Liiklussegadus: Stoppmärk. Kellel on õigus?

Otsustasid endale mootorratta load teha ja mootorratturiks hakata? Räägi siin kõigest, mis on seotud mootorratta lubade, eksamite, koolituse, lihtsalt tsiklisõidu või liikluse ja seadustega. Kindlustusest räägi ka siin.

Moderaator: Moded

Vasta

Luxor
Postitusi: 405
Liitunud: 08 Mär 2019, 21:39
Tsikkel: Tomos Funsport/ Montesa NT700V
Tänatud: 6 korda

Re: Liiklussegadus: Stoppmärk. Kellel on õigus?

Lugemata postitus Postitas Luxor » 03 Juul 2019, 00:54

reimps kirjutas:
01 Juul 2019, 12:21
Selline vastus sobib küll. Jälle targem.

Jääb aga selgusetuks selle STOP-märgi mõte seal ristmikul, võrdsete teede rist oleks loogilisem seal lahenduseks. Oleks juba see teemagi olemata - on selliseid lahendusi kuskil veel, teaks seal ka julgemalt otse paugutada?

Ja täitsa ausalt öeldes seal avarii tekitanuna (vasakpööranajana) läheksin kohtusse ja võitleks kasvõi jagatud süü enda ja liikluskorraldaja vahel ära, sest näed kui palju arusaamatust tekitab üks üpris mõttetu stopp-märk. Õnneks olen ma liikluses pigem kahtluse korral teeandja ja teistega arvestamise pooldaja.
Rempsi kirjutatu kõlas küll punktina! Ise ei hakka pikemalt sõna võtma, sest seda on siin tehtud minutagi piisavalt.


Tore on olla oluline, veel olulisem on olla tore!
Kasutaja avatar

Maaks
Postitusi: 1524
Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
Tsikkel: Yamaha FZS600
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 94 korda
Tänatud: 162 korda

Re: Liiklussegadus: Stoppmärk. Kellel on õigus?

Lugemata postitus Postitas Maaks » 03 Juul 2019, 12:20

reimps kirjutas:
01 Juul 2019, 12:51
Kas piiratud nähtavuse ja samaliigilise ristmiku puhul on vaja seda segadusttekitavat STOP-märki sinna? Nõmmel on märksa kehvema nähtavusega rsitmikud samamoodi samaliigilised ilma igasuguste lisamärkideta. Jääb mu point, et see on loll lahendus ja tekitab segadust. Kuskilt on kõrvu jäänud, et liikluskorraldus peaks olema võimalikult lihtne ju..
Tegelikult on vaja! STOP alt teele sõitja peaks ilma märgita läbi laskma ainult paremalt tulija, kuna parmalt tulija oleks kaugelt näha, siis saaks täiega üle ristmiku kütta. Samas vasakult läheneja ei näeks maja tõttu seda "madallendurit" enne kui nina oleks teepeal ja põkkumine oleks suht kindel.
Nüüd kus on STOP märk peab "madallendur" aga hoo maha võtma. Kusjuures Tatari tn-lt (vasakult) tulijal on seda Ravi STOP märki raske näha ja peab samuti hoo maha võtma.
Kõik töötab! :D
Garaažis: Pannoonia 250TLF, Yamaha FZS 600
Reisid korraldab: http://reisikorraldaja.ee/
Kasutaja avatar

henry
Postitusi: 152
Liitunud: 22 Nov 2004, 16:25
Tsikkel: Suzuki GSX1100G
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 1 kord

Re: Liiklussegadus: Stoppmärk. Kellel on õigus?

Lugemata postitus Postitas henry » 04 Juul 2019, 13:33

Ain kirjutas:
01 Juul 2019, 14:43
Üks millega alati peab arvestama on see, et märke paigaldavad omavalitsused. Ja seal ei pruugi olla just kõige teravamad pliiatsid....
Märke paigaldavad siiski paigaldajad, kes ...
Täna liikluses olles leiab ikka liiklusmärke mis on kas valesti paigaldatud või ei ole üldse liiklusseadusega kooskõlas.
Kasutaja avatar

Krl
Postitusi: 947
Liitunud: 19 Veebr 2017, 21:31
Tsikkel: 2007 R6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 95 korda

Re: Liiklussegadus: Stoppmärk. Kellel on õigus?

Lugemata postitus Postitas Krl » 04 Juul 2019, 13:39

Maaks kirjutas:
03 Juul 2019, 12:20

Kõik töötab! :D
Hüui töötab ju. Ise näed, kui segaduses vaesed bikerid on.

reimps

Re: Liiklussegadus: Stoppmärk. Kellel on õigus?

Lugemata postitus Postitas reimps » 04 Juul 2019, 18:12

Maaks kirjutas:
03 Juul 2019, 12:20
Tegelikult on vaja! STOP alt teele sõitja peaks ilma märgita läbi laskma ainult paremalt tulija, kuna parmalt tulija oleks kaugelt näha, siis saaks täiega üle ristmiku kütta. Samas vasakult läheneja ei näeks maja tõttu seda "madallendurit" enne kui nina oleks teepeal ja põkkumine oleks suht kindel.
Nüüd kus on STOP märk peab "madallendur" aga hoo maha võtma. Kusjuures Tatari tn-lt (vasakult) tulijal on seda Ravi STOP märki raske näha ja peab samuti hoo maha võtma.
Kõik töötab! :D
Minu seisukoht kipub üldiselt vähema liiklusega ristmikel (ja konkreetne ristmik seda on) kõige õigemaks pidama parema-käe-reegli-ristmikku. Vähem märkidega (üle)reguleerimist, vähem märke kui selliseid risustamas vaatevälja ja linnapilti. Pealegi viimase aja põletavaim mure liikluse korraldamisega pead murdvatel (loe: raha tasku kühveldavatel) ametnikel saaks ka lahenduse - parema-käe-reegli rakendamine võtab keskmise kiiruse kesklinnas maha kõige lihtsamini ja odavamalt, kiiruspiirangud ei toimi. Auto lõhkumise potentsiaalne oht on efektiivsem kui 50-piirang paberil.

Konkreetse ristmiku puhul on mu seisukohta jätkuvalt selline, et see on suht s*tt ja poolik lahendus seal = mõttetu.



Vasta

Mine “Mootorratta load, liiklus, motokoolitus ja sõit”