Hooaja pikendamine

Otsustasid endale mootorratta load teha ja mootorratturiks hakata? Räägi siin kõigest, mis on seotud mootorratta lubade, eksamite, koolituse, lihtsalt tsiklisõidu või liikluse ja seadustega. Kindlustusest räägi ka siin.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
Heikik
Postitusi: 411
Liitunud: 23 Mär 2015, 11:31
Tsikkel: lenksuga
Asukoht: Tartu
Tänanud: 19 korda
Tänatud: 21 korda

Hooaja pikendamine

Lugemata postitus Postitas Heikik »

Tere!

Mis ajani siinsed inimesed tavaliselt sügiseti sõitnud on? Enduuro -ja krossikavendade vastuseid ilmselt aiman juba. :D

Mis nippe keegi kasutab, et end ilma eest kaitsta? Ise mõtlesin nt suusapesu hakata nahkade all kandma. Kampsun on juba ammu tagi all.

Endal saab reedel kindlustus läbi. Mõtlen ilmale ja kaalun, kas teha uut või mitte. Muidu hooaeg algas minu jaoks märtsis - siis oli ka kohati üsna kehv ilm. Viimastel kuudel on ratas igapäevase sõiduvahendina kasutuses olnud. Aga õhtused ja öised pikemad sõidud kipuvad juba rõskeks minema - külmaga läheb visiir maru kergesti uduseks; kuna soojendusega rutskasid pole, hakkab sõrmedel külm, hommikuti tahab ratas korralikult käima jäämiseks rohkem toorest, pidamise saavutamiseks on vaja rohkem rehve soojaks paarutada jne. Päeval on veel üsna ok.

Siia teemasse võiksid tulla kõikvõimalikud nõuanded selles osas, kuidas külmema ilmaga mõnusalt sõita - mingi kindla sooja pesu soovitamisest kuni ratta tehniliste aspektideni.



CBR900RR --> ER-6F --> 636 Ninja --> CBR1000RR --> 650MT --> Tiger 800 XC
Kasutaja avatar

Ovarod
Postitusi: 65
Liitunud: 29 Juul 2012, 17:42
Tänatud: 8 korda

Re: Hooaja pikendamine

Lugemata postitus Postitas Ovarod »

Mina sõitsin eelmine aasta detsembri alguseni. Enamasti küll lühemad otsad (10-15km), kuid siiski.
Käte puhul on asendamatud korralikud paksud külma ilma jaoks mõeldud kindad. Mõni õhtu oli koju jõudes paar kraadi miinust aga paarkümmend kilomeetrit, millest osa ka maanteel, ei tekitanud mingit külmamõtet. Talvised tsiklikindad ju sellised, et niisama kandes on -20 kraadiga ikkagi palav.
Ülejäänud riietest on külma ilmaga mul tavariiete (viisakad püksid, triiksärk, pintsak jne) peal veel EVO jope ja püksid koos kõikide voodrikihtidega. Kannatab sõita küll ja kui kõik ilusti sissepakitud ja tuuleavasid ei ole jäetud, ei pääse külm kuskilt ligi.
Asendamatu on samuti tuulekindel kiivrisukk, mis katab peale kaela ka ülemise osa rinnast.
Kiivriga on vist kõige keerulisem jah, sest tavavisiiriga on kas väga udune või kui lahti hoida natukene, siis külm. Lahendus on ilmselt pinlock.

Kasutaja avatar

stev666
Postitusi: 998
Liitunud: 03 Mär 2008, 21:48
Tsikkel: SUZUKI M1800R&HondaVTX1800
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 25 korda

Re: Hooaja pikendamine

Lugemata postitus Postitas stev666 »

Ise kasutan vahel saani riideid.

dr800 2x
Kasutaja avatar

kris.
Postitusi: 2391
Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 12 korda
Tänatud: 24 korda

Re: Hooaja pikendamine

Lugemata postitus Postitas kris. »

Käepidemete soojendused, sadula soojendus, soojendusega vest ja soojendusega sisetallad. Või kui neid ei viitsi kasutada siis panen esiklaasi ette :ner: .

terv
Kris.

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta load, liiklus, motokoolitus ja sõit”