Motokrossi algõpe kodumaal ja/või mujal?

Otsustasid endale mootorratta load teha ja mootorratturiks hakata? Räägi siin kõigest, mis on seotud mootorratta lubade, eksamite, koolituse, lihtsalt tsiklisõidu või liikluse ja seadustega. Kindlustusest räägi ka siin.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
ElectroMoto
Postitusi: 382
Liitunud: 27 Mai 2015, 16:44
Tsikkel: xChallenge Maya
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 158 korda
Tänatud: 39 korda
Kontakt:

Motokrossi algõpe kodumaal ja/või mujal?

Lugemata postitus #1 Postitas ElectroMoto » 13 Dets 2017, 21:21

Kas kellegil on head soovitust, kus saaks päeva-paarist motokrossi koolitust?
Eesmärk pole harrastajaks hakata, ammugi siis võistelda. Lihtsalt tahaks mingid algtõed selgeks saada ja kerge tunnetuse tagumikku, et edaspidi igas muus olukorras tsiklil end kindlalt tunda.
Tean, et Adrenalin Arenal on võimalik osta sõiduõpet. Sealset rada ka proovisin, aga seal tundub õppimise jaoks väga kitsas, tehniline ja hektiline. Lisaks nende väikses mõõdus rattad ei istu absoluutselt.. 80cc 2taktiline KTM oli täitsa muhe, aga lihtsalt ei mahtunud mugavalt ära rattale (ma 184cm pikk).
Ideaalis oleks äge kuskile lõuna-euroopasse reisida, kus saaks paar päeva varustus, tsikkel ja juhendaja rentida..

PS. Tean, et kõige lihtsam oleks ratas osta ja ise katsetamas käia, aga paraku pole ratast kuskil hoida, millegagi transportida ja iga kord rentida läheks ka vist päris kalliks?..
PPS. Minu esimene ja seni viimane kogemus oli selline nagu järgnevast videost näha. Pean tunnistama, et mingi pisik jäi sisse vist... :bsmile:



will111
Postitusi: 1856
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 139 korda

Re: Motokrossi algõpe kodumaal ja/või mujal?

Lugemata postitus #2 Postitas will111 » 13 Dets 2017, 21:52

Kui eesmärk ei ole ei harrastamine ega võistlemine siis ei näe ausalt öeldes erilist põhjust miks peaks olema vaja just koolitust. Tahad lihtsalt sõita siis võib ju võtta ühendust mõne krossitiimi või nö. klubiga ja rääkida oma mure ära. Ilmselt x summa eest sulle see asi võimaldatakse ja sõitjatel pole kahju võibolla ka paar näpunäidet jagada. Mis see x summa on, sellest mul pole miudugi aimugi sest isiklikult pidasin kõige mõistlikumaks ikka seda tsikli ostmist :D Lisaks saad TASUTA nii palju kui iganes tahad lihtsalt vaadata, kuidas sõidetakse. Ise arvan, et see on üks parimaid viise end koolitada. Muidugi koos katsetega nähtut omal nahal järgi proovida.

Müüakse ka täiesti selliseid tsikleid millega saab krossitada, eriti täieliku algaja tasemel ja mitte võisteldes, ning mis samas on võimelised ja legaalsed liiklema tänaval. Võid ju siis mõelda sellise ostmise peale. Ja noh, eks neid saab hoida täpselt samamoodi ja seal, kus sa hoiad praegu oma tänavaratast (ma eeldan, et sul selline asi ilmselt ikka on?!) Ehk siis sisuliselt tänaval...
Kasutaja avatar

Teema algataja
ElectroMoto
Postitusi: 382
Liitunud: 27 Mai 2015, 16:44
Tsikkel: xChallenge Maya
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 158 korda
Tänatud: 39 korda
Kontakt:

Re: Motokrossi algõpe kodumaal ja/või mujal?

Lugemata postitus #3 Postitas ElectroMoto » 13 Dets 2017, 21:56

will111 kirjutas:Müüakse ka täiesti selliseid tsikleid millega saab krossitada, eriti täieliku algaja tasemel ja mitte võisteldes, ning mis samas on võimelised ja legaalsed liiklema tänaval. Võid ju siis mõelda sellise ostmise peale. Ja noh, eks neid saab hoida täpselt samamoodi ja seal, kus sa hoiad praegu oma tänavaratast (ma eeldan, et sul selline asi ilmselt ikka on?!) Ehk siis sisuliselt tänaval...

Tõsi, ka sellele olen mõelnud, aga mul hoovi peal seisab 650cc-ne raske enduuro ratas (BMW xChallenge) ja teist sinna kõrvale enam ei mahu (väga kitsas hoov on).
Kasutaja avatar

Jesper
Postitusi: 715
Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
Tänanud: 65 korda
Tänatud: 153 korda

Re: Motokrossi algõpe kodumaal ja/või mujal?

Lugemata postitus #4 Postitas Jesper » 14 Dets 2017, 00:56

Oled sa kindel, et sa tahad justament krossi õppida? Või pigem niisama offroadi/enduro/freeride'i sõiduvõtteid? Seal on tegelikult päris suur vahe, kuigi ässad muidugi oskavad kõike hästi - krossis käib ilge kupatamine koguaeg, otseselt ma ei kujuta ette mis asjaoludel võiks või saaks suure rattaga samamoodi sõita. Offroadi sõiduvõtted samas töötavad kõik suure ratta peal ka kenasti, väikse kohendamisega eelkõige kiiruse osas.

Offroadi osas on hetkel selles mõttes loll aeg, et kõik metsaalused on veega üle uputatud ja mõnus kergemat sorti pärastlõunane sõiduring võib kergelt asenduda eepiliste väljakaevamistöödega. Jaanuari lõpupoole on juba hoopis mõnusam, kui maa lõpuks ära külmub, noh ja siis kevadel on jälle pikalt mülgast kuni kõik lõpuks ära kuivab. Kui mul oleks aega vabalt käes, siis praegusel aastaajal paneks end joonelt mõne Hispaania sõidukooli/sõidukorraldaja juurde kirja, otsi näiteks "trail riding tours spain" või midagi sarnast, neid on miljon igale tasemele. Nädalase reisi peale läheb naha ja karvadega umbes 1000€, anoh ma kujutan ette et pärast on igasugu sügelustega aprillini rahu majas kah :D

Päris krossikoolituse osas ei oska sõna võtta, isegi tahaks midagi sellist saada - krt kaua ma maad mööda töristan kui teised kõrval ilusti läbi õhu liuglevad :)

will111
Postitusi: 1856
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 139 korda

Re: Motokrossi algõpe kodumaal ja/või mujal?

Lugemata postitus #5 Postitas will111 » 14 Dets 2017, 01:22

Videot vaadates minu esmane mõte oli ka pigem selline, et sulle vist sobiks pigem offroadi või endurot sõita. tundub, et ma äkki polnudki siis ainuke, kellele selline mulje jäi. ise muide sõidangi lihtsalt nö. offroadi, mitte otseselt krossi ehk et ei sõida krossirajal, ei võistle. see aga ei tähenda, et sõit kui selline ei oleks siiski küllaltki sarnane krossiga, muidugi pole selliseid meeletuid inimfaktori poolt valmistatud hüppeid ja täpselt vormistatud suurema või väiksema raadiusega "kallakuga" u-kurve. Samas ratas on krossikas, pinnas on sama või sarnane , olenevalt muidugi kohast kus sõidad. Aga eks looduses ole ka neid kurve ja hüppeid :) Ja sõidutehnika on motokrossiga minumeelest väga sarnane, või noh...eks see sõltub palju ka igaühe enda sportlikust vormist ja julgusest, et kui kiirelt seal offroadis sõita julged ja kui füüsiline oled. Aga õiget motokrossi tehnikat ei saagi hästi rakendada kui füüsiline ei ole väga hea. Vähemalt nii olen mina asjast aru saanud.

Ise tegin omale suvel motokoolituse / motolaagri / niisama telkimise ja loodusmatka lätis, natuke enne riiat. Lihtsalt lähed metsa ja hakkad sõitma. Mäed on olemas, rajad on olemas. isegi mingi päris krossirada oli keset metsa ja kuskile metsa vahele olid tehtud krossisõidu harjutamiseks mingid lained. Võibolla need olid muidugi ka sõjaväe tehtud, sest seal kõrval oli kohalik sõjaväebaas :D Rahaliselt läks see käik mulle maksma autokütuse lätti + umbes 15l tsiklisse. Ratas mul oli olemas, aga ma arvan, et eks keegi kuskil vist ikka rendiks ka kui otsida. Õigemini ma ei arva, vaid tean, et kuidagi saab sest kontorist mingid vennad pundiga käisid kuskil laenatud ktm'dega sõitmas umbes samamoodi. Ja noh, päris ägedad metsaalused tundusid olema ka lähemal, pärnu kandis, nii et ei pea lätti sõitma :D Järgmine suvi ilmselt kordan oma laagrit jsut seal pärnu lähistel.
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 6496
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, XV 750 Cafe Racer
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 85 korda
Tänatud: 122 korda
Kontakt:

Re: Motokrossi algõpe kodumaal ja/või mujal?

Lugemata postitus #6 Postitas mx77 » 14 Dets 2017, 10:22

Tegelikult see Adrenalin on õppimiseks täitsa OK, aga ilmselt peaks algajatele eraldi sõidusessioone korraldama, sest päris algajaid hakkavad kiiremad siiski häirima ja saaks ka koolituse ajal kuskil raja servas sõitja maha võtta ja õpetussõnu jagada. Samas ma ei saa aru, kes soovitas nii suurele mehele 85-st ratast, kas neil suuremaid ei olnud? Ma olen sust lühem ja ilmselt kõvasti kergem (178/72), ja korra proovisin tuttava 85-sega sõita ning see oli täiesti võimatu, sest õige sõiduasendi puhul oli esiots pidevalt püsti, tal on lihtsalt telejevahe nii lühike.
willi nõu minna ise õppima ma heaks ei kiida, sest korra sisse õpitud valesid sõiduvõtteid on hiljem raske välja koolitada. Ja selles osas jääksin ma ka eriarvamusele, et pole vaja krossirajal õppida, piisab niisama metsas sõitmisest. Krossirada on parim koht tegelikult, et õppida sõitma kiiresti ja õieti, hiljem võid sõita igal pool. Seal saad turvaliselt õppida erinevaid elemente ja vajadusel neid järjest korrata. Korra sattusin ühtede enduuromeeste pundiga Aravete rajal koos sõitma, siis oli ikka väga palju sõiduvigu näha. Ja need enduuromehed polnud ilmselegelt mingid väga algajad.
Kasutaja avatar

Teema algataja
ElectroMoto
Postitusi: 382
Liitunud: 27 Mai 2015, 16:44
Tsikkel: xChallenge Maya
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 158 korda
Tänatud: 39 korda
Kontakt:

Re: Motokrossi algõpe kodumaal ja/või mujal?

Lugemata postitus #7 Postitas ElectroMoto » 14 Dets 2017, 10:35

Ühest küljest tahakski veits talve sisustada ja võimalikult kasulikult. Teisest küljest, mida rohkem ma mõtlen, seda enam tunnen, et see krossipisik on küljes ja tahaks end proovile panna, kas saaks hakkama..
Mu teooria on see, et kui krossirajal saaks tunnetuse kätte, kuidas kiirelt ja julgelt lahtisel pinnasel kurvi võtta, kuidas rattad maast lahti saada ja maanduda nii et ise ja ratas terveks jääks, et kõik see aitab kaasa pärast metsa all paarutades. Või isegi tänavarattaga näiteks märjal pinnasel kui peaks lappama minema, et see ei võtaks junni jahedaks ja säiliks kontroll igas olukorras. Ja veel lisaks see füüsiline pool, et ise end peab treenima, et jaksaks sõita.
Mu oma ratas on saklaste poolt tituleeritud hard-enduroks ehk siis raskeks-enduurokaks, reaalsuses on ta lihtsalt ülekasvanud krossiratas - neli takti 650 kuubikut ja ligi 160 kilo.. Et pole päris mammut ja võiks vähemalt idee järgi käituda natuke nagu krossikas. Aga no vot tahaks omal nahal järgi proovida, kuidas see krossikas siis tegelt käitub.

Adrenalinis anti see 85-ne vist selle pärast, et järgmised olid neil pakkuda juba kahetaktilised 200 huskid ja need oleks vist algaja käes liiga loomad olnud. Aga jah, väga keeruline oli istudesasendist püsti tõusta ja tagapiduri ning käiguvahetaja olid võimatult lähedal jalastele..

See omapäi motolaager -koolitus kõlab tegelt väga muhedalt ja olen ka ise selle peale mõelnud. Pärnu lähistel on need Võiste mäed, kus omal ajal sai NAKis tanktimiinidega üles-alla joostud, täitsa hea meelega läheks lammutaks seal oma rattaga. Aga jah, enne kevadet pole see väga mõeldav. Ja päris omapäi metsas sõites puhtalt juba turvalisuse poolest sõidaks hoopis vaiksemalt..

Ühesõnaga tänud. Mõtteainest on. Ühest küljest olen valmis 1K+ välja käima välismaa koolituse eest, aga paar sotti kohalikku laenutust tundub veits kallis :D Eks ma pean oma prioriteedid läbi mõtlema. See see talve häda ongi, et liiga palju aega mõelda ja liiga vähe sõitmist...
Kasutaja avatar

Jesper
Postitusi: 715
Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
Tänanud: 65 korda
Tänatud: 153 korda

Re: Motokrossi algõpe kodumaal ja/või mujal?

Lugemata postitus #8 Postitas Jesper » 14 Dets 2017, 10:42

Jah, see pisik on tuttavat nägu - ühesõnaga kui kuskilt kodumaalt leiad krossikoolituse, siis ma oleks ka käpp :) Võrr on endal olemas.
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 6496
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, XV 750 Cafe Racer
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 85 korda
Tänatud: 122 korda
Kontakt:

Re: Motokrossi algõpe kodumaal ja/või mujal?

Lugemata postitus #9 Postitas mx77 » 14 Dets 2017, 10:56

Neid krossikoolitusi on pea pidevalt. Neid teevad nii Leokid kui ka Krestinovid. Tasub vastavaid gruppe FB-s jälgida, seal on info tavaliselt olemas. Ja kui saad ise paraja pundi kokku võid emmad-kummad omale kutsuda eratrenni tegema.

will111
Postitusi: 1856
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 139 korda

Re: Motokrossi algõpe kodumaal ja/või mujal?

Lugemata postitus #10 Postitas will111 » 14 Dets 2017, 18:19

krossirada on muidugi selles mõttes metsast või suvalisest puude vahel jooksvast joonest parem küll, et seal teed kindlat ringi, mis muutub sulle tuttavaks ja sa tead, mis sind seal ees ootab ja mis mitte. suvaliselt metsa vahel võib sellega palju raskem olla + puud :D see kindla ringi teema on tegelikult väga oluline aspekt. ka lätis metsas sõites mulle sai väga kiirelt selgeks, et tarvis on mõelda välja omale mingi teatud "ring", mida sõita. tegelik õppimine toimub siis kui sa saad korrata mingit kindlat rada ja elemente. kui seda ei ole, siis sa lihtsalt sõidad ja vaatad, mis sulle ette juhtub, aga kiirust teha on keeruline sest sa ju täpselt ei tea, mis kuristiku servale järsku sattuda võid.



mina mõtlesin seda ise tehtud koolitust rohkem nii naljaga pooleks ka, ega ma ei arvagi, et ise õppides kõiksugused tehnikad ideaalselt selgeks saab. aga kui inimesel ei ole tegelikult eesmärki ei võistelda ega ka otseselt krossi harrastama hakata siis ehk see ideaalne selgus polegi asja juures see kõige olulisem. valesti sisse õpitu kohta on raske kommenteerida, võimalik jah, et mõnda üsna spetsiifilist liigutust või teatud toiminguta kombinatsiooni on pärast keerulisem ümber harjutada. lihtsalt sõiduasendit või liikumist tsikli peal jällegi ma ei usu, et oleks vajadusel eriti keeruline muuta. samas, kui võtta täielik algaja, kes pole krossirattaga kunagi sõitnud näiteks ja siis mingi minusugune "iseõppinud" metsamees ning lükata kuskile kõvade krossimeeste ette koolituma siis miskipärast olen ikkagi üsna kindel, et iseõppinul ja juba rattaga kuidagi hakkama saaval tegelasel läheb see õppimine kiiremini ja kergemalt...vähemalt kuni teatud piirini. usun, et ka ise sõites on võimalik õppida, vast lihtsalt mitte nii efektiivseks ja pro sõitjaks. aga suures osas need superpro sõitjad on ju samas ka 3aastasest peale umbes iga päev trenni teinud tegelased, ja mitte siis ise õppinud vaid puhtalt õpetatud. loomulikult ei saa ega olegi siin midagi võrrelda kellegi sellisega, kes sul a'la 30 aastaselt esimest korda mootorratast on näinud ja nüüd vahel natuke sõidab (tänavarattaga). siin on juba täiesti erinevad basic eeldused neil kahel inimesel ning viimane ei jõua esimesele väga suure tõenäosusega kunagi isegi mitte ligilähedale oma sõidutehnika ja kiiruse poolest. palju jääb juba puhtalt julguse taha mingeid teatud asju teha.
Kasutaja avatar

Teema algataja
ElectroMoto
Postitusi: 382
Liitunud: 27 Mai 2015, 16:44
Tsikkel: xChallenge Maya
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 158 korda
Tänatud: 39 korda
Kontakt:

Re: Motokrossi algõpe kodumaal ja/või mujal?

Lugemata postitus #11 Postitas ElectroMoto » 14 Dets 2017, 19:13

Ma olen kahel käel nõus sellega, et paljuski on asi kordamises ja uuesti ja jälle katsetamises ning seda konkreetsel rajal teha on palju lihtsam. Pealegi, omapäi metsas ma ei julgeks kunagi piire sama palju kombata ja edasi tõsta kui mõnel krossirajal, kus läheduses veel inimesi. Vist. Sest tegelt pole veel proovinud :D
Eks ma pean tunnistam, et vanus on see, mis natuke mugavaks teeb ka. Seepärast ma veits otsin ka võimalikult lihtsat varianti - kõik ühest kohast lahendust..
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 6496
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, XV 750 Cafe Racer
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 85 korda
Tänatud: 122 korda
Kontakt:

Re: Motokrossi algõpe kodumaal ja/või mujal?

Lugemata postitus #12 Postitas mx77 » 15 Dets 2017, 09:39

ElectroMoto kirjutas:Ma olen kahel käel nõus sellega, et paljuski on asi kordamises ja uuesti ja jälle katsetamises ning seda konkreetsel rajal teha on palju lihtsam. Pealegi, omapäi metsas ma ei julgeks kunagi piire sama palju kombata ja edasi tõsta kui mõnel krossirajal, kus läheduses veel inimesi. Vist. Sest tegelt pole veel proovinud :D
Eks ma pean tunnistam, et vanus on see, mis natuke mugavaks teeb ka. Seepärast ma veits otsin ka võimalikult lihtsat varianti - kõik ühest kohast lahendust..


Mis siis see su vanus on, et see nii mugavaks teeb? :D

Hundiohakas
Postitusi: 20
Liitunud: 16 Juun 2013, 10:37
Tsikkel: KTM adventure
Asukoht: Pärnumaa

Re: Motokrossi algõpe kodumaal ja/või mujal?

Lugemata postitus #13 Postitas Hundiohakas » 15 Dets 2017, 10:03

ElectroMoto kirjutas:Ühest küljest tahakski veits talve sisustada ja võimalikult kasulikult. Teisest küljest, mida rohkem ma mõtlen, seda enam tunnen, et see krossipisik on küljes ja tahaks end proovile panna, kas saaks hakkama..
Mu teooria on see, et kui krossirajal saaks tunnetuse kätte, kuidas kiirelt ja julgelt lahtisel pinnasel kurvi võtta, kuidas rattad maast lahti saada ja maanduda nii et ise ja ratas terveks jääks, et kõik see aitab kaasa pärast metsa all paarutades. Või isegi tänavarattaga näiteks märjal pinnasel kui peaks lappama minema, et see ei võtaks junni jahedaks ja säiliks kontroll igas olukorras. Ja veel lisaks see füüsiline pool, et ise end peab treenima, et jaksaks sõita.
Mu oma ratas on saklaste poolt tituleeritud hard-enduroks ehk siis raskeks-enduurokaks, reaalsuses on ta lihtsalt ülekasvanud krossiratas - neli takti 650 kuubikut ja ligi 160 kilo.. Et pole päris mammut ja võiks vähemalt idee järgi käituda natuke nagu krossikas. Aga no vot tahaks omal nahal järgi proovida, kuidas see krossikas siis tegelt käitub.

Adrenalinis anti see 85-ne vist selle pärast, et järgmised olid neil pakkuda juba kahetaktilised 200 huskid ja need oleks vist algaja käes liiga loomad olnud. Aga jah, väga keeruline oli istudesasendist püsti tõusta ja tagapiduri ning käiguvahetaja olid võimatult lähedal jalastele..

See omapäi motolaager -koolitus kõlab tegelt väga muhedalt ja olen ka ise selle peale mõelnud. Pärnu lähistel on need Võiste mäed, kus omal ajal sai NAKis tanktimiinidega üles-alla joostud, täitsa hea meelega läheks lammutaks seal oma rattaga. Aga jah, enne kevadet pole see väga mõeldav. Ja päris omapäi metsas sõites puhtalt juba turvalisuse poolest sõidaks hoopis vaiksemalt..

Ühesõnaga tänud. Mõtteainest on. Ühest küljest olen valmis 1K+ välja käima välismaa koolituse eest, aga paar sotti kohalikku laenutust tundub veits kallis :D Eks ma pean oma prioriteedid läbi mõtlema. See see talve häda ongi, et liiga palju aega mõelda ja liiga vähe sõitmist...


Uulust Iklani on luited enamasti kaitse all rangemalt ja natuke vähem.Selle asjaoluga tasub "laagri" korraldamisel tõsiselt arvestada(mõned motoriseeritud loodushuvilised on juba kuulsaks saanud).Aga tegelikult on piirkonnas metsaraduradu ohtralt ja sellise kergemat sorti mammuti jaoks täitsa muhedad.
Kasutaja avatar

Teema algataja
ElectroMoto
Postitusi: 382
Liitunud: 27 Mai 2015, 16:44
Tsikkel: xChallenge Maya
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 158 korda
Tänatud: 39 korda
Kontakt:

Re: Motokrossi algõpe kodumaal ja/või mujal?

Lugemata postitus #14 Postitas ElectroMoto » 15 Dets 2017, 10:35

mx77 kirjutas:Mis siis see su vanus on, et see nii mugavaks teeb? :D

36. Ma tean, pole teab mis vanus, aga kuna ma veel värskelt mäletan kui palju oli energiat ja viitsimist kahekümnendates, siis on kontrast üsna tuntav. Lisaks muidugi modernsed psühholoogilised häired, mis söövad hea suure ampsu (tahte)jõust. :wack:

Hundiohakas kirjutas:Uulust Iklani on luited enamasti kaitse all rangemalt ja natuke vähem.Selle asjaoluga tasub "laagri" korraldamisel tõsiselt arvestada(mõned motoriseeritud loodushuvilised on juba kuulsaks saanud).Aga tegelikult on piirkonnas metsaraduradu ohtralt ja sellise kergemat sorti mammuti jaoks täitsa muhedad.

Kaitsealad jätan hea meelega puutumata. Kas seal on need nähtavalt märgistatud ka või peab kuskil veebikaardilt end kurssi viima?
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 6496
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, XV 750 Cafe Racer
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 85 korda
Tänatud: 122 korda
Kontakt:

Re: Motokrossi algõpe kodumaal ja/või mujal?

Lugemata postitus #15 Postitas mx77 » 15 Dets 2017, 10:58

ElectroMoto kirjutas:
mx77 kirjutas:Mis siis see su vanus on, et see nii mugavaks teeb? :D

36. Ma tean, pole teab mis vanus, aga kuna ma veel värskelt mäletan kui palju oli energiat ja viitsimist kahekümnendates, siis on kontrast üsna tuntav. Lisaks muidugi modernsed psühholoogilised häired, mis söövad hea suure ampsu (tahte)jõust. :wack:

Heh, ma peaks oma 52-ga siis päris ühe jalaga hauas olema :D
Kasutaja avatar

Teema algataja
ElectroMoto
Postitusi: 382
Liitunud: 27 Mai 2015, 16:44
Tsikkel: xChallenge Maya
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 158 korda
Tänatud: 39 korda
Kontakt:

Re: Motokrossi algõpe kodumaal ja/või mujal?

Lugemata postitus #16 Postitas ElectroMoto » 15 Dets 2017, 11:28

mx77 kirjutas:Heh, ma peaks oma 52-ga siis päris ühe jalaga hauas olema :D

Ma arvan, et asi pole tegelt üldse füüsilises vanuses, see sõltub nii kui nii elukommetest ja treenituse astmest ja veel tuhandest muust asjast.. Võin oma pea panti panna, et sa oma 52 eluaastaga oled oluliselt paremas konditsioonis kui mina. :D
Tegelt siin on ka veel üks põhjus, miks ma metsa ja krossiraja poole vaatan - seal peab olema hea füüsis, muidu maksab see väga kiirelt ja valusalt kätte. Elik see on hea motivatsioon rohkem treenimisega tegeleda.




Mine “Mootorratta load, liiklus, motokoolitus ja sõit”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 7 külalist