Probleem arvele saamisega
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 546
- Liitunud: 15 Aug 2007, 18:20
- Tsikkel: Intruder1500
- Asukoht: Koeru
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 5 korda
Probleem arvele saamisega
Usast toodud ratas leedu kaudu,aastast 2003 ja esmane registreerimine 2004. Eesti ark tahab teda kangesti arvele võtta 2004 aastana...paberimajandusele kuluks a la 1000.- tavalise 200 euri asemel (kui saaks arvele 2003).
Masina enda vanus ei loe kuidagi registreerimisele? Võtad 50 aastat vana masina arvele siis lüüakse väljalaskeaastaks 2016?
https://saunakuut6.webnode.com/trip-advisor/
Parimad Järvamaa saunad,kümblustünnid rendiks.
Viis8172566
-
- Postitusi: 3190
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 34 korda
- Tänatud: 195 korda
Re: Probleem arvele saamisega
Esmane registreerimine ja registreerimine Eestis on ju erinevad lahtrid.
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
-
Teema algataja - Postitusi: 546
- Liitunud: 15 Aug 2007, 18:20
- Tsikkel: Intruder1500
- Asukoht: Koeru
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 5 korda
Re: Probleem arvele saamisega
Nad üritavad ratta sünniaastat värskemaks teha,tahavad arvele võtmise aasta panna selleks.
https://saunakuut6.webnode.com/trip-advisor/
Parimad Järvamaa saunad,kümblustünnid rendiks.
Viis8172566
-
- Postitusi: 1135
- Liitunud: 06 Juun 2004, 18:15
- Tsikkel: Dnepr MT10 / GSX-R1000
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 68 korda
Re: Probleem arvele saamisega
Esmane registreerimine ongi arvele võtmise aasta. Kedagi ei koti, millal ta toodeti.
-
- Postitusi: 3190
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 34 korda
- Tänatud: 195 korda
Re: Probleem arvele saamisega
Mis moodi need aasta arvud erinevate summadega seotud on?
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6614
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: VT1300CX
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 649 korda
- Tänatud: 400 korda
Re: Probleem arvele saamisega
franz125 kirjutas:Mis moodi need aasta arvud erinevate summadega seotud on?
Al. 2004 esmaregatud USA rauale on vaja tüübikinnitust!
edu
Saadetud kettaga lauatelefonist!
-
Teema algataja - Postitusi: 546
- Liitunud: 15 Aug 2007, 18:20
- Tsikkel: Intruder1500
- Asukoht: Koeru
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 5 korda
Re: Probleem arvele saamisega
Siis on minul vist asi perses...ei ole sellist raha võtta
https://saunakuut6.webnode.com/trip-advisor/
Parimad Järvamaa saunad,kümblustünnid rendiks.
Viis8172566
-
- Postitusi: 362
- Liitunud: 15 Apr 2006, 20:30
- Asukoht: Talsinki
- Tänanud: 38 korda
- Tänatud: 13 korda
Re: Probleem arvele saamisega
Kalmer kirjutas:Siis on minul vist asi perses...ei ole sellist raha võtta
Variant on leida mingi seltskond rahvast kokku, kes ise tahavad sama elukat arvele saada ning jagage omavahel summa ära.
Mõnusa arve saab ju vaid esimene õnnetu, kes seda bürokraatiat läbima peab.
Lätis ei ole odavam see asi?
Lasta seal mõnel tuttaval arvele ära majandada ja siis niiöelda EU siseselt OM lepinguga arki lennata?
Mõni skeemi kunn oskab ehk täpsemalt kommenteerida...
-
- Postitusi: 1447
- Liitunud: 21 Okt 2005, 21:33
- Tsikkel: Päris mitu...
- Asukoht: Pärnu
- Tänatud: 109 korda
Re: Probleem arvele saamisega
Nad üritavad ratta sünniaastat värskemaks teha,tahavad arvele võtmise aasta panna selleks.
Ei nad ei taha sünniaastat värskemaks teha. Neid rattaid on ennegi nähtud mille tootmise aasta ja esmase regamise aasta vahel on mõned aastad. Põhjused on lihtsad..näiteks on ta olnud poeaknal näidiseks mõned aastad.
Nemad seal ARK-is järgivad oma ettekirjutusi, määrusi ja seaduseid. Keegi ei võta ARK-is riski mingil liiklusvahendil esmase regamise aega vähendama/suurendama hakata. Millleks ametnik peab riskima vahelejäämise ja töö kaotamisega.
See on nüüd see koht kus öeldakse, "et kodutöö jäi tegemata". Leidsid "über hea" kuulutuse ja tormasid kohe Leetu ostma . Pole hullu. Kui tahad sõita, siis leiad selle raha ja kirjutad selle lahtrisse... KOOLIRAHAD.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6614
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: VT1300CX
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 649 korda
- Tänatud: 400 korda
Re: Probleem arvele saamisega
Kalmer kirjutas:Siis on minul vist asi perses...ei ole sellist raha võtta
http://www.autotest.ee/tuubikinnitus/
http://www.mnt.ee/index.php?id=10681
https://www.riigiteataja.ee/akt/118032014011?leiaKehtiv
Äkki leiad mõne "konksu", võimaluse...
edu
Saadetud kettaga lauatelefonist!
-
- Postitusi: 3190
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 34 korda
- Tänatud: 195 korda
Re: Probleem arvele saamisega
Mis ratas see selline on millist Eestis pole ja kas siis 2004 ja uuemad asjad Usast on kõik üksik tüübikinnitusega?
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
-
Teema algataja - Postitusi: 546
- Liitunud: 15 Aug 2007, 18:20
- Tsikkel: Intruder1500
- Asukoht: Koeru
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 5 korda
Re: Probleem arvele saamisega
Yamaha v-max mis oli tootmises põhimõtteliselt tootmises samasugusena 85-2007.
https://saunakuut6.webnode.com/trip-advisor/
Parimad Järvamaa saunad,kümblustünnid rendiks.
Viis8172566
-
- Postitusi: 3190
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 34 korda
- Tänatud: 195 korda
Re: Probleem arvele saamisega
Neid peaks ju eestis olema või ei ole ühtegi usast sel juhul.
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
-
Teema algataja - Postitusi: 546
- Liitunud: 15 Aug 2007, 18:20
- Tsikkel: Intruder1500
- Asukoht: Koeru
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 5 korda
Re: Probleem arvele saamisega
Loogiline oleks, et on. Riik teeb raha, et iga ratas teeks eraldi tüübikinnituse?
https://saunakuut6.webnode.com/trip-advisor/
Parimad Järvamaa saunad,kümblustünnid rendiks.
Viis8172566
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 154
- Liitunud: 26 Dets 2003, 17:14
- Tsikkel: k175b, Riga 13,
- Asukoht: Paide-Ardu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 10 korda
Re: Probleem arvele saamisega
Lihtsam on aur veidi välja lasta ja uurida arkist rahulikult, kas on 2004 aastast uuemat usa ratast või mitte. On meilgi bikeris arkiga rohkem seotud inimesi...nüüd võiks mõni neist abistava käe ulatada.
Kui aga oled esimene sellise probleemiga selle ratta omanik, siis tuleb Nõelaga nõustuda ... kooliraha.
Krt. kuidas see leeduga seotud ämbri kolin iga kuu ikka ja jälle koliseb. Hoiatusi ja õpetusi on ajaloos teemadena rohkelt.
Edu ja rahulikku meelt.
Re: Probleem arvele saamisega
Nagu eespool viidatud Maanteeameti lingil kirjas, siis üksikkorras tehtud tüübikinnitus kehtib ainult konkreetsele isendile. Pole vahet kas keegi on juba samasuguse ratta üksikkorras arvelevõtnud või mitte.
Re: Probleem arvele saamisega
Tüübikinnituse eesmärk on läbi erinevate katsetuste tagada sõidukite kasutusohutuse, tööohutuse ning keskkonnakaitse kõrge tase. Tavaliselt teevad kõik tüübikinnituseks vajalikud protseduurid ära tootjad, kes soovivad oma toodangut Euroopas turustada. See annab neile võimaluse müüa oma toodangut piiranguteta kõigis 28 liikmesriigis ilma, et peaks midagi veel testima. Antud juhul aga sõiduki tootja ei ole seda Euroopa turule tootnud ja seetõttu ei ole ka vajalike protseduure ehk tüübikinnitust teinud.
Kõnealuse olukorra jaoks ühtseid nõudeid Euroopas ei ole kokku lepitud ja iga liimesriik on riiklikul tasandil kehtestanud omad protseduurid. Kui erinevate riikide nõuded on sarnased, siis võetakse arvesse varasemalt teises liikmesriigis teostatud katseid/kontrolle. Sellistel juhtudel kõik rattad vaadatakse üksikkorras läbi ja siin ei mängi rolli, kas sarnane ratas on varem juba Eestis registreeritud või mitte. Selleks, et oma toodangule tüübikinnitus saada, maksavad tootjad tüübikinnituse omistamise eest tasusid. Sarnaselt toimib see ka üksiksõiduki kinnituse omistamise eest, ainult et tasu tuleb maksta sõiduki omanikul kui tüübikinnituse taotlejal endal. Kuna iga ratta juures on vaja eraldi vaadata, et oleks tagatud kasutusohutuse, tööohutuse ning keskkonnakaitse kõrge tase, siis sellest ka eraldi riigilõiv.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6614
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: VT1300CX
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 649 korda
- Tänatud: 400 korda
Re: Probleem arvele saamisega
Hoi!
Voolik tundub asja sees olevat
MNT lehelt selline lause:
Müra, heitmete ja pidurite piirväärtuste täitmist tõendavate kinnitustega tegelevad näiteks TÜV Eesti OÜ, Autotest OÜ või Ameerika Autoteeninduse OÜ. Osade markide puhul väljastab kinnituse margiesindus.
Ehk: kui tõenäoline oleks ametlikud paberid Yamaha esindusest saada?
edu
Saadetud kettaga lauatelefonist!
-
Teema algataja - Postitusi: 546
- Liitunud: 15 Aug 2007, 18:20
- Tsikkel: Intruder1500
- Asukoht: Koeru
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 5 korda
Re: Probleem arvele saamisega
Tegin tiiru arkis,ei saa ikka kuidagi ilma tüübikinnituseta. Õnneks mul leedust ratta toonud mehega jutt,et kui arvele ei saa siis läheb ratas tagasi. Minu kaotuseks jääb garaasis veedetud tunnid masina värskenduseks, õlid,mahlad.. ning närvikulu. Leedust rattaid toov mees astus ka ämbrisse ja peab oma kulu eest sama ratast edasi tagasi sõidutama. Aastatepikkuse kogemusega... aga mis teha,juhtub ikka.
https://saunakuut6.webnode.com/trip-advisor/
Parimad Järvamaa saunad,kümblustünnid rendiks.
Viis8172566
-
Teema algataja - Postitusi: 546
- Liitunud: 15 Aug 2007, 18:20
- Tsikkel: Intruder1500
- Asukoht: Koeru
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 5 korda
Re: Probleem arvele saamisega
yeekim kirjutas:Hoi!
Voolik tundub asja sees olevat
MNT lehelt selline lause:
Müra, heitmete ja pidurite piirväärtuste täitmist tõendavate kinnitustega tegelevad näiteks TÜV Eesti OÜ, Autotest OÜ või Ameerika Autoteeninduse OÜ. Osade markide puhul väljastab kinnituse margiesindus.
Ehk: kui tõenäoline oleks ametlikud paberid Yamaha esindusest saada?
edu
Need autotestid jms küsivad 500 euri tolle paberi eest,et masin kõlbab teele.
https://saunakuut6.webnode.com/trip-advisor/
Parimad Järvamaa saunad,kümblustünnid rendiks.
Viis8172566
-
- Postitusi: 1447
- Liitunud: 21 Okt 2005, 21:33
- Tsikkel: Päris mitu...
- Asukoht: Pärnu
- Tänatud: 109 korda
Re: Probleem arvele saamisega
Mul oli kunagi analoogne geiss.. EUROPOOPAST toodud pruugitud rattaga. Tsikkel oli enne Saksas arvel olnud ja esmane regamine oli olnud kindlalt enne 2004.
Juhtum leidis aset, pakuks et kuskil 2007-2008.
Tõin Saksast müügiks sellise isendi nagu Suzuki RF 900. On praegu suht vähe levinud, sel ajal veel haruldasem Eestis.
Tsikkel ise vist oli aastast kuskil 1996-98 vist. Noh kõik vinks vonks, Saksa passiga ja ainult Doitsis sõitnud. Toon eesti... ja PÕMM... arvele ei saa. Väideti, et sellist tsiklit pole Eestis ja neil pole oma andmebaasides sellise ratta CE-sid pidurite , tulede, väljalaske jne kohta. Olin kui puuga pähe saanud. MIS MÕTTES????. Saksa ju euroliit puha. Ei neid see ei huvita.
Siis üks tuttav autoärikas soovitas pöörduda otse SUZU euroopa esinduse poole. Otsisin vajalikud andmed, tel numbrid, mailiaadressid netiavarustest välja. Võtsin kõne sinna mingile tehnikaosakonna infosse. Ja vastus mis minu probleemile tuli jahmatas mind kõige rohkem..... JAA, POLE PROBLEEMI. SAADAMA TEILE VAJALIKUD DOKUMENDID. Ja nii lihtne oligi. Saatsin samale taadile maili peale oma tsikli VIN koodi ja enda aadressi. Nädala pärast oli patakas A4 formaadis dokumente mul postkastis. Kõige lõpus veel mingi Takashi Huiamashi tervitusega.... Väga täname et olete valinud endale Suzuki tsikli.
Põrutasin siis selle dokumentatsiooniga ARK-i tagasi ja andsin selle neile tutvumiseks. Need tegid suured silmad, et kust te saite need paberid. Vot siis viskas kops üle maksa ja andsin neile valusalt ( pärast kahetsesin väheke oma ütlemisi) vastu, et see kurat on teie töö mille mina ära tegin. Teie saate selle eest palka veel.
Ja vist 30 minuti pärast oli ratas arvel.
Pärast nad palusid need paberid veel omale. Ei andnud. Ütlesin et need saab omale uus omanik... koos minupoolsete komentaaridega.
-
- Postitusi: 1764
- Liitunud: 27 Aug 2006, 23:25
- Tsikkel: sv1000n
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 120 korda
- Tänatud: 180 korda
Re: Probleem arvele saamisega
Leedus oli ratas arvel?
kui jah siis uuri seda: http://www.landroverclub.ee/foorum/viewtopic.php?t=2074
-
Teema algataja - Postitusi: 546
- Liitunud: 15 Aug 2007, 18:20
- Tsikkel: Intruder1500
- Asukoht: Koeru
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 5 korda
Re: Probleem arvele saamisega
simp kirjutas:Leedus oli ratas arvel?
kui jah siis uuri seda: http://www.landroverclub.ee/foorum/viewtopic.php?t=2074
Usast, lihtsalt tiksuvad sellised autoplius.lt lehel, mis värskemad ja mis juba aastaid ootel.
https://saunakuut6.webnode.com/trip-advisor/
Parimad Järvamaa saunad,kümblustünnid rendiks.
Viis8172566
Re: Probleem arvele saamisega
Toin kunagi warriori arvestasin 1000 tegelt kuna polnud mingid saksa dekras ka sees tuli autotestile veeõl 550,- mingi taanlaste norrakate paberi eest
Seega vältige usa pille
-
- Postitusi: 1799
- Liitunud: 06 Apr 2005, 18:52
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 110 korda
Re: Probleem arvele saamisega
Kalmer kirjutas:Võtad 50 aastat vana masina arvele siis lüüakse väljalaskeaastaks 2016?
Kusjuures nii ongi. Tuttav just uuris ühe 20. a. vanuse nõukapäritolu sõiduki kohta, mis pole kunagi registris olnud ja praegu selle arvele saamiseks peaks ta EURO6 norme täitma
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 154
- Liitunud: 26 Dets 2003, 17:14
- Tsikkel: k175b, Riga 13,
- Asukoht: Paide-Ardu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 10 korda
Re: Probleem arvele saamisega
OT
Oli siin kunagi varuosadeks müüa tehnika poe aknalt....kaua seisnud arvele võtmata tehnika, mis euro normidega ei sobitunud. Saad varuosadeks kasutada vaid.
Eks nutikamad ristkasutavad raame ja mootoreid kah.
Re: Probleem arvele saamisega
Olen täpselt sama reha otsas oma 2007 aasta Suzuki GSX-R600-ga (mis toodud USA-st). 205€ ARKi makstud ja nüüd sain toreda üllatuse, et 500€ tuleb veel maksta nende testide sertifikaatide ehk pmts paberimajanduse eest. Ei osanud ka Ramo mind aidata. Süüdi ikka ise - vähene kodutöö. Aga hakkab mulle ka tundunma - et ei jää muud üle, kui maksta... Suvi juba suht läbi ka.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.