1. leht 1-st

Diisel-tsikkel läks Hollandis müüki

Postitatud: 12 Mär 2009, 13:33
Postitas Oil-Cooled

Kohalik Hollandi toode, hind on rasvane: 17500 Eurot.

Pilt
Pilt

http://www.dieselmotorfiets.nl/


Re: Diisel-tsikkel läks Hollandis müüki

Postitatud: 12 Mär 2009, 14:27
Postitas Cyberdyne

Kusjuures huvitav ratas, mulle meeldib.... jubedalt on bemmist malli võetud. Mingi hübriid GS ja X seeria ratastest.
Kardaan on aga sellise dünaamika ja kerega ratta puhul pisut overkill.... nad võiksid rohkem rihma peale mõelda.
Ja mootor näeb välja pisut vana BMW reas "lendava tellise" moodi :D


Re: Diisel-tsikkel läks Hollandis müüki

Postitatud: 12 Mär 2009, 15:28
Postitas Nigga

Mitte rihma vaid keti peale võiks ikka mõelda. Rihm sellisele rattale pole üldsegi otstarbekas.


Re: Diisel-tsikkel läks Hollandis müüki

Postitatud: 12 Mär 2009, 16:24
Postitas Oil-Cooled

Kardaani valik on õige. Esiteks juba tehnilisel põhjusel, mootor on ju pikuti sees. Teiseks on selline ratas mõeldud maailmaränduritele ja muidu pikkade matkasõitude jaoks.
Ka pole tal käigukasti vaid on variaator.
Tsikkel töötab nii tavalise diisli, biodiisli kui taimeõli peal.
90km/h peal võtab ta 2,1-2,5 liitrit saja peale.


Re: Diisel-tsikkel läks Hollandis müüki

Postitatud: 12 Mär 2009, 19:44
Postitas valgehiinlane

Näitajate ja välimuse jne. poolelt küll ikka ihaldatav ratas :)
Sõidaks sellisega küll :)
Aga kas siis kardaan-ülekanne on pikamaa sõitmise ja reisimise jaoks parem?


Re: Diisel-tsikkel läks Hollandis müüki

Postitatud: 12 Mär 2009, 19:59
Postitas Mait.V
valgehiinlane kirjutas:

Näitajate ja välimuse jne. poolelt küll ikka ihaldatav ratas :)
Sõidaks sellisega küll :)
Aga kas siis kardaan-ülekanne on pikamaa sõitmise ja reisimise jaoks parem?

Kardaan ülekanne on ikka parem küll pikamaareisideks kui kettülekanne või rihmaga,täitsa hooldevaba ei pea õlitama ega midagi.


Re: Diisel-tsikkel läks Hollandis müüki

Postitatud: 12 Mär 2009, 20:01
Postitas VWman
valgehiinlane kirjutas:

Aga kas siis kardaan-ülekanne on pikamaa sõitmise ja reisimise jaoks parem?

Nohh, kuidas vötta .. räägivad et hoolde vaba ja puha. Lugedes seda siit http://yhelteljel.ee/?p=1019 Mulle sobib kett küll :) , tagavara hea lihtne kaasa võtta ja iga Volli saab vahetusega hakkama.

Aga see diisel-tsikkel, mulle meenutab ta ..nohh nagu oleks paarist-kolmest KTM-i mudelist kokku pandud.


Re: Diisel-tsikkel läks Hollandis müüki

Postitatud: 12 Mär 2009, 21:13
Postitas 19Martinez79

Välimus on pressifotodel lahedam kui päriselus. Ja hääl..hmhm

http://www.youtube.com/watch?v=zan7XxzA ... re=related


Re: Diisel-tsikkel läks Hollandis müüki

Postitatud: 12 Mär 2009, 21:32
Postitas Burn7

Tehnilised andmed on täiesti ok, aga välimus on alla igasugust arvestust. Muidugi asi on maitses.
0-100 km/h sec (3.75)
Top snelheid Km/h 175
Max koppel Nm 100
Pole paha :)

Droog gewicht kg 199
Veidi kergem võiks olla.


Re: Diisel-tsikkel läks Hollandis müüki

Postitatud: 12 Mär 2009, 21:40
Postitas indumen

hääl on küll ikka väga jube sellel aparaadil (lol) ei seostu kuidagi nagu kaherattalisega

aga sellise ökonoomsuse juures ma elaks selle välimuse ja kõrisemise üle küll :D
rolleri küttekulu suurel rattal võiks ainult rohkem kättesaadav olla müügihinda arvestades

käid aga vanaemal külas korra pannkooki söömas ja sõidad pannakalõhnadega veel tagasi 8)


Re: Diisel-tsikkel läks Hollandis müüki

Postitatud: 12 Mär 2009, 22:00
Postitas Piipz

niisama pühapäeva kõvatajal ei tasu seda osta et "oh näe mul võtab ainult 2 liitrit sajale", arvestades ratta enda hinda.
aga kes vähegi matkamees on, peaks asja peale mõtlema küll. 1000 ja enam kiltsi paagiga oleks ikka päris äge.


Re: Diisel-tsikkel läks Hollandis müüki

Postitatud: 12 Mär 2009, 22:48
Postitas Oil-Cooled
VWman kirjutas:

Nohh, kuidas vötta .. räägivad et hoolde vaba ja puha. Lugedes seda siit http://yhelteljel.ee/?p=1019 Mulle sobib kett küll :) , atagavara hea lihtne kaasa võtta ja iga Volli saab vahetusega hakkama.

Kaua su auto kardaan vastu peab? See et uuemate BMW'de kardaanid 60 000km tagant ära lagunevad ei tähenda veel et kõik kardaanid seda teevad. Vanematel Bemaritel millel ei olnud Paralever süsteemi pidas kardaan ka palju kauem vastu.


Re: Diisel-tsikkel läks Hollandis müüki

Postitatud: 12 Mär 2009, 23:00
Postitas VWman
Oil-Cooled kirjutas:

Kaua su auto kardaan vastu peab?

Tänan küsimast :) ..mul ei ole auto, mul on Opel :P , kardaan igikestev, aga kui sa pead silmas tagasilla reduktorit, siis 145 000 on sõitnud ja teist sama palju vast tikusb veel.

Aga see diisel.. kangesti meenutab seda häält, kui mul oli Golf II diisel 40kw :)


Re: Diisel-tsikkel läks Hollandis müüki

Postitatud: 12 Mär 2009, 23:34
Postitas koi

No ja toore võitu alles tundub küll. Esitluseks värvitud kaitseväe värvi??
Sumpsiga saab ka veel mõtteid mõlgutada...no see küll väga inetu jospel seal.
Kardaan loomulikult seda tüüpi tsiklile. Tegelt selline kooslus peaks päris kestev asi olema, kui mingeid lapse haigusi ei hakka välja kooruma.
Tea millest nii vihane hind?


Re: Diisel-tsikkel läks Hollandis müüki

Postitatud: 12 Mär 2009, 23:47
Postitas Piipz

Tuunimise peale väga palju raha ei lähe, vaevalt, et keegi tahaks näiteks sportsummutit sellele paigutada :D


Re: Diisel-tsikkel läks Hollandis müüki

Postitatud: 13 Mär 2009, 01:02
Postitas Oil-Cooled
VWman kirjutas:

Aga see diisel.. kangesti meenutab seda häält, kui mul oli Golf II diisel 40kw :)

See tegelikult arendatud Smart'i diislist.


Re: Diisel-tsikkel läks Hollandis müüki

Postitatud: 13 Mär 2009, 01:59
Postitas kotk

Ei-ei,see hääl ei lähe mitte,võtku kui tahes vähe kütust.


Re: Diisel-tsikkel läks Hollandis müüki

Postitatud: 13 Mär 2009, 02:49
Postitas Rebaseonu

Lahe aparaat tundub küll. Diiselauto puhul mulle meeldib väändemoment madalatel pööretel, selle motikaga oleks vist eriti äge vaikselt ukerdada. :)
Kui see teema jõuaks mõne nimeka firma abil masstootmisse siis oleks tore, seni kuni neid nö ükshaaval eksperimentaalkorras tehakse ei julgeks sellisega küll reisile minna. ;)


Re: Diisel-tsikkel läks Hollandis müüki

Postitatud: 13 Mär 2009, 08:54
Postitas creativ
Rebaseonu kirjutas:

Lahe aparaat tundub küll. Diiselauto puhul mulle meeldib väändemoment madalatel pööretel, selle motikaga oleks vist eriti äge vaikselt ukerdada. :)
Kui see teema jõuaks mõne nimeka firma abil masstootmisse siis oleks tore, seni kuni neid nö ükshaaval eksperimentaalkorras tehakse ei julgeks sellisega küll reisile minna. ;)

samad mõtted et sellise katselennukiga reisile ei julgeks minna. kodu ümber 50km raadiuses võiks tiirutada...
Eriline teema on varuosad. Pikal reisil mootori remontimine ei tuleks kõneallagi.
Asjal on perspektiiv kindlasti olemas, sest 200 kg tsikli sarnane kütusekulu mis 6-7 korda raskemal sõiduautol on ebanormaalne küll :wack:
Need elektrilised krossarid on suht sarnane teema. Tegelikult vägagi reaalne teema juba. See hääle küssa on sealgi üks "pidurdav" asjaolu ja ebanormaalne on jälgida vaikuses toimuvat krossivõistlust :wack: :lol:

Diiseltsikli kõrge hind on pigem eksperimentaalmudelist kinni. See ei ole ju masstoode. tõenäoliselt tehakse neid 100% käsitsi kusagil garaažinurgas.


Re: Diisel-tsikkel läks Hollandis müüki

Postitatud: 13 Mär 2009, 09:50
Postitas sang
VWman kirjutas:
valgehiinlane kirjutas:

Aga kas siis kardaan-ülekanne on pikamaa sõitmise ja reisimise jaoks parem?

Nohh, kuidas vötta .. räägivad et hoolde vaba ja puha. Lugedes seda siit http://yhelteljel.ee/?p=1019 Mulle sobib kett küll :) , tagavara hea lihtne kaasa võtta ja iga Volli saab vahetusega hakkama.

<OT>
Viskun bemari eest ambrasuurile :)

Konteksti tundmata võib igasuguseid arvamusi kujundada. Viidatud remondi konteksti saaksid kätte nii antud postitust kui selle kommentaare tähelepanelikumalt lugedes. Esiteks: viga ei ole kardaaniveos üldisemalt, vaid konkreetse tsikli mudeli tehnilise lahenduse pikaajalises kestmises. Teiseks, otsene vajadus oli vahetada vaid lihtne tihend, kuid perfektsionistina vahetas Margus ka laagri ära, kuna hakkas põdema, et äkki läheb varsti see kah. Kolmandaks, see tsikkel on üle 10 aasta ja 100 000km vana, selle ajani kestnud originaalse laagri-tihendi komplektiga. Neljandaks, tsikkel sai juba enne konkreetset reisi tugevat valu maastikusõidul ja liivamölludes. Viiendaks, antud reisi käigus oli tsikkel paranduse hetkeks saanud näha kõike muud peale ilusate siledate teede ehk loe eelnevaid postitusi teekatete kvaliteedist, millel nad sõitsid sadu ja tuhanedeid kilomeetreid.

Ja siis veel see asi, et õige pole väita, et kardaanivedu on hooldusvaba. Ta vajab regulaarselt hoolt, aga oluliselt vähem kui kett (õlivahetus 10 000 km tagant vs õlitamine 500km jooksul).

</OT>


Re: Diisel-tsikkel läks Hollandis müüki

Postitatud: 13 Mär 2009, 10:12
Postitas Divikas

samad mõtted et sellise katselennukiga reisile ei julgeks minna. kodu ümber 50km raadiuses võiks tiirutada...
Eriline teema on varuosad. Pikal reisil mootori remontimine ei tuleks kõneallagi.

:shock:
Diiselmootor+kardaan+ kaks rattalaagrite komplekti +paar meetrit juhet ja peotäis elektrividinaid = ma julgeks küll pakkuda vähemalt pool milli muretuid kilomeetreid. Ainus vahetust vajav asi on vartiaatori rihm.
Iga asja võib läbi küpsetada aga reeglina on diiselmootor kordades vastupidavam kui bensumootor.


Re: Diisel-tsikkel läks Hollandis müüki

Postitatud: 13 Mär 2009, 10:18
Postitas S.S.D.D.

Ainult 100 njuutonit väänet....lootsin nagu diislist rohkem... :cry:
Minu mõtted sellised, et mootorratas( normaalne mitte sellise motoga nagu a la BOSS) ei võta nii palju kütet, et peaks diisli peale mõtlema.
Autode puhul on diisli eelis lisaks kütuse kulule ka vääne. Sellel rattal on hea väändemoment aga samas ei ole see vääne midagi erilist.... Mis eelis tal siis peale teeääres olijate uudishimulike pilkude veel on? :roll: :wink: Polegi ju, miinuseks pigem olematu loodetavus ja potensiaalseid "lastehaigusi" täis mootor.
Ma vist pessimist :mrgreen:


Re: Diisel-tsikkel läks Hollandis müüki

Postitatud: 13 Mär 2009, 11:55
Postitas Oil-Cooled

Tegelikult see hind ei olegi nii kõrge, suht suur osa sellest on Hollandi maksud. Peast ei oska öelda mitu protsenti need maksud on, diisel autodel on kõrgem sõiduki erimaks kui bensiin autodel, küllap see on tsiklitega ka niimoodi. Arvan et välismaalane saab selle umbes 11-12 000 kätte.


Re: Diisel-tsikkel läks Hollandis müüki

Postitatud: 13 Mär 2009, 13:07
Postitas creativ
Divikas kirjutas:

Iga asja võib läbi küpsetada aga reeglina on diiselmootor kordades vastupidavam kui bensumootor.

eriti katsemootor (togi) :wink:


Re: Diisel-tsikkel läks Hollandis müüki

Postitatud: 13 Mär 2009, 13:09
Postitas Oil-Cooled
creativ kirjutas:
Divikas kirjutas:

Iga asja võib läbi küpsetada aga reeglina on diiselmootor kordades vastupidavam kui bensumootor.

eriti katsemootor (togi) :wink:

see mootor on Smart miniautos oma töökindlust ammu tõestanud.


Re: Diisel-tsikkel läks Hollandis müüki

Postitatud: 13 Mär 2009, 13:39
Postitas Divikas

Pakuksin selle mootori tööeaks vähemalt 10000 töötundi, korraliku hoolduse korral veel 5000.

Diiselmootor leiutati rohkem kui 100 aastat tagasi.


Re: Diisel-tsikkel läks Hollandis müüki

Postitatud: 13 Mär 2009, 14:06
Postitas creativ
Divikas kirjutas:

Pakuksin selle mootori tööeaks vähemalt 10000 töötundi, korraliku hoolduse korral veel 5000.

Diiselmootor leiutati rohkem kui 100 aastat tagasi.

a viriseks ikka edasi! :wink: kestab küll jah kauem aga hääled on koledad oi oi oi :ner: seda kassid ei ostaks!