Krossikas liikluses

Otsustasid endale mootorratta load teha ja mootorratturiks hakata? Räägi siin kõigest, mis on seotud mootorratta lubade, eksamite, koolituse, lihtsalt tsiklisõidu või liikluse ja seadustega. Kindlustusest räägi ka siin.

Moderaator: Moded


Teema algataja
Flipi
Postitusi: 9
Liitunud: 07 Mär 2016, 17:32

Krossikas liikluses

Lugemata postitus Postitas Flipi »

Küsimus oleks siis kõigepealt et olen lugenud et krossikas ei sobiks juba mootori poolest liiklusesse? Et pööretega oli jama?
Lisaks mida on vaja veel liikluses peale numbrimärgi? Load ja kas tuled ka vajalikud? Nagu aru sain siis peegleid pole vaja saab ka kätega näidata.




kopu
Postitusi: 293
Liitunud: 11 Mär 2005, 15:04
Tsikkel: KTM 250 EXC-F
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Re: Krossikas liikluses

Lugemata postitus Postitas kopu »

Krt kui see nüüd päris post on siis ma näitan ka edaspidi peegleid käega :D

Kasutaja avatar

puna
Postitusi: 2192
Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
Tsikkel: Ducati SFV4S
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 11 korda

Re: Krossikas liikluses

Lugemata postitus Postitas puna »

Krt peegleid ju ainult käega näidataksegi

Kasutaja avatar

Maaks
Toetajaliige
Postitusi: 2501
Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
Tsikkel: Yamaha FZ8SA
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 181 korda
Tänatud: 341 korda

Re: Krossikas liikluses

Lugemata postitus Postitas Maaks »

Ärge nüüd aasige värske rattaomaniku kallal. Iga biker võiks ju teada, et peeglid on need asjad mis tuleb jalaga küljest ära lüüa :-)

Garaažis: Pannonia 250TLF, Yamaha FZ8-SA

will111
Postitusi: 5260
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 380 korda

Re: Krossikas liikluses

Lugemata postitus Postitas will111 »

ilmselt flip mõtles ju seda, et peegel on peopessa liimitud ja siis näitab seda omale vajalikul hetkel :lol:

aga jah, suunda saab ka käega näidata, vaata, et siis ikka näitad ka :ner: peeglid on rohkem oma mure, kui suudad ilma nendeta elus püsida siis anna aga minna. kuid üldiselt see krossikaga liikluses on paras idiootsus, nii et head idiooditsemist

Kasutaja avatar

puna
Postitusi: 2192
Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
Tsikkel: Ducati SFV4S
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 11 korda

Re: Krossikas liikluses

Lugemata postitus Postitas puna »

Peeglid ikka selleks, et kui neist strobo paistab siis tead millal peale kannatab keerata

Kasutaja avatar

Romka
Postitusi: 315
Liitunud: 05 Mai 2007, 14:41
Tsikkel: MT-09
Tänanud: 18 korda
Tänatud: 7 korda

Re: Krossikas liikluses

Lugemata postitus Postitas Romka »

Ega bike ei sobi ka pöörete poolest liiklusesse.

Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 7341
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1075 korda
Tänatud: 1046 korda
Kontakt:

Re: Krossikas liikluses

Lugemata postitus Postitas Macintosh »

Toredad küsimused, sul, flip. Krossikas ongi liikluses tiba etem, saab tipptunni ummikutes põiki üle auto kapottide lasta. Peeglite pärast muretsed asjata, need läheva nagunii kohe katki ja maksavad jaburat palju. Lube pole ka väga vaja, need ju ei sõida, mees sõidab. Kui sul lube pole, siis ongi krossikas parim valik - saad kohe põõsasse keerata kui disko seljataha ilmub. Proovi sa näiteks kruiiseri või mõne plastikuga metsavahel politsei eest ära lasta. Ja pimedas põgenedes muutub tulede puudumine selgeks boonuseks - politsei lihtsalt ei näe kuhu sa kadusid. Aga jah, number peab olema, muidu võib tõsisem jama tekkida ning sellest tuleks hoiduda.

Aga kui tõsise ilmega rääkida, siis flip, alusta sellest, et teed endale load (ma ei pea silmas võltsimist) ja küll õppesõidu käigus näed selliseid tsikleid, milllega liikluses osaletakse. Siis saada selgeks kogu selle peelglite, numbrite ja tulede kammi ning ei pea enam (võib-olla) politsei eest ära sõitma. Krossikad on ikka mudas müttamiseks ja liiklusesse nendega asja pole.

🧢 👕 🏍 T-särgid, pusad, mütsid ja kingitused mootorratturile . 🚀🚀 🍀 VAATA LÄHEMALT
Kasutaja avatar

EH1
Postitusi: 73
Liitunud: 14 Apr 2014, 17:05
Tsikkel: -
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 11 korda

Re: Krossikas liikluses

Lugemata postitus Postitas EH1 »

Ducati 749S ex, MG California 1400 Custom ex

Kasutaja avatar

yeekim
Toetajaliige
Postitusi: 6614
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: VT1300CX
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 649 korda
Tänatud: 400 korda

Re: Krossikas liikluses

Lugemata postitus Postitas yeekim »

Mis selle viimase, pildiga postituse mõte on?
Kas see on seeriast: leia pildilt.....?

edu

PS! Punnitasin, mis ma punnitasin aga krossikat sealt ei leidnud( kui see juhuslikult selle enduurotaja seljakotis pole)

Saadetud kettaga lauatelefonist!

Kasutaja avatar

EH1
Postitusi: 73
Liitunud: 14 Apr 2014, 17:05
Tsikkel: -
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 11 korda

Re: Krossikas liikluses

Lugemata postitus Postitas EH1 »

yeekim kirjutas:

Mis selle viimase, pildiga postituse mõte on?
Kas see on seeriast: leia pildilt.....?

edu

PS! Punnitasin, mis ma punnitasin aga krossikat sealt ei leidnud( kui see juhuslikult selle enduurotaja seljakotis pole)

See on tänavalegaalne ratas.. eks teemaalgataja saab siis vaadata mis selleks vaja läheb, et liikluses osaleda vs. krossikas (CRF250X ,näiteks)

Ducati 749S ex, MG California 1400 Custom ex

Kasutaja avatar

claw
Postitusi: 504
Liitunud: 23 Juul 2013, 02:24
Tsikkel: pilusilm ja venelane
Asukoht: Tartu
Tänanud: 83 korda
Tänatud: 78 korda

Re: Krossikas liikluses

Lugemata postitus Postitas claw »

Sel teemal on siin foorumis ka enne räägitud, proovi otsida.

Kui sul hetkel krossikat ei ole ja tahad krossika tüüpi ratast, millega liiklusesse minna, osta hardenduro tüüpi ratas. Põhimõtteliselt krossiratas, millel juba tehase poolt tuled-viled küljes, ratas on arvel ning sõitmiseks on vajalik kindlustus ja ülevaatus.

Kui sul krossikas ja tahad sellega liiklusesse minna, siis see lihtsalt ei tasu ära kogu seda ümberehitamist ja arvele võtmist (kui üldse saab). Oluliselt odavam on ikkagi kohe paberitega ratas osta.


Teema algataja
Flipi
Postitusi: 9
Liitunud: 07 Mär 2016, 17:32

Re: Krossikas liikluses

Lugemata postitus Postitas Flipi »

Jah minu viga mõtlesin et suunatuled pole vajalikud et saab ka kätega näidata. Pisut ebaviisakas oli aga sai kah natuke naerda :D Kas KTM exc oleks korralik?

Kasutaja avatar

claw
Postitusi: 504
Liitunud: 23 Juul 2013, 02:24
Tsikkel: pilusilm ja venelane
Asukoht: Tartu
Tänanud: 83 korda
Tänatud: 78 korda

Re: Krossikas liikluses

Lugemata postitus Postitas claw »

Mul on 2 taktiline exc300, paberitega ja muud jutud.
Ja ausalt öeldes sõitsin sellega 1 korra linnas. Rohkem pole tahtnud. Ei ole sellise rattaga ikka maanteel ja linna asja. Ebamugav ja pläriseb, kütusekulu suur, jne jne.
Ta ikka loodud rohkem sellisesse keskkonda, kus suured enduurokad hakkavad kinni jääma.

4 taktiline vast on parem, kui tahad liikluses sõita, aga üleüldiselt - krossikaga pole ikka liiklusesse asja. 1 ratas kõigeks korraga ei sobi. IMHO.

Ilusate ilmadega tulebki maanteel sõitmise isu peale, nädala jooksul viin enda exc ülevaatusele ja siis läheb müüki. Igatsen klassikalist ratast tagasi vahelduseks.


Laurih
Postitusi: 57
Liitunud: 01 Apr 2015, 22:43
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 31 korda

Re: Krossikas liikluses

Lugemata postitus Postitas Laurih »

Suunda võib kasvõi jalgadega näidata, iseasi on see, kas praegune põlvkond sellest aru saab.
Kui korraks tõstad kõverdatud vasaku käe, siis täna pigem on see lehvitamise moodi ikka --- ega sa pikalt ühe käega ei sõida ja enamus liiklejate jaoks on see kätega näitamine uudiseks :)

See on umbes sama kui onu Stjopa tuleb täna liiklust reguleerima --- keegi kurat ei saa täpselt aru, kas võib sõita ja kuhu suunas :)

HD FX-1200 '74
HD Breakout '19
BMW R1200GSA '15
KTM 250 EXC-F 6Days '20
Ducati Panigale V4 '18
Ducati Scrambler Italian Independent '15


will111
Postitusi: 5260
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 380 korda

Re: Krossikas liikluses

Lugemata postitus Postitas will111 »

niipalju kommenteeriks omaltpoolt, et linnas isegi ehk võib natuke asja olla...aga maanteele jah kohe kindlasti mitte! põhimõtteliselt krossikas on kiirendamiseks ja pidurdamiseks...ongi selle jaoks ehitatud ja kõik.
miks aga linnas krossikaga sõita on üldjuhul s**t, nimelt sellepärast, et igasugused autodega tegelased lähevad rämedalt närvi sinu ümber. ja mõned neist lausa hakkavad seepeale igasuguseid lolluseid tegema, lihtsalt seepärast, et nad arvavad, et sinu krossikas teeb liiga kõva lärmi (ja eks ta tegelikult teeb ka, olgem ausad!) neid supermoto vendi ikka aegajalt linnavahel näeb veel, ja sellisega linnas sõita on tegelikult isegi kohati päris fun, kuid teisest küljest 10x funim on ikkagi raja peal, kus saad sellega sõita nii nagu vaja.

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta load, liiklus, motokoolitus ja sõit”