4. leht 9-st

Re: Uus(2020) piduritest ülevaatusel

Postitatud: 13 Mär 2020, 15:21
Postitas will111

tore jutt, kokkuvõtteks võib öelda kaht asja selle kohta:
1) ei puutu teemasse kuna räägid üv'st, kus vastavat testi tehakse mõistlikul ja ütleme siis õigel meetodil. see aga ei ole kaugeltki nii igalpool...kuigi peaks olema, või siis peaks see pidurite mõõtmine üv'l olema vabatahtlik (mis oleks ka minumeelest hetkel AINUKE õige viis!)

2) peaksid oma tsikliga kuskile remonti minema sest sinu "kombineeritud abs" ilmselgelt ei toimi kui kruusa peal kaapsu laskmas käisid :lol:


Re: Uus(2020) piduritest ülevaatusel

Postitatud: 13 Mär 2020, 15:41
Postitas kalleu
will111 kirjutas:
13 Mär 2020, 15:21

tore jutt, kokkuvõtteks võib öelda kaht asja selle kohta:
1) ei puutu teemasse kuna räägid üv'st, kus vastavat testi tehakse mõistlikul ja ütleme siis õigel meetodil. see aga ei ole kaugeltki nii igalpool...kuigi peaks olema, või siis peaks see pidurite mõõtmine üv'l olema vabatahtlik (mis oleks ka minumeelest hetkel AINUKE õige viis!)

2) peaksid oma tsikliga kuskile remonti minema sest sinu "kombineeritud abs" ilmselgelt ei toimi kui kruusa peal kaapsu laskmas käisid :lol:

Will, sa lahmid ikka samamoodi nagu vanasti. Loe eespoolt siis leiad üles, et soovitasin rahakotiga hääletada ja minna normaalsesse üv-punkti, mitte platsil pidurdusharjutust nõudvasse kohta.
ABS töötab täiesti korralikult nagu ülevaatusel kontrolliti ja ka lahti räägiti. Selle toimima hakkamiseks antud rattal on vaja kindlas ulatuses pidurdusjõudu - kui on vähem siis toimetab nagu tavaline pidur.


Re: Uus(2020) piduritest ülevaatusel

Postitatud: 13 Mär 2020, 16:37
Postitas Jesper

Iga ABS-iga saab blokki pidurdada, vastasel juhul ei oleks võimalik üldse seisma jääda :)


Re: Uus(2020) piduritest ülevaatusel

Postitatud: 13 Mär 2020, 17:05
Postitas simp

kusjuures ma jäin sellele mõtlema, et suur osa esipiduri töövõimest tekib siis, kui pidurdades raskus esirattale läheb. (ei tohi järsku tõmmata, blokeerub. Tuleb sujuvalt tõmmata, et raskus jõuaks pidamise tekitada)

Kuidas see stendil mõjub? Ehk ka sellest see 50% nõue, mitte midagi mõistlikumat?


Re: Uus(2020) piduritest ülevaatusel

Postitatud: 13 Mär 2020, 17:22
Postitas Jesper

Raskuse esirattale kandumine ei mõjuta piduriklotside hõõrdetegurit ja -jõudu, vaid rehvide omi. Kuni rehvid ei libise, ei tohiks erilist vahet olla.


Re: Uus(2020) piduritest ülevaatusel

Postitatud: 13 Mär 2020, 17:29
Postitas simp
Jesper kirjutas:
13 Mär 2020, 17:22

Raskuse esirattale kandumine ei mõjuta piduriklotside hõõrdetegurit ja -jõudu, vaid rehvide omi. Kuni rehvid ei libise, ei tohiks erilist vahet olla.

Tänud, kõlab loogiliselt(rullil on ilmselt vähe parem pidamine ka kui asfaldil). Ei tulnud ise selle peale. :bsmile:


Re: Uus(2020) piduritest ülevaatusel

Postitatud: 13 Mär 2020, 17:36
Postitas Erci

13.03.2020 Tehnokonsult OÜ, Tartu.
Teenindaja keeldus pidurdustesti platsil ise tegemast, just sel põhjusel, kui ta kukub vastutab tema. Kui mina ei tee siis nad keelduvad ülevaatust tegemast. Küsisin kuidas tehakse, kui tuleb ilma lubadeta juht sinna ülevaatusele (motikas treilal) või talvekuudel, kui lumi on maas - samuti vastus, et siis ei tee nemad. Küsisin, et kas Maanteeametist kohustust pole neil ÜV teha, sain vastuseks, et tehke päring Maanteeametisse. Ma siis veel seletasin, et milleks ülevaatajal A kat lube üldse vaja on, aga vastust ei saanud.
Sama olevat traktoritega - nemad rooli ei roni.
Kuna mul oli siiski ÜV vaja ja ma ei viitsi kõiki Tartu punkte läbi sõita tegin pidurduse ise kruusasel asfaltplatsil ära. Lihtsalt esi ja tagaratta pidamise demo suva kiirusel, et ikka võtavad. Ei olnud mõõdetud vahemaad, etteantud kiirust ega G mõõdikut.
Kõne Maanteeametisse - teenindaja kuulas jutu ära ja pani ootele, pidas kellegagi aru. Tsiteerin vastust: " selle asjaga on nii, et nad on kohustatud seda tegema ja kui nad seda teha ei taha, siis olge hea, andke Maanteeametile teada mis ÜV punkt see on ja talt võetakse A kat ÜV tegemise õigus ära, nad peavad seda tegema".


Re: Uus(2020) piduritest ülevaatusel

Postitatud: 13 Mär 2020, 17:53
Postitas will111

:lol: :lol: :lol:

ühesõnaga täiesti tüüpiline bürokraatlik s*tt! üks tola ajab ühes kohas tola juttu, teine tola arvab, et ta on kõvem boss ja ajas teises kohas tola juttu. loogilistele ja põhjendatud küsimustele vastata ei oska ega taha ükski neist toladest.

mnt vastus oli ka ikka suht geniaalne tõesti "võtame õiguse ära, nad peavad seda tegema".

eriti pull on tegelikult asja juures see, et ilmselt see üv lasebki omal meeleldi selle õiguse ära võtta, maanteeamet taob omale rusikaga vastu rinda, et panid end maksma ja ainuke kannataja asja juures on kokkuvõttes kõik see hulk inimesi, kes tahaks oma sõidukile üv'd teha ja selle faking mõttetu s*ta "teenuse" eest veel maksta ka!


Re: Uus(2020) piduritest ülevaatusel

Postitatud: 13 Mär 2020, 18:00
Postitas simp
Erci kirjutas:
13 Mär 2020, 17:36

13.03.2020 Tehnokonsult OÜ, Tartu.
Teenindaja keeldus pidurdustesti platsil ise tegemast, just sel põhjusel, kui ta kukub vastutab tema. Kui mina ei tee siis nad keelduvad ülevaatust tegemast. Küsisin kuidas tehakse, kui tuleb ilma lubadeta juht sinna ülevaatusele (motikas treilal) või talvekuudel, kui lumi on maas - samuti vastus, et siis ei tee nemad. Küsisin, et kas Maanteeametist kohustust pole neil ÜV teha, sain vastuseks, et tehke päring Maanteeametisse. Ma siis veel seletasin, et milleks ülevaatajal A kat lube üldse vaja on, aga vastust ei saanud.
Sama olevat traktoritega - nemad rooli ei roni.
Kuna mul oli siiski ÜV vaja ja ma ei viitsi kõiki Tartu punkte läbi sõita tegin pidurduse ise kruusasel asfaltplatsil ära. Lihtsalt esi ja tagaratta pidamise demo suva kiirusel, et ikka võtavad. Ei olnud mõõdetud vahemaad, etteantud kiirust ega G mõõdikut.
Kõne Maanteeametisse - teenindaja kuulas jutu ära ja pani ootele, pidas kellegagi aru. Tsiteerin vastust: " selle asjaga on nii, et nad on kohustatud seda tegema ja kui nad seda teha ei taha, siis olge hea, andke Maanteeametile teada mis ÜV punkt see on ja talt võetakse A kat ÜV tegemise õigus ära, nad peavad seda tegema".

90% kindel, et kui oleks vuntsilt kirjalikult palunud seda vastust, oleks lenksu hüpanud ja ära teinud. (ja vb teiste asjadega nussinud :nono: )
Põhjendusega, et "siis on vastutus meil" nad ÜV sooritamisest keelduda ei saa. Neil on leping maanteeametiga mis kohustab teatud tingimustel teenust osutama ja kui nad seda ei tee, siis järgnevad sanktsioonid. Ilmselt alustuseks küll mitte nii karmid nagu kirjeldatud, aga lõppeda võib küll sellega.


Re: Uus(2020) piduritest ülevaatusel

Postitatud: 13 Mär 2020, 18:13
Postitas claw
simp kirjutas:
13 Mär 2020, 18:00
Erci kirjutas:
13 Mär 2020, 17:36

13.03.2020 Tehnokonsult OÜ, Tartu.
Teenindaja keeldus pidurdustesti platsil ise tegemast, just sel põhjusel, kui ta kukub vastutab tema. Kui mina ei tee siis nad keelduvad ülevaatust tegemast. Küsisin kuidas tehakse, kui tuleb ilma lubadeta juht sinna ülevaatusele (motikas treilal) või talvekuudel, kui lumi on maas - samuti vastus, et siis ei tee nemad. Küsisin, et kas Maanteeametist kohustust pole neil ÜV teha, sain vastuseks, et tehke päring Maanteeametisse. Ma siis veel seletasin, et milleks ülevaatajal A kat lube üldse vaja on, aga vastust ei saanud.
Sama olevat traktoritega - nemad rooli ei roni.
Kuna mul oli siiski ÜV vaja ja ma ei viitsi kõiki Tartu punkte läbi sõita tegin pidurduse ise kruusasel asfaltplatsil ära. Lihtsalt esi ja tagaratta pidamise demo suva kiirusel, et ikka võtavad. Ei olnud mõõdetud vahemaad, etteantud kiirust ega G mõõdikut.
Kõne Maanteeametisse - teenindaja kuulas jutu ära ja pani ootele, pidas kellegagi aru. Tsiteerin vastust: " selle asjaga on nii, et nad on kohustatud seda tegema ja kui nad seda teha ei taha, siis olge hea, andke Maanteeametile teada mis ÜV punkt see on ja talt võetakse A kat ÜV tegemise õigus ära, nad peavad seda tegema".

90% kindel, et kui oleks vuntsilt kirjalikult palunud seda vastust, oleks lenksu hüpanud ja ära teinud. (ja vb teiste asjadega nussinud :nono: )
Põhjendusega, et "siis on vastutus meil" nad ÜV sooritamisest keelduda ei saa. Neil on leping maanteeametiga mis kohustab teatud tingimustel teenust osutama ja kui nad seda ei tee, siis järgnevad sanktsioonid. Ilmselt alustuseks küll mitte nii karmid nagu kirjeldatud, aga lõppeda võib küll sellega.

Aga mis seis on olukorras, kus vunts hüppab rooli, tallab pidurit liiga leebelt, seisma õiges vahes ei jää ja "kukud läbi". Tegelikult oleks pidurid korras, aga heebli vajutamise jõudu ju keegi ei mõõda.


Re: Uus(2020) piduritest ülevaatusel

Postitatud: 13 Mär 2020, 18:26
Postitas Krl
claw kirjutas:
13 Mär 2020, 18:13
simp kirjutas:
13 Mär 2020, 18:00
Erci kirjutas:
13 Mär 2020, 17:36

13.03.2020 Tehnokonsult OÜ, Tartu.
Teenindaja keeldus pidurdustesti platsil ise tegemast, just sel põhjusel, kui ta kukub vastutab tema. Kui mina ei tee siis nad keelduvad ülevaatust tegemast. Küsisin kuidas tehakse, kui tuleb ilma lubadeta juht sinna ülevaatusele (motikas treilal) või talvekuudel, kui lumi on maas - samuti vastus, et siis ei tee nemad. Küsisin, et kas Maanteeametist kohustust pole neil ÜV teha, sain vastuseks, et tehke päring Maanteeametisse. Ma siis veel seletasin, et milleks ülevaatajal A kat lube üldse vaja on, aga vastust ei saanud.
Sama olevat traktoritega - nemad rooli ei roni.
Kuna mul oli siiski ÜV vaja ja ma ei viitsi kõiki Tartu punkte läbi sõita tegin pidurduse ise kruusasel asfaltplatsil ära. Lihtsalt esi ja tagaratta pidamise demo suva kiirusel, et ikka võtavad. Ei olnud mõõdetud vahemaad, etteantud kiirust ega G mõõdikut.
Kõne Maanteeametisse - teenindaja kuulas jutu ära ja pani ootele, pidas kellegagi aru. Tsiteerin vastust: " selle asjaga on nii, et nad on kohustatud seda tegema ja kui nad seda teha ei taha, siis olge hea, andke Maanteeametile teada mis ÜV punkt see on ja talt võetakse A kat ÜV tegemise õigus ära, nad peavad seda tegema".

90% kindel, et kui oleks vuntsilt kirjalikult palunud seda vastust, oleks lenksu hüpanud ja ära teinud. (ja vb teiste asjadega nussinud :nono: )
Põhjendusega, et "siis on vastutus meil" nad ÜV sooritamisest keelduda ei saa. Neil on leping maanteeametiga mis kohustab teatud tingimustel teenust osutama ja kui nad seda ei tee, siis järgnevad sanktsioonid. Ilmselt alustuseks küll mitte nii karmid nagu kirjeldatud, aga lõppeda võib küll sellega.

Aga mis seis on olukorras, kus vunts hüppab rooli, tallab pidurit liiga leebelt, seisma õiges vahes ei jää ja "kukud läbi". Tegelikult oleks pidurid korras, aga heebli vajutamise jõudu ju keegi ei mõõda.

Sellega seoses meenub mulle üks lugu:

Mingid paar aasta tagasi suvel, olime pärnus ja jõime rannas õlut ja veel mingi solki õhtul. Mingi hetk, kui ära hakkasime minema, siis üks sõber oli ennast nii täis tõmmanud, et istus seal parkla ääres mingi kivist lillepoti peale ja jäi magama sinna. Me jätsime ta sinna, aga kui kunagi hiljem tagasi tulime, siis vaatasime et t*** küll. mendid juba kohal ja sahmivad ümber sõbra. Hui hakkasime siis sinna torkimima minema. Tõmbasime nahhui sealt kiirelt. Hommikul helistasime tüübile ja saime hoopis seal veekeskuse parklas kokku.


Re: Uus(2020) piduritest ülevaatusel

Postitatud: 13 Mär 2020, 19:05
Postitas Henn

Spliti koht:

Spoiler
Näita

Sellega seoses meenub mulle üks lugu:

Mingid paar aasta tagasi suvel, olime pärnus ja jõime rannas õlut ja veel mingi solki õhtul. Mingi hetk, kui ära hakkasime minema, siis üks sõber oli ennast nii täis tõmmanud, et istus seal parkla ääres mingi kivist lillepoti peale ja jäi magama sinna. Me jätsime ta sinna, aga kui kunagi hiljem tagasi tulime, siis vaatasime et t*** küll. mendid juba kohal ja sahmivad ümber sõbra. Hui hakkasime siis sinna torkimima minema. Tõmbasime nahhui sealt kiirelt. Hommikul helistasime tüübile ja saime hoopis seal veekeskuse parklas kokku.

Krl = Sorlimeki Plät https://www.sirp.ee/archive/1998/05.06. ... nd1-2.html

Ühe suure meediväljaande foorumites, mida aegajalt haiglasest huvist tulenevalt loen, jaurab mingi vend HHO genekast. Krl, sulle challenge - sa peaks oma geniaalselt debiilsete lambikommentaaridega suutma selle venna põrmustada :bsmile:


Re: Uus(2020) piduritest ülevaatusel

Postitatud: 13 Mär 2020, 19:37
Postitas Luxor

Poes on iseteeninduskassad. Mingi portaal kilkas iseteeninduskliinikutest midagi. Kas TÜV-punktidega peab ka samamoodi minema? Hetkel ei oska sealt saadavat kasu mitte kuidagi näha.


Re: Uus(2020) piduritest ülevaatusel

Postitatud: 13 Mär 2020, 19:47
Postitas franz125

Ma tean ainult üht selli kes sihukest lambijuttu ajab,ükskõik mida ei küsi.Sellise ümmarguse nimega kuju.Mine tea tal ka võib-olla sellised rasked reeded noorõlves olnud.


Re: Uus(2020) piduritest ülevaatusel

Postitatud: 13 Mär 2020, 20:06
Postitas Forumist
Luxor kirjutas:
13 Mär 2020, 19:37

Poes on iseteeninduskassad. Mingi portaal kilkas iseteeninduskliinikutest midagi. Kas TÜV-punktidega peab ka samamoodi minema? Hetkel ei oska sealt saadavat kasu mitte kuidagi näha.

Jah, üks selline on mul kodus. Korra 3-4a tagasi käisin seal ja nägin seda nalja, mul 20€-ga parematki teha, siiani "sõidan garažeerimiskohta või lähimasse ÜV punkti". See ikka täis porr seal.


Re: Uus(2020) piduritest ülevaatusel

Postitatud: 13 Mär 2020, 20:50
Postitas ElectroMoto

Just vaatasin järgi, juuli 2016 tegin esimest (ja tegelt ka viimast korda) seda piduritesti:
@4:10


Re: Uus(2020) piduritest ülevaatusel

Postitatud: 13 Mär 2020, 21:28
Postitas will111

2017 juuni tegin esimest ja viimast korda ülevaatust, pidrunitesti ei olnud aga heeblit üritati küll ära murda ja tagapiduriklotsi materjali pidi jube vähe järel olema, et napilt pääsesin läbi :D 3mm oli see "jube vähe". ei usutud kui ütlesin, et 3a tagasi kui tsikli ostsin oli 3.5mm


Re: Uus(2020) piduritest ülevaatusel

Postitatud: 15 Mär 2020, 15:12
Postitas yeekim

Kopipasta auto24 TÜV foorumist:

Mis eriti karm siis ametnike elukauged ja rumalad mõttekäigud on toonud kaasa ühe mootorratturi toimetamise kiirabiga haiglasse ja kõik ainult sellepärast, et oma kohal pool elu istunud ametnik ei mõista reaalsust.

https://www.auto24.ee/foorum/foorum.php ... =1#1409459


Re: Uus(2020) piduritest ülevaatusel

Postitatud: 15 Mär 2020, 16:55
Postitas simp

See sama Mait(või ta töötaja), paneb oma punktis kliendi ise piduritesti tegema. Vähemalt 2019 novembris veel pani. Ei vaielnud ja tegin seal löökaukude vahel selle asja ära. Tollel hetkel veel mõõteseadmeid ei kasutatud.


Re: Uus(2020) piduritest ülevaatusel

Postitatud: 15 Mär 2020, 18:30
Postitas will111

Tundub, et tegu üsna kahepalgelise vanaga. Jutt on muidugi võimas


Re: Uus(2020) piduritest ülevaatusel

Postitatud: 15 Mär 2020, 20:50
Postitas ranel
yeekim kirjutas:
15 Mär 2020, 15:12

Kopipasta auto24 TÜV foorumist:

Mis eriti karm siis ametnike elukauged ja rumalad mõttekäigud on toonud kaasa ühe mootorratturi toimetamise kiirabiga haiglasse ja kõik ainult sellepärast, et oma kohal pool elu istunud ametnik ei mõista reaalsust.

https://www.auto24.ee/foorum/foorum.php ... =1#1409459

Kui ei saa selle pidurdustestiga hakkama, äkki selle juhi koht pole siis liikluses, kuni täiendavat platsisõitu pole harjutanud?...


Re: Uus(2020) piduritest ülevaatusel

Postitatud: 15 Mär 2020, 20:56
Postitas simp
ranel kirjutas:
15 Mär 2020, 20:50

Kui ei saa selle pidurdustestiga hakkama, äkki selle juhi koht pole siis liikluses, kuni täiendavat platsisõitu pole harjutanud?...

Ma tean, et sa pole pealinna inimene ja ilmselt pole ka kursis konkreetse ÜV punktiga. Üritan homme peale tööd sealt läbi käia ja paar pilti teha sellest Maitene "testirajast".

Kogu ala on ca 30x30 meetrit, kruus, löökaugud, "lamav politseinik" ja parkivad autod.


Re: Uus(2020) piduritest ülevaatusel

Postitatud: 15 Mär 2020, 21:40
Postitas Luxor

Siin on paljude kasutajate poolt KORDUVALT kirjutatud, et tegu ei ole platsieksamiga, vaid tehnoülevaatuse ehk teenusega! See, et teenusepakkuja ega amet üheti asju ei võta, pole teps mitte kliendi süü! Kui klient peab ise kaalutlema ja hindama, siis on suuresti teenus ehk ajale jalgu jäänud. Tekib ka tundmus (mõistus võib eksida, tunne mitte kunagi - klassikud) kas "seda" sellisel juhul ja kujul üldse vaja on!


Re: Uus(2020) piduritest ülevaatusel

Postitatud: 15 Mär 2020, 21:45
Postitas Piipz

Mitu aastat olen Amservis ülevaatusel käinud. Onkel hüppab ratta selga, teeb väikese tiiru, vaatab angaaris veel mõningad asjad üle (pasun, pidurituled jms) ja kogu lugu. Ma ei ole viitsinud ennast vaevata sellega, et aga kui kukub. Kahtlen, et keegi niiväga tunneb huvi rattaga külili käimisest, eriti võõra rattaga. Ja ei ole kuulnud, et oleks siiani kukkunud ka keegi. Ükskord on ikka esimene kord aga erandid kinnitavad ikka reeglit, mis te põete :)


Re: Uus(2020) piduritest ülevaatusel

Postitatud: 15 Mär 2020, 21:50
Postitas ranel
Luxor kirjutas:
15 Mär 2020, 21:40

Siin on paljude kasutajate poolt KORDUVALT kirjutatud, et tegu ei ole platsieksamiga, vaid tehnoülevaatuse ehk teenusega! See, et teenusepakkuja ega amet üheti asju ei võta, pole teps mitte kliendi süü! Kui klient peab ise kaalutlema ja hindama, siis on suuresti teenus ehk ajale jalgu jäänud. Tekib ka tundmus (mõistus võib eksida, tunne mitte kunagi - klassikud) kas "seda" sellisel juhul ja kujul üldse vaja on!

Tallinnas pole käinud, aga Tartus samamoodi pidurduskatse. Kui juhiluba käes, siis võiks eeldada, et saab elementaarse pidurdamisega hakkama või ma eksin. Kui hakkama ei saa nii väiksel kiirusel, siis oled juba ohtlik nii endale kui teistele ja tuleks mõelda, kas kaherattaline on ikka õige valik. Eelmine aasta tegin pidurduskatset naastrehvidega...

Kui plats halvas seisus, siis muidugi teine teema, aga siis turumajanduse oludes saab valida ju mõne teise ülevaatuspunkti.


Re: Uus(2020) piduritest ülevaatusel

Postitatud: 15 Mär 2020, 21:50
Postitas Matm
ranel kirjutas:
15 Mär 2020, 20:50

Kui ei saa selle pidurdustestiga hakkama, äkki selle juhi koht pole siis liikluses, kuni täiendavat platsisõitu pole harjutanud?...

Kedagi ei huvita kellegi hakkama saamine või mitte hakkama saamine. Nagu juba korduvalt räägitud, et TEHNOülevaatus ei ole pidurdamisoskuste demonstreerimiseks, vaid sõiduki ettenähtud tehnoseisundile vastavuse kontrollimiseks.


Re: Uus(2020) piduritest ülevaatusel

Postitatud: 15 Mär 2020, 21:54
Postitas ranel
Matm kirjutas:
15 Mär 2020, 21:50
ranel kirjutas:
15 Mär 2020, 20:50

Kui ei saa selle pidurdustestiga hakkama, äkki selle juhi koht pole siis liikluses, kuni täiendavat platsisõitu pole harjutanud?...

Kedagi ei huvita kellegi hakkama saamine või mitte hakkama saamine. Nagu juba korduvalt räägitud, et TEHNOülevaatus ei ole pidurdamisoskuste demonstreerimiseks, vaid sõiduki ettenähtud tehnoseisundile vastavuse kontrollimiseks.

Mis taandub taas sellele, et olgu ükskõik kui äge ratas istumise all, aga kui tihend kehva ratta ja lenksu vahel, siis pole üldse halb kui selle rattaga liiklusesse ei pääse, sest mis kasu on super piduritest, kui neid kasutada ei suudeta. Emmi ajastu on läbi, kus juhilube jagati platsi teise otsa sõitmise eest.

Mina vähemalt selle süsteemi üle ei kurda.


Re: Uus(2020) piduritest ülevaatusel

Postitatud: 15 Mär 2020, 22:01
Postitas Luxor
ranel kirjutas:
15 Mär 2020, 21:50
Luxor kirjutas:
15 Mär 2020, 21:40

Siin on paljude kasutajate poolt KORDUVALT kirjutatud, et tegu ei ole platsieksamiga, vaid tehnoülevaatuse ehk teenusega! See, et teenusepakkuja ega amet üheti asju ei võta, pole teps mitte kliendi süü! Kui klient peab ise kaalutlema ja hindama, siis on suuresti teenus ehk ajale jalgu jäänud. Tekib ka tundmus (mõistus võib eksida, tunne mitte kunagi - klassikud) kas "seda" sellisel juhul ja kujul üldse vaja on!

Tallinnas pole käinud, aga Tartus samamoodi pidurduskatse. Kui juhiluba käes, siis võiks eeldada, et saab elementaarse pidurdamisega hakkama või ma eksin. Kui hakkama ei saa nii väiksel kiirusel, siis oled juba ohtlik nii endale kui teistele ja tuleks mõelda, kas kaherattaline on ikka õige valik. Eelmine aasta tegin pidurduskatset naastrehvidega...

Kui plats halvas seisus, siis muidugi teine teema, aga siis turumajanduse oludes saab valida ju mõne teise ülevaatuspunkti.

Käin Piipzuga ilmselt samas ülevaatuspunktis. Ka minu rattaga tehti nii. Minu sõiduoskus, -julgus ja -tahe on sügavalt minu isiklik probleem ja vastutus. Kui minnakse TÜV-punkti, siis olgu tehoseisundi hindamine ja vastava protseduuri läbiviimine vastava ala spetsialisti teha. See kuidas antud isik selle lõpptulemini jõuab ei ole minu asi. Ikka reeglistiku, mitte kuvalda abil! Kui tema tegevuse tagajärjel antud protseduuri käigus masinaga midagi juhtub - see ei ole ka minu mure!


Re: Uus(2020) piduritest ülevaatusel

Postitatud: 15 Mär 2020, 22:05
Postitas Matm

Pidurdamise oskus on mu arust üks viimaseid asju, mida enamikel liikluses osalevatel mootorratturitel lihvida oleks vaja...


Re: Uus(2020) piduritest ülevaatusel

Postitatud: 16 Mär 2020, 13:04
Postitas Maaks
Matm kirjutas:
15 Mär 2020, 22:05

Pidurdamise oskus on mu arust üks viimaseid asju, mida enamikel liikluses osalevatel mootorratturitel lihvida oleks vaja...

No olgem ausad, adekvaatselt (tulemuslikult=hoog maha min. vahemaa jooksul) pidurdada oskavad vast ainult rinaksõitjad - kõik ülejäänud on selles osas keskpärased, või isegi alla selle, seega on lihvimise ruumi ikka maa ja ilm :D
Eks igaüks ole enda arvates vähemalt "Rossi noorem vend", aga reality sucks big time kui tegudeks läheb.