Vastupööramine ja põikamine. Kuidas?
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 665
- Liitunud: 04 Mär 2013, 15:37
- Tsikkel: 1200gs LC Rallye, CRF300 Rally
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 19 korda
- Tänatud: 65 korda
Vastupööramine ja põikamine. Kuidas?
Proovisime põiget - no ei saa ja lihtsalt sellest, et ta kordab "keera järsult vasakule" mulle ei piisa. Tahaks et keegi ette näitaks vms. Praegu olen nii pettunud endas ja on tunne, et ma ei saagi seda kuradi põiget tehtud
https://ragnarnakus.blogspot.com/
TDM850-->1150GS-->HD Road King-->Honda Transalp 700XL-->BMW 1200GS LC Rallye
-
- Postitusi: 372
- Liitunud: 01 Veebr 2005, 18:18
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Vastupööramine ja põikamine. Kuidas?
ragz kirjutas:Tead, ma võtan nüüd peale tänast sõitu oma sõnad tagasi Proovisime põiget - no ei saa ja lihtsalt sellest, et ta kordab "keera järsult vasakule" mulle ei piisa. Tahaks et keegi ette näitaks vms. Praegu olen nii pettunud endas ja on tunne, et ma ei saagi seda kuradi põiget tehtud
Kas ta käsib vasakulekeeramiseks järsult vasakule keerata või paremalekeeramiseks?
-
Teema algataja - Postitusi: 665
- Liitunud: 04 Mär 2013, 15:37
- Tsikkel: 1200gs LC Rallye, CRF300 Rally
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 19 korda
- Tänatud: 65 korda
Re: tsiklikoolid tallinnas
Pinchu kirjutas:ragz kirjutas:Tead, ma võtan nüüd peale tänast sõitu oma sõnad tagasi Proovisime põiget - no ei saa ja lihtsalt sellest, et ta kordab "keera järsult vasakule" mulle ei piisa. Tahaks et keegi ette näitaks vms. Praegu olen nii pettunud endas ja on tunne, et ma ei saagi seda kuradi põiget tehtud
Kas ta käsib vasakulekeeramiseks järsult vasakule keerata või paremalekeeramiseks?
nö vastupööramine, vasakule keeramiseks keerata lenksu paremale ja siis järsult tagasi. Esimesest torbikust saan veel mööda, aga tagasi enam ei jõua. Kas selle kohta oleks kuskil videosi, kuidas seda tehakse.
https://ragnarnakus.blogspot.com/
TDM850-->1150GS-->HD Road King-->Honda Transalp 700XL-->BMW 1200GS LC Rallye
-
- Postitusi: 372
- Liitunud: 01 Veebr 2005, 18:18
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: tsiklikoolid tallinnas
survivalil kirjeldati seda liigutust pigem nii, et kui tahad vasakule keerata siis lükka järsult vasakut kätt etepoole (ja vastupidi), mitte et KEERAD ... (njaa..teoorias tugev, aga tegelikult )
Ehk aitab siit midagi? http://motoristisurvival.fi/vanhat/Ajo_ ... _s1-65.pdf
Re: Vastupööramine ja põikamine. Kuidas?
Alustuseks ära vaeva pead kuidas lükkama peab et kuhugile keerata vaid püüa aru saada kuidas ratas käitub kui paremat või vasakut rutskat endast eemale kergelt lükkad
Otsi suurem plats. Sõidad otse 20kmh, keeramiseks mitte ei keera lenksu nagu autol paremale vasakule vaid lükka paremat või vasakut lenksu endast eemale. Ratas püüab selle peale kaldesse minna.
Kui selle liigutusega tuttavam oled, võta koonused ja püüa põigata.
Video
[youtube][/youtube]
[youtube][/youtube]
-
Teema algataja - Postitusi: 665
- Liitunud: 04 Mär 2013, 15:37
- Tsikkel: 1200gs LC Rallye, CRF300 Rally
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 19 korda
- Tänatud: 65 korda
Re: Vastupööramine ja põikamine. Kuidas?
Kri§to kirjutas:Alustuseks ära vaeva pead kuidas lükkama peab et kuhugile keerata vaid püüa aru saada kuidas ratas käitub kui paremat või vasakut rutskat endast eemale kergelt lükkad
Otsi suurem plats. Sõidad otse 20kmh, keeramiseks mitte ei keera lenksu nagu autol paremale vasakule vaid lükka paremat või vasakut lenksu endast eemale. Ratas püüab selle peale kaldesse minna.
Kui selle liigutusega tuttavam oled, võta koonused ja püüa põigata.Video
Tänud. Teoorias ma tean väga hästi kuidas see töötab ja praktikas saan selle esimese nõksuga hakkama aga tagasi enam ei saa.
Hetkel lihtsalt ei julge piisaval kiirusel seda kätt ette lükata.
https://ragnarnakus.blogspot.com/
TDM850-->1150GS-->HD Road King-->Honda Transalp 700XL-->BMW 1200GS LC Rallye
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7346
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1076 korda
- Tänatud: 1052 korda
- Kontakt:
Re: Vastupööramine ja põikamine. Kuidas?
ragz kirjutas:Esimesest torbikust saan veel mööda, aga tagasi enam ei jõua. Kas selle kohta oleks kuskil videosi, kuidas seda tehakse.
Sa pead lenksu mitte keerama vaid lükkama endast ära suunas, kuhu tahad minna. Mantara on: to go right, push right, to go left push left.
Liigutuse pead põikel tegema mõlemas suunas, nii sisenedes, kui ka väljudes, ainult siis saad sõidujoonele tagasi.
Põikamise video.
[youtube][/youtube]
Vastupööramise video.
[youtube][/youtube]
Re: Vastupööramine ja põikamine. Kuidas?
- - kiirus 50. Alla selle eriti asi ei tööta.
- - proovimiseks lükkad selle käega, kuhu poole põikad, lenksu endast eemale. Lüke on kindel, kiire, sujuv ja mõõdukas pikkuses. Liiga kiire ja pikaga võid külili käia. Liiga lühikesega(nii pikkuses kui ajaliselt) ei juhtu midagi.
- - teise käega vastaspoolel sama pikalt.
- kehal lased kaasa töötada. Ära tööta jõule vastu vaid aita kaasa.
Rohkem nippe ei ole. Kui ikka julgust/mune ei ole, siis ei tee midagi. niisama lenksunäppimine ja sipsimine ei aita.
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7346
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1076 korda
- Tänatud: 1052 korda
- Kontakt:
Re: Vastupööramine ja põikamine. Kuidas?
mella kirjutas:1. - kiirus 50. Alla selle eriti asi ei tööta.
Kontrolli oma andmed palun üle, vastupööramise jaoks füüsilised jõud hakkavad toimima üsna madalal kiirusel, alates 21km/h. Hea kiirus alguses õppimiseks on 30km/h.
-
- Postitusi: 607
- Liitunud: 24 Mai 2007, 11:47
- Tsikkel: CB1000R
- Asukoht: Harjumaa
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 2 korda
- Kontakt:
Re: Vastupööramine ja põikamine. Kuidas?
Kri§to kirjutas:/.../ Sõidad otse 20kmh /.../
Sellise kiirusega on päris keeruline vastupööramist õppida. Kogu protseduuri juures on ratta kallutamisel väga suur roll, kuid kiirusega 20km/h seda küll hästi ette ei kujuta. Põikekatset sooritades tuleks tähelepanu suunata pigem takistusest mööda kallutamisele, ratta nina liigub siis õiges suunas (vastassuunas) iseenesest. Mingit eraldi tõukamist-tõmbamist lenksuga pole küll vaja. Ühekordsel põikel jääb ju ratas tervikuna peaaegu otseks, pole ju sellist aegagi, et kuhugi suunas lenksu keerama hakata. Väike vastupööre tekib õigel liikumisel iseenesest. Kui aga õppimist segab pelgus ratta kallutamise eest, siis on muidugi teine lugu ja alustada tuleks hoopis sellest hirmust ülesaamisega.
http://www.animalistika.ee
Re: Vastupööramine ja põikamine. Kuidas?
mella ütleski ju, et eriti ei tööta.
Füüsika võib möllata, aga mu väike kogeustepagas ütleb üpris sama - alla 50 väga efekti pole või on siis just vastupidi, liiga palju (võid rattaga lihtsalt uppi käia).
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7346
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1076 korda
- Tänatud: 1052 korda
- Kontakt:
Re: Vastupööramine ja põikamine. Kuidas?
reimps kirjutas:mella ütleski ju, et eriti ei tööta.
Füüsika võib möllata, aga mu väike kogeustepagas ütleb üpris sama - alla 50 väga efekti pole või on siis just vastupidi, liiga palju (võid rattaga lihtsalt uppi käia).
Efekti on 30 juures juba enam, kui piisavalt, naljalt juba ümber ei kuku. Kui kukud, siis pead ikka selle nimel vaeva ka nägema. Sinusugune vana kala peaks suutma vabalt ka 21km/h juures (ja üsna möödaminnes) põiget teha.
Re: Vastupööramine ja põikamine. Kuidas?
M2 kirjutas:Kri§to kirjutas:/.../ Sõidad otse 20kmh /.../
Sellise kiirusega on päris keeruline vastupööramist õppida. Kogu protseduuri juures on ratta kallutamisel väga suur roll, kuid kiirusega 20km/h seda küll hästi ette ei kujuta. Põikekatset sooritades tuleks tähelepanu suunata pigem takistusest mööda kallutamisele, ratta nina liigub siis õiges suunas (vastassuunas) iseenesest. Mingit eraldi tõukamist-tõmbamist lenksuga pole küll vaja. Ühekordsel põikel jääb ju ratas tervikuna peaaegu otseks, pole ju sellist aegagi, et kuhugi suunas lenksu keerama hakata. Väike vastupööre tekib õigel liikumisel iseenesest. Kui aga õppimist segab pelgus ratta kallutamise eest, siis on muidugi teine lugu ja alustada tuleks hoopis sellest hirmust ülesaamisega.
Ma rääkisin tunnetamisest kuidas ratas käituma hakkab. ära loe esimest kolme sõna ja hagu anna
Võiksin ju öelda, et mine tartu maanteele ja pane niipalju kui torust tuleb ja siis keera vastu
Tahan ikka, et inimene ja ratas terveks jääksid. Selleks et aru saada mis ratas tegema hakkab ei ole vaja kohe kihutama hakata algajana.
Re: Vastupööramine ja põikamine. Kuidas?
ma olen proovinud sama asja erinevate kiiruste juures ja räägin enda kogemusest. Eks 30 peal võib ju ka proovida õppida, maitseasi See, et efekt hakkab tunda andma 21km/h pealt ei tähenda, et see selle kiiruse juures mõistlikult rakendatav on.
macintosh kirjutas:Efekti on 30 juures juba enam, kui piisavalt, naljalt juba ümber ei kuku.
Re: Vastupööramine ja põikamine. Kuidas?
Mul kunagi koolis alustati vastupööramise õpetamist sellega, et lasti normaalne hoog üles võtta ja siis lihtsalt kergelt parema ja vasaku käega ette poole tõugata. Polnud midagi hirmsat, aga andis ratta tunnetusele kõvasti juurde. Kui kohe üritad põiget harjutama minna, siis mõtled liiga palju sellele koonusele ja muule sajale asjale. Kõigepealt tasub ikka tunnetada, et vahi raisk, töötabki see vastukeeramine.
-
Teema algataja - Postitusi: 665
- Liitunud: 04 Mär 2013, 15:37
- Tsikkel: 1200gs LC Rallye, CRF300 Rally
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 19 korda
- Tänatud: 65 korda
Re: Vastupööramine ja põikamine. Kuidas?
M2 kirjutas:Kri§to kirjutas:/.../ Sõidad otse 20kmh /.../
Sellise kiirusega on päris keeruline vastupööramist õppida. Kogu protseduuri juures on ratta kallutamisel väga suur roll, kuid kiirusega 20km/h seda küll hästi ette ei kujuta. Põikekatset sooritades tuleks tähelepanu suunata pigem takistusest mööda kallutamisele, ratta nina liigub siis õiges suunas (vastassuunas) iseenesest. Mingit eraldi tõukamist-tõmbamist lenksuga pole küll vaja. Ühekordsel põikel jääb ju ratas tervikuna peaaegu otseks, pole ju sellist aegagi, et kuhugi suunas lenksu keerama hakata. Väike vastupööre tekib õigel liikumisel iseenesest. Kui aga õppimist segab pelgus ratta kallutamise eest, siis on muidugi teine lugu ja alustada tuleks hoopis sellest hirmust ülesaamisega.
See kommentaar tundu kõige rohkem aitavat ehk peaks tähelepanu pööraama lihtsalt takistusest möödumisele mitte lenksu lükkamisele. Kahjuks ei tööta õppesõidu rattal hetkel spidomeeter, seega ei tea, kui kiiresti seda harjutust teen.
https://ragnarnakus.blogspot.com/
TDM850-->1150GS-->HD Road King-->Honda Transalp 700XL-->BMW 1200GS LC Rallye
Re: Vastupööramine ja põikamine. Kuidas?
Ilma vastupööramiseta ei olegi võimalik järsemaid kurve ju linnas/maanteel võtta suurematel kiirustel, muudmoodi on ju väga raske ratast kiiresti kaldesse saada.
Re: Vastupööramine ja põikamine. Kuidas?
Hurley kirjutas:Ilma vastupööramiseta ei olegi võimalik järsemaid kurve ju linnas/maanteel võtta suurematel kiirustel, muudmoodi on ju väga raske ratast kiiresti kaldesse saada.
Tsill, alguses keeravad kõik lenksuga pöördesuunda
Siis, kui vastupööramist ei õpetatud/propageeritud, jõudis enamus ise sellisele järeldusele, et oioi, mismõttes, sedasi on ju mugavam ratas kaldesse saada. (Vähemalt ma avastasin küll ise selle triki, Planeta 5-ga. Alguses mõtlesin, et ongi vene rataste omapära, aga võta näpust )
Re: Vastupööramine ja põikamine. Kuidas?
Kui kunagi lube tegema sai mindud siis uurisin ja puurisin samamoodi interneeduse sügavustes, et kuidas ikkagi sõitma peab ja kuidas see vastupööramine töötab. Tuleb tunnistada, et pulti istudes tuli see lihtsalt iseenesest.
Re: Vastupööramine ja põikamine. Kuidas?
ragz kirjutas:Proovisime põiget........ Tahaks et keegi ette näitaks vms...
Kus kandi mees oled, järgmine nädal mõne mõnusama ilmaga miks mitte, kui sa Tallinna lähedal oled.
Re: Vastupööramine ja põikamine. Kuidas?
Kui koonusest mööda saad, aga tagasi ei jõua, siis juhul kui gaasi peal hoiad põike ajal sis proovi gaas täiesti lahti lasta, siis jõuad natuke varem tagasi ka, muidu lähedki koonusest nii kaugele et ei jõua õigeks ajaks tagasi... ise vähemalt sain nii tehtud
Re: Vastupööramine ja põikamine. Kuidas?
Shredder kirjutas:Mul kunagi koolis alustati vastupööramise õpetamist sellega, et lasti normaalne hoog üles võtta ja siis lihtsalt kergelt parema ja vasaku käega ette poole tõugata. Polnud midagi hirmsat, aga andis ratta tunnetusele kõvasti juurde. Kui kohe üritad põiget harjutama minna, siis mõtled liiga palju sellele koonusele ja muule sajale asjale. Kõigepealt tasub ikka tunnetada, et vahi raisk, töötabki see vastukeeramine.
Alustasin ka ise nii, kuid iseseisvalt, et tunnetust kätte saada.
Kui head tunnetust veel ei ole, siis unusta see koonus hetkeks ära. Sõida lihtsalt sirgel teel (u 30-50 kmh) ja hakka sujuvalt proovima. Algul vähehaaval ja siis rohkem. Sõida lihtsalt nn. slaalomit sirgel teel. Vahel isegi harjutan seda tänaval sõites (näiteks kanalisatsiooniluukidest mõõda põigates või lihtsalt slaalomit tehes), et oma tunnetust parandada.
-
Teema algataja - Postitusi: 665
- Liitunud: 04 Mär 2013, 15:37
- Tsikkel: 1200gs LC Rallye, CRF300 Rally
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 19 korda
- Tänatud: 65 korda
Re: Vastupööramine ja põikamine. Kuidas?
Kas ma peaksil põlved kõvasti paaki suruma nagu pidurdamisel või pigem hoian põlved lõdvalt ja toetun rohkem jalgadele ja lasen rattal tagumiku all libiseda küljelt küljele?
https://ragnarnakus.blogspot.com/
TDM850-->1150GS-->HD Road King-->Honda Transalp 700XL-->BMW 1200GS LC Rallye
Re: Vastupööramine ja põikamine. Kuidas?
Mulle tegi õpetaja vastupööramise kõigepealt ilma rattata selgeks- nagu tantsiksid. Lükkad pehmelt kätega kordamööda ette, õlad käivad kergelt kaasa. Umbes nagu kassipoeg sõtkub käppadega, kui piima imeb (või no nagu mees masseeriks naise rindu kordamööda, kui see ettekujutus kodusem on). Ja siis ma seisingi seal platsil nagu jobu, käed kergelt kõverdunud enda ees ja pehmelt tegin selliseid rahulikke sõtkumisliigutusi kordamööda vasaku ja parema käega, ise kordasin mõttes "üks, kaks, üks, kaks". See kaasalugemine aitas mul alguses sellele kaasa, et harjuks kohe sisse ka see tagasipööre (nagu sa ütlesid, et tagasi sa enam ei jõua pöörata).
Ja ratta seljas oli juba lihtne alustada - sirge tee, 30 km/h alguses (ei mingeid koonuseid!) ja muudkui sõtkusin. Parema käega lugesin "üks" ja vasaku käega "kaks" ja lasin niimoodi slaalomit (kuna olen paremakäeline, siis mul oli lihtsam/mugavam alguses harjutada tõuget alustades paremaga, aga peale paari slaalomit enam vahet ei tunne).
Minu veaks oli ka ka see, et põlved olid tugevalt paagil nagu peab, aga ma ei tahtnud puusa kuidagi vabaks lasta- ehk siis käed liikusid pehmelt, aga puus kippus nö krampi tõmbama ja ma takistasin sellega ratta loomulikku käitumist. Siis õpetaja ikka röögatas, et krt "Kopipaste, mõtle, et sa oled klubis, kuidas siis puus käib!?" Ehk siis harjuta, harjuta, harjuta!
Re: Vastupööramine ja põikamine. Kuidas?
Põlved paaki - see annab parema tunnetuse ja parema kontrolli ratta üle. Tagumik peaks ka sadulal paigale jääma.
Keha hoiakul on kaks peamist koolkonda. Kas keha jääb samale teljele rattaga (kogu keha kaldub) või liigutada ülakeha puusadest nii, et ülakeha jääb maapinna suhtes püsti. Esimese variandi puhul on parem tunnetus, kui kaldu ratas on. Teine variant on sobilikum väiksematel kiirustel. Eks see ole ka harjumuse ja maitse küsimus.
Põlvedega peaks ratast mõistlikult kinni hoidma, mitte nii kõvast, et paagi vajutaks mõlki
-
- Postitusi: 2014
- Liitunud: 03 Juun 2008, 00:00
- Tsikkel: EXC400
- Tänanud: 104 korda
- Tänatud: 96 korda
- Kontakt:
Re: Vastupööramine ja põikamine. Kuidas?
Tõsine teadus see vastupööramine . Soovitan jälle back-to-basics lähenemist. Kui mopeedi või 125-st pole käepärast, siis jalgrattaga saab ju ka asja põhiolemuse kätte. Ma olen lapsest peale veloga väiksemate porilompide vahel nii sõitnud, et ratas teeb lombi ümber kiire kaare aga minu (üla)keha liigub suht sirgelt üle lombi (jään kuivaks). Sellesama tunnetusega tegin 600-se õppesõidurattaga platsil kõik vajalikud vigurid ära. Kõige parem, kui asi tuleb loomulikult, lihasmälu pealt, ilma liigselt pead vaevamata.
Re: Vastupööramine ja põikamine. Kuidas?
Põlved paaki, pilk ette, ülakeha lõdvaks. Ja anna ainult minna. Ratta lased puusadega nö alt ära...ehk siis puusad liikuma. Mida kõvemini sa ennast põlvedega paaki surud seda lihtsam on pinge ülakehast ära võtta ja käed saavad vabalt liikuda.
Ära tee põikeliigutust järsult...see peab olema sujuv, aga samas piisav, et ratas koheselt kalduks. Ehk siis ära rahma seda lenksu...ratas saab sellega muidugi hakkama, füüsika töötab ikka samamoodi, aga sa ise ehmatad kui ratas liiga järsult võpatab ja tõmbad ennast krampi ja ei julge enam koheselt teiselepoole liigutust teha.
Ja veelkord...põlved paaki ja ülakeha vabaks. Proovi tagasipöörde peal seda...hoia põlvi kuidagi suvaliselt ja tee tagasipööre...siis tee teine ning nüüd hoia põlvi kogu jõust paagis, justkui tahaksid põlvedega ratast püsti hoida...vaata kuidas parem on. Ma võin ette öelda, et teine variant on tunduvalt lihtsam.
Kui ei julge nii järske liigutusi algul teha, et ka tagasi õigesse kohta saad põigatud, siis harjuta algul ainult ühele poole ja põika tagasi siis kui tuleb. Ära punni sinna väravasse. Teiseks...ära vahi seda posti millest sa mööda pead saama, vaata kuskile silmapiirile. Sa näed seda posti niigi.
Kui oled Tartu kandist, siis ma olen meeleldi nõus sinuga kuskil platsil sõitma ja paar näpunäidet andma.
Re: Vastupööramine ja põikamine. Kuidas?
bitter kirjutas:..., siis jalgrattaga saab ju ka asja põhiolemuse kätte.
Sõitsin eile üle pika aja jalgrattaga ja huvi pärast proovisin teadlikult pööramist ja vastupööramist. Ka jalgrattal toimib vastupööramine teatud kiirusest - ei ole võimalik keerata juhtrauda nagu auto rooli (vastasel juhul läheks sinna kuhu ei soovi). Samas jalgrattaga tuleb see tõesti nii loomulikult, et isegi ei mõtle kordagi selle peale, et tegu on "erilise ulmetehnikaga"
-
Teema algataja - Postitusi: 665
- Liitunud: 04 Mär 2013, 15:37
- Tsikkel: 1200gs LC Rallye, CRF300 Rally
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 19 korda
- Tänatud: 65 korda
Re: Vastupööramine ja põikamine. Kuidas?
TarmoM kirjutas:Põlved paaki, pilk ette, ülakeha lõdvaks. Ja anna ainult minna. Ratta lased puusadega nö alt ära...ehk siis puusad liikuma. Mida kõvemini sa ennast põlvedega paaki surud seda lihtsam on pinge ülakehast ära võtta ja käed saavad vabalt liikuda.
Ära tee põikeliigutust järsult...see peab olema sujuv, aga samas piisav, et ratas koheselt kalduks. Ehk siis ära rahma seda lenksu...ratas saab sellega muidugi hakkama, füüsika töötab ikka samamoodi, aga sa ise ehmatad kui ratas liiga järsult võpatab ja tõmbad ennast krampi ja ei julge enam koheselt teiselepoole liigutust teha.
Ja veelkord...põlved paaki ja ülakeha vabaks. Proovi tagasipöörde peal seda...hoia põlvi kuidagi suvaliselt ja tee tagasipööre...siis tee teine ning nüüd hoia põlvi kogu jõust paagis, justkui tahaksid põlvedega ratast püsti hoida...vaata kuidas parem on. Ma võin ette öelda, et teine variant on tunduvalt lihtsam.
Kui ei julge nii järske liigutusi algul teha, et ka tagasi õigesse kohta saad põigatud, siis harjuta algul ainult ühele poole ja põika tagasi siis kui tuleb. Ära punni sinna väravasse. Teiseks...ära vahi seda posti millest sa mööda pead saama, vaata kuskile silmapiirile. Sa näed seda posti niigi.Kui oled Tartu kandist, siis ma olen meeleldi nõus sinuga kuskil platsil sõitma ja paar näpunäidet andma.
Tänan, kõiki neid õpetusi ja näpunäiteid oleksin oodanud rohkem sõiduõpetajalt. Homsel õppesõidul hakkan katsetama. Olen nädala keskel tallinnlane ja nädalavahetusel järvamaal
https://ragnarnakus.blogspot.com/
TDM850-->1150GS-->HD Road King-->Honda Transalp 700XL-->BMW 1200GS LC Rallye
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.