Palju küsimusi ühe algaja poolt
Moderaator: Moded
Foorumi reeglid
- teemasid võivad alustada ainult naised
- naised küsivad/arvavad/räägivad kuidas oskavad, mehed vastavad siis kui midagi asjalikku on öelda,
- rumalaid küsimusi pole olemas,
- meeste algatatud teemad leiavad siin kiire lõpu
-
Teema algataja
Palju küsimusi ühe algaja poolt
Oleks mõned küsimused siis teadjamatele.Need on siin vist kuskil olemas kah, aga kuna küsija suu pihta ju ei lööda, siis esitan kõik uuesti & korraga.& kuna ma eriti asjale veel pihta ei saa, siis oleks hästi kena, kui seletataks võimalikult lihtsas keeles.
1.Ma olen naissoost(!) & varsti tahaks minna tegema A1 kategooria lube.Ehk siis neid, mis lubavad sõita kuni 125 kuupsentimeetriste mootorsõidukitega või millegi sellisega siis.Tahan endale juba pikemat aega baiki.Justnimelt baiki, mitte midagi muud.Et äkki keegi tark inimene soovitaks mulle mingisugust tema arvates head baiki.Koos selgitustega.
2.Millised need eksamid umbes on, mida seal teha tuleb & kuidas õppesõit välja näeb?
3.Palju see asi kokku maksab?
Aitäh tähelepanu ja (kui keegi aitab, siis sellele) abi eest
Assu
1.Ma olen naissoost(!) & varsti tahaks minna tegema A1 kategooria lube.Ehk siis neid, mis lubavad sõita kuni 125 kuupsentimeetriste mootorsõidukitega või millegi sellisega siis.Tahan endale juba pikemat aega baiki.Justnimelt baiki, mitte midagi muud.Et äkki keegi tark inimene soovitaks mulle mingisugust tema arvates head baiki.Koos selgitustega.
2.Millised need eksamid umbes on, mida seal teha tuleb & kuidas õppesõit välja näeb?
3.Palju see asi kokku maksab?
Aitäh tähelepanu ja (kui keegi aitab, siis sellele) abi eest
Assu
Re: Palju küsimusi ühe algaja poolt
Tere tulemast mootorratturite hulka!
Ise ka suht roheline veel mõnele küsimusele vastamisega saan hakkama.
125cm3 paraku kyll soovitada ei oska, kui siis Honda CBR peaks korralik pill olema.
Ise ka suht roheline veel mõnele küsimusele vastamisega saan hakkama.
Õppesõidu kohta http://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?t=6665Assu kirjutas:Oleks mõned küsimused siis teadjamatele.Need on siin vist kuskil olemas kah, aga kuna küsija suu pihta ju ei lööda, siis esitan kõik uuesti & korraga.& kuna ma eriti asjale veel pihta ei saa, siis oleks hästi kena, kui seletataks võimalikult lihtsas keeles.
1.Ma olen naissoost(!) & varsti tahaks minna tegema A1 kategooria lube.Ehk siis neid, mis lubavad sõita kuni 125 kuupsentimeetriste mootorsõidukitega või millegi sellisega siis.Tahan endale juba pikemat aega baiki.Justnimelt baiki, mitte midagi muud.Et äkki keegi tark inimene soovitaks mulle mingisugust tema arvates head baiki.Koos selgitustega.
2.Millised need eksamid umbes on, mida seal teha tuleb & kuidas õppesõit välja näeb?
Hind sõltub paljuski autokoolist, Tallinnas Kalju omas näiteks on juhilubade omanikele 4600+esmaabi kursus(ca 400EEK) + ARK eksam 1140 EEK.3.Palju see asi kokku maksab?
125cm3 paraku kyll soovitada ei oska, kui siis Honda CBR peaks korralik pill olema.
ZX-9R. Vahel sõidan kiiresti aga rullnokk ei ole
-
Teema algataja
Autojuhtide foorumisse on tulnud sellised pakkumised.
http://www.lifanbaltic.com/ ja http://www.redinvest.ee/
Neid firmasid kommenteerida ei oska, kogemus puudub.
Eks ikka k6ik s6ltub rahakotist, soovist, tahtmisest.
http://www.lifanbaltic.com/ ja http://www.redinvest.ee/
Neid firmasid kommenteerida ei oska, kogemus puudub.
Eks ikka k6ik s6ltub rahakotist, soovist, tahtmisest.
-
- Postitusi: 450
- Liitunud: 24 Nov 2004, 08:32
1. tsiklivalik on nii lai, et eks selle pead kellegi, kelle arvamust usaldad, poodi kaasa võtma ja siis mõtlema, milline meeldib. Vist isegi pole vahet, kas kahe- või neljataktiline. Kui just baiki, siis ma vist läheks seda teed, et ostaks 600cc tsikli ning lisaks 25kW piiraja. Harjud suurusega ning välja näeb soliidsem ning kui vanus ja kogemus lubab, saad piiraja maha võtta ning A-päris load teha. Hääl ja jõukõver on ka algajale sõbralikum suurema kubatuuriga asjadel.
Väikestest siis valiks ilmselt Aprilia, neil on kenad pillid ning 125cc klass hästi esindatud.
http://www.aprilia.ee/Mootorrattad/rs125.html
http://www.aprilia.ee/Mootorrattad/rs125tuono.html
Kui aga valida 600cc sari, siis on valik laiem, isiklikult soovitan Yamaha R6-t (näiteks Rossi värvilahendusega). Lõbus sõita ning tänavasõitjate lemmik R1 on sealt tulevikus loogiline samm
2. Eksamid on umbes nagu autojuhilubade tegemisel - teooria ja platsisõit ja linnasõit. Põhimanöövrid, mitte midagi üle mõistuse.
3. 4000 krooni vist oli ligikaudu kogu kupatus motokooli kohta? Motokoolidest soovitan Haja autokooli (Tallinnas) kus õpetajaks Aivar Kuivkaev. Kuna tal on kogemused nii krossis, enduros kui ringrajal, oskab ta sealtõpitut kenasti õpilastele üle anda ning ta kindel õpetusviis aitab õpilastel sõita enesekindlamalt. Ning huumor teeb õppimise väga nauditavaks. Kasuks tuleb kindlasti ka "Randmevääne II" õpiku läbilugemine.
Lisakulud on muidugi sõiduvarustus ja pill ise, aga need sõltuvad valikust ning hinnad kõiguvad väga palju. Kindlasti kaheosaline kaitsmetega kombesioon, soovituslikult seljakaite, kaitsmetega kindad ning nii hea kiiver kui süda vähegi osta lubab. Kui just päris motosaapaid ei taha, siis vähemalt kõrgete äärtega võiks olla, et jalalaba liiges oleks jalanõu sees. Soojal suvepäeval võib see kõik väga ebamugav olla aga nagu öeldakse, ratastoolis või kirstus on palju ebamugavam.
sujuvat gaasirannet
Väikestest siis valiks ilmselt Aprilia, neil on kenad pillid ning 125cc klass hästi esindatud.
http://www.aprilia.ee/Mootorrattad/rs125.html
http://www.aprilia.ee/Mootorrattad/rs125tuono.html
Kui aga valida 600cc sari, siis on valik laiem, isiklikult soovitan Yamaha R6-t (näiteks Rossi värvilahendusega). Lõbus sõita ning tänavasõitjate lemmik R1 on sealt tulevikus loogiline samm
2. Eksamid on umbes nagu autojuhilubade tegemisel - teooria ja platsisõit ja linnasõit. Põhimanöövrid, mitte midagi üle mõistuse.
3. 4000 krooni vist oli ligikaudu kogu kupatus motokooli kohta? Motokoolidest soovitan Haja autokooli (Tallinnas) kus õpetajaks Aivar Kuivkaev. Kuna tal on kogemused nii krossis, enduros kui ringrajal, oskab ta sealtõpitut kenasti õpilastele üle anda ning ta kindel õpetusviis aitab õpilastel sõita enesekindlamalt. Ning huumor teeb õppimise väga nauditavaks. Kasuks tuleb kindlasti ka "Randmevääne II" õpiku läbilugemine.
Lisakulud on muidugi sõiduvarustus ja pill ise, aga need sõltuvad valikust ning hinnad kõiguvad väga palju. Kindlasti kaheosaline kaitsmetega kombesioon, soovituslikult seljakaite, kaitsmetega kindad ning nii hea kiiver kui süda vähegi osta lubab. Kui just päris motosaapaid ei taha, siis vähemalt kõrgete äärtega võiks olla, et jalalaba liiges oleks jalanõu sees. Soojal suvepäeval võib see kõik väga ebamugav olla aga nagu öeldakse, ratastoolis või kirstus on palju ebamugavam.
sujuvat gaasirannet
-
Teema algataja
ei need pole eluaegsed, vähemalt minu lubade kegtivus aeg on kuni 18-nda eluaastaniMix kirjutas:Selleks pead Sa jääma "elu lõpuni" sõitma lahjade, võrrimõõtu tsiklitega, mitte üle 125 cc.. Vaevalt, et Sulle see meeldiks...Assu kirjutas:...kas A kategooria lubade tegemine on kohustuslik või võin ma nende A1 omadega elu lõpuni ringi sõita?
-
Teema algataja
Loogiline, et esmased load kehtivad kaks aastat. Peale seda pead ainult lubade väljastamise riigilõivu tasuma ning uued load kehtivad veel kaks aastat. Kui autoga lõppastme koolituse ära teed, kehtivad ka A1 load juba 10 aastat.Marauder kirjutas:ei need pole eluaegsed, vähemalt minu lubade kegtivus aeg on kuni 18-nda eluaastaniMix kirjutas:Selleks pead Sa jääma "elu lõpuni" sõitma lahjade, võrrimõõtu tsiklitega, mitte üle 125 cc.. Vaevalt, et Sulle see meeldiks...Assu kirjutas:...kas A kategooria lubade tegemine on kohustuslik või võin ma nende A1 omadega elu lõpuni ringi sõita?
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.