma ei tea, kas praegusel rehvil on siselohv sees või mitte. Mille järgi seda saab tuvastada või vahet pole - rehvivahetusel selgub ju niikuinii? :)

Võta esimene ratas alt ära ja kaalu, lohviga rehv on hulga raskem kui ilma!!

Hoopis teine mees, ja kui tahad kõnetada siis nüüdsest lisa lause lõppu alati: Söör...

Pezzi
Postitusi: 278
Liitunud: 18 Mai 2008, 20:46
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 3 korda

Re: Rehvinõu tarvis

Lugemata postitus Postitas Pezzi »

Vulcan500 kirjutas:

Selline natuke rumal küsimus veel, kas ilma siselohvita rehvile saab vajadusel lohvi ikka sisse panna?
Point selles, et ma ei tea, kas praegusel rehvil on siselohv sees või mitte. Mille järgi seda saab tuvastada või vahet pole - rehvivahetusel selgub ju niikuinii? :)

See peaks ventiili järgi näha olema. Ilma siselohvita rehvi ventiil on velje sees tihedalt, siselohvi oma tavaliselt velje augu suhtes "lõtkuga".

Kasutaja avatar

Lutrin
Postitusi: 159
Liitunud: 14 Nov 2007, 23:01
Asukoht: Tallinn-Harjumaa

Re: Rehvinõu tarvis

Lugemata postitus Postitas Lutrin »

Vulcan500 kirjutas:

Selline natuke rumal küsimus veel, kas ilma siselohvita rehvile saab vajadusel lohvi ikka sisse panna?

Oleneb rattast ja rehvist. Kusagilt on kõrvu jäänud, et suurtel kiirustel võib sisehõõrdumise tõttu rehv ülekuumeneda kui siselohvi pole ettenähtud, aga
mingil põhjusel on ikka alla pandud :roll:

998 cm³

kevin1995
Postitusi: 169
Liitunud: 29 Mär 2010, 21:52
Asukoht: Viljandi

Re: Rehvinõu tarvis

Lugemata postitus Postitas kevin1995 »

Ei hakka uut teemat tegema, hetkel valikus need rehvid:

http://www.rehvipost.ee/?p=1&id=6&action=2555 Bridgestone TW54 130/80 -17 On-Road

http://www.rehvipost.ee/?p=1&id=6&action=3964 Pirelli Scorpion MT90/ST 130/80 -17 On-Road

Alla lähevad 125cc touringule(seega kiirused on väiksed), pidamine peaks olema asfaldil hea kuid samas võiks olla ka kruusal normaalselt sõidetav.


Jürjo

Re: Rehvinõu tarvis

Lugemata postitus Postitas Jürjo »

Kasutan ka seda teemat ära!

Rattaks on Kawasaki ZX 6R 636A1 2002 a.
Manuali järgi peaks olema esirehv mõõtudega 120/65 ZR17.
Kui ratta ostsin,oli juba ette paigaldatud 120/60 ZR17 rehv.
Lähiajal plaanis esirehv vahetada,aga nüüd ei teagi,et kas osta manualis antud mõõtudega(120/65 ZR17 ,antud rehvi valik Eestis kesisem ja hind kallim)
või kui palju nüüd mõjutab ratta juhitavust nõks madalam(120/60 ZR17) või näiteks nõks kõrgem (120/70 ZR17) rehv?
Esivelje mõõt on J17 X MT 3.50

Kasutaja avatar

tramm66
Postitusi: 2430
Liitunud: 14 Juun 2005, 01:37
Tsikkel: gixxer
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 9 korda
Kontakt:

Re: Rehvinõu tarvis

Lugemata postitus Postitas tramm66 »

Kui rinkal ei käi siis pane südamerahus 120/60 http://www.rehvipost.ee/?p=1&id=6&start ... 17|&type=1


Jürjo

Re: Rehvinõu tarvis

Lugemata postitus Postitas Jürjo »

tramm66 kirjutas:

Kui rinkal ei käi siis pane südamerahus 120/60 http://www.rehvipost.ee/?p=1&id=6&start ... 17|&type=1

Nii,aga kui vahepeal tuleb tahtmine ka kiireid kurve võtta?

Kasutaja avatar

tramm66
Postitusi: 2430
Liitunud: 14 Juun 2005, 01:37
Tsikkel: gixxer
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 9 korda
Kontakt:

Re: Rehvinõu tarvis

Lugemata postitus Postitas tramm66 »

Kiirete kurvide võtmist ei takista see kuidagi

Kasutaja avatar

2ndalpha
Postitusi: 152
Liitunud: 25 Juul 2008, 16:53
Tsikkel: 300 EXC Six Days 2022, TRS One
Asukoht: Tartu
Tänatud: 1 kord

Re: Rehvinõu tarvis

Lugemata postitus Postitas 2ndalpha »

Jürjo kirjutas:

või kui palju nüüd mõjutab ratta juhitavust nõks madalam(120/60 ZR17) või näiteks nõks kõrgem (120/70 ZR17) rehv?
Esivelje mõõt on J17 X MT 3.50

Ma kasutan 70st rehvi, igati ok on.

Kasutaja avatar

ullivilli
Postitusi: 172
Liitunud: 06 Apr 2011, 17:03
Tsikkel: R1100GS
Kontakt:

Re: Rehvinõu tarvis

Lugemata postitus Postitas ullivilli »

kevin1995 kirjutas:

Ei hakka uut teemat tegema, hetkel valikus need rehvid:

http://www.rehvipost.ee/?p=1&id=6&action=2555 Bridgestone TW54 130/80 -17 On-Road

http://www.rehvipost.ee/?p=1&id=6&action=3964 Pirelli Scorpion MT90/ST 130/80 -17 On-Road

Alla lähevad 125cc touringule(seega kiirused on väiksed), pidamine peaks olema asfaldil hea kuid samas võiks olla ka kruusal normaalselt sõidetav.

Nu ekspluateerin siis ka teemat:

Éndal ka mõte panna enduro tänav rehv alla sport touring rattale (XJ900 diversion), et kruusal ja muldkattega teel oleks kindlam tunne.

Mis on enduro-tänav rehvi ja sport-touring ja klassiku rehvi vahe erinevates oludes.
Kui pigem sõidaks pikemaid maanteelõike, linna ja aegajalt kruusa ja muldkattega teelõike?

Rinkale ei ole plaanis eriti sattuda, kui siis ainult tehnika lihvimiseks, mitte võistlema.

www.minemetsa.ee www.ripptelk.ee - Hennessy, DD hammock, Rootsmann rippvoovid, Sawyer veefiltrid ja kõikvõimalik matkavarustus.
Kasutaja avatar

tramm66
Postitusi: 2430
Liitunud: 14 Juun 2005, 01:37
Tsikkel: gixxer
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 9 korda
Kontakt:

Re: Rehvinõu tarvis

Lugemata postitus Postitas tramm66 »

Selliseid multifunktsionaalseid rehve on üksjagu palju ja kõigil neil on kompromiss ühe või teise omaduse arvelt. Saab üsna täpselt selle õige rehvi välja selgitada kui kõik soovitud eriomadused ja sellega kaasnevad komplikatsioonid punkthaaval läbi vaagida. Ajanappusel sellised pikemad konsultatsioonid kas kohapeal või äärmisel juhul telefonitsi.

Kasutaja avatar

kalle
Postitusi: 720
Liitunud: 21 Juun 2004, 22:53
Tsikkel: Joone all on miskit
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 13 korda
Kontakt:

Re: Rehvinõu tarvis

Lugemata postitus Postitas kalle »

Üks väga hea valik oleks Metzeler Tourance. Väga hea nn universaalrehv, mida ise päris mitu kasutanud. Lisaks veel eeskujulik kestvus kilomeetrites.
http://www.metzelermoto.com/web/catalog ... uro_street

Sinu tagarehvi mõõt on olemas, aga esirehviga on probleeme. Üldse sinu 17" esirehvi mõõt võib raskeks osutuda sellist tüüpi rehvi otsides esirattale.

Ja sellega on veel selline asi, et oletame kui sa saaksid nt Touranced ette ja taha, siis vaevalt, et sa oma rattaga kruusal suurt vahet tunned, võrreldes sellega, mida hetkel kasutad. Ainult selline väike mustrivahe väga kindlust juurde ei anna.

Kk

KZ1000C3
ST1100N
XL600R
R1100GS
STS Pelikan MK I
Kasutaja avatar

Yerba
Postitusi: 1225
Liitunud: 09 Juun 2006, 00:42
Tsikkel: Honda VFR800X Crossrunner '13

Re: Rehvinõu tarvis

Lugemata postitus Postitas Yerba »

Tõenäoliselt ei muutu Sinu jaoks halligi. Enam-vähem mudavurri aretasin oma kunagisest TDMist Heidenau K60 rehvidega alles. Ja siis olin ka rohkem pikali kui püsti pori ja muda sees :wack:
Ühesõnaga - tavaliste touring rehvidega saad enam-vähem samamoodi ja samu asju teha kui nende enduro-tänav ja klassikaliste rehvidega.

ullivilli kirjutas:
kevin1995 kirjutas:

Ei hakka uut teemat tegema, hetkel valikus need rehvid:

http://www.rehvipost.ee/?p=1&id=6&action=2555 Bridgestone TW54 130/80 -17 On-Road

http://www.rehvipost.ee/?p=1&id=6&action=3964 Pirelli Scorpion MT90/ST 130/80 -17 On-Road

Alla lähevad 125cc touringule(seega kiirused on väiksed), pidamine peaks olema asfaldil hea kuid samas võiks olla ka kruusal normaalselt sõidetav.

Nu ekspluateerin siis ka teemat:

Éndal ka mõte panna enduro tänav rehv alla sport touring rattale (XJ900 diversion), et kruusal ja muldkattega teel oleks kindlam tunne.

Mis on enduro-tänav rehvi ja sport-touring ja klassiku rehvi vahe erinevates oludes.
Kui pigem sõidaks pikemaid maanteelõike, linna ja aegajalt kruusa ja muldkattega teelõike?

Rinkale ei ole plaanis eriti sattuda, kui siis ainult tehnika lihvimiseks, mitte võistlema.

www.lapik.ee - parima hinnaga patareid!
Kasutaja avatar

ullivilli
Postitusi: 172
Liitunud: 06 Apr 2011, 17:03
Tsikkel: R1100GS
Kontakt:

Re: Rehvinõu tarvis

Lugemata postitus Postitas ullivilli »

kalle kirjutas:

Üks väga hea valik oleks Metzeler Tourance. Väga hea nn universaalrehv, mida ise päris mitu kasutanud. Lisaks veel eeskujulik kestvus kilomeetrites.
http://www.metzelermoto.com/web/catalog ... uro_street

Sinu tagarehvi mõõt on olemas, aga esirehviga on probleeme. Üldse sinu 17" esirehvi mõõt võib raskeks osutuda sellist tüüpi rehvi otsides esirattale.

Ja sellega on veel selline asi, et oletame kui sa saaksid nt Touranced ette ja taha, siis vaevalt, et sa oma rattaga kruusal suurt vahet tunned, võrreldes sellega, mida hetkel kasutad. Ainult selline väike mustrivahe väga kindlust juurde ei anna.

Kk

Kusjuures hetkel nagu kruusas nii väga probleemi ei olegi. Pigem on muldkattega tee teemaks, mis väikese niiskusega väga libedaks läheb ja loogika väidab et rohkem mustrit aitab seda paremini hoida sõidu trajektooril.

www.minemetsa.ee www.ripptelk.ee - Hennessy, DD hammock, Rootsmann rippvoovid, Sawyer veefiltrid ja kõikvõimalik matkavarustus.
Kasutaja avatar

Yerba
Postitusi: 1225
Liitunud: 09 Juun 2006, 00:42
Tsikkel: Honda VFR800X Crossrunner '13

Re: Rehvinõu tarvis

Lugemata postitus Postitas Yerba »

Muldkattega teele on hea üks krossirehv :)

ullivilli kirjutas:
kalle kirjutas:

Üks väga hea valik oleks Metzeler Tourance. Väga hea nn universaalrehv, mida ise päris mitu kasutanud. Lisaks veel eeskujulik kestvus kilomeetrites.
http://www.metzelermoto.com/web/catalog ... uro_street

Sinu tagarehvi mõõt on olemas, aga esirehviga on probleeme. Üldse sinu 17" esirehvi mõõt võib raskeks osutuda sellist tüüpi rehvi otsides esirattale.

Ja sellega on veel selline asi, et oletame kui sa saaksid nt Touranced ette ja taha, siis vaevalt, et sa oma rattaga kruusal suurt vahet tunned, võrreldes sellega, mida hetkel kasutad. Ainult selline väike mustrivahe väga kindlust juurde ei anna.

Kk

Kusjuures hetkel nagu kruusas nii väga probleemi ei olegi. Pigem on muldkattega tee teemaks, mis väikese niiskusega väga libedaks läheb ja loogika väidab et rohkem mustrit aitab seda paremini hoida sõidu trajektooril.

www.lapik.ee - parima hinnaga patareid!
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Rehvid, rehvid, rehvid”