Krossikas liikluses
Moderaator: Moded
Krossikas liikluses
Küsimus oleks siis kõigepealt et olen lugenud et krossikas ei sobiks juba mootori poolest liiklusesse? Et pööretega oli jama?
Lisaks mida on vaja veel liikluses peale numbrimärgi? Load ja kas tuled ka vajalikud? Nagu aru sain siis peegleid pole vaja saab ka kätega näidata.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 2504
- Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
- Tsikkel: Yamaha FZ8SA
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 181 korda
- Tänatud: 341 korda
Re: Krossikas liikluses
Ärge nüüd aasige värske rattaomaniku kallal. Iga biker võiks ju teada, et peeglid on need asjad mis tuleb jalaga küljest ära lüüa
Re: Krossikas liikluses
ilmselt flip mõtles ju seda, et peegel on peopessa liimitud ja siis näitab seda omale vajalikul hetkel
aga jah, suunda saab ka käega näidata, vaata, et siis ikka näitad ka peeglid on rohkem oma mure, kui suudad ilma nendeta elus püsida siis anna aga minna. kuid üldiselt see krossikaga liikluses on paras idiootsus, nii et head idiooditsemist
-
- Postitusi: 2192
- Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
- Tsikkel: Ducati SFV4S
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 11 korda
Re: Krossikas liikluses
Peeglid ikka selleks, et kui neist strobo paistab siis tead millal peale kannatab keerata
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7346
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1076 korda
- Tänatud: 1052 korda
- Kontakt:
Re: Krossikas liikluses
Toredad küsimused, sul, flip. Krossikas ongi liikluses tiba etem, saab tipptunni ummikutes põiki üle auto kapottide lasta. Peeglite pärast muretsed asjata, need läheva nagunii kohe katki ja maksavad jaburat palju. Lube pole ka väga vaja, need ju ei sõida, mees sõidab. Kui sul lube pole, siis ongi krossikas parim valik - saad kohe põõsasse keerata kui disko seljataha ilmub. Proovi sa näiteks kruiiseri või mõne plastikuga metsavahel politsei eest ära lasta. Ja pimedas põgenedes muutub tulede puudumine selgeks boonuseks - politsei lihtsalt ei näe kuhu sa kadusid. Aga jah, number peab olema, muidu võib tõsisem jama tekkida ning sellest tuleks hoiduda.
Aga kui tõsise ilmega rääkida, siis flip, alusta sellest, et teed endale load (ma ei pea silmas võltsimist) ja küll õppesõidu käigus näed selliseid tsikleid, milllega liikluses osaletakse. Siis saada selgeks kogu selle peelglite, numbrite ja tulede kammi ning ei pea enam (võib-olla) politsei eest ära sõitma. Krossikad on ikka mudas müttamiseks ja liiklusesse nendega asja pole.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6615
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: VT1300CX
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 649 korda
- Tänatud: 400 korda
Re: Krossikas liikluses
Mis selle viimase, pildiga postituse mõte on?
Kas see on seeriast: leia pildilt.....?
edu
PS! Punnitasin, mis ma punnitasin aga krossikat sealt ei leidnud( kui see juhuslikult selle enduurotaja seljakotis pole)
Saadetud kettaga lauatelefonist!
Re: Krossikas liikluses
yeekim kirjutas:Mis selle viimase, pildiga postituse mõte on?
Kas see on seeriast: leia pildilt.....?edu
PS! Punnitasin, mis ma punnitasin aga krossikat sealt ei leidnud( kui see juhuslikult selle enduurotaja seljakotis pole)
See on tänavalegaalne ratas.. eks teemaalgataja saab siis vaadata mis selleks vaja läheb, et liikluses osaleda vs. krossikas (CRF250X ,näiteks)
Ducati 749S ex, MG California 1400 Custom ex
-
- Postitusi: 504
- Liitunud: 23 Juul 2013, 02:24
- Tsikkel: pilusilm ja venelane
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 83 korda
- Tänatud: 78 korda
Re: Krossikas liikluses
Sel teemal on siin foorumis ka enne räägitud, proovi otsida.
Kui sul hetkel krossikat ei ole ja tahad krossika tüüpi ratast, millega liiklusesse minna, osta hardenduro tüüpi ratas. Põhimõtteliselt krossiratas, millel juba tehase poolt tuled-viled küljes, ratas on arvel ning sõitmiseks on vajalik kindlustus ja ülevaatus.
Kui sul krossikas ja tahad sellega liiklusesse minna, siis see lihtsalt ei tasu ära kogu seda ümberehitamist ja arvele võtmist (kui üldse saab). Oluliselt odavam on ikkagi kohe paberitega ratas osta.
Re: Krossikas liikluses
Jah minu viga mõtlesin et suunatuled pole vajalikud et saab ka kätega näidata. Pisut ebaviisakas oli aga sai kah natuke naerda Kas KTM exc oleks korralik?
-
- Postitusi: 504
- Liitunud: 23 Juul 2013, 02:24
- Tsikkel: pilusilm ja venelane
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 83 korda
- Tänatud: 78 korda
Re: Krossikas liikluses
Mul on 2 taktiline exc300, paberitega ja muud jutud.
Ja ausalt öeldes sõitsin sellega 1 korra linnas. Rohkem pole tahtnud. Ei ole sellise rattaga ikka maanteel ja linna asja. Ebamugav ja pläriseb, kütusekulu suur, jne jne.
Ta ikka loodud rohkem sellisesse keskkonda, kus suured enduurokad hakkavad kinni jääma.
4 taktiline vast on parem, kui tahad liikluses sõita, aga üleüldiselt - krossikaga pole ikka liiklusesse asja. 1 ratas kõigeks korraga ei sobi. IMHO.
Ilusate ilmadega tulebki maanteel sõitmise isu peale, nädala jooksul viin enda exc ülevaatusele ja siis läheb müüki. Igatsen klassikalist ratast tagasi vahelduseks.
Re: Krossikas liikluses
Suunda võib kasvõi jalgadega näidata, iseasi on see, kas praegune põlvkond sellest aru saab.
Kui korraks tõstad kõverdatud vasaku käe, siis täna pigem on see lehvitamise moodi ikka --- ega sa pikalt ühe käega ei sõida ja enamus liiklejate jaoks on see kätega näitamine uudiseks
See on umbes sama kui onu Stjopa tuleb täna liiklust reguleerima --- keegi kurat ei saa täpselt aru, kas võib sõita ja kuhu suunas
HD FX-1200 '74
HD Breakout '19
BMW R1200GSA '15
KTM 250 EXC-F 6Days '20
Ducati Panigale V4 '18
Ducati Scrambler Italian Independent '15
Re: Krossikas liikluses
niipalju kommenteeriks omaltpoolt, et linnas isegi ehk võib natuke asja olla...aga maanteele jah kohe kindlasti mitte! põhimõtteliselt krossikas on kiirendamiseks ja pidurdamiseks...ongi selle jaoks ehitatud ja kõik.
miks aga linnas krossikaga sõita on üldjuhul s**t, nimelt sellepärast, et igasugused autodega tegelased lähevad rämedalt närvi sinu ümber. ja mõned neist lausa hakkavad seepeale igasuguseid lolluseid tegema, lihtsalt seepärast, et nad arvavad, et sinu krossikas teeb liiga kõva lärmi (ja eks ta tegelikult teeb ka, olgem ausad!) neid supermoto vendi ikka aegajalt linnavahel näeb veel, ja sellisega linnas sõita on tegelikult isegi kohati päris fun, kuid teisest küljest 10x funim on ikkagi raja peal, kus saad sellega sõita nii nagu vaja.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.