Liiklussegadus: Stoppmärk. Kellel on õigus?

Otsustasid endale mootorratta load teha ja mootorratturiks hakata? Räägi siin kõigest, mis on seotud mootorratta lubade, eksamite, koolituse, lihtsalt tsiklisõidu või liikluse ja seadustega. Kindlustusest räägi ka siin.

Moderaator: Moded

Vasta

Luxor
Postitusi: 1010
Liitunud: 08 Mär 2019, 21:39
Tsikkel: Tomos Funsport/ Montesa NT700V
Asukoht: Veelinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 27 korda

Re: Liiklussegadus: Stoppmärk. Kellel on õigus?

Lugemata postitus Postitas Luxor »

reimps kirjutas: 01 Juul 2019, 12:21

Selline vastus sobib küll. Jälle targem.

Jääb aga selgusetuks selle STOP-märgi mõte seal ristmikul, võrdsete teede rist oleks loogilisem seal lahenduseks. Oleks juba see teemagi olemata - on selliseid lahendusi kuskil veel, teaks seal ka julgemalt otse paugutada?

Ja täitsa ausalt öeldes seal avarii tekitanuna (vasakpööranajana) läheksin kohtusse ja võitleks kasvõi jagatud süü enda ja liikluskorraldaja vahel ära, sest näed kui palju arusaamatust tekitab üks üpris mõttetu stopp-märk. Õnneks olen ma liikluses pigem kahtluse korral teeandja ja teistega arvestamise pooldaja.

Rempsi kirjutatu kõlas küll punktina! Ise ei hakka pikemalt sõna võtma, sest seda on siin tehtud minutagi piisavalt.



Tore on olla oluline, veel olulisem on olla tore!
Kasutaja avatar

Maaks
Toetajaliige
Postitusi: 2488
Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
Tsikkel: Yamaha FZ8SA
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 181 korda
Tänatud: 340 korda

Re: Liiklussegadus: Stoppmärk. Kellel on õigus?

Lugemata postitus Postitas Maaks »

reimps kirjutas: 01 Juul 2019, 12:51

Kas piiratud nähtavuse ja samaliigilise ristmiku puhul on vaja seda segadusttekitavat STOP-märki sinna? Nõmmel on märksa kehvema nähtavusega rsitmikud samamoodi samaliigilised ilma igasuguste lisamärkideta. Jääb mu point, et see on loll lahendus ja tekitab segadust. Kuskilt on kõrvu jäänud, et liikluskorraldus peaks olema võimalikult lihtne ju..

Tegelikult on vaja! STOP alt teele sõitja peaks ilma märgita läbi laskma ainult paremalt tulija, kuna parmalt tulija oleks kaugelt näha, siis saaks täiega üle ristmiku kütta. Samas vasakult läheneja ei näeks maja tõttu seda "madallendurit" enne kui nina oleks teepeal ja põkkumine oleks suht kindel.
Nüüd kus on STOP märk peab "madallendur" aga hoo maha võtma. Kusjuures Tatari tn-lt (vasakult) tulijal on seda Ravi STOP märki raske näha ja peab samuti hoo maha võtma.
Kõik töötab! :D

Garaažis: Pannonia 250TLF, Yamaha FZ8-SA
Kasutaja avatar

henry
Postitusi: 156
Liitunud: 22 Nov 2004, 16:25
Tsikkel: Suzuki GSX1100G
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 1 kord

Re: Liiklussegadus: Stoppmärk. Kellel on õigus?

Lugemata postitus Postitas henry »

Ain kirjutas: 01 Juul 2019, 14:43

Üks millega alati peab arvestama on see, et märke paigaldavad omavalitsused. Ja seal ei pruugi olla just kõige teravamad pliiatsid....

Märke paigaldavad siiski paigaldajad, kes ...
Täna liikluses olles leiab ikka liiklusmärke mis on kas valesti paigaldatud või ei ole üldse liiklusseadusega kooskõlas.

Kasutaja avatar

Krl
Postitusi: 1696
Liitunud: 19 Veebr 2017, 21:31
Tsikkel: Welcome to the darkside
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 176 korda

Re: Liiklussegadus: Stoppmärk. Kellel on õigus?

Lugemata postitus Postitas Krl »

Maaks kirjutas: 03 Juul 2019, 12:20

Kõik töötab! :D

Hüui töötab ju. Ise näed, kui segaduses vaesed bikerid on.


reimps

Re: Liiklussegadus: Stoppmärk. Kellel on õigus?

Lugemata postitus Postitas reimps »

Maaks kirjutas: 03 Juul 2019, 12:20

Tegelikult on vaja! STOP alt teele sõitja peaks ilma märgita läbi laskma ainult paremalt tulija, kuna parmalt tulija oleks kaugelt näha, siis saaks täiega üle ristmiku kütta. Samas vasakult läheneja ei näeks maja tõttu seda "madallendurit" enne kui nina oleks teepeal ja põkkumine oleks suht kindel.
Nüüd kus on STOP märk peab "madallendur" aga hoo maha võtma. Kusjuures Tatari tn-lt (vasakult) tulijal on seda Ravi STOP märki raske näha ja peab samuti hoo maha võtma.
Kõik töötab! :D

Minu seisukoht kipub üldiselt vähema liiklusega ristmikel (ja konkreetne ristmik seda on) kõige õigemaks pidama parema-käe-reegli-ristmikku. Vähem märkidega (üle)reguleerimist, vähem märke kui selliseid risustamas vaatevälja ja linnapilti. Pealegi viimase aja põletavaim mure liikluse korraldamisega pead murdvatel (loe: raha tasku kühveldavatel) ametnikel saaks ka lahenduse - parema-käe-reegli rakendamine võtab keskmise kiiruse kesklinnas maha kõige lihtsamini ja odavamalt, kiiruspiirangud ei toimi. Auto lõhkumise potentsiaalne oht on efektiivsem kui 50-piirang paberil.

Konkreetse ristmiku puhul on mu seisukohta jätkuvalt selline, et see on suht s*tt ja poolik lahendus seal = mõttetu.

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta load, liiklus, motokoolitus ja sõit”