algaja krossiharrastaja küsiks nõu?

Otsustasid endale mootorratta load teha ja mootorratturiks hakata? Räägi siin kõigest, mis on seotud mootorratta lubade, eksamite, koolituse, lihtsalt tsiklisõidu või liikluse ja seadustega. Kindlustusest räägi ka siin.

Moderaator: Moded


kri5too
Postitusi: 33
Liitunud: 06 Okt 2010, 17:04

Re: algaja krossiharrastaja küsiks nõu?

Lugemata postitus Postitas kri5too »

Mingisuguse vana pildi leidsin,
http://www.upload.ee/image/2872111/DSC03221.JPG
Edasine plaan peaks siis järgmine olema:
1.Mootor maha.
2.Ristpead lahti ja vaadata asi üle.
3.Samuti tuleks vist käigukast ka lahti võtta?Kuna pool ketast suutsin juppidena kokku korjata,kuid teist poolt ei leidnud.



Kasutaja avatar

2stroketaliban
Postitusi: 809
Liitunud: 25 Jaan 2008, 21:50
Tsikkel: Suzuki RM250K8
Kontakt:

Re: algaja krossiharrastaja küsiks nõu?

Lugemata postitus Postitas 2stroketaliban »

See on 2000 aasta pill, 2001 juba uus mudel.

http://www.ehkk.ee
CZ500.. Cagiva wmx250.. KTM sx250.. Yamaha yz250.. Yamaha yz125.. Suzuki rmz450.. Suzuki rm250.. Suzuki rmz450.. 450.. 450..jne

vaalapoeg
Postitusi: 57
Liitunud: 14 Sept 2009, 10:52

Re: algaja krossiharrastaja küsiks nõu?

Lugemata postitus Postitas vaalapoeg »

Ilmad läksid külmaks ning üks 65cc Mikuni VM24 karbussiga massin kukkus turtsuma-plärtsuma. Olen nüüd nati uurimistööd teinud ja olemasolevatest varudest leitud paar düüsi. Suuremaks sai vahetatud düüsid: Pilot Jet 22,5->27,5. Kadus kohe ka rulli keeramisel tekkiv BÖÖÖÖ. Vahetasin välja main jeti 185->190. Gaasi viimases veerandis tekkiv plärtsumine vähenes kohe 3/4 võrra. Ilmselt peaks praeguste külmadega veel suurema 195 või suisa 200 main jeti külge kruvima, kuna täis gaasiga ei ole ikka veel päris õige saund, mis torust tuleb. Kerge plärts ikka päris lõpus sees veel.
Aga iseenesest tekkis küsimus nende düüside markeeringute-suuruste kohta. Selleks, et asi ikka korralikult selgeks saaks.
Antud karbussile düüse pakutakse mingis meeltus numbrite vahemikus, mis alusel siis neid numbreid sinna düüsile kirjutatakse. Nt mis on reaalne vahe 190 ja 720 düüsi vahel? Sajandikes või mingi integraali alusel või...:
JET SIZES AVAILABLE
50 55 60 65 70 75 80 85 90 95 100 105 110 115 120 125 130 135 140 145 150 155 160 165 170 175 180 185 190 195 200 210 220 230 240 250 260 270 280 290 300 310 320 330 340 350 360 370 380 390 400 410 420 430 440 450 460 470 480 490 500 540 560 580 600 620 640 650 660 680 700 710 720
Mikuni 4/042 Hex Main Jet

Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Re: algaja krossiharrastaja küsiks nõu?

Lugemata postitus Postitas mella »

Osadel on augu läbimõõt mm-tes x100 (ehk siis 150 on 1,5mm). Osad tähistavad vedeliku läbilaset ajaühikus cm3 (Dynojet).

vaalapoeg kirjutas:

mis alusel siis neid numbreid sinna düüsile kirjutatakse. Nt mis on reaalne vahe 190 ja 720 düüsi vahel? Sajandikes või mingi integraali alusel või...:


kri5too
Postitusi: 33
Liitunud: 06 Okt 2010, 17:04

Re: algaja krossiharrastaja küsiks nõu?

Lugemata postitus Postitas kri5too »

kri5too kirjutas:

Mingisuguse vana pildi leidsin,
http://www.upload.ee/image/2872111/DSC03221.JPG
Edasine plaan peaks siis järgmine olema:
1.Mootor maha.
2.Ristpead lahti ja vaadata asi üle.
3.Samuti tuleks vist käigukast ka lahti võtta?Kuna pool ketast suutsin juppidena kokku korjata,kuid teist poolt ei leidnud.

Sai nüüd lahti võetud ja kõik ilusti kokku pandud.
Masin läheb ilusti matsust käima,kohapeal käib ilusti ja samuti läheb ka pöörde ilusti.Kuid kui lasta korra lapp põhja ja siis maha,pöörete langedes hakkab paukuma.Milles võib asi olla?


ando4
Postitusi: 4
Liitunud: 25 Okt 2012, 17:44
Tsikkel: Honda cr125r

Re:

Lugemata postitus Postitas ando4 »

mx77 kirjutas:

Eks sidurit kasutatakse tegelikult kurvis veojõu reguleerimiseks. Asja saab ka gaasiga teha aga siis hakkab mõjuma mootoripidurdus mis teeb kurvisõidust nurgelise ja nõkutava. Sidur võimaldav veojõudu oluliselt sujuvamalt timmida, lastes mootoril samas parima veo piirkonnas töötada.

Aga kuidas on käiguvahetusega, kas vahetat
e siduriga või ilma? Ise kasutan sidurit käiguvahetuseks üldiselt ainult pikemal sirgel, muuljuhul ei jõua siduriga vagetada ja nii tundub ka kiirus parem?
Kuidas oleks õige?
Ando.


vaalapoeg
Postitusi: 57
Liitunud: 14 Sept 2009, 10:52

Re: algaja krossiharrastaja küsiks nõu?

Lugemata postitus Postitas vaalapoeg »

Jätkan siis 65cc masinaga, millel peal Mikuni VM24 karbuss.
Umbes 3/4 gaasi pealt hakkab masin puterdama ja puterdab kuni lõpuni välja. Probleem tekkis, kui temperatuurid hakkasid nullile liginema väljas. Olen vhetanud peadüüsi järjest suuremaks alates 185-st kuni 220-ni. Suuremad paugud kadusid lõpuks ja puterdamine läks nagu vähe sujuvamaks. Tõstsin ka nõela, kuni viimase astmeni välja. Selle tegevuse tagajärjel liikus see puterdamise algus justkui hilisemiseks.
Panin peale ka külmema standardküünla (9 asemel siis 8).
Küsimus suuresti tingitud sellest, kas peaks edasi minema peadüüsiga ja veel suuremat proovima. Mulle nagu tundub juba see vahemik (185-220) kuidagi kole suur. Eile muidugi, kui lajatasin külge selle 220 düüsi oli väljas ca 10c külma. Äkki on see vahemik normaalne ja võibki veel suuremate düüside peale minna.
Või peaks viga otsima hakkama mujalt.
PS. Mingi aeg tagasi sai ka purunenud Vforce membraanklapid standardklappide vastu vahetatud. Aga no see ei tohiks seda puterdamist põhjustada.

Edit: 200-se düüsiga oli küünla värvuseks helepruun. Kohvipruunist mitu tooni heledam ning ei mingit tahma.

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8375
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 317 korda
Tänatud: 419 korda
Kontakt:

Re: algaja krossiharrastaja küsiks nõu?

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Proovi parem nõela vahetada rikkama nõela vastu, mitte seda tõsta.

Kasutaja avatar

kaval
Postitusi: 895
Liitunud: 12 Juul 2007, 23:42
Tsikkel: rattatuu
Asukoht: tln,mõigu
Kontakt:

Re: algaja krossiharrastaja küsiks nõu?

Lugemata postitus Postitas kaval »

vaalapoeg kirjutas:

Jätkan siis 65cc masinaga, millel peal Mikuni VM24 karbuss.
Umbes 3/4 gaasi pealt hakkab masin puterdama ja puterdab kuni lõpuni välja. Probleem tekkis, kui temperatuurid hakkasid nullile liginema väljas. Olen vhetanud peadüüsi järjest suuremaks alates 185-st kuni 220-ni. Suuremad paugud kadusid lõpuks ja puterdamine läks nagu vähe sujuvamaks. Tõstsin ka nõela, kuni viimase astmeni välja. Selle tegevuse tagajärjel liikus see puterdamise algus justkui hilisemiseks.
Panin peale ka külmema standardküünla (9 asemel siis 8).
Küsimus suuresti tingitud sellest, kas peaks edasi minema peadüüsiga ja veel suuremat proovima. Mulle nagu tundub juba see vahemik (185-220) kuidagi kole suur. Eile muidugi, kui lajatasin külge selle 220 düüsi oli väljas ca 10c külma. Äkki on see vahemik normaalne ja võibki veel suuremate düüside peale minna.
Või peaks viga otsima hakkama mujalt.
PS. Mingi aeg tagasi sai ka purunenud Vforce membraanklapid standardklappide vastu vahetatud. Aga no see ei tohiks seda puterdamist põhjustada.

Edit: 200-se düüsiga oli küünla värvuseks helepruun. Kohvipruunist mitu tooni heledam ning ei mingit tahma.

225 võid julgelt sisse keerata,vaheta ka idle jet tüüs suuremaks ehk see väike mis suure kõrval on,numbrit peast ei mäleta mida panna aga kui sul raamat on siis see annab täpselt mis number panna,v force pane tagasi,sest see originaal ei töötagi või vaheta vähemalt mokad välja uute vastu esialgu,sest mingi ca 50h tagant vahetasin mina neid,väsivad ära,kolmas asi on veel,äkki on pill lihtsalt kohvi,millas viimati kolbi vahetasid ? tundub julmlalt selle moodi ,et pill on hõre ja vabalt võid mõni päev Mõiku poisiga sõitma tulla siis saaks tutkida ratast !
täpsemalt võin tlf-onis rääkida ei viitsi kribada 56291000allar
mul on 65 ajast veel mingeid pudinaid järgi ja kaks motikat ka kui huvi !

http://www.arcar.eu odavad rendiautod al.5 euri päev
anda rendile koos tehnikaga garaaz Mõigus kaaskasutusse.500 euri
allar 56291000
umbe ull miis

vaalapoeg
Postitusi: 57
Liitunud: 14 Sept 2009, 10:52

Re: algaja krossiharrastaja küsiks nõu?

Lugemata postitus Postitas vaalapoeg »

Niih, kolb vahetatud. Eks näeb palju see aitab. Vana kolviga sai täna tunnike veel trenni tehtud. Peale trenni oli küünal igatahes helepruun(rohkem nagu kuldne). niiet vana kolviga oli 220 peadüüs ikka veel ilmselt väike. Kõvemat sorti detonatsioon (Paukumine) kadus selle düüsiga. Turtsumine jäi, kui rull oli täiesti lahti ning pööerded läksid üle mingi piiri. Aga ikka kõvasti vähem, kui varem.
Nõela lasin uuesti allapoole, kuna keskmistel pööretel kukkus lörisema.
Ilmselt ka need standardklapid pole see päris õige asi.Niiet peab vist invensteeringu tegema ning uuesti vforce soetama.
Edit: Vaatasin just ka videot sõidust. Nu eks käiguvahetuste ja pöörete vahemiku hoidmisega peab vaeva nägema :D , aga just sel hetkel, kus mootor peaks ilusti laulma hakkama, hakkab hoopis kakkuma.

Kasutaja avatar

kaval
Postitusi: 895
Liitunud: 12 Juul 2007, 23:42
Tsikkel: rattatuu
Asukoht: tln,mõigu
Kontakt:

Re: algaja krossiharrastaja küsiks nõu?

Lugemata postitus Postitas kaval »

vaalapoeg kirjutas:

Niih, kolb vahetatud. Eks näeb palju see aitab. Vana kolviga sai täna tunnike veel trenni tehtud. Peale trenni oli küünal igatahes helepruun(rohkem nagu kuldne). niiet vana kolviga oli 220 peadüüs ikka veel ilmselt väike. Kõvemat sorti detonatsioon (Paukumine) kadus selle düüsiga. Turtsumine jäi, kui rull oli täiesti lahti ning pööerded läksid üle mingi piiri. Aga ikka kõvasti vähem, kui varem.
Nõela lasin uuesti allapoole, kuna keskmistel pööretel kukkus lörisema.
Ilmselt ka need standardklapid pole see päris õige asi.Niiet peab vist invensteeringu tegema ning uuesti vforce soetama.
Edit: Vaatasin just ka videot sõidust. Nu eks käiguvahetuste ja pöörete vahemiku hoidmisega peab vaeva nägema :D , aga just sel hetkel, kus mootor peaks ilusti laulma hakkama, hakkab hoopis kakkuma.

komapäeval umbes kella 3paiku lähen Mõigu jääpeale,kui viitsid tule ka saab vähe sättida setinguid ,saab lasta minu poisil proovida kuidas pill liigub ja mis puudu !

http://www.arcar.eu odavad rendiautod al.5 euri päev
anda rendile koos tehnikaga garaaz Mõigus kaaskasutusse.500 euri
allar 56291000
umbe ull miis

vaalapoeg
Postitusi: 57
Liitunud: 14 Sept 2009, 10:52

Re: algaja krossiharrastaja küsiks nõu?

Lugemata postitus Postitas vaalapoeg »

Hää meelega tuleks. Poiss oli eile rajast täitsa sillas. Kuna siiani sõitnud selliste nikerdamise(lühikesed sirged) radade pääl, siis poiss sai eile esmakordeslt rajal kätte ka 6-da käigu :) Paraku on kolmapäeval poisil palli togimise trenn ja ilmselt ei jõua jääle. Tahan enne ka sisselaske klapid veel üle vaadata ning igaks juhuks ka paar veel suuremat düüsi hankida.


vaalapoeg
Postitusi: 57
Liitunud: 14 Sept 2009, 10:52

Re: algaja krossiharrastaja küsiks nõu?

Lugemata postitus Postitas vaalapoeg »

Loodetavasti leidsin ägedama vea üles. Need va süsinikust sisselaske klapid ei tohiks ju ometi valgust läbi lasta? :D Esamsel pealevaatamisel terved ja puha, aga kui vasta valgust vaadata, siis vähe sõelaks kulunud.

Kasutaja avatar

2stroketaliban
Postitusi: 809
Liitunud: 25 Jaan 2008, 21:50
Tsikkel: Suzuki RM250K8
Kontakt:

Re: algaja krossiharrastaja küsiks nõu?

Lugemata postitus Postitas 2stroketaliban »

ei tohi jah, aga need klapid suuremalt jaolt mõjutavad alt käimist aga sellegi poolest mõistlik kas ära vahetada või vahel aitab mõneks ajaks ka lehtede ümber pööramine, idee poolest peab asi täitsa suletud olema surnud asendis.

http://www.ehkk.ee
CZ500.. Cagiva wmx250.. KTM sx250.. Yamaha yz250.. Yamaha yz125.. Suzuki rmz450.. Suzuki rm250.. Suzuki rmz450.. 450.. 450..jne

vaalapoeg
Postitusi: 57
Liitunud: 14 Sept 2009, 10:52

Re: algaja krossiharrastaja küsiks nõu?

Lugemata postitus Postitas vaalapoeg »

Niih, selle 65cc polini klapid vahetatud ja töötavad. Sumps ka läbi põletatud. Selle tulemusena läks asi paremaks, aga mitte heaks. Lõpp on ikka puudu. Isiklikult tundub, et masinal on probleem soojaks minemisega, sest mida pikemalt poiss sõidab, seda paremaks läheb. Kui juhtub nt lumest läbi sõitma (viskab radika ja mootori lund täis ja jahutab maha), siis läheb hullemaks.
Tegelikult 1 asi on veel proovimata. Õhufilter on värskelt pestud, aga vahetan selle ka uue vastu, siis on 100% kindel, et see ei mõjuta.
Juhtmed on kõik üle vaadatud, Kui juba masin laiali oli, siis vahetasin ka süütepooli uue vastu. Elektri poole pealt, siis on vanad CDI box ja süütemäng.
Kui nüüd ka uue õhufiltri panen, siis järgi jääb veel ilmselt 3 võimalust peale elektri.

  1. Poiss ei keera piisavalt ning külmaga ei lähegi see itaalia mootor piisavalt soojaks. (Radika juurest teha sooja õhu kanal karbussi peale, et tõsta karbussis mõningad kraadid tempi.
  2. Saab kuskilt lisaõhku (vända otsatihend läbi?)
  3. Silinder on siiski liiga hõredaks kulunud(Pole küll kompressiooni mõõtnud, aga väga hõre ei tundu vändast lüües)
  4. Nende kolme mingisugune kombo.
  5. Veel midagi, mis on tähelepanuta jäänud....krt, sellel
    Päris põnevaks läheb juba :D
Kasutaja avatar

2stroketaliban
Postitusi: 809
Liitunud: 25 Jaan 2008, 21:50
Tsikkel: Suzuki RM250K8
Kontakt:

Re: algaja krossiharrastaja küsiks nõu?

Lugemata postitus Postitas 2stroketaliban »

Võimalik et ei soojene piisavalt, et ratast konstrueerides nagunni keegi ei mõtle selle peale et kuskil elavad mingid "hullud" kes -10 sõitma tahavad minna. Samas muidugi ei ole siiani ühtki ratast leidnud mis jälle ei töötaks külma ilmaga. Kui hirm et silinder hõre siis ilmselt pole ammu sisse vaadanud, et äkki hoopis kolb päris otsas siis ka hakkab tööle alles päris soojana 8)

http://www.ehkk.ee
CZ500.. Cagiva wmx250.. KTM sx250.. Yamaha yz250.. Yamaha yz125.. Suzuki rmz450.. Suzuki rm250.. Suzuki rmz450.. 450.. 450..jne

janis
Postitusi: 729
Liitunud: 17 Dets 2004, 10:11
Tsikkel: Kawasaki GTR1000
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 6 korda

Re: algaja krossiharrastaja küsiks nõu?

Lugemata postitus Postitas janis »

Radiaator eest kinni teipida talveks. Mul on üks kahest radiaatorist kinni teibitud, arvatavasti pean ka teise poole kinni teipima.


vaalapoeg
Postitusi: 57
Liitunud: 14 Sept 2009, 10:52

Re: algaja krossiharrastaja küsiks nõu?

Lugemata postitus Postitas vaalapoeg »

2stroketaliban kirjutas:

Võimalik et ei soojene piisavalt, et ratast konstrueerides nagunni keegi ei mõtle selle peale et kuskil elavad mingid "hullud" kes -10 sõitma tahavad minna. Samas muidugi ei ole siiani ühtki ratast leidnud mis jälle ei töötaks külma ilmaga. Kui hirm et silinder hõre siis ilmselt pole ammu sisse vaadanud, et äkki hoopis kolb päris otsas siis ka hakkab tööle alles päris soojana 8)

Kolvi just vahetsin. Aga silindril oli adutav rant, mida näpu all ei tundnud, aga kui kolvi sealt läbi lasin, siis oli randi koht tuntav.


vaalapoeg
Postitusi: 57
Liitunud: 14 Sept 2009, 10:52

Re: algaja krossiharrastaja küsiks nõu?

Lugemata postitus Postitas vaalapoeg »

Eks panen uue küsimuse püsti siia. 2009 juba antud teemas ka arutelu läbi käinud teiste poolt, aga sellest ajast palju vett merre voolanud.
Liigub mõte poisile uue 65cc massina soetamisest. Küsimus nüüd puudutab kahte masinat KTM vs. KAWA.
KTM SX65
KAWA KX65
Hinnavahe on neil poest ostes pea kahekordne. paluks siis võrdluseks mingeid hinnanguid nende kohta.

PS. Vajaduseks siis rohkem selline hobikross, mitte tipptasemel poodiumi poole trügimine. (Mis tulevik toob, veel teadmata).

Samas on olemas ka vee lCobra, millest ei tea ma üldse miskit.

Kasutaja avatar

2stroketaliban
Postitusi: 809
Liitunud: 25 Jaan 2008, 21:50
Tsikkel: Suzuki RM250K8
Kontakt:

Re: algaja krossiharrastaja küsiks nõu?

Lugemata postitus Postitas 2stroketaliban »

Kui plaanis asja hobina hoida siis ostaks ikka selle mis vähem maksab. Muidugi cobra kui selline on teema omaette, et jänkidel väga kasutatav pill ja kindlasti on arendustööd tehtud hilisematel aastatel kui kawasaki puhul. Kuid fakt on see, et osta tuleks ratas mis kohe peale karbist välja võtmist laiali ei vajuks ja seda enam, et hind veel kahekordne teistega võrreldes. Ehk siis jääb üle vaadata kawa või cobra poole.

http://www.ehkk.ee
CZ500.. Cagiva wmx250.. KTM sx250.. Yamaha yz250.. Yamaha yz125.. Suzuki rmz450.. Suzuki rm250.. Suzuki rmz450.. 450.. 450..jne
Kasutaja avatar

kaval
Postitusi: 895
Liitunud: 12 Juul 2007, 23:42
Tsikkel: rattatuu
Asukoht: tln,mõigu
Kontakt:

Re: algaja krossiharrastaja küsiks nõu?

Lugemata postitus Postitas kaval »

2stroketaliban kirjutas:

Kui plaanis asja hobina hoida siis ostaks ikka selle mis vähem maksab. Muidugi cobra kui selline on teema omaette, et jänkidel väga kasutatav pill ja kindlasti on arendustööd tehtud hilisematel aastatel kui kawasaki puhul. Kuid fakt on see, et osta tuleks ratas mis kohe peale karbist välja võtmist laiali ei vajuks ja seda enam, et hind veel kahekordne teistega võrreldes. Ehk siis jääb üle vaadata kawa või cobra poole.

BS puha su jutt.hoia cobrast väääääga kaugele eemale ja kawa mudel on aastast 2000 mis tähendab,et moraalselt surnud,cobra varuosadega on nii,et kui midagi läheb siis ooteaeg on 1kuu,kawa jupid kõik kohapeal olemas aga kaalu vahe ja sõidumugavussel jäävad mõlemad ktm-ile pikalt pikalt alla,tean mida räägin,sest olen just selle etapi poisiga lõpetanud,ktm on ainuke ratas mis neist vastu peab ka kiiretel poistel !ja jänkis on cobra kasutuses 50cc klassis,65 klassis on täna juba vääääga palju ktm-e,
ma ei ole Lajali agent :ner:

http://www.arcar.eu odavad rendiautod al.5 euri päev
anda rendile koos tehnikaga garaaz Mõigus kaaskasutusse.500 euri
allar 56291000
umbe ull miis
Kasutaja avatar

kaval
Postitusi: 895
Liitunud: 12 Juul 2007, 23:42
Tsikkel: rattatuu
Asukoht: tln,mõigu
Kontakt:

Re: algaja krossiharrastaja küsiks nõu?

Lugemata postitus Postitas kaval »

ja ära mine poodi ostma,saad minu käest ,mul neid 2tki üle :),saad 2tki ühe uue hinnaga ehk 4000 saad kaks ratast ja veel hulga varuosi + knowhow-d :bsmile: ja suured rattad ja järelmaksu ilma prosata

http://www.arcar.eu odavad rendiautod al.5 euri päev
anda rendile koos tehnikaga garaaz Mõigus kaaskasutusse.500 euri
allar 56291000
umbe ull miis

vaalapoeg
Postitusi: 57
Liitunud: 14 Sept 2009, 10:52

Re: algaja krossiharrastaja küsiks nõu?

Lugemata postitus Postitas vaalapoeg »

2stroketaliban kirjutas:

Kuid fakt on see, et osta tuleks ratas mis kohe peale karbist välja võtmist laiali ei vajuks ja seda enam, et hind veel kahekordne teistega võrreldes. Ehk siis jääb üle vaadata kawa või cobra poole.

Kas saan õieti aru, et ktm kipub laiali lagunema ning koosteliin nagu vene massinatel?

Kasutaja avatar

kaval
Postitusi: 895
Liitunud: 12 Juul 2007, 23:42
Tsikkel: rattatuu
Asukoht: tln,mõigu
Kontakt:

Re: algaja krossiharrastaja küsiks nõu?

Lugemata postitus Postitas kaval »

vaalapoeg kirjutas:
2stroketaliban kirjutas:

Kuid fakt on see, et osta tuleks ratas mis kohe peale karbist välja võtmist laiali ei vajuks ja seda enam, et hind veel kahekordne teistega võrreldes. Ehk siis jääb üle vaadata kawa või cobra poole.

Kas saan õieti aru, et ktm kipub laiali lagunema ning koosteliin nagu vene massinatel?

vale väide puha,mul on ratastega kogemusi,on siin proovitud küll cobrasi ja küll kawasi ja lõpuks on ikka ktm ostetud,ma ei tea mis ktm-ist taliban kõnelebˇvbl.mingist vanemast mudelist aga 2009 ja üles on üle prahi ratas muidu nendega nii massiliselt ei sõidetaks ! viitsid vaata kasvõi eestikate nimekirju ja ytle mitu cobrat või kawat seal on ! vaata kasvõi siia http://www.msport.ee/index.php?page=199&id=521 ja tee järeldus

http://www.arcar.eu odavad rendiautod al.5 euri päev
anda rendile koos tehnikaga garaaz Mõigus kaaskasutusse.500 euri
allar 56291000
umbe ull miis

vaalapoeg
Postitusi: 57
Liitunud: 14 Sept 2009, 10:52

Re: algaja krossiharrastaja küsiks nõu?

Lugemata postitus Postitas vaalapoeg »

kaval kirjutas:
vaalapoeg kirjutas:
2stroketaliban kirjutas:

Kuid fakt on see, et osta tuleks ratas mis kohe peale karbist välja võtmist laiali ei vajuks ja seda enam, et hind veel kahekordne teistega võrreldes. Ehk siis jääb üle vaadata kawa või cobra poole.

Kas saan õieti aru, et ktm kipub laiali lagunema ning koosteliin nagu vene massinatel?

vale väide puha,mul on ratastega kogemusi,on siin proovitud küll cobrasi ja küll kawasi ja lõpuks on ikka ktm ostetud,ma ei tea mis ktm-ist taliban kõnelebˇvbl.mingist vanemast mudelist aga 2009 ja üles on üle prahi ratas muidu nendega nii massiliselt ei sõidetaks ! viitsid vaata kasvõi eestikate nimekirju ja ytle mitu cobrat või kawat seal on ! vaata kasvõi siia http://www.msport.ee/index.php?page=199&id=521 ja tee järeldus

MInu küsimus oligi taliibile suunatud. Kohalike võistluste nimekiri oli esimene, mida vaatasin :) Aga niipalju olen aru saanud, et katekas on kiirem, umbes 5kg kergem ja ja omab madalatel pööretel rohkem jõudu, kui kawa.Eks see ka ilmselt põhjus, miks võistluste listis praktiliselt ainult katekad figureerivad.
Samas sai ka vähe interneeduses ringi vaadanud, siis kiidetakse kawa vastupidavust.
Cobra puhul siis nagu aru sain, on juba suuremat sorti probleem juppide saadavus. 2-3 nädalat ei viitsi kindlasti juppe oodata.
Muidugi on ju ka veel polini, mille vanat versiooni poiss praegu pruugib. Üldiselt olen mootori vastupidavuse kohta ka teistelt häid sõnu kuulnud. Jupid samas kallid ja ega saadavusega just väga ei hiilga.

Niiet tundub, et KTMi kiiruslikud omadused vs. kawa vastupidavus jääb sõelale.


sandman1111
Postitusi: 279
Liitunud: 01 Juun 2006, 17:22
Tsikkel: CRF450R13

Re: algaja krossiharrastaja küsiks nõu?

Lugemata postitus Postitas sandman1111 »

Tere

Ei hakka uut teemat tegema, aga probleem siis järgmine. Jäi silmapiirile TM MX250 2004, otsind igalt poolt juppe, aga no ei leia kuskilt. Hirmsalt huvitab, mis hinda küsitakse nende eest, kas üldse siin keegi tegeleb müügiga? Peaksin ma üldse sellise pilli mõtte maha matma, kuna tegelikult ma siin rohkem piilusin 250f pillide poole? Samas tore oleks ju midagi teistsugust omada.

Kasutaja avatar

2stroketaliban
Postitusi: 809
Liitunud: 25 Jaan 2008, 21:50
Tsikkel: Suzuki RM250K8
Kontakt:

Re: algaja krossiharrastaja küsiks nõu?

Lugemata postitus Postitas 2stroketaliban »

TM i siklite ja juppidega viimati tegeles Leokitest keegi, kui õigesti mäletan siis oli vist Aigar.

http://www.ehkk.ee
CZ500.. Cagiva wmx250.. KTM sx250.. Yamaha yz250.. Yamaha yz125.. Suzuki rmz450.. Suzuki rm250.. Suzuki rmz450.. 450.. 450..jne
Kasutaja avatar

Kangru
Postitusi: 422
Liitunud: 15 Juun 2007, 11:01
Tsikkel: Gas Gas 250 EC
Asukoht: Kiili vald

Re: algaja krossiharrastaja küsiks nõu?

Lugemata postitus Postitas Kangru »

sandman1111 kirjutas:

Tere

Jäi silmapiirile TM MX250 2004, otsind igalt poolt juppe, aga no ei leia kuskilt. Hirmsalt huvitab, mis hinda küsitakse nende eest, kas üldse siin keegi tegeleb müügiga?

Juppe, hindu ja saadavust küsi samast kohast kus sa seda ratast vaatamas käisid.
Tellida saab kõike aga kohapeal TM juppe küll keegi laos ei hoia kui siis mõned kuluosad mis teistel markidel samad.

Kasutaja avatar

kassikas
Postitusi: 170
Liitunud: 10 Nov 2011, 14:51
Tsikkel: on

Re: algaja krossiharrastaja küsiks nõu?

Lugemata postitus Postitas kassikas »

Ehh,tee köik töö ära-varuosa koodid ja hinnad saad vaadata kataloogist.Saadavad ka EESTISSE
https://www.teile-katalog.com/d2pnrs/d2 ... CHINE=1064

Pretty cool cat - what you think about that!

vaalapoeg
Postitusi: 57
Liitunud: 14 Sept 2009, 10:52

Re: algaja krossiharrastaja küsiks nõu?

Lugemata postitus Postitas vaalapoeg »

Küsimus siis järgmine. Nagu ikka, tegu väikse 65cc 2t põrriga. Kui siduripoolne vändatihend läbi on, siis mis juhtub, kui kukkuda rattaga teise külje peale? Õli jookseb tihendivahelt mootorisse ning mootor kukub tänu käimakoti õlile turtsuma-plärtsuma, kuniks on see õli on välja tatistatud?

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta load, liiklus, motokoolitus ja sõit”