Liikluskindlustus
Moderaator: Moded
Re: Liikluskindlustus
Endal tehtud Salvas ja pool aastat 78kw rattale tuli miski 26 euri sentidega, teiste seltside pakkumised olid juba miskipärast 2x and up . Aga jah, siin juba kõlanud soovitus on hea, erinevate pakkujate kodukad läbi kammida, ajakulu sellele on paar tundi ja säästetud eurod võib kuhugile mujale investeerida
Re: Liikluskindlustus
üldjuhul iizi ja muud tegelased pakuvad sama mis vastavad seltsid otse. mõne euro võib säästa selle pealt, et mõni pakkuja teeb veebist otse kindlustades esmakindlustuse soodsamalt (ntx 10% IF'is). Mis puudutab mitmekordset hinnavahet - soovitatakse uurida, mida vastava seltsi leping sisaldab. kallimatel võib olla seal sees igast hüvesid õnnetuse korral (näiteks tsikli transport õnnetuskohalt ära jms) Ise ma uurinud pole, seega täpsemalt rääkida ei tea. Olen läinu odavaima pakkuja teed. Sellest lähtuvalt on auto ja ratas kindlustatud erinevates seltsides.
huvitav juhus oli veel ka iiziga pakkumist kalkuleerides asjaolu, et tegin operaga, sain ühed hinnad, tegin IE'ga, sain teised hinnad peale mõnekordseid uuesti proovimisi sain lõpuks ikka mõlemasse browserisse need hinnad, millega olin varsemalt arvestanud.
-
- Postitusi: 924
- Liitunud: 27 Juun 2005, 18:20
- Tsikkel: Tiger885, külkaIŽ
- Asukoht: Kohatu
- Tänanud: 16 korda
- Tänatud: 30 korda
- Kontakt:
Re: Liikluskindlustus
Kas enam ei saagi avalduse alusel poliisi kehtivust ajutiselt peatada?
Sirvisin seadust, aga sellist punkti ei leidnud - saab ainult katkestada ja lõpetada.
-
- Postitusi: 153
- Liitunud: 06 Juul 2009, 12:19
- Tsikkel: Suzuki SV 1000S Husaberg FE450
-
- Postitusi: 2418
- Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
- Tsikkel: Misasi see veel on?
- Asukoht: Läänemaa
- Kontakt:
Re: Liikluskindlustus
Melx kirjutas:motomehed oleks üldse hea koht kust peedistama hakata, potentsiaalselt kindel tuluallikas.
Momendil tegeletakse soojenduseks mopeedimeeste tõsise peedistamisega kõigi kindlustusseltside poolt.
Näited: Mu 250cc rolleri poolaastakindlustus on mõned eurod odavam kui mu 50cc rolleril.
Mu L2e transportmopeedi (3-rattaline, 3,5hp, 45kmh) aastase liikluskindlustuse odavaim pakkumine oli 98 ja kalleim 149€ !!!!
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7345
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1076 korda
- Tänatud: 1052 korda
- Kontakt:
Re: Liikluskindlustus
invisibleafk kirjutas:Mina soovitan mkindlustust.sain sealt odavamd hinnad kui iizi pakkus
Sellega on nii ja naa. Mina soovitaksin ka Mkindlustust aga koheselt tuli vastuväide kellegi poolt, et Iizi annab odavamalt - minul jälle vastupidi.
Ilmselt sõltub see sajast erinevast asjaolust ka. sellest kaua sa ühe või teis seltsi/maakleri klient oled olnud.
Re: Liikluskindlustus
Haljooo mehed
sealt sain mina fantasts hinnaga kindlustuse supermotole
uurige järgi mehepojad
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 154
- Liitunud: 26 Dets 2003, 17:14
- Tsikkel: k175b, Riga 13,
- Asukoht: Paide-Ardu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 10 korda
Re: Liikluskindlustus
eks igale kliendile tehakse eraldi hinda...eelmisel aastal oli võrrike 19€ poolaasta ning sellel korral BTA 17.06€ ning seda samuti kuueks kuuks.
Sääreka RMZ Riga-13 eest on seda muidugi ilmselgelt liialt.
Pakkumised olen võtnud Iizizst.
Re: Liikluskindlustus
Sain Kawale 6 kuuks Ingesest 24,52 euriga kindlustuse Vahendajaks iizi ja siklil kw 87.
MikMak Trade - Magusast marjast maitsva suupisteni
-
- Postitusi: 50
- Liitunud: 17 Mär 2012, 02:18
- Tsikkel: Vt
Re: Liikluskindlustus
Juhul kui peaks puudu tulema,siis on hea abimees varnast võtta.
https://www.smsraha.ee/
Re: Liikluskindlustus
Mida tonti!!
Endal aasta vanem Ninja sama võimsusega ja mulle keevitati küll 52 Euri 6 kuu eest (ja see oli odavam pakkumine)..samuti iizi'st aga RSA kindlustus.. mul on vist veel üpris kõrge koefitsient...
Maku kirjutas:Sain Kawale 6 kuuks Ingesest 24,52 euriga kindlustuse Vahendajaks iizi ja siklil kw 87.
Re: Liikluskindlustus
Yamsakas kirjutas:Mida tonti!!
Endal aasta vanem Ninja sama võimsusega ja mulle keevitati küll 52 Euri 6 kuu eest (ja see oli odavam pakkumine)..samuti iizi'st aga RSA kindlustus.. mul on vist veel üpris kõrge koefitsient...Maku kirjutas:Sain Kawale 6 kuuks Ingesest 24,52 euriga kindlustuse Vahendajaks iizi ja siklil kw 87.
Tundub nii, mul peaks olema suht madal koef, ilmselt maakond ka erinev
MikMak Trade - Magusast marjast maitsva suupisteni
Re: Liikluskindlustus
Jah, Harjumaa ... aga patt on halada ... 52 euri on ka hea diil 6 kuu eest..
Maku kirjutas:Tundub nii, mul peaks olema suht madal koef, ilmselt maakond ka erinev
-
- Postitusi: 147
- Liitunud: 24 Juul 2009, 01:36
- Tsikkel: R6
- Asukoht: Tallinn/Kuressaare
-
- Postitusi: 39
- Liitunud: 22 Sept 2011, 16:58
- Tsikkel: KawaER6F-11
- Asukoht: Pärnu
Re: Liikluskindlustus
Sõltub asukohast: Pärnu-iizinet-Gjensidige-6kuud=24.80 juurot. Ratas 53kilowolti
Re: Liikluskindlustus
antonio kirjutas:42,40€ (ei-leping) RSA
Valgamaa ja 44kw
miks te EI-lepingu teete?
Enne talvepuhkust pisike avaldus kindlustuspakkujale, et leping maksevabaks muuta ja asi tahe, kevadel jätkad.
-
- Postitusi: 172
- Liitunud: 20 Mär 2012, 13:56
- Tsikkel: Kawasaki GPZ 500S
- Asukoht: Tallinn - Valga
Re: Liikluskindlustus
Ma polnud päris kindel, et kas nad on sellega nõus. Aga järgmine kord olen targem. Õnneks kaotasin vaid 3€ - seega elab üle.
-
- Postitusi: 147
- Liitunud: 24 Juul 2009, 01:36
- Tsikkel: R6
- Asukoht: Tallinn/Kuressaare
Re: Liikluskindlustus
TarmoM kirjutas:antonio kirjutas:42,40€ (ei-leping) RSA
Valgamaa ja 44kwmiks te EI-lepingu teete?
Enne talvepuhkust pisike avaldus kindlustuspakkujale, et leping maksevabaks muuta ja asi tahe, kevadel jätkad.
Just nimelt, kuna kasutan m-kindlustust, siis alati sügisel tuleb kõne sealt ja lepime kokku, et talveks teeme maksevabaks ja kevadel jätkame uuesti. Pole vaja isegi mingit avaldust teha, kuna telefoni teel saame kõik selgeks räägitud. Aastaid nii teinud juba.
Re: Liikluskindlustus
Liikluskindlustuse puhul koosneb hind jämedalt neljast tegurist:
- konkreetse sõiduki (mark+mudel) kahjustatistika antud kindlustusseltsis
- sõiduki tehnilise ühiku (ratta puhul võimsus ehk KW) vahemiku koefitsent
- osadel seltsidel ratta registreerimispiirkonna, osadel omaniku sissekirjutuse piirkonna koefitsent
- konkreetse kindlustusvõtja/omaniku riskikoefitsent
Tsiklite puhul on tehnilise ühiku vahemikud -11kw ja 11+kw, seega sisuliselt on need kõik ühes klassis. Ehk et peamiselt loeb konkreetse ratta margi-mudeli kahjusus antud seltsis, mis siis korrutatakse antud piirkonna ja isiku riskikoefitsendiga läbi. Need koefitsendid on täiesti lineaarsed koefitsendid, ehk kui samasugusel rattal samas maakonnas on ühel isikul koefitsent 0.4 (miinimum) ja teisel 1.2 (vaikimisi, kui eelnevat kindlustusajalugu pole), siis tuleb hinnavahe täpselt kolmekordne.
Indrek
IIZI
Re: Liikluskindlustus
Olen seltsidest kuulnud,et ühest isiku riskikoefitsenti, nagu oli aastaid tagasi LKF oma, enam ei eksisteeri. On mingisugused seltsisisesed koefitsendid, mis võivad kattuda isiku varasema riskikoefitsendiga ja käituda nagu varasem koefitsent, kuid ei pruugi. Ehk siis seltsi vahetades võid saada teistsuguse "riskikoefitsendi".
On see info õige?
tfr kirjutas:korrutatakse antud piirkonna ja isiku riskikoefitsendiga läbi. Need koefitsendid on täiesti lineaarsed koefitsendid, ehk kui samasugusel rattal samas maakonnas on ühel isikul koefitsent 0.4 (miinimum) ja teisel 1.2 (vaikimisi, kui eelnevat kindlustusajalugu pole), siis tuleb hinnavahe täpselt kolmekordne.
-
- Postitusi: 390
- Liitunud: 03 Mai 2006, 16:15
- Tsikkel: Freewind|Bandit 1250 SA|B-King
- Asukoht: Saaremaa
- Tänatud: 5 korda
Re: Liikluskindlustus
Need koefitsiendid ei ole enam ühised jah, sellest oli uue liikluseadusega juttu millalgi . . .
Samas ma ei tea kas ratta puhul samamoodi see koefitsiendid läheb nulli seda vahetades. Igatahes mingit loogikat pole mõtet otsida nendes arvutustes, kus odavamalt saad seal ole rahul, seltsid ise ka ei räägi kuidas kasulik oleks olla ja teha seega ei oska arvata ka midagi tarka. Ilmselt ühes seltsis istudes on kõige kasulikum kuna peaks ikkagi nende süsteemis see koefitsient väiksemaks minema, ikkagi, lõpuks, jah .
Ohverdan bensiini !
Re: Liikluskindlustus
Uurisin samuti seda teemat ja LKF-ist sain vastuseks "Ühtseid riskikoefitsiendi reegleid ei ole. Riskikoefitsient ega muud kindlustusmakse arvutamise asjaolud on kindlustusandjatel erinevad." Kindlustusseltsid samuti ei kipu avalikustama väga seda maagilist protsessi, mille tulemusel numbrid tekivad; sama hästi võivad nad panna neid ka näo(tuse) järgi.
-
- Postitusi: 390
- Liitunud: 03 Mai 2006, 16:15
- Tsikkel: Freewind|Bandit 1250 SA|B-King
- Asukoht: Saaremaa
- Tänatud: 5 korda
Re: Liikluskindlustus
http://www.lkf.ee/images/files/Yhtset_RKd_eiole.pdf kirjutas:LIIKLUSKINDLUSTUSES EI OLE ÜLETURULIST RISKIKOEFITSIENTI
Riskikoefitsient
Riskikoefitsiendiks on liikluskindlustuse puhul harjutud nimetama ühte kindlustusmakse suurust mõjutavat
tegurit, mis lähtub kindlustatava riskiga seotud kindlustus- ja kahjuajaloost.
Kindlustuspraktikas ei ole välja kujunenud ühtset arusaama või reeglit, kuidas kliendi isiklikku
kahjuajalugu arvestada ja hinnata ning kui palju see mõjutab lõplikku makset. Seega ei ole olemas ühtset
ja ületurulist riskikoefitsiendi arvutamise metoodikat.
Liikluskindlustuse kindlustusmakse ja seda mõjutavad asjaolud määravad kindlustusandjad. Ühtset
kindlustusmakse arvutamise metoodikat ei ole, kehtiv seadus reguleerib vaid üldpõhimõtteid:
Liikluskindlustuse seadus “Kindlustusandja koostab tariifid, arvestades liikluskindlustuse
statistikat, sõidukiga eelmisel kindlustusperioodil teeliikluses põhjustatud liikluskahju,
kindlustusmaksega kaetud perioodi pikkust ning muid tegureid.”
Võlaõigusseadus “Kindlustusandja peab tagama, et füüsilist isikut, kes soovib sõlmida
kindlustuslepingut, teavitatakse enne lepingu sõlmimist vähemalt järgmistest andmetest:
kindlustuslepingu suhtes kehtivad tüüptingimused, muu hulgas kindlustusmaksemäära ulatus;
kindlustusmaksete suurus ja tasumise kord“.
Kliendi kindlustus- ja kahjuajaloo arvestamine kindlustusmakse määramisel
Liikluskindlustuse puhul on tavapärane, et kindlustusandja võtab muu hulgas arvesse ka kindlustatava
riskiga seotud kindlustus- ja kahjuajalugu. Lähtuvalt ülaltoodust on aga igal kindlustusandjal võimalik
rakendada oma metoodikat isiku kindlustus- ja kahjuajaloo arvestamiseks kindlustusmakse suuruse
määramisel. Kindlustusvõtjal on võimalus valida oma kindlustushuvile sobivat hinnastamismudelit ja
seeläbi soodsaimat hinda pakkuv kindlustusandja.
Kliendil on võimalik tutvuda liikluskindlustuse kindlustusajaloo andmetega ka LKFi teabekeskuse
vahendusel: http://www.lkf.ee -> Teabekeskus -> Kliendi liikluskindlustuse ajalugu.
Taustaks
Liikluskindlustuse algusaegadel oli liikluskindlustuse makse ja selle arvutamise metoodika kõigil
kindlustusseltsidel sama. See metoodika oli kehtestatud rahandusministri määrusega.
Kindlustusandjatele pakkus tehnoloogilist tuge LKFi hallatav liikluskindlustuse infosüsteem. LKFil oli roll
riskikoefitsiendi majandamisel (riskikoefitsiendi metoodika väljatöötamine; kontroll; vajadusel
riskikoefitsiendi väärtuse korrigeerimine jmt).
Pärast hinnaregulatsiooni kadumist Euroopa Liidu õiguse rakendamisel on Eesti kindlustusturu osalised
ja regulaatorid otsustanud loobuda ühtse mudeli kasutamisest. Tänaseks on kindlustusandjad töötanud
välja oma metoodikad, osad kindlustusandjad on modifitseerinud varem kasutuselolnud metoodikat.
LKFil puudub voli selgitada kliendile riskikoefitsiendi väärtuse kujunemist või korrigeerida seda.
Kindlustusandjad arvutavad riskikoefitsiendi väärtust iseseisvalt ning LKF pole üksikasjades teadlik
kindlustusandjate kasutatavatest arvutusmetoodikatest.
Ohverdan bensiini !
Re: Liikluskindlustus
mella kirjutas:Olen seltsidest kuulnud,et ühest isiku riskikoefitsenti, nagu oli aastaid tagasi LKF oma, enam ei eksisteeri. On mingisugused seltsisisesed koefitsendid, mis võivad kattuda isiku varasema riskikoefitsendiga ja käituda nagu varasem koefitsent, kuid ei pruugi. Ehk siis seltsi vahetades võid saada teistsuguse "riskikoefitsendi".
On see info õige?
Jah - kolm seltsi, kes on tänaseks üle läinud uuele LKF-i infosüsteemile (If, Salva, ERGO), enam seda vana LKFi oma ei kasuta. Teised seni veel.
Re: Liikluskindlustus
ERGO vihkab tsiklimehi. Et boonusklass langeks, peab tsikkel 350 päeva aastas kindlustatud olema. up yours
On mingit infot ntks Seesami või mõne teise seltsi kohta? Või kõik need, kes veel vana LKF süsteemi järgi toimivad, kasutavad ikka seda vana head "piisab 180 päeva aastast" süsteemi?
Re: Liikluskindlustus
intz kirjutas:ERGO vihkab tsiklimehi. Et boonusklass langeks, peab tsikkel 350 päeva aastas kindlustatud olema. up yours
On mingit infot ntks Seesami või mõne teise seltsi kohta? Või kõik need, kes veel vana LKF süsteemi järgi toimivad, kasutavad ikka seda vana head "piisab 180 päeva aastast" süsteemi?
Mul tuli Seesamis kõige odavam kindlustus (teen pooleks aastaks v. 7kuuks) ja vist oli Ergo kõige kallim!
Re: Liikluskindlustus
Küsisin üldse midagi muud tegelikult. Jutt oli riskikoefitsendi (või misiganes ta tänapäeval on, ERGOs näiteks "boonusklass") langetamise tingimustest.
Muidu siiani iga aasta ERGOs kindlustanud, kuna kõige odavam. Aga ilmselt peab nüüd uude seltsi kolima, kuna ei kavatse talvläbi tsiklil kindlustust plekkida ega lepi ka sellega, et koefitsent mitte kunagi enam ei kuku.
Re: Liikluskindlustus
Pole vahet ju kus kindlustad, võta ikka soodsam ja nende kahe hinnavahe oli üüratu!
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.