mootorratas tydrikule
Moderaator: Moded
Foorumi reeglid
- teemasid võivad alustada ainult naised
- naised küsivad/arvavad/räägivad kuidas oskavad, mehed vastavad siis kui midagi asjalikku on öelda,
- rumalaid küsimusi pole olemas,
- meeste algatatud teemad leiavad siin kiire lõpu
-
Teema algataja
mootorratas tydrikule
Nonii....tydrik võtaks ja läheks nüüd endale ratast soetama, et sõitmist õppima hakata ja siis lubasid tegema minna ,aga nüüd tuleb rida küsimusi:
1. Milline ratas oleks väga algajale paras? (125cc, 250c, 400cc, 500cc?)?
2. Mis tüüpi peaks see ratas olema, kui plaaniksin sõitma hakta enamuse ajast maanteedel ja metsateedel (mitte mingid läbimatud rabad, sood ja tihnikud vaid ikka teed, ainult et asfalteerimata)
3. Mis marki peaks olema ratas, mis ei laguneks kohe ja ei hakkaks juppe tahtma kohe...ehk siis, millega saaks ikka sõita kaa mitte enamuse ajast ei seisaks teeninduses või garaazis?
4. Kui raske võiks olla mootorratas, mida suudaks valitseda u 58 kilone naishing, kes varem ratta sejas istunud pole ja seda püsti ka hoidnud pole ja kellel jõudu ka ülelliia palju pole, aga natukene ikka on?
5. Ka mis on kogu see muu info, mida ma neist asjust teadma veel peaksin? Või leidub ehk keegi hea ja tore kannatlik inimene, kes tahaks tydriku sõitma õpetada, siis teeks tydrik load ja hakkaks siis päris oma ratast vaatama (aga samad küsimused tuleksid kõik kõnealla sellegipoolest:). Sõidukooli tahaks ikka nii minna, et natukene ikka juba liikuda ja tasakaalu oskaks hoida, mitte päris nullist ja samas ilma lubadeta maanteele tiirutama ja teistele jalgu kohe kindlasti ei kavatse minna... enne ikka sõit selgeks ja load kätte, siis rahva sekka
1. Milline ratas oleks väga algajale paras? (125cc, 250c, 400cc, 500cc?)?
2. Mis tüüpi peaks see ratas olema, kui plaaniksin sõitma hakta enamuse ajast maanteedel ja metsateedel (mitte mingid läbimatud rabad, sood ja tihnikud vaid ikka teed, ainult et asfalteerimata)
3. Mis marki peaks olema ratas, mis ei laguneks kohe ja ei hakkaks juppe tahtma kohe...ehk siis, millega saaks ikka sõita kaa mitte enamuse ajast ei seisaks teeninduses või garaazis?
4. Kui raske võiks olla mootorratas, mida suudaks valitseda u 58 kilone naishing, kes varem ratta sejas istunud pole ja seda püsti ka hoidnud pole ja kellel jõudu ka ülelliia palju pole, aga natukene ikka on?
5. Ka mis on kogu see muu info, mida ma neist asjust teadma veel peaksin? Või leidub ehk keegi hea ja tore kannatlik inimene, kes tahaks tydriku sõitma õpetada, siis teeks tydrik load ja hakkaks siis päris oma ratast vaatama (aga samad küsimused tuleksid kõik kõnealla sellegipoolest:). Sõidukooli tahaks ikka nii minna, et natukene ikka juba liikuda ja tasakaalu oskaks hoida, mitte päris nullist ja samas ilma lubadeta maanteele tiirutama ja teistele jalgu kohe kindlasti ei kavatse minna... enne ikka sõit selgeks ja load kätte, siis rahva sekka
-
Teema algataja
-
- Postitusi: 330
- Liitunud: 28 Juun 2004, 11:08
- Tsikkel: MotoGuzzi
- Asukoht: Valgamaa
- Kontakt:
Kruusateede(lahtise kruusaga) peal hakkab ka minu endurokas libisema ja ujuma(muidugi võib see ka olla kulunud rehvide viga), ei tea mida selle peale ütleks Ducati Monster?nm5 kirjutas:Äkki mõni Ducati Monster? Tundub suhteliselt väksemõõduline ratas. Aga iseasi on see ,et kas sa leiad 35000.- mõne sellise
Kui ikka kruusateedele minek siis ainuke valik oleks enduro, tavaline klassik võib jääda madalaks. Auto24 lõi mulle ette Kawasaki KL500 . Usun, et see oleks täiesti piisav ja ei pruugi olla ka liiga suur, kui siis ainult kaalult. Tähendab, minupoolne soovitus oleks mõni keskmine enduro.
Tere
Julgen pakkuda Yamaha Virago 535-t. Tegu on custom tüüpi rattaga (kroom) ja tõsised siklimed ütlevadki selle kohta, et "naistekas" Ise sõidan hetkel sellega ja väga rahul. Siiski on plaan ehk sügisel midagi "isasemat" soetada, siis oleks mu oma vabalt saadaval, hinnatase küüniks sinna sinu ülempiiri alla kuhugi. Välja näeb ta selline nagu siin (pole minu ratas):
http://www.autobors.ee/kuulutused/kuulu ... evt=onpost
Kaalub ta ca 200 kg ja peaks olema üsnagi "taltsustav" ka õblukesele naisterahvale , mootori võimsus on piiratud 20 kw, niiet käest "äralennu" ohtu ka pole.
Tõsi küll, kruusale ta väga ei sobi, kuid kui suht siledad ja kruusavabad mitteasfaltteed, saab hakkama. Kui huvi, võin ratast ka reaalis näidata.
Hans
Julgen pakkuda Yamaha Virago 535-t. Tegu on custom tüüpi rattaga (kroom) ja tõsised siklimed ütlevadki selle kohta, et "naistekas" Ise sõidan hetkel sellega ja väga rahul. Siiski on plaan ehk sügisel midagi "isasemat" soetada, siis oleks mu oma vabalt saadaval, hinnatase küüniks sinna sinu ülempiiri alla kuhugi. Välja näeb ta selline nagu siin (pole minu ratas):
http://www.autobors.ee/kuulutused/kuulu ... evt=onpost
Kaalub ta ca 200 kg ja peaks olema üsnagi "taltsustav" ka õblukesele naisterahvale , mootori võimsus on piiratud 20 kw, niiet käest "äralennu" ohtu ka pole.
Tõsi küll, kruusale ta väga ei sobi, kuid kui suht siledad ja kruusavabad mitteasfaltteed, saab hakkama. Kui huvi, võin ratast ka reaalis näidata.
Hans
Sa oled endale suht raske ülesande võtnud. Sellist küsimust küsitakse minult vähemalt kord nädalas algaja poolt. Kõik tahavad universaalset ratast. Universaalset pole olemas! Esimeseks rattaks osta midagi odavamat ja odavalt lapitavat (kuid korras), ja kindlasti kerge ning lihtsalt juhitav. ja et JALAD ULATUKSID MÕLEMAD KORRAGA MAHA! Esimese tsikli vahetad sa kusagil aasta-kahe jooksul välja.
Sul on tahtmine saada universaalset ratast, mida paraku pole (vähemalt algaja jaoks) olemas. Ja ammugi veel selles hinnaklassis klausliga, et ei vaja remonti.
Kui, siis ehk yamu keskusest uus 30k maksev 125ccm 8kw uus klassikaline aga see jääb vast sulle kiirestui väikseks ja ei lase ka täismõõdu lube teha.
Mina pakuks selles hinnaklassis algajale näiteks Suzuki GS500 või Honda CB500. Mõlemad suht madalad ja nn. Jawa isteasendiga, mis teeb viletsamal teel sõitmise lihtsamaks kui eespoolpakutud jalad-ees Virago või mõni muu cruiser.
Kui sa nüü ssaaks õppesõidueelse püstipüsimiseoskuse kätte mõne odavama ja kukkumist mitte kartva rattaga, oleks virago erimeseks suht kabe pill. Aga kruusa nautida ei saa mitte ühegi muuga kui enduro või matkaenduroga. Sellega arvesta juba kohe ette. muudega, kui oskusi pole, oled kruusal nagu kilpkonn. Endurodel aga kipub kõrgus ja istme kõrgus olema algaja jaoks liiga suur.
vastused :
1. Kui mingit eriti head pakkunist muule rattale pole, siis GS500 või CB500
2. Sellist tüüpi, mille seljas sa ennast kindlana tunned ja algaja sõiduharjutused suudad ära teha. Niikuinii valid oma 1. ratta valesti ja vahetad selle ca aasta pärast välja.
3. Lagunemine ei sõltu niivõrd aastaarvust ja mudelist kui sellest, kuidas ratast varem hoitud on ja milliost hooldust saanud. Ühesõnaga - HETKEOLUKORRAST. Võta oskaja kaasa ja lisaks loe
http://www.pm.ee/bikehelp/kasutatud.html
4. lisaks kaalule on oluline ka jalgade pikkus ja muskliramm. Aga kusagil 160-180 oleks paras. Aga istme ja raskuskeskme kõrgus mängivad ka suurt rolli.
5. Sõites olgu kaitsmed peal ja kiiver peas! muu info tuleb harjutamise käigus ja motokoolist, kuna seda on ikka päris palju, mida algaja peab endale sisse harjutama. Ja oma mees võiks ikka õpetada ka
Üks mõte tuli lõppu, et millega harjutada, kui lube pole - ROLLER! Treffil oli vist Jõhvikate kambas üks tibi, kes rollerikäsitlemiselt võis paljudele platsil jõlkuvatele mehepoegadele ära teha.
Sul on tahtmine saada universaalset ratast, mida paraku pole (vähemalt algaja jaoks) olemas. Ja ammugi veel selles hinnaklassis klausliga, et ei vaja remonti.
Kui, siis ehk yamu keskusest uus 30k maksev 125ccm 8kw uus klassikaline aga see jääb vast sulle kiirestui väikseks ja ei lase ka täismõõdu lube teha.
Mina pakuks selles hinnaklassis algajale näiteks Suzuki GS500 või Honda CB500. Mõlemad suht madalad ja nn. Jawa isteasendiga, mis teeb viletsamal teel sõitmise lihtsamaks kui eespoolpakutud jalad-ees Virago või mõni muu cruiser.
Kui sa nüü ssaaks õppesõidueelse püstipüsimiseoskuse kätte mõne odavama ja kukkumist mitte kartva rattaga, oleks virago erimeseks suht kabe pill. Aga kruusa nautida ei saa mitte ühegi muuga kui enduro või matkaenduroga. Sellega arvesta juba kohe ette. muudega, kui oskusi pole, oled kruusal nagu kilpkonn. Endurodel aga kipub kõrgus ja istme kõrgus olema algaja jaoks liiga suur.
vastused :
1. Kui mingit eriti head pakkunist muule rattale pole, siis GS500 või CB500
2. Sellist tüüpi, mille seljas sa ennast kindlana tunned ja algaja sõiduharjutused suudad ära teha. Niikuinii valid oma 1. ratta valesti ja vahetad selle ca aasta pärast välja.
3. Lagunemine ei sõltu niivõrd aastaarvust ja mudelist kui sellest, kuidas ratast varem hoitud on ja milliost hooldust saanud. Ühesõnaga - HETKEOLUKORRAST. Võta oskaja kaasa ja lisaks loe
http://www.pm.ee/bikehelp/kasutatud.html
4. lisaks kaalule on oluline ka jalgade pikkus ja muskliramm. Aga kusagil 160-180 oleks paras. Aga istme ja raskuskeskme kõrgus mängivad ka suurt rolli.
5. Sõites olgu kaitsmed peal ja kiiver peas! muu info tuleb harjutamise käigus ja motokoolist, kuna seda on ikka päris palju, mida algaja peab endale sisse harjutama. Ja oma mees võiks ikka õpetada ka
Üks mõte tuli lõppu, et millega harjutada, kui lube pole - ROLLER! Treffil oli vist Jõhvikate kambas üks tibi, kes rollerikäsitlemiselt võis paljudele platsil jõlkuvatele mehepoegadele ära teha.
Antud isendil pole jalad ees ja isteasend on vägagi püstine. Siin veel nats juttu Viragost:mella kirjutas:Mina pakuks selles hinnaklassis algajale näiteks Suzuki GS500 või Honda CB500. Mõlemad suht madalad ja nn. Jawa isteasendiga, mis teeb viletsamal teel sõitmise lihtsamaks kui eespoolpakutud jalad-ees Virago või mõni muu cruiser.
http://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?hig ... ago&t=3151
Hans
PS. Eks iga lits kiidab oma.... ja iga baiker oma riista
-
Teema algataja
1.Kindlasti maksimum ehk 500cc
2.Klassikaline ehk Jawa tüüpi.
3.Honda
4.Raskema ratta talutamisega harjub kiirelt ära.
5.Tasub osta juba korralikult ülekäidud ratas millega vaid sõidurõõm.
Riietusele ja kiivri jaoks pead kindlasti raha jätma, tavaliselt selle peale ei mõeldagi.
Vastused on kõvasti mõjutatud mu enda tsikli müügisoovist
2.Klassikaline ehk Jawa tüüpi.
3.Honda
4.Raskema ratta talutamisega harjub kiirelt ära.
5.Tasub osta juba korralikult ülekäidud ratas millega vaid sõidurõõm.
Riietusele ja kiivri jaoks pead kindlasti raha jätma, tavaliselt selle peale ei mõeldagi.
Vastused on kõvasti mõjutatud mu enda tsikli müügisoovist
ma kah targutan sekka
tundub nii, et kõige paremini sobiks sulle enduuro/matkaenduuro. ja kuna sa NAGUNII vahetad esimese tsikli varem-hiljem välja, siis võiks töömaht alata juba 125cc juurest.
tsikli vastupidavus, kui rääkida tänapäevasest ja mittenõuka toodangust, sõltub eelkõige eelmiste omanike hoolsusest ja korralikust hooldusest. mingit marki eelistada või maha teha ei oska.
arvesta, et pärast kasutet tsikli ostu kulub nagunii veel mingi summa raha (tavaliselt 5-10% ostuhinnast) ootamatult ilmnenud vigade või oma tuulepäisustest tekkinud jamade parandamisele. nii et ära raiska tsikliostule viimast senti ära, jätas midagi varuks kah.
normaalne varustus on väga oluline! mine poodi, osta kiiver-saapad-joped-püksid-kindad ära ja alles siis vaata, palju raha alles ja mida selle eest saab. kehva või puuduva varustusega muutub ükskõik mis tsikkel väga kiirelt ebameeldivaks, eriti algajal.
kui täpsemaks minna, siis soovitaks ma näiteks honda nx250. aga vaata ringi, mida pakutakse ja otsi hääd diili, mite konkreetset mudelit. Kui tahad konkreetset mudelit, pead selle suure tõenäosusega tooma/laskma tuua saksast, Eesti turg on väga väike.
tundub nii, et kõige paremini sobiks sulle enduuro/matkaenduuro. ja kuna sa NAGUNII vahetad esimese tsikli varem-hiljem välja, siis võiks töömaht alata juba 125cc juurest.
tsikli vastupidavus, kui rääkida tänapäevasest ja mittenõuka toodangust, sõltub eelkõige eelmiste omanike hoolsusest ja korralikust hooldusest. mingit marki eelistada või maha teha ei oska.
arvesta, et pärast kasutet tsikli ostu kulub nagunii veel mingi summa raha (tavaliselt 5-10% ostuhinnast) ootamatult ilmnenud vigade või oma tuulepäisustest tekkinud jamade parandamisele. nii et ära raiska tsikliostule viimast senti ära, jätas midagi varuks kah.
normaalne varustus on väga oluline! mine poodi, osta kiiver-saapad-joped-püksid-kindad ära ja alles siis vaata, palju raha alles ja mida selle eest saab. kehva või puuduva varustusega muutub ükskõik mis tsikkel väga kiirelt ebameeldivaks, eriti algajal.
kui täpsemaks minna, siis soovitaks ma näiteks honda nx250. aga vaata ringi, mida pakutakse ja otsi hääd diili, mite konkreetset mudelit. Kui tahad konkreetset mudelit, pead selle suure tõenäosusega tooma/laskma tuua saksast, Eesti turg on väga väike.
selle metsa-kruusatee arvestamise tsikliostul võiks arvesse võtta vaid juhul kui seal sõita tahad sõitmise pärast, kui neid teid lihtdalt läbida tuleb, vajadusest, siis saab seal enamiku ratastega hakkama. tean, sest ise sõidan lahtise kruusaga teed iga kord linna tulles mitu kiltsa, enne kui asfalti näen.
esimeseks rattaks väga võrri ka ei soovita, ise ostsin kohe 600-se, ka harjutamiseks, eks ta ikka üle jõu käib (ise 55kg, tsikkel 210). ja kui kukkuma hakkaks (endal pole ette tulnud), siis on targem kaugele hüpata, sest püüda pole mõtet kui alla ei taha jääda sõita on normaalne, ka linnas saab hakkama, vaikselt põristada, nt platsil, suht keeruline.
soovitan, et otsi keegi, kes võrri laenab, kui alguses harjutad, endale osta aga kohe midagi toekamat.
esimeseks rattaks väga võrri ka ei soovita, ise ostsin kohe 600-se, ka harjutamiseks, eks ta ikka üle jõu käib (ise 55kg, tsikkel 210). ja kui kukkuma hakkaks (endal pole ette tulnud), siis on targem kaugele hüpata, sest püüda pole mõtet kui alla ei taha jääda sõita on normaalne, ka linnas saab hakkama, vaikselt põristada, nt platsil, suht keeruline.
soovitan, et otsi keegi, kes võrri laenab, kui alguses harjutad, endale osta aga kohe midagi toekamat.
-
Teema algataja
Suured tänud vastajatele:) Tundub, et u 180 kg kaaluv ratas peaks siis suht jõukohane olema ja olen ise ka veidi tähelepanelikumalt hakanud uurima neid 500cc tegelasi:) Nii Kawasaki, kui honda ja suzuki poolt pakutavaid.
Metsateede kohta niipalju, et ega need enamuse ajast sõiduks ei tule, aga samas tuleb ju ikka vahel mõte minna kuhugi looduskaunisse kohta, kuhu autoga ei pääse, seega päris välistatud need ikka ka pole:).
Ja sõidusoov muudkui kasvab ja kasvaks, oleks ratas kohe võtta läheks peale tööpäeva harjutama juba
Metsateede kohta niipalju, et ega need enamuse ajast sõiduks ei tule, aga samas tuleb ju ikka vahel mõte minna kuhugi looduskaunisse kohta, kuhu autoga ei pääse, seega päris välistatud need ikka ka pole:).
Ja sõidusoov muudkui kasvab ja kasvaks, oleks ratas kohe võtta läheks peale tööpäeva harjutama juba
Jah, vanusepiirang, mis madone mainis, jäi mul kogemata 2 silma vahele.
Lisaks markidest - Kui remontivajava masina ostad, arvesta, et Suzukid (GS500, DR650) on küll teistest analoogidest odavamad, kuid neil on laguneva tsikli kuulsus ning lisaks kõigele on Ramo (eesti suzuki esindus) täiesti alla igasuguse arvestuse.
Lisaks markidest - Kui remontivajava masina ostad, arvesta, et Suzukid (GS500, DR650) on küll teistest analoogidest odavamad, kuid neil on laguneva tsikli kuulsus ning lisaks kõigele on Ramo (eesti suzuki esindus) täiesti alla igasuguse arvestuse.
Eks kõik sõltub esmajärjekorras ikka ratta kasutajast - mingit 100% kindlalt paikapidavat eelistust margi suhtes ma küll ei teeks.mella kirjutas:Kui remontivajava masina ostad, arvesta, et Suzukid (GS500, DR650) on küll teistest analoogidest odavamad, kuid neil on laguneva tsikli kuulsus ning lisaks kõigele on Ramo (eesti suzuki esindus) täiesti alla igasuguse arvestuse.
Ramo kohapealt tuleb natsa nõustuda....
bikefan@tunneb end oma korras rattaga vähe puudutatult
-Since 2002-
Iž: PL.5,
Suzud: GS500, GSX-R600, VZ800, RM250, RM125
Kawad: ZX-6R, VN750A, VN800A, VN800B, VN1500
Yamud: XTZ660, FZ600S
Iž: PL.5,
Suzud: GS500, GSX-R600, VZ800, RM250, RM125
Kawad: ZX-6R, VN750A, VN800A, VN800B, VN1500
Yamud: XTZ660, FZ600S
Kust sul see info pärineb Suzukidest GS500 just kiidetakse tema töökindluse pärast, niipalju kui mina lugenud ja uurinud olen. Ära aja inimesele kägu.mella kirjutas:
Kui remontivajava masina ostad, arvesta, et Suzukid (GS500...) on küll teistest analoogidest odavamad, kuid neil on laguneva tsikli kuulsus
Paralax@hing sai natuke riivatud
Kui siin juba suu lahti tegin, siis minumeelest peaks alustuseks olema madal mootorratas. Siis ulatuvad jalad korralikult maha ja on tunduvalt kindlam sõitu õppida. Kui saad jalad kindlalt maha toetada, siis on ka raskema tsikli taltsutamine jõukohane. Lihtsalt minu arvamus.
Kütus ja õlu ei ole kokkuhoidmiseks.
-
Teema algataja
Kui kruusa piisavalt palju on, siis äkki näiteks Kawasaki KLE500? Depoos on üks isegi olemas, mahub napilt ülemise hinnapiiri sisse.
TransAlp '02
tydrik kirjutas:Metsateede kohta niipalju, et ega need enamuse ajast sõiduks ei tule, aga samas tuleb ju ikka vahel mõte minna kuhugi looduskaunisse kohta, kuhu autoga ei pääse, seega päris välistatud need ikka ka pole:).
Ka bikega on need edukalt läbitavad.
Customi ja bike võiks metsa- , kruusateede suhtes suht samale pulgale panna ning enduro oleks siis juba aparaat, millega kohe kindel eelis sisse tuleb.
Enamus bikemehi ei roni selleks kruusale, et mitte oma ilusat ratast ära tolmutada, täpselt nagu kroomimehed Kesse pärast viitsib sul hambaharjaga pisikesi pragusi puhtaks nühkida
-
- Postitusi: 199
- Liitunud: 09 Jaan 2004, 18:35
- Tsikkel: DR650 "Sinine Kits"
- Asukoht: LAITSE
- Kontakt:
GS500, julgen soovitada, algale parim valik.
Minu tsikkel on juba kahel korral ka sõidueksamil käinud ja edukalt. Lugu selline, et tegelaste enda rattad lihtsalt ei joonistanud vajalikke kujundeid välja.
PS! Osta minu oma ära
http://www.villuclub.ee/eintz/album/thu ... m=8&page=1
http://www.villuclub.ee/eintz/album/thu ... m=8&page=2
http://www.villuclub.ee/eintz/album/thu ... m=8&page=3
http://www.villuclub.ee/eintz/album/thu ... m=8&page=4
Minu tsikkel on juba kahel korral ka sõidueksamil käinud ja edukalt. Lugu selline, et tegelaste enda rattad lihtsalt ei joonistanud vajalikke kujundeid välja.
PS! Osta minu oma ära
http://www.villuclub.ee/eintz/album/thu ... m=8&page=1
http://www.villuclub.ee/eintz/album/thu ... m=8&page=2
http://www.villuclub.ee/eintz/album/thu ... m=8&page=3
http://www.villuclub.ee/eintz/album/thu ... m=8&page=4
Suuu Zuuu Kiiiiiiii - aga kui ma suureks saan, siis kiman teist kõigist mööda :d <- nüüd ka mudas
-
- Postitusi: 1273
- Liitunud: 08 Veebr 2005, 12:08
- Tsikkel: XTZ 750,KTM 250 EXC,Beta 430RR
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 43 korda
Isakese arvamus on siiski see, et naisteraffa enduro võiks piirduda 250 kuubikuga - 160 kilo kaaluva maadligi classiku, customi, või bike raskus on reaalis poole kergem põlvekõrguse kliirensiga enduro omast. Mu oma seljakott otsib samuti enesele sobivat pilli ning see kaaluvahe on juba ära proovitud. Samuti läheb 500-se enduro taltsutamiseks = õige sõidumõnu saamiseks juba keskmisest suuremat jõudu vaja. Mõningane mootori võimsusevahe ei ole reaalis eriti oluline, selle kompenseerib kergem juhitavus ja väiksem kaal.
tere,
minumeelest on inetu teha sellest teemast 'osta minu ratas ära' teema. seltsimehed püüdke ennast taltsutada!
aga asjast rääkides, siis mina pole endale kunagi ratast valinud sellepärast, et ta oleks igati universaalne vms. esimese ratta ostsin, sest oli ilus ja teise, et oli suur. kui ise oled vähegi kordinatsiooniga inimene, siis saad hakkama ükskõik millega. ainult, et kui hästi...
aga ühte asja oskan küll soovitada. mina olin kah kindel, et enne autokooli minemist peaks juba sõita oskama. unusta ära! sind pannakse seal ilusti sõitma, kui oled tõesti tüüp, kes selliste asjadega hakkama saab. (autosõidu õpetaja ütles kord, et on kahte sorti inimesi. neid, kes võivad sada tundi õppesõitu teha ja ikka ei õpi sõitma ja teised, kes kohe kiiresti õpivad).
päikest!
minumeelest on inetu teha sellest teemast 'osta minu ratas ära' teema. seltsimehed püüdke ennast taltsutada!
aga asjast rääkides, siis mina pole endale kunagi ratast valinud sellepärast, et ta oleks igati universaalne vms. esimese ratta ostsin, sest oli ilus ja teise, et oli suur. kui ise oled vähegi kordinatsiooniga inimene, siis saad hakkama ükskõik millega. ainult, et kui hästi...
aga ühte asja oskan küll soovitada. mina olin kah kindel, et enne autokooli minemist peaks juba sõita oskama. unusta ära! sind pannakse seal ilusti sõitma, kui oled tõesti tüüp, kes selliste asjadega hakkama saab. (autosõidu õpetaja ütles kord, et on kahte sorti inimesi. neid, kes võivad sada tundi õppesõitu teha ja ikka ei õpi sõitma ja teised, kes kohe kiiresti õpivad).
päikest!
Vahest sõidan ja teen asju.
-
- Postitusi: 199
- Liitunud: 09 Jaan 2004, 18:35
- Tsikkel: DR650 "Sinine Kits"
- Asukoht: LAITSE
- Kontakt:
OT: Tegelt ei olegi plaanis aktiivset müüki teha, lihtsalt, kuna minu puhul on ka tegu esimese rattaga, siis soovitan seda algajale kahe käega, loomulikult ei kohusta see kedagi just minu tsiklit ostma.piret kirjutas:tere,
minumeelest on inetu teha sellest teemast 'osta minu ratas ära' teema. seltsimehed püüdke ennast taltsutada!
Üldiselt GS500, madal, kerge juhtida, odav, vastupidav, kerge ja odav hooldada, piisav esimeseks paariks aastaks. Siis tead juba ise millist ratast järgmiseks tahad.
Suuu Zuuu Kiiiiiiii - aga kui ma suureks saan, siis kiman teist kõigist mööda :d <- nüüd ka mudas
Ei taha sind kurvastada aga kuna sul ilmselt A-kati ei ole ja lubasid tegema ei ole hakanud, siis see aasta sõita ei õnnestu, vähemalt kui teed Tallinnas mõnes normaalses autokoolis ...tydrik kirjutas:tydrikul vanust ikka on:) 26 vasrti paistab ja b-kat load ka pea 8 aastakest juba käes olnud...Seega ei tohiks vist vanus tsikli valikul küll kuidagimoodi kohe takistuseks saada
Sõitma õppimist on parem ikka alustada autokoolis juhendaja käe all ja seal erinevaid tsikleid näppides natuke juba näed milleni su võimed küündivad. Pole enne mõtet tsiklit ostagi -- autokool on täiesti hädavajalik, et tsikiga normaalselt liiklema õppida, ma autojuhina mõtlesin kusjuures varem ka, et mis see on ..
Kui mõnel tuttaval taltsutav tsikkel siis saad vahest enne ka proovida, mis sobib.
Tsikkel peaks selline olema mida ise püsti saad ja millega pööretel hõlpsasti hakkama saad. Otse oskab igaüks ka võimsa tsikliga sõita ...
Enda tsiklit yhelegi alustajale naisele ei soovita
ZX-9R. Vahel sõidan kiiresti aga rullnokk ei ole
-
Teema algataja
Tere
Ytlen oma kogemuse põhjal, et esimest korda ratta selga istuda (juhi kohale) alles sõidutunnis oli ikka koledavõitu. Ja teine kole asi oli, et ajasin tunnis Jawa ikka mitmeid kordi ymber just seisma jäädes. Häbi oli. Ei osanud või ei julgenud kysida ka, et kas saaks teha eksperimente ratta raskuse tundmaõppimiseks. Nyyd on endal Jawa (150+ kg) ja saab hakkama kyll, kuigi napilt.
Minu arvamus, et ära looda teiste soovitustele masina raskuse osas, vaid kindlasti proovi võimalikult alguses ära (ka õppesõidumasinaga), kas jäksad seda pysti tõsta, millise nurga all enam (peal istudes) kukkumist takistada ei suuda jne.
Ka see oli vaid arvamus.
Ytlen oma kogemuse põhjal, et esimest korda ratta selga istuda (juhi kohale) alles sõidutunnis oli ikka koledavõitu. Ja teine kole asi oli, et ajasin tunnis Jawa ikka mitmeid kordi ymber just seisma jäädes. Häbi oli. Ei osanud või ei julgenud kysida ka, et kas saaks teha eksperimente ratta raskuse tundmaõppimiseks. Nyyd on endal Jawa (150+ kg) ja saab hakkama kyll, kuigi napilt.
Minu arvamus, et ära looda teiste soovitustele masina raskuse osas, vaid kindlasti proovi võimalikult alguses ära (ka õppesõidumasinaga), kas jäksad seda pysti tõsta, millise nurga all enam (peal istudes) kukkumist takistada ei suuda jne.
Ka see oli vaid arvamus.
Tere!
Minu arvates saab iga rattaga kruusal sõita ka algaja. Kui ei katsetata oma võimete piiri ja sõita rahulikult, pole probleemi. Pinnal, mida ei tunne on alati võimalus end tagasi hoida ja midagi ei juhtu. Kuid elementaarne kulgemisoskus on vajalik saada kuskil metsateel (st eraldatud kohas) vms. Eks seda ikka juhtub, et algajal harjutuste käigus ka paak maa ligidale tõmmata võib.
Tervisi afsilt
Minu arvates saab iga rattaga kruusal sõita ka algaja. Kui ei katsetata oma võimete piiri ja sõita rahulikult, pole probleemi. Pinnal, mida ei tunne on alati võimalus end tagasi hoida ja midagi ei juhtu. Kuid elementaarne kulgemisoskus on vajalik saada kuskil metsateel (st eraldatud kohas) vms. Eks seda ikka juhtub, et algajal harjutuste käigus ka paak maa ligidale tõmmata võib.
Tervisi afsilt
Suzuki GSX 600 F
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.