üks küsimus
Moderaator: Moded
-
Teema algataja
üks küsimus
ütleme, et ma ostan endale 98a. gsx-r600
lube pole ei viitsi teha ka , kuna 19aastaselt vist sellise motika tarvis lube ei saa veel teha
kas ma saaks hakkama sellise ratsu taltsutamisega?
kogemused on 0
lube pole ei viitsi teha ka , kuna 19aastaselt vist sellise motika tarvis lube ei saa veel teha
kas ma saaks hakkama sellise ratsu taltsutamisega?
kogemused on 0
Viimati muutis lazyboy, 20 Apr 2004, 01:04, muudetud 1 kord kokku.
Re: üks küsimus
ütleme nii et..lazyboy kirjutas:ütleme, et ma ostan endale 98a. gsx-r600
lube pole ei viitsi teha ka , kuna 19aastaselt vist sellise motika tarvis lube ei saa veel teha
kas ma saaks hakkama sellise ratsu taltsutamisega?
kogemused on 0
olgem optimistlikud ... keegi võiks ju õpetada
kui nagu spetsiifiliselt sõitu õpetada siis peaks ju tehtav olema
olen nii palju sellele mõelnud
kui raske see ikka olla saab?
- kui sul lube pole ja neid teha ka ei viitsi siis otsid sa ise probleeme. Huvitav palju trahv on lubadeta sõidu eest?
- füüsiliselt saad tõenäoliselt ikka hakkama sellise rattaga ja kui sul on piisavalt oidu, et aegamisi ratast tundma & sõitma õppida siis ehk ei juhtugi midagi. Seda eeldusel, et sa ennast liig ruttu vanaks ässaks ei hakka pidama.
Isiklikult küll eelistaks selliseid bikereid mitte näha. Teist siklimeest nähes mõtlen üldjuhul rahustavalt, et siklimees oskab oma rattaga sõita (ma ei räägi LE täitmisest) sest A-kat sõidueksamit tänapäeval ilma sõita oskamata ära ei tee. Autojuhi staatuse saamiseks sõita ei pea oskama nagu tihtipeale tänavapildis näha on.
Kui sinusugused sanga hüppavad, siis ei saa ka bikerites enam kindel olla.
No offence.
it's a honda. ride it like you stole it, change the oil once in a while. enjoy.
Trahv on sellise suhtumise juures 100 ühikut ehk 6000 kr ehk maksimum. Kui lihtsalt ei viitsi lubasid teha jne siis ega politsei ka jamama ei hakka, maksimum ja asi vask.
EDIT: See ka veel et kui sa mõtled et sulle liiga tehakse et kohe ei saa piiranguteta A-kati kätte siis sa eksid, osad siin peavad sõitma 125 cm³ 11kW rattal ja ikka saab kõik vajalikud sõidud sõidetud.
Iga asi tuleb omal ajal või natukene hiljem.
Oma ajast ja east ette hüpates kutsud pahandusi kaela (oma kogemused)
EDIT: See ka veel et kui sa mõtled et sulle liiga tehakse et kohe ei saa piiranguteta A-kati kätte siis sa eksid, osad siin peavad sõitma 125 cm³ 11kW rattal ja ikka saab kõik vajalikud sõidud sõidetud.
Iga asi tuleb omal ajal või natukene hiljem.
Oma ajast ja east ette hüpates kutsud pahandusi kaela (oma kogemused)
-
Teema algataja
LE täitmine on elementaarne linnaliikluses. Sellest olen loomulikult teadlik.
Samuti pole ma ka mingisugune maniakk, kes pea laiali otsas kõik sodiks sõidab, kui te seda arvasite.
Võibolla väljendasin end alguses pisut valesti. Tegelikult soovisin teada saada, kas sellise võimsa rattaga on võimalik kah edukalt sõitu selgeks õppida? Foorumit sirvides räägitakse ikka, et alustada sobib enduro tüüpi rattaga st. millegi lahjemaga. Paraku olen selline kannatamatu ja ekslikult olin arvamusel, et väga palju motomehi ei kontrollita, kui eeskirju ei riku.
Ma mõtlesin nagu tuleviku peale, et miks osta enduro ratas ja siis aasta pärast hakata uut ratast vaatama, kui vanus piisav lubade tegemiseks.
Samuti pole ma ka mingisugune maniakk, kes pea laiali otsas kõik sodiks sõidab, kui te seda arvasite.
Võibolla väljendasin end alguses pisut valesti. Tegelikult soovisin teada saada, kas sellise võimsa rattaga on võimalik kah edukalt sõitu selgeks õppida? Foorumit sirvides räägitakse ikka, et alustada sobib enduro tüüpi rattaga st. millegi lahjemaga. Paraku olen selline kannatamatu ja ekslikult olin arvamusel, et väga palju motomehi ei kontrollita, kui eeskirju ei riku.
Ma mõtlesin nagu tuleviku peale, et miks osta enduro ratas ja siis aasta pärast hakata uut ratast vaatama, kui vanus piisav lubade tegemiseks.
Targem oleks ikkagi sõitu õppida autokoolis asjatundja nõuannete järgi. Saad sõidu ikka korralikult selgeks. Siis alles roni millegi võimsama peale.
See jutt on jura, et pole mõtet teha 25 kW piiranguga lube, kui aasta pärast saaks täis A kt. kätte, sest lubade vahetus aasta pärast on käkitegu võrreldes esmase tegemisega. Nii rahaliselt kui ajaliselt. Eriti arvestades oodatavat suurt hinnatõusu soovitaks kohe kiirelt autokooli lennata.
See jutt on jura, et pole mõtet teha 25 kW piiranguga lube, kui aasta pärast saaks täis A kt. kätte, sest lubade vahetus aasta pärast on käkitegu võrreldes esmase tegemisega. Nii rahaliselt kui ajaliselt. Eriti arvestades oodatavat suurt hinnatõusu soovitaks kohe kiirelt autokooli lennata.
-
- Postitusi: 543
- Liitunud: 27 Okt 2003, 11:51
- Tsikkel: 90º V2
- Asukoht: lapikese keskpaik
- Kontakt:
Kuna kuskil siin foorumis oli mainitud, et selle foorumi eesmärk ei ole propageerida seadusi rikkuma ja eirama. Seega ole natuke virgem ja TEE LOAD ÄRA. Sellist asja nagu ei viitsi, ei ole olemas ja korralike tsiklimeestega kaasas ei käi
Kuna paistab, et probleem ei ole rahas (soovid osta korraliku bike), tee load ära. Kui sul on mingi respekt tsiklimeeste vastu - tee load ära. Vahelejäämisel mõjub see kõigi tsiklimeeste mainele halvasti. Pealegi elementaarne LE tundmine ei pruugi piisav olla.
Ja tsikli koha pealt on soovitus midagi rahulikumat võtta ja seda peale lubade tegemist.
Kuna paistab, et probleem ei ole rahas (soovid osta korraliku bike), tee load ära. Kui sul on mingi respekt tsiklimeeste vastu - tee load ära. Vahelejäämisel mõjub see kõigi tsiklimeeste mainele halvasti. Pealegi elementaarne LE tundmine ei pruugi piisav olla.
Ja tsikli koha pealt on soovitus midagi rahulikumat võtta ja seda peale lubade tegemist.
-
Teema algataja
Oled mingi täiesti süüdimatu kuju..
Hoia oma paks ja laisk p*rse mototsiklismist küll eemale Või siis vähemalt kasvata enesele ajud. Liikluseeskirjad pole ainult "linnaliikluses" kohustuslikud - muide iga LE punkt on ajaloo jooksul paika pandud inimelu hinnaga. Võiksid ennast arendada ka teadmistega mootorratastest. Muidu jäädki liigitama neid "endurodeks" ja "rattad alates 600cc-d". Oma "maniakk" olemist ei saa ka sina ise kuidagi hinnata - jäta see õppinud psühhiaatritele.
Oma seniste teadmiste- ja suhtumisega sõidad sa esimese kurvi taga end laibaks ja 19 jääbki sul viimaseks sünnipäevaks. Aga - saab ka halvemini - sõidad kellegi teise surnuks või sandiks.
Hoia oma paks ja laisk p*rse mototsiklismist küll eemale Või siis vähemalt kasvata enesele ajud. Liikluseeskirjad pole ainult "linnaliikluses" kohustuslikud - muide iga LE punkt on ajaloo jooksul paika pandud inimelu hinnaga. Võiksid ennast arendada ka teadmistega mootorratastest. Muidu jäädki liigitama neid "endurodeks" ja "rattad alates 600cc-d". Oma "maniakk" olemist ei saa ka sina ise kuidagi hinnata - jäta see õppinud psühhiaatritele.
Oma seniste teadmiste- ja suhtumisega sõidad sa esimese kurvi taga end laibaks ja 19 jääbki sul viimaseks sünnipäevaks. Aga - saab ka halvemini - sõidad kellegi teise surnuks või sandiks.
-
- Mode
- Postitusi: 3132
- Liitunud: 26 Mai 2003, 21:00
- Asukoht: TLN
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
lazyboy, sügisel sa alustasid teemat sooviga endale hayabusa esimeseks rattaks osta. lõpuks tehti sulle selgeks, et 125 oleks siiski algajale paras.
nüüd oled siin uuesti tagasi ja algatad järgmise idiootse skeemi.
ma siiralt loodan, et ei pea isiklikult sinuga liikluses kohtuma, sest mõistust pole sul kopika eest.
minu soovitus sulle on vähem kombineerida ja teha kõike vastavalt ettenähtud korrale juhul kui sa üldse tsikliga sõitma tahad hakata.
ja et paari kuu pärast ei algaks uus teema a la kas r6 on sobiv tsikkel sõitma õppimiseks.
nüüd oled siin uuesti tagasi ja algatad järgmise idiootse skeemi.
ma siiralt loodan, et ei pea isiklikult sinuga liikluses kohtuma, sest mõistust pole sul kopika eest.
minu soovitus sulle on vähem kombineerida ja teha kõike vastavalt ettenähtud korrale juhul kui sa üldse tsikliga sõitma tahad hakata.
ja et paari kuu pärast ei algaks uus teema a la kas r6 on sobiv tsikkel sõitma õppimiseks.