vahele ei lase!

Otsustasid endale mootorratta load teha ja mootorratturiks hakata? Räägi siin kõigest, mis on seotud mootorratta lubade, eksamite, koolituse, lihtsalt tsiklisõidu või liikluse ja seadustega. Kindlustusest räägi ka siin.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
Enn
Postitusi: 188
Liitunud: 10 Juul 2009, 15:51
Tsikkel: Yamaha Super Tenere XT1200 ZE
Asukoht: Tallinn, Veskimöldre
Tänanud: 26 korda
Tänatud: 20 korda

vahele ei lase!

Lugemata postitus Postitas Enn »

Ei ole küll otseselt mootorratastega seotud, aga tuttav olukord liiklusest ikkagi. Saag käima: kumb oli õigem mees? :-||| (video kellaaeg on paar tundi taga)



n
Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 7336
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1074 korda
Tänatud: 1046 korda
Kontakt:

Re: vahele ei lase!

Lugemata postitus Postitas Macintosh »

Kaks oinast. See kaubikuga venda oleks võinud muidugi teiseks reastuda, videolt tundub, et ruumi on. Vastutab manöövri ohutuse eest selle sooritaja.

🧢 👕 🏍 T-särgid, pusad, mütsid ja kingitused mootorratturile . 🚀🚀 🍀 VAATA LÄHEMALT
Kasutaja avatar

Krl
Postitusi: 1696
Liitunud: 19 Veebr 2017, 21:31
Tsikkel: Welcome to the darkside
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 176 korda

Re: vahele ei lase!

Lugemata postitus Postitas Krl »

Ma lähtun alati loogiast et kui ma usun, et teisel on kiirem kuhugi, kui mul, siis lasen alati vahele. Muidu hui lasen.

Kasutaja avatar

ElectroMoto
Postitusi: 599
Liitunud: 27 Mai 2015, 16:44
Tsikkel: Husky 701 Supermoto "Mai"
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 367 korda
Tänatud: 82 korda
Kontakt:

Re: vahele ei lase!

Lugemata postitus Postitas ElectroMoto »

Mõlemad tainad. Aga pirukas pani viimasel hetkel suunatule põlema. Mina oleks samuti eeldanud, et ta ei tahagi rida vahetada. Kui suunatulega märku antakse, siis muidugi luban vahele. Aga kui lihtsalt vajuma hakatakse, siis samuti minupärast sõitku või rohumaale... :D

Kasutaja avatar

Maaks
Toetajaliige
Postitusi: 2488
Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
Tsikkel: Yamaha FZ8SA
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 181 korda
Tänatud: 340 korda

Re: vahele ei lase!

Lugemata postitus Postitas Maaks »

Omas reas otse sõitjal on alati eesõigus - pole midagi arutada. Mina kah kunagi ei lase kedagi enda ette kui taga on ruumi. Kiire (sitahäda, naine sünnitab, põis põlvini) on millegipärast alati ühtedel ja samadel juhtidel, kes iga päev juba aastaid sõidavad sama marsruuti aga ikka ei tea mis rida kusagil ära lõppeb. Suunatuli on iformatiivne ja ei anna mingit eesõigust manöövri sooritamiseks.
See ei puuduta muidugi neid olukordi, kus üks tee teisega ühineb - tõmbluku põhimõttel 1-e auto enda ette olen alati lubanud.

Garaažis: Pannonia 250TLF, Yamaha FZ8-SA

mellpoiss
Postitusi: 186
Liitunud: 19 Okt 2012, 20:29
Asukoht: 5O4633O
Tänanud: 58 korda
Tänatud: 28 korda

Re: vahele ei lase!

Lugemata postitus Postitas mellpoiss »

Kui kohta küsitakse - siis saab, pressimisega ime muna.

Kasutaja avatar

indumen
Postitusi: 1061
Liitunud: 01 Apr 2008, 09:23
Tsikkel: Yamaha MT-10, 2017
Asukoht: Tallinn / Imavere
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 41 korda
Kontakt:

Re: vahele ei lase!

Lugemata postitus Postitas indumen »

Lõpuks jagasin välja kus see ristmik on :D aga kahjuks tallinnas pidev, valge kaubiku sündroom. Selle perevaguni taga oli ruumi küll ja veel, vaja pressida :wack: , eriti mingi *1,piinlik" naksitralli autoga, hea et üldse vahele sai, see otse rida tavaliselt nii nokad koos kõigil, et parem keera sinna kus märgid näitavad :) mitu tsüklit foori ootasite, et üle saada ?

98% of the teenage population does or has tried smoking pot. If you're one of the 2% put this in your signature

kontakt nr. +372 52 58 244

reimps

Re: vahele ei lase!

Lugemata postitus Postitas reimps »

õõvastav

Kasutaja avatar

Teema algataja
Enn
Postitusi: 188
Liitunud: 10 Juul 2009, 15:51
Tsikkel: Yamaha Super Tenere XT1200 ZE
Asukoht: Tallinn, Veskimöldre
Tänanud: 26 korda
Tänatud: 20 korda

Re: vahele ei lase!

Lugemata postitus Postitas Enn »

ma olen ise küll alati need, kellel tundub olema kiire, vahele lasknud, isegi kui nad suunda ei näita vms. Milleks ajada oma õigust ja lasta mingi suurem äpardus juhtuda, tüüp oleks võinud vabalt omal silla alt ära sõita ja siis vastu teisi autosid/jalakäiaid lennata. Pereauto nägi ikka kõvasti vaeva, et kaubikuga sammu pidada. Videolt pole hästi näha, aga tossu tuli tagant kõvasti. Mees võis endaga väga rahul olla, kindlasti viskas kõrvalistujale viis ...

n
Kasutaja avatar

zombi
Postitusi: 303
Liitunud: 08 Apr 2015, 03:17
Tsikkel: Honda VT600 Shadow
Tänanud: 64 korda
Tänatud: 39 korda

Re: vahele ei lase!

Lugemata postitus Postitas zombi »

No samas oleks see paremapltpressija võinud jala korra gaasilt võtta ja teise taha reastuda....

Kavrossist Hondani. Vahepeal ka Hiina needust.
Kasutaja avatar

M.T.
Postitusi: 2425
Liitunud: 23 Aug 2011, 17:12
Tsikkel: -
Tänanud: 156 korda
Tänatud: 332 korda

Re: vahele ei lase!

Lugemata postitus Postitas M.T. »

Teema algatajale vastates, siis seaduse järgi oli perebussiga liikuja õige mees. Aga kõigis teistes kontekstides on igaühe enda hinnata. Ma ei löö neist kumbagi risti ega näita näpuga, sest erinevatel päevadel või hetkedel olen ise nii ühe kui teise rollis.

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8374
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 316 korda
Tänatud: 419 korda
Kontakt:

Re: vahele ei lase!

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Tüüpiline m**n* kaubikujihinäss. Vaja kindlasti oma 66 kW juustu nii peedistada, et kolvid summutist välja lendavad, aga peaasi et esimeseks saaks.


Sciev
Postitusi: 424
Liitunud: 26 Nov 2018, 23:05
Tsikkel: Voshod 3M
Tänanud: 18 korda
Tänatud: 20 korda

Re: vahele ei lase!

Lugemata postitus Postitas Sciev »

Koguni 55 kW on. Sellisega peaks küll väga rahuliku stiiliga sõitma ja alandlikult paluma vahele laskmist, vähemalt 7-8 sek enne manöövrit suuna sisse panema. (lol) Teine auto 105 kW-ga ei pidanud väga pingutama, lihtsalt neil hooldamata diisliroimadel (kahjuks päris suur % diisemootoriga autodest meie tänavatel) viskab musta juba rahuliku kiirendusegagi.


Tort
Postitusi: 2017
Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 165 korda

Re: vahele ei lase!

Lugemata postitus Postitas Tort »

Mulle tundus küll, et jalgpalliemme auto pingutas elu eest, et õiglus jalule saaks. See auto polnud vist 10 aastat sellist sõitu saanud.


Sciev
Postitusi: 424
Liitunud: 26 Nov 2018, 23:05
Tsikkel: Voshod 3M
Tänanud: 18 korda
Tänatud: 20 korda

Re: vahele ei lase!

Lugemata postitus Postitas Sciev »

Selle 12-13 sekundiga saaks pingutades üle 100 km/h kätte. :D

Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7185
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1853 korda
Tänatud: 511 korda

Re: vahele ei lase!

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

Ma sõitsin seda ristmikku ja ka eelnevat Kadaka teel,mitu aastat igapäev. Täna pole enam õnneks vaja, lapsed suured ja koolitransport läbi.
Need paremad read seal on ju selleks,et ROHKEM liiklusvahendeid ühe foori tsükliga üle ristmiku saaks. Ma olin üsna igapäevane sealt paremast reast mineja,sest kui kõik "õiged" seda ainult vasakus reas teevad siis kahjuks on ka ummik poole pikem. No ei olnud ilmselt nädalat,kus mõned korrad seal "olukorraks" ei läinud.
Kui olin esimene,siis üldjuhul olin kiirelt teistel ees ja kõik ok,aga kui oli paar autot minu ees,siis vasaku rea tegelastele tõmbluku stiilis vahelelaskmine oli alati ikka üle mõistuse suur pingutus. Oli ka tihti olukordi,kus 1-2 esimest autot said viisakalt vahele lastud ja siis tuli mingi võll oma igivana X5 või muu sarnase "elustiili" roimaga ja siis oligi kõik.Mul üldjuhul julgust ja jultumust ka räigelt peale keerata,aga kel seda pole,see ikka pidi plokki laskma,et "elustiili kunnid" sõita saaks.
Antud juhtumis see vasaku rea tegelane ikka tegi kõik,et sealt keegi vahele ei saaks.Kohe algusest oli näha,et plaan on parema rea tegelane ära kusetada. Pirukas muidugi just ka väga ei kiirustanud ja kindlat tahet ei näidanud. Tulemus,et viisakus puudus ja kõik said sõidetud,kui keegi sai orgasmi lähedase rahulduse,et sai kellegile ära teha. Kahjuks on selliseid onaniste ikka liiga palju meie väikelinna liikluses.

Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

Bandit
Mode
Postitusi: 942
Liitunud: 13 Juul 2011, 17:27
Tsikkel: SV1000s // TigerXRx
Asukoht: TLN
Tänanud: 25 korda
Tänatud: 24 korda

Re: vahele ei lase!

Lugemata postitus Postitas Bandit »

teine selline koht on vanaviljandi algus Järve keskuse kõrval kus üks kaubik suutis mind isegi välja rammida, sest mul tõesti polnud võimalik seda bulletit näha enne kui see minu kõrval oli ja pressima hakkas. Lõppes sellega, et mina olin vastassuunavööndis, et autot kuidagi terveks jätta. Õnneks tagumine oli minu jaoks uue vahe teinud ja sain tagasi maanduda. see kõik siis raudtee ülesõidul. See jama oli kõik selleks, et 60m hiljem kalmistu teele keerata.

Oman parempoolse lenksuga mootorratast.
O: Sinu katkise ratta. PSi.
Kasutaja avatar

Black
Postitusi: 1135
Liitunud: 06 Juun 2004, 18:15
Tsikkel: Dnepr MT10 / GSX-R1000
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 68 korda

Re: vahele ei lase!

Lugemata postitus Postitas Black »

See on alati vaatenurga küsimus. Olen ise vandunud nii vahele pressijaid kui ka seda, et vahele ei lasta.

Kuidas ise? Põhireas ees olles jälgin silmanurgast ka taga toimuvat. Üldiselt on hästi näha, kes imbub kuidagi loomulikult sinna teise tühja ritta, kes aga annab üsna provokatiivselt mõista, et on rohelise süttides ka põhireast ettesaamise sooviga, reastudes sinna mingil 70% juhtudest suunda näitamata. Kui mu hetkeliikuril vähegi potentsiaali on ja naisi-lapsi-koeri või kinnitamata kraami peal pole, kipun väljakutset vastu võtma. Ka ilma selleta ma üldiselt rohelise süttides esimene olles ei jokuta ja enamvähem 1:1 liikurite puhul peaks teine ikka kõvasti pressima, et ettepoole saada (võtame teoreetilise võimaluse, et ma ei näe, kes ja kas kõrval on - peeglit pole ja küljeaken on kaetud prügikotikilega). Eeldan, et tõmblukuna toimides läheb põhireas esimene esimeseks, järgmine võiks kõrvalreast ühe vahele lasta.

Samas kasutan ma ise ka pea alati tühja kõrvalrea ära. Ka seal Kadakas. Ja Viljandi mnt alguses. Vaatan alati nii esimest sõidukit kui juhti (silmanurgast, provotseerivat põrnitsemist üritan vältida) selle pilguga, et kas sealt võiks tulla selget uimamist/nutitsemist, loomulikku mõõdukat kiirendamist või korralikku pauku selge eesmärgiga oma reas esimeseks jääda. Vastavalt sellele ka enda reaktsioon. Esimesel juhul lähen kindlalt ette kiirendamise peale välja, teisel pigem ka, kolmandal pigem mitte - arvestan järele reastumisega. Alati suunaga! Kui põhireas on ilmselge jokutaja (võib olla ka lihtsalt veokas vms silmnähtavalt kiirendusvõimetu masin) ja minu taga veel paar kiiremat, arvestan kiirendusel, et ka nemad jokutajast mööda saaksid.

Ma tean, et see pole liiklusohutuse ja -viisakuse osas kõige eeskujulikum käitumine, aga selline ta paraku on.

Veel üks tobe käitumine on hakata tihedasse pearitta reastumist küsima kõvasti enne lõppeva kõrvalrea lõppu. Olgu see lõpp siis selline projekteeritult või teetööde tõttu. Sellega nullitakse seljataga teiste üle ristmiku saamine ära. Lasen vahel taga olles sellistele törtsu signaali, et krt, sõida see 100m veel ära, pane siis suund sisse.

Kasutaja avatar

Hendri
Postitusi: 200
Liitunud: 22 Juun 2006, 00:01
Tsikkel: Z1000
Tänanud: 21 korda

Re: vahele ei lase!

Lugemata postitus Postitas Hendri »

No vähemalt pressisid...
Kõige toredamad fruktid on minuarust ikkagi need, kes juba vasakpoolses reas foorile lähenevad rahulikult, endal ees 2 autot näiteks vms ja siis foorile lähemale jõudes kui ise tagant lähenema hakkad ja suure rõõmuga vaba rada enda ees näed keerab see viimane paremasse äralõppevasse ritta Sinu ette ja rohelise foori süttides lihtsalt SUREB MAHA sinna ritta. Ei jõua tema kuhu, ei jõua Sina kuhugi...


Syn
Postitusi: 186
Liitunud: 28 Juun 2011, 20:55
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 7 korda

Re: vahele ei lase!

Lugemata postitus Postitas Syn »

Ma teen tavaliselt nii, et lõppevas reas esimene olles annan alguses lappi. Kui näen, et kõrvalolija ka suruma hakkab, siis pidurit ja tema seljataha. Saab muretult põhiritta reastuda, sest enamik juhtudel põhirea teine peeneks ei lase ja ego mul vägisi üle peenra küttes esimeseks ka sõita ei käsi. Kui analoogsel ühendumisel suunaga sujuvalt üritada reastuda, siis võib küll enamasti pooled kased teepealt enne maha võtta, kui keegi vahele laseb.

Omaette jobid on need, kes tulevad pool linna nagu ässad bussireas ja kui sa tahad enne oma parempööret sinna reastuda nagu viieline, siis nad suruvad vägisi rea kinni. Täna just Narvamaantel üks selline kõrvale sattus. Korralikult sai slaavikeelt harjutatud omaette


oil
Postitusi: 771
Liitunud: 15 Apr 2014, 09:39
Tänanud: 24 korda
Tänatud: 75 korda

Re: vahele ei lase!

Lugemata postitus Postitas oil »

Olukord liikluses on mu arvates palju parem kui meedia maalib. Lastakse ilusti vahele ja lasen ise ka. Tuleb lihtsalt suunatuli panna sisse siis enne manöövri sooritamist, mitte siis, kui arvad, et on piisav tühimik süstimiseks. Igasugused suunatuleta nõelujad sõitku mu poolest või äärekivisse.

Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7185
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1853 korda
Tänatud: 511 korda

Re: vahele ei lase!

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

oil kirjutas: 05 Aug 2019, 23:33

Olukord liikluses on mu arvates palju parem kui meedia maalib. Lastakse ilusti vahele ja lasen ise ka. Tuleb lihtsalt suunatuli panna sisse siis enne manöövri sooritamist, mitte siis, kui arvad, et on piisav tühimik süstimiseks. Igasugused suunatuleta nõelujad sõitku mu poolest või äärekivisse.

Ei vaidle vastu,on küll parem,kui aastatid tagasi,aga on ka palju rohkem selliseid ,kes ei oska üldse midagi. Liiklus korraldus vahendid on paremad ja paljudes kohtades ei saagi enam sigatseda.
Kohati lastakse vahele ka neid ja seal kus seda ei peaks tegema. No ei pea vahele laskma tegelast,kes teistest näiteks läbi bussitasku või paremale pöörava rea kõigist mööda kütab või muud moodi otseselt reegleid eirates kuskile vahele trügib. Selleks neid ka on ,et neid lastakse tolerantselt vahele.Pärast tõbras veel tänab ohukatega, et tore, vaata kuidas ma teile kõigile just taha keerasin :D Aga
üldiselt jääb seda ka järjest vähemaks,kuid seda tõmbluku teemat ei saa ikka paljud endale selgeks. Mõnele on see justkui isiklik solvang,kui tema ette reastutakse. Ja nii imelik kui see ka pole, siis suurem osa neid, kes kõik augud kinni sõidavad on naised.

Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

claw
Postitusi: 503
Liitunud: 23 Juul 2013, 02:24
Tsikkel: pilusilm ja venelane
Asukoht: Tartu
Tänanud: 82 korda
Tänatud: 78 korda

Re: vahele ei lase!

Lugemata postitus Postitas claw »

Tõmblukk tõmblukuks, vahele, ette ja järgi saamise eelduseks on suunatuli. Otsesõitjal on alati eesõigus ning viisakusest saab rääkida ainult siis, kui suund põleb. Kuniks suunda sees pole, võib kõrvalreas sõitja kasvõi kõrvu liigutada vihast, kõik augud panen kinni. Kui suund sees, pole probleemi ka korra gaasi maha lasta, et kõik ära mahuks.

Kasutaja avatar

bitter
Postitusi: 2011
Liitunud: 03 Juun 2008, 00:00
Tsikkel: EXC400
Tänanud: 104 korda
Tänatud: 96 korda
Kontakt:

Re: vahele ei lase!

Lugemata postitus Postitas bitter »

Ma reastun "abi"ritta siis kui järts põhireas on nii pikk, et ühe tsükliga selgelt foorist läbi ei mahu. Vahel harva ka siis kui otsest vajadust pole aga põhireal on mõni aeglane (veokad, vanamehed "mossedega" jne) ja abirida tühi. Abirealt startides jälgin olukorda. Kui põhireal on esimene auto aeglane siis vajutan juurde aga -kui seal on kiire auto, siis püüan selle kiire taha reastuda. Suunda näitan ALATI. Viisakad liiklejad püüan vahele lasta. Tõsi, paar korda on juhtunud, et keegi püüab minu ette pressida aga annan mõista, et minu ees on väga kitsas AGA mu taga on piisavalt ruumi :). Pärast on piinlik :oops:. Saan aru, et see pole viisakas ja ma tegelen probleemiga. Mulle väga meeldib liigelda nendes riikides kus üldine hoiak on sõbralik ja mitte selline võistlev nagu meil tihti kipub olema.

Viimati tehti mulle tagasi 8). Männiku teel linnast välja, enne Valdeku risti oli põhireal pikk rivi, võtsin 1. reale juba 500 m enne ristmikku. Vist teiseks. Minu ees 1. kas kusetas või keeras paremale, igatahes kiiresti ma minema ei saanud. Põhireal liikus 1. Mini, 2. betoonipirn ja edasi sõiduautod. Kas vajutada naglalt esimeseks (aga kohe peale abirea lõppemist on põhireal ülekäigurada!) või sõita viisakas tempos ja reastuda Mini ja betoonika vahele või liikuda, suund sees, ja jälgida olukorda... Betoonika ees oli piisavalt ruumi, panin aegsasti suuna sisse ja betoonijuhan sõitis mõnuga pikivahe kinni :D. Õnneks järgmine auto oli viisakas, sain reastuda. Kui betoonijõmm midagigi autodest teadis, siis ta pidi aru saama, et ma olen meelega viisakas. Ta valis suhtumise "ole pealegi aga tee seda minu taga".

claw kirjutas: 06 Aug 2019, 10:53

Tõmblukk tõmblukuks, vahele, ette ja järgi saamise eelduseks on suunatuli. Otsesõitjal on alati eesõigus ning viisakusest saab rääkida ainult siis, kui suund põleb. Kuniks suunda sees pole, võib kõrvalreas sõitja kasvõi kõrvu liigutada vihast, kõik augud panen kinni.

OT. Ma loodan, et sa tipptundidel ristmikke kinni ei sõida :). Mul on vasakpööret oodates tihti tunne, et peaks autost väljuma ja küsima, et "Kumb probleem sul on? Nägemisega või mõtlemisega?" Otsesõitjad peatuvad keset ristmikku ja sõidavad kinni oma paremal käel olevad VASAKpöörde ootajad. Tipptunnil on vasakpöördeks järjekord ja terve fooritsükkel läheb raisku :(. Mida laiem tänav/rohkem sõiduradu, seda tõenäolisem. Nt Tln-s Lennujaama teel vasakpööre Tartu mnt-le.

Kasutaja avatar

Madlobster
Toetajaliige
Postitusi: 3121
Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
Tsikkel: Honda VFR800, 2008
Tänanud: 484 korda
Tänatud: 579 korda

Re: vahele ei lase!

Lugemata postitus Postitas Madlobster »

palju kergem on olla kui närvikava on on nii korras, et nn "kusetatud" saades ei pea sellist teemat tulema tegema.
St pohui ei ole v kumb ette sai?

see kaks tainast piruka ja perevaniga ongi klass omaette tegelasi. Selliste kõrvuti sattumist on lihtsalt naljakas vaadata ja mitte kummastki kahju pole kui oma käkid kortsu sõidavad.

Ma foori taga kunagi ei mökuta ja abirealise puhul on esimeste meetritega selge, kas saan ette või taha :)
Ette saamine ei tähenda mu jaoks võitu ja taha saamine ei tähenda kaotust :)

Kui mingis kohas otseselt ja pahatahtlikult mingi p*** toimub, mis mul kopsu üle maksa keerab, siis sõidan suht "silmad kinni" peale (auto suurus ja välimus reeglina lubab seda teha)

Klass topiseid on need, kes veokast abirea kaudu mööduvad kui teevad seda nii aegalselt, et ainult tema saab veokast mööda, teised siis pidurdavad kinni ja üritavad veoka taga oleva auto ette ennast pressida, kuna veokas on aeglane siis tagumine sõidab nagunii juba nina peees.

Tsiteerides "klassikuid". "Mitte keegi ei saa mul keelata LS-i tõlgendada nii, nagu mina seda soovin."
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7185
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1853 korda
Tänatud: 511 korda

Re: vahele ei lase!

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

claw kirjutas: 06 Aug 2019, 10:53

Tõmblukk tõmblukuks, vahele, ette ja järgi saamise eelduseks on suunatuli. Otsesõitjal on alati eesõigus ning viisakusest saab rääkida ainult siis, kui suund põleb. Kuniks suunda sees pole, võib kõrvalreas sõitja kasvõi kõrvu liigutada vihast, kõik augud panen kinni. Kui suund sees, pole probleemi ka korra gaasi maha lasta, et kõik ära mahuks.

Tartus ilmselt natuke teine seltskod ja teine mentaliteet inimestel, meil siin näiteks Järvevanas on pigem nii,et kui oled reas ,mis hakkab lõppema ja suuna sisse paned,siis väga tihti tõmmatakse kõik vahed kinni. Seal on isegi märgid,et tuleks käituda tõmbluku põhimõttel.
Ise üritan alati nii reastuda,et minu taga olev ei peaks pidurdama ja masaaks ka kohe edasi liikuda ehk liikuma hakkamisel peale seisakut. Samas mõned seda pointi jagavad ,aga enamus mitte.
Nendel abireaga(hea nimetus bitter)ristmike käitun just vastavalt olukorrale ja kui ette lähen,siis ikka nii,et taha jääja ei pea pidurdama ja eeldan,et kui ise kellegi vahele lasen siis see ka ikka sõidaks. Üritan eelkõige vaadat,et liigun sujuvalt ja minu pärast keegi kannataks.Sama eeldan ka teistelt.

Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

Krl
Postitusi: 1696
Liitunud: 19 Veebr 2017, 21:31
Tsikkel: Welcome to the darkside
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 176 korda

Re: vahele ei lase!

Lugemata postitus Postitas Krl »

urmas66 kirjutas: 06 Aug 2019, 11:43

Seal on isegi märgid,et tuleks käituda tõmbluku põhimõttel.

Irwik :mrgreen: :mrgreen:
Terve linn on täis märke, mis viitavad sellele, et tuleks 50ga sõita.

Aga see tõmbluku märk ei tähenda seal mnnigi. Ise käitun seal ka samamoodi, nagu mujalgi, et kui mulle tundub, et mul on kiiremini kuhugi vaja jõuda, kui kõrval vilgutajal, siis teda enda ette munema ei lase(eeldusel et minu rida seisab juba).

Rattaga muidugi on teine lugu. Mööda triipe teede liitumiskohani ja siis reastub sinnapoole, kus parasjagu ruumi on.


motikus
Postitusi: 74
Liitunud: 25 Juul 2018, 15:23
Tsikkel: Vulcan S
Tänanud: 33 korda
Tänatud: 11 korda

Re: vahele ei lase!

Lugemata postitus Postitas motikus »

Siitki teemast on ju selgelt näha, kuidas kõik on ise õiged mehed ja kui juhtubki vahest, siis noh, juhtus. Aga kõik teised peale minu on ilged tropid!

Kasutaja avatar

Vapsik
Postitusi: 501
Liitunud: 13 Juul 2007, 22:49
Tsikkel: 50cc MILD SEVEN, K 650, XV920
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 33 korda
Tänatud: 19 korda

Re: vahele ei lase!

Lugemata postitus Postitas Vapsik »

Enn kirjutas: 05 Aug 2019, 16:03

Ei ole küll otseselt mootorratastega seotud, aga tuttav olukord liiklusest ikkagi. Saag käima: kumb oli õigem mees?

Ühte faktorit pole küsimuses kirjeldatud - oli vasakus reas nii palju autosid et oli oht selle fooriga mitte üle saada? Kui oli siis oleks mingigi seletus miks peaks 55kw purgiga sellisele rajale ronima. Kui sa muidugi ei plaanigi Leiburisse minna.

Aga minu arvamus on et ole ikka realistlik - firma kirjadega ja sellise aparaadiga... ma võtaks natuke rahulikumalt.
Aga vb tõesti oli pikk jono ja kuskil "põles".


will111
Postitusi: 5257
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 380 korda

Re: vahele ei lase!

Lugemata postitus Postitas will111 »

üks on laisk ja teine on loll, ühed m*nnid mõlemad...seda videot vaadates. lihtsalt tüüpiline eesti liikluskultuur.
iidne vanasõna - kui ette ei lubata, pane siis taha :D ütleks parempoolsele. vasakpoolsele ütleks, et kui puhtalt ära kiirendada ei suuda siis oled s**t mees (või naine) ja tee aga ruumi. antud juhul vist "kiirendati" külg külje kõrval ja noh ühel lihtsalt lõpuks saab kiirendusrada otsa.

asja lahendaks eestis ilmselt see kui need kohad tehtaks võrdõiguslikult koonusesse suubuvaks ja seal lõpus oleks siis kaamera, mis fikeerib iga paugu puhul, et kelle nina sentimeeter eespool oli :D tavalisel toomasel poleks ühtlasi vaja enam kiirendusvõistlustele minnagi

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta load, liiklus, motokoolitus ja sõit”