naisterahvas ja tsikkel

Neiu, preili, proua, miss, madam... alafoorum moto- (ja ka mittemoto-) teemalisteks küsimusteks, arvamusteks ja teadaanneteks vaid ja ainult naistele. Eranditult.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
  • teemasid võivad alustada ainult naised
  • naised küsivad/arvavad/räägivad kuidas oskavad, mehed vastavad siis kui midagi asjalikku on öelda,
  • rumalaid küsimusi pole olemas,
  • meeste algatatud teemad leiavad siin kiire lõpu

Ercki
Postitusi: 471
Liitunud: 04 Mai 2007, 23:54
Tsikkel: XJ700X CBR929RR CRF450R CB919
Asukoht: Tartu

Re: naisterahvas ja tsikkel

Lugemata postitus #61 Postitas Ercki » 09 Sept 2011, 15:59

Nüüd talv tulemas hea heietamisteema. :mrgreen:



raplakas
Postitusi: 2
Liitunud: 31 Aug 2011, 15:55

Re: naisterahvas ja tsikkel

Lugemata postitus #62 Postitas raplakas » 28 Sept 2011, 09:14

Tere!Kuna keegi soojendas juba teema ülesse, siis võtan ka sõna: enne A.kat´i tegema minemist lugesin seda teemat siin korduvalt, et kas väga väikesed naised ikka saavad üldse tehtud load ja veel olulisem-kas nad rattaga ka hakkama saavad. Mina sain oma load tehtud eelmisel nädalal ja kõigile pisikestele inimestele julgustuseks ütlen, et kui mina juba hakkama sain, saate teiegi! Nimelt ma 153 cm pikk ainult, või õigem vist oleks öelda 153 cm lühike :-) Edu teile ja ärge kartke seda, et jalad maha väga ei ulatu- platsi harjutusi on niimoodi palju kergem teha, pole nagu põhjust jalgu maha toppida, kui neist abi pole, tänaval piisab tõesti varba maha ulatumisest.

roheline lõvi
Postitusi: 45
Liitunud: 06 Aug 2008, 13:53
Tsikkel: Honda Deauville

Re: naisterahvas ja tsikkel

Lugemata postitus #63 Postitas roheline lõvi » 28 Sept 2011, 09:55

raplakas kirjutas:Tere!Kuna keegi soojendas juba teema ülesse, siis võtan ka sõna: enne A.kat´i tegema minemist lugesin seda teemat siin korduvalt, et kas väga väikesed naised ikka saavad üldse tehtud load ja veel olulisem-kas nad rattaga ka hakkama saavad. Mina sain oma load tehtud eelmisel nädalal ja kõigile pisikestele inimestele julgustuseks ütlen, et kui mina juba hakkama sain, saate teiegi! Nimelt ma 153 cm pikk ainult, või õigem vist oleks öelda 153 cm lühike :-) Edu teile ja ärge kartke seda, et jalad maha väga ei ulatu- platsi harjutusi on niimoodi palju kergem teha, pole nagu põhjust jalgu maha toppida, kui neist abi pole, tänaval piisab tõesti varba maha ulatumisest.


Ma ei sea küll midagi ega kedagi kahtluse alla. Lihtsalt ükspäev sattusin sõitma ühe naisterahva selja taga ja iga foori tule taga hoidsin hinge kinni... Tal ulatus konkreetselt vaid suure varba küün maha. Lihtsalt kinnitage, et linnas nikerdades piisab suure varba maha ulatumisest. Siis ma järgmine kord enam ei muretse.
Kasutaja avatar

Kri§to
Postitusi: 1377
Liitunud: 27 Mai 2010, 10:21
Tänatud: 2 korda

Re: naisterahvas ja tsikkel

Lugemata postitus #64 Postitas Kri§to » 28 Sept 2011, 09:59

Kui sõidad rattaga pikirööpa sisse siis ulatub ehk ka varvas maha :D
Kasutaja avatar

mufista
Postitusi: 439
Liitunud: 07 Apr 2005, 16:00
Tsikkel: Honda CBR
Asukoht: Turku

Re: naisterahvas ja tsikkel

Lugemata postitus #65 Postitas mufista » 28 Sept 2011, 10:30

Mu esimene tsikkel oli 250´ne Virago. Kui püsti tõusin, siis jäi veel rusikasuurune vahe minu hargivahe ja sadula vahele.
Nüüd on Honda CBR 600´ne... Nojah. Pikrööpad on kohati täiesti head, aga olen täheldanud, et foori taga vajun kergelt paremale küljele ja toetan ikka täistallale.
Või siis teen vahest omarõõmuks taskaaluharjutusi... kah päris fun.
Kasutaja avatar

motomaan
Postitusi: 24
Liitunud: 10 Juul 2011, 16:51
Tsikkel: Yamaha FZS600
Asukoht: Tallinn

Re: naisterahvas ja tsikkel

Lugemata postitus #66 Postitas motomaan » 28 Sept 2011, 12:49

roheline lõvi kirjutas:
raplakas kirjutas:Tere!Kuna keegi soojendas juba teema ülesse, siis võtan ka sõna: enne A.kat´i tegema minemist lugesin seda teemat siin korduvalt, et kas väga väikesed naised ikka saavad üldse tehtud load ja veel olulisem-kas nad rattaga ka hakkama saavad. Mina sain oma load tehtud eelmisel nädalal ja kõigile pisikestele inimestele julgustuseks ütlen, et kui mina juba hakkama sain, saate teiegi! Nimelt ma 153 cm pikk ainult, või õigem vist oleks öelda 153 cm lühike :-) Edu teile ja ärge kartke seda, et jalad maha väga ei ulatu- platsi harjutusi on niimoodi palju kergem teha, pole nagu põhjust jalgu maha toppida, kui neist abi pole, tänaval piisab tõesti varba maha ulatumisest.


Ma ei sea küll midagi ega kedagi kahtluse alla. Lihtsalt ükspäev sattusin sõitma ühe naisterahva selja taga ja iga foori tule taga hoidsin hinge kinni... Tal ulatus konkreetselt vaid suure varba küün maha. Lihtsalt kinnitage, et linnas nikerdades piisab suure varba maha ulatumisest. Siis ma järgmine kord enam ei muretse.


Sinu reaktsioon on täiesti adekvaatne. Mina nt ei kujuta ette, et ma oma ca 220 kg tsiklit ühe varbaga üleval hoiaksin. Sellisel juhul peab olema eriti hea tasakaalutunnetus, et ratas ei kaldugi vasakule ega paremale või siis olema keskmisest tugevam naine. :roll: Meestel see eelis, et kuigi nad võivad ka lühikesed olla, on nad üldjuhul tugevamad ja jaksavad ratta püsti tagasi tõmmata, kui see peaks hakkama vajuma. Pmst on aga kõik võimalik, jah...
Kasutaja avatar

Maaks
Postitusi: 1330
Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
Tsikkel: Yamaha FZS600
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 74 korda
Tänatud: 138 korda

Re: naisterahvas ja tsikkel

Lugemata postitus #67 Postitas Maaks » 03 Okt 2011, 11:45

roheline lõvi kirjutas:... Tal ulatus konkreetselt vaid suure varba küün maha. Lihtsalt kinnitage, et linnas nikerdades piisab suure varba maha ulatumisest. Siis ma järgmine kord enam ei muretse.

Naisterahvaste säärelihased on ma kujutan ette kõvasti rohkem edasi arenenud kontsadega siiberdamisest kui et meesterahvastel :lol: Selles mõttes ma probleemi ei näe.
Ja mis ratta kaalu puutub, siis eeldusel et see 200kg toetub seistes vähemalt 3 punktile (esiratas, tagaratas ja varvas) siis tuleks kõige halvemas olukorras varbale ainult 66kg. Tegelikkuses, kui nüüd veel arvestada sisse tsikli kalle on see number kordades väiksem - nii et ärge põdege.
No ja pea-aegu alati saab ju valida äärmise rea ja jala äärekivi peale toetada :)
Garaažis: Pannoonia 250TLF, Yamaha FZS 600
Osta ära: https://goo.gl/DVNVzT
Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4584
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Re: naisterahvas ja tsikkel

Lugemata postitus #68 Postitas mella » 03 Okt 2011, 14:57

Ma küll kujutan ette. Varbaotsaga saab vägagi hästi tasakaalus hoitud ja erilist jõudu seal küll vaja ei lähe. Aga eks see täistalla maha toetamise vajadus on pigem algajate teema.

motomaan kirjutas:Sinu reaktsioon on täiesti adekvaatne. Mina nt ei kujuta ette, et ma oma ca 220 kg tsiklit ühe varbaga üleval hoiaksin. Sellisel juhul peab olema eriti hea tasakaalutunnetus, et ratas ei kaldugi vasakule ega paremale või siis olema keskmisest tugevam naine. :roll:
Kasutaja avatar

426f
Postitusi: 1557
Liitunud: 27 Jaan 2011, 03:27
Tsikkel: aprilia rs50 MHR
Asukoht: paide

Re: naisterahvas ja tsikkel

Lugemata postitus #69 Postitas 426f » 03 Okt 2011, 20:58

kevadel ja suvel oleks nagu inimestel jalad kõvasti lühemad,sügisepoole just nagu kasvaks jalad pikemaks ja ei tehta enam sadamiljon teemat mille nimi lühikesed jalad ja nendele teemadele pannakse link mis juhatab su läbi kümne lingi vanemasse teemasse mis on paari aasta vanune
-minsk125
-voshod
-Izh planeta 5
-k750
-yamaha yz426f
-yamaha fj1200
-kawasaki zx12r

Tuono

Re: naisterahvas ja tsikkel

Lugemata postitus #70 Postitas Tuono » 03 Okt 2011, 21:04

426f kirjutas:kevadel ja suvel oleks nagu inimestel jalad kõvasti lühemad,sügisepoole just nagu kasvaks jalad pikemaks ja ei tehta enam sadamiljon teemat mille nimi lühikesed jalad ja nendele teemadele pannakse link mis juhatab su läbi kümne lingi vanemasse teemasse mis on paari aasta vanune

Sügisel on kõrgekontsaga porikummikud jalas! :ner:
Kasutaja avatar

Luuk
Postitusi: 15
Liitunud: 22 Juun 2010, 20:31
Tsikkel: Honda CB600F Hornet '06
Asukoht: Tallinn

Re: naisterahvas ja tsikkel

Lugemata postitus #71 Postitas Luuk » 06 Okt 2011, 11:13

Mina sain oma A kätte, pikkust 163cm, õppesõiduks oli Yamaha Diversion. Jah, mul ka ulatasid jalad vaevu maha, täistallast võis unistada, aga seda ma ütlen, et teine sama marki tegelane, mis ca 4 cm madala oli, kukkus mul kordi rohkem ümber. Lihtsalt, pooleldi tallad maas, hakkasin poolautomaatselt otsima võimalust täistalla maha toetamiseks ja tasakaal kadus. Kõmm, jälle külili. Too kõrgem versioon teatas pidulikult, et on lootusetu jalga normaalselt maha panna ja ma üldse ei üritanud, tõesti vaid varbaküünega toetasin. Kui mota keskhargil seisis, siis minu jalad mõlemad korraga maha ei ulatanud, ka varbaküüned enam mitte. Keskhargilt maha sain nii, et sättisin ahtri poolviltu mota otsa ja toetasin ühe jala maha- nagu lapsemäng :) Käekõrval lükkamine tundus kuidagi eba.
ARK eksamineerija siiski ei saanud eksami lõpus mainimata jätta, et ma omale nii suurt masinat ei hangiks :P
Kasutaja avatar

nelesk
Postitusi: 139
Liitunud: 29 Juul 2008, 11:11
Tsikkel: tseebeeerr 600f
Asukoht: Tln

Re: naisterahvas ja tsikkel

Lugemata postitus #72 Postitas nelesk » 07 Okt 2011, 12:38

Targutaks ka veits :P Kogenud piff nagu ma juba olen :)

Põhimõtteliselt igapäevasõiduks, linna vahel sõiduks ja probleemideta sõiduks pole tõesti vahet eriti, kas saab maha suure varba, päka või terve talla. Pisikesed inimesed harjuvad varakult ettevaatlikult ja väga otse olles seisma jääma ning siis piisab ainult õhkõrnast toetusest kas või ainult suure varba küünega.

Probleemikohtadeks on ettearvamatud olukorrad (vajalikud äkilised liigutused), sõiduvead (kui tsikkel pole päris otse ja pidurit ei vajuta päris nii tundlikult, kui võiks, siis...) ja kohapeal manööverdamine kohati (eriti valulik näiteks kruusane või kiviklibune pinnas, mis varba alt kergesti võib kaduda või kui on vajadus tagurdada kas kerge kaldega mäest üles või mingist takistusest üle - kõvasti peab vaeva nägema, aga eks saab nikerdatud ikka). Samuti lihtsalt keerulisemates kohtades sõitmine. Näiteks sõitsin kunagi sõbranna maale ja sattusin pinnastee lõigule, kus teerööpad olid pehmed liivased ja tee keskel kõva murune pinnas oli kitsas ja oluliselt kõrgemal. Äkitselt seisin silmitsi üllatusliku väravaga ja siis oli küll tükk tegemist, et saaks tagurdada kohale, kus oleks võimalik ohutult korra ratas küljejalale panna.

Aga niisama ringi vurada - nõu problem :) Ukerdamise hetkel on teinekord mõned meesterahvad kah läheduses, kes lahkel abi pakuvad.

nele
Olen väike, aga jõud on suur!
Kasutaja avatar

z1000
Postitusi: 305
Liitunud: 16 Okt 2009, 23:46
Asukoht: Tallinn

Re: naisterahvas ja tsikkel

Lugemata postitus #73 Postitas z1000 » 07 Okt 2011, 13:00

linnas pigem probleem see kui satud peatuma sellise koha peal mis on teest kõrgem (kaevuluugid, rööbaste peal jne) ja kui muidu piisas varbast, siis nüüd jääb täpselt see puudu. omal olnud ka nii, üllatuseks lihtsalt, õnneks ma piisavalt pikk niiet ükski mühk ei ole suutnud mind ümber ajada.
.
Kasutaja avatar

Yerba
Mode/Toetajaliige
Postitusi: 1213
Liitunud: 09 Juun 2006, 00:42
Tsikkel: Yamaha Bulldog BT 1100 '02
Tänatud: 17 korda

Re: naisterahvas ja tsikkel

Lugemata postitus #74 Postitas Yerba » 07 Okt 2011, 13:06

Luuk kirjutas:Mina sain oma A kätte, pikkust 163cm, õppesõiduks oli Yamaha Diversion. Jah, mul ka ulatasid jalad vaevu maha, täistallast võis unistada, aga seda ma ütlen, et teine sama marki tegelane, mis ca 4 cm madala oli, kukkus mul kordi rohkem ümber. Lihtsalt, pooleldi tallad maas, hakkasin poolautomaatselt otsima võimalust täistalla maha toetamiseks ja tasakaal kadus. Kõmm, jälle külili. Too kõrgem versioon teatas pidulikult, et on lootusetu jalga normaalselt maha panna ja ma üldse ei üritanud, tõesti vaid varbaküünega toetasin. Kui mota keskhargil seisis, siis minu jalad mõlemad korraga maha ei ulatanud, ka varbaküüned enam mitte. Keskhargilt maha sain nii, et sättisin ahtri poolviltu mota otsa ja toetasin ühe jala maha- nagu lapsemäng :) Käekõrval lükkamine tundus kuidagi eba.
ARK eksamineerija siiski ei saanud eksami lõpus mainimata jätta, et ma omale nii suurt masinat ei hangiks :P


No ma ei tea, keskhargilt ikka sõidetakse maha. (togi)
-Yamaha Bulldog BT 1100 '02
-Honda CB600F '01
-Suzuki GSF600 (Bandit) '95
-Suzuki SV 1000N '04
-Moto Guzzi Griso 1100 '09
-BMW K1200RS '97
-Honda CBR1000F '88
-Yamaha TDM 850 '98
Kasutaja avatar

426f
Postitusi: 1557
Liitunud: 27 Jaan 2011, 03:27
Tsikkel: aprilia rs50 MHR
Asukoht: paide

Re: naisterahvas ja tsikkel

Lugemata postitus #75 Postitas 426f » 07 Okt 2011, 13:08

Yerba kirjutas:
Luuk kirjutas:Mina sain oma A kätte, pikkust 163cm, õppesõiduks oli Yamaha Diversion. Jah, mul ka ulatasid jalad vaevu maha, täistallast võis unistada, aga seda ma ütlen, et teine sama marki tegelane, mis ca 4 cm madala oli, kukkus mul kordi rohkem ümber. Lihtsalt, pooleldi tallad maas, hakkasin poolautomaatselt otsima võimalust täistalla maha toetamiseks ja tasakaal kadus. Kõmm, jälle külili. Too kõrgem versioon teatas pidulikult, et on lootusetu jalga normaalselt maha panna ja ma üldse ei üritanud, tõesti vaid varbaküünega toetasin. Kui mota keskhargil seisis, siis minu jalad mõlemad korraga maha ei ulatanud, ka varbaküüned enam mitte. Keskhargilt maha sain nii, et sättisin ahtri poolviltu mota otsa ja toetasin ühe jala maha- nagu lapsemäng :) Käekõrval lükkamine tundus kuidagi eba.
ARK eksamineerija siiski ei saanud eksami lõpus mainimata jätta, et ma omale nii suurt masinat ei hangiks :P


No ma ei tea, keskhargilt ikka sõidetakse maha. (togi)

jawa keskhark murdub kergelt pooleks kui hargilt maha sõita see raibe on alumiiniumist,kui ükskord oma tsikliga sõbral külas käisin siis oli seljakotiga kaasas see tagaratta võlli sisse käiv kolmnurk seisujalg
-minsk125
-voshod
-Izh planeta 5
-k750
-yamaha yz426f
-yamaha fj1200
-kawasaki zx12r

jan22
Postitusi: 377
Liitunud: 02 Mai 2006, 11:46
Tsikkel: R1100RT
Asukoht: TLN,

Re: naisterahvas ja tsikkel

Lugemata postitus #76 Postitas jan22 » 07 Okt 2011, 14:09

Yerba kirjutas:
Luuk kirjutas:Mina sain oma A kätte, pikkust 163cm, õppesõiduks oli Yamaha Diversion. Jah, mul ka ulatasid jalad vaevu maha, täistallast võis unistada, aga seda ma ütlen, et teine sama marki tegelane, mis ca 4 cm madala oli, kukkus mul kordi rohkem ümber. Lihtsalt, pooleldi tallad maas, hakkasin poolautomaatselt otsima võimalust täistalla maha toetamiseks ja tasakaal kadus. Kõmm, jälle külili. Too kõrgem versioon teatas pidulikult, et on lootusetu jalga normaalselt maha panna ja ma üldse ei üritanud, tõesti vaid varbaküünega toetasin. Kui mota keskhargil seisis, siis minu jalad mõlemad korraga maha ei ulatanud, ka varbaküüned enam mitte. Keskhargilt maha sain nii, et sättisin ahtri poolviltu mota otsa ja toetasin ühe jala maha- nagu lapsemäng :) Käekõrval lükkamine tundus kuidagi eba.
ARK eksamineerija siiski ei saanud eksami lõpus mainimata jätta, et ma omale nii suurt masinat ei hangiks :P


No ma ei tea, keskhargilt ikka sõidetakse maha. (togi)



No ma ei tea, olen proovinud hargilt maha sõita no ei õnnestunud, tagaratas maast nii kindlalt õhus et kuidagi ei suuda ka hüpates seda maha saada. Mina 80kg ja motikas 280kg no tantsi kuidas tahad seal seljas aga hargilt maha ei saa. Teised (möödujad) ainult vaatavad et üks loll jupp jälle võimleb oma tsikliga.
Peale mõne korra aastas mis küljele vajun enam igalpool seisma ei jää ja jalga maha ei pane. Tavaliselt otsin sirge ja tasase kõva pinnasega koha või juhul kui pole mingit tasast kohta siis mingi kõrgema koha et jala tervelt maha saab.
BMW R1100RT
Kasutaja avatar

Yerba
Mode/Toetajaliige
Postitusi: 1213
Liitunud: 09 Juun 2006, 00:42
Tsikkel: Yamaha Bulldog BT 1100 '02
Tänatud: 17 korda

Re: naisterahvas ja tsikkel

Lugemata postitus #77 Postitas Yerba » 07 Okt 2011, 14:39

Mul on küll siklitega, millel keskhark (vt profiili loetelust) nii olnud, et istud nõks tahapoole sadulas ja ongi tagaratas juba vastu maad. Aga ehk meil on erinev kaalujaotus ka - ma olen nö fullsetis kerge 115+ kg. :)

jan22 kirjutas:
Yerba kirjutas:
Luuk kirjutas:Mina sain oma A kätte, pikkust 163cm, õppesõiduks oli Yamaha Diversion. Jah, mul ka ulatasid jalad vaevu maha, täistallast võis unistada, aga seda ma ütlen, et teine sama marki tegelane, mis ca 4 cm madala oli, kukkus mul kordi rohkem ümber. Lihtsalt, pooleldi tallad maas, hakkasin poolautomaatselt otsima võimalust täistalla maha toetamiseks ja tasakaal kadus. Kõmm, jälle külili. Too kõrgem versioon teatas pidulikult, et on lootusetu jalga normaalselt maha panna ja ma üldse ei üritanud, tõesti vaid varbaküünega toetasin. Kui mota keskhargil seisis, siis minu jalad mõlemad korraga maha ei ulatanud, ka varbaküüned enam mitte. Keskhargilt maha sain nii, et sättisin ahtri poolviltu mota otsa ja toetasin ühe jala maha- nagu lapsemäng :) Käekõrval lükkamine tundus kuidagi eba.
ARK eksamineerija siiski ei saanud eksami lõpus mainimata jätta, et ma omale nii suurt masinat ei hangiks :P


No ma ei tea, keskhargilt ikka sõidetakse maha. (togi)



No ma ei tea, olen proovinud hargilt maha sõita no ei õnnestunud, tagaratas maast nii kindlalt õhus et kuidagi ei suuda ka hüpates seda maha saada. Mina 80kg ja motikas 280kg no tantsi kuidas tahad seal seljas aga hargilt maha ei saa. Teised (möödujad) ainult vaatavad et üks loll jupp jälle võimleb oma tsikliga.
Peale mõne korra aastas mis küljele vajun enam igalpool seisma ei jää ja jalga maha ei pane. Tavaliselt otsin sirge ja tasase kõva pinnasega koha või juhul kui pole mingit tasast kohta siis mingi kõrgema koha et jala tervelt maha saab.
-Yamaha Bulldog BT 1100 '02
-Honda CB600F '01
-Suzuki GSF600 (Bandit) '95
-Suzuki SV 1000N '04
-Moto Guzzi Griso 1100 '09
-BMW K1200RS '97
-Honda CBR1000F '88
-Yamaha TDM 850 '98

jan22
Postitusi: 377
Liitunud: 02 Mai 2006, 11:46
Tsikkel: R1100RT
Asukoht: TLN,

Re: naisterahvas ja tsikkel

Lugemata postitus #78 Postitas jan22 » 07 Okt 2011, 14:46

Ma ei kujutagi ette kuidas see võiks väiksemal naistel õnnestuda aga ju seal mängib oma osa motika kaal ja sõitja kehakaal. No eks ma ürita edasi, võibolla on mingi nipp millele ma pole veel pihta saanud.
BMW R1100RT
Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 5266
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Tsikkel: Triumph Tiger 800 ja Kawa w800
Asukoht: Tallinn, Tondi
Tänanud: 608 korda
Tänatud: 509 korda
Kontakt:

Re: naisterahvas ja tsikkel

Lugemata postitus #79 Postitas Macintosh » 07 Okt 2011, 15:11

Yerba kirjutas:Mul on küll siklitega, millel keskhark (vt profiili loetelust) nii olnud, et istud nõks tahapoole sadulas ja ongi tagaratas juba vastu maad. Aga ehk meil on erinev kaalujaotus ka - ma olen nö fullsetis kerge 115+ kg. :)

Horneti otsas pole ma suutnud oma 80+ kg juures suutnud tagaratast maha saada isegi tagumiste jalaraudade otsas kõõludes.
Senised sõiduriistad: Riga 13 → Riga 13 → Minsk MMVZ-3.111 → Voshod K175→→→ Honda Hornet 2002 → Honda Hornet 1998 →Honda CBF500→Kawasaki Versys 650.
Hetkel garaazis: Kawasaki w800 + Triumph Tiger 800
---
Tarkvaraarendus mobiili ja veebi, UI-UX. http://www.digitalfruit.ee
Kasutaja avatar

Luuk
Postitusi: 15
Liitunud: 22 Juun 2010, 20:31
Tsikkel: Honda CB600F Hornet '06
Asukoht: Tallinn

Re: naisterahvas ja tsikkel

Lugemata postitus #80 Postitas Luuk » 19 Okt 2011, 11:44

Noh, ja siis te tahate, et ma oma <50 kg kuskilt hargi otsas tagaratta maha saaks? (lol)
Mina massiga ei löö, ma pean nippe, trikke, improvisatsiooni ja kavalust kasutama.
Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4584
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Re: naisterahvas ja tsikkel

Lugemata postitus #81 Postitas mella » 19 Okt 2011, 13:44

10m hoojooksu ja tagant hooga sadulasse. Kui ei aita, pikenda hoojooksu 20m-ni ;)

Luuk kirjutas:Noh, ja siis te tahate, et ma oma <50 kg kuskilt hargi otsas tagaratta maha saaks? (lol)
Mina massiga ei löö, ma pean nippe, trikke, improvisatsiooni ja kavalust kasutama.

Ercki
Postitusi: 471
Liitunud: 04 Mai 2007, 23:54
Tsikkel: XJ700X CBR929RR CRF450R CB919
Asukoht: Tartu

Re: naisterahvas ja tsikkel

Lugemata postitus #82 Postitas Ercki » 19 Okt 2011, 13:49

Keskhargilt ikka lükatakse maha, ise tsikli kõrval ühe käega lenksust teisega tagumisest käetoest ja alles siis sadulasse ja tuld. Pikk mees võib rattal seistes maha lükata.
Kasutaja avatar

Yerba
Mode/Toetajaliige
Postitusi: 1213
Liitunud: 09 Juun 2006, 00:42
Tsikkel: Yamaha Bulldog BT 1100 '02
Tänatud: 17 korda

Re: naisterahvas ja tsikkel

Lugemata postitus #83 Postitas Yerba » 19 Okt 2011, 15:00

Hornetiga ma pole sedaviisi "lendstarti" proovinud, kui aus olla.

macintosh kirjutas:
Yerba kirjutas:Mul on küll siklitega, millel keskhark (vt profiili loetelust) nii olnud, et istud nõks tahapoole sadulas ja ongi tagaratas juba vastu maad. Aga ehk meil on erinev kaalujaotus ka - ma olen nö fullsetis kerge 115+ kg. :)

Horneti otsas pole ma suutnud oma 80+ kg juures suutnud tagaratast maha saada isegi tagumiste jalaraudade otsas kõõludes.
-Yamaha Bulldog BT 1100 '02
-Honda CB600F '01
-Suzuki GSF600 (Bandit) '95
-Suzuki SV 1000N '04
-Moto Guzzi Griso 1100 '09
-BMW K1200RS '97
-Honda CBR1000F '88
-Yamaha TDM 850 '98

davidsoniharald
Postitusi: 1477
Liitunud: 14 Mär 2006, 19:17
Tsikkel: GasGas EC300
Asukoht: Eesti, mu kodu.
Tänanud: 14 korda
Tänatud: 9 korda
Kontakt:

Re: naisterahvas ja tsikkel

Lugemata postitus #84 Postitas davidsoniharald » 19 Okt 2011, 15:43

Keskhargilt saab ratta lihtsalt maha kui tõusta jalaraudadele ja teha kehaga tugev jõnks ette poole. Mina oma 60 kg eluskaaluga saan sellega hakkama enamasti.




Mine “Ainult naistele (mootorratturitele või lihtsalt huvilistele)”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline