Vulcan VN750

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Kasutaja avatar

Teema algataja
Aldis
Postitusi: 52
Liitunud: 26 Mai 2008, 13:02
Tsikkel: Kawasaki Vulcan VN750 ('94)
Asukoht: Tartu

Vulcan VN750

Lugemata postitus Postitas Aldis »

Mõtlesin, et selle tsikli omanikel võiks olla oma ''nurk'' , kus saaks esitada küsimusi ja vahetada nõuandeid. Paraku on ju nii, et igal margil on üldiselt siiski mingi oma kindel spetsiifika ja oleks mõnus, kui selline kindel koht foorumis aitaks leida kiiremini vastuseid. Kui paljud muidugi on selle ideega nõus, seda ma ei tea, kuid kes arvab, et mõte on hea see andku endast märku.

HAIL TO THE HAMMER!
Kasutaja avatar

numan
Postitusi: 581
Liitunud: 04 Veebr 2007, 13:07
Tsikkel: Drag Star
Asukoht: Rakvere (Rockvere)
Kontakt:

Re: Vulcan VN750

Lugemata postitus Postitas numan »

Yamakaki võiks siin kohe nõu küsida karbusside timmimise asjus :wink: ja kui Loki viitsiks interneedusega mängida siis ta kindlasti küsiks sellist asja- miks starterist ei käivitu kuigi veab rõõmsalt ringi ja köhatab aga lükates poole pööre pealt läheb ilusti käima :? .

Tsiklimees on tsiklimehele sõber
Kasutaja avatar

marko750
Postitusi: 38
Liitunud: 28 Mai 2007, 22:10
Tsikkel: VN750, Suzuki GSX1100G
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: Vulcan VN750

Lugemata postitus Postitas marko750 »

Igatahes hea mõte. (crash)

Never Ride Faster Than Your Angel Can Fly! www.rockweld.ee

valkavalhalla

Re: Vulcan VN750

Lugemata postitus Postitas valkavalhalla »

http://www.vn750.com

Kui veidi väljamaa keelt mõistad ja sobrada viitsid leiab sealt igasugu informatsiooni. Eriti kasulik on nn. "Vulcan verses" ehk kogumik enamlevinud vulcani probleemidest ja nende lahendustest. Kusagil lehel peaks ka olema link Vulcani täispikale manualile... Kui ei leia saada PS.
Igaljuhul :bsmile:

Kasutaja avatar

marko750
Postitusi: 38
Liitunud: 28 Mai 2007, 22:10
Tsikkel: VN750, Suzuki GSX1100G
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: Vulcan VN750

Lugemata postitus Postitas marko750 »

Kutsuks siis kõiki kell selline massin nagu vn750 endast siin märku andma. Huvitav palju selliseid masinaid eestis vurab. (lol)

Never Ride Faster Than Your Angel Can Fly! www.rockweld.ee
Kasutaja avatar

Teema algataja
Aldis
Postitusi: 52
Liitunud: 26 Mai 2008, 13:02
Tsikkel: Kawasaki Vulcan VN750 ('94)
Asukoht: Tartu

Re: Vulcan VN750

Lugemata postitus Postitas Aldis »

Mis aasta rattad muidu on ja kas sõidate sellega juba mitmendat hooaega? Ise ostsin sama ratta ('94a. mudel) selle aasta veebruaris Aardla tänavalt. Olin muidu viimase ajani täiesti rahul- ratas on ergas ja mitte liiga raske. Aga siis hakkasid ka viperused. Täna näiteks viisin ratta Raitain Motosse (Riia 24), sest kui tahtsin eile sõitu teha siis keeldus käivitumast. Kui küünlad maha keerasin olid nood nii märjad et lausa tilkusid bensust. Paaril korral on sõidu ajal ka juperdanud, et jõud kaob ootamatult ära ja lihtsalt sureb välja. Aga siis on lastud lihtsalt paar minti seista ja lõpuks, pika vedamise peale, läheb jälle algul küll longates käima. Eile sai aga siiski siiber asjast ja nii saigi remonti viidud. Loodan, et esmaspäevaks tehakse korda. Rulli muidugi jälle kulub kuid, ehk saab ka asja.
Aga muidu tunneks huvi ka Sinu kogemuste ja hinnangute kohta, mis Vulcaniga sõites tekkinud on.

HAIL TO THE HAMMER!

mattias
Postitusi: 69
Liitunud: 11 Aug 2008, 19:44
Tsikkel: Honda XL1000 Varadero
Asukoht: Eesti

Re: Vulcan VN750

Lugemata postitus Postitas mattias »

Oman ka vn750,sõitsin esimest hooaega u.4000 km.Mulle isiklikult jääb ratas natuke väikseks(1,85m kasv) aga sõita ikka saab.Mootor on ergas küll aga kaal on linnasõidul küll plussiks aga maanteel miinuseks.Muidugi võib alati kaasasõitja võtta :D .Kütust võtab keskmiselt 5l/100,üksi sõites nats vähem.Kütuseks tarvitasin Statoili 98 Ultimat,sellega käis kõige paremini.Kuna 1.sil. kett hakkas häält tegema siis see aasta rohkem ei sõida.Ketipinguti on üldse paljude Kawade nõrk koht,tuleb manuaalse pinguti peale ringi teha.Plaanin kõik ketid ära vahetada,klapid lihvida-soveldada,karpad algosadeks-puhastada,klapisääre tihendid vahetada,rattalaagrid ja piduriklotsid vahetada.Lisan veel et minu ratas on tehtud USA Kawasaki tehases Euroopa turu jaoks (nn.Shveitsi mudel)44kw
Üldse on seda mudelit päris kaua toodetud-al.86 aastast,ise olen kohanud 2004a.väljalaset(saksa müügikuulutuses),piltide järgi hinnates küll midagi muutunud ei ole.
Nii et läheb remondiks aga loodetavasti kevadel jälle maanteele! (crash)

Kasutaja avatar

Teema algataja
Aldis
Postitusi: 52
Liitunud: 26 Mai 2008, 13:02
Tsikkel: Kawasaki Vulcan VN750 ('94)
Asukoht: Tartu

Re: Vulcan VN750

Lugemata postitus Postitas Aldis »

Pole veel tänaseks oma hobust kätte saanud. Kahtlustatakse, et äkki on mootorikett mõne hamba võrra üle käinud. Karbussid pidid isegi korras olema aga benssu peksab lausa õhufiltritest välja! Päris õudne!
Aga küsiks ouneritelt veel ka sellist asja, et kui paljudel teist on maha võetud see kurikuulus vaakumklapp koos kõigi oma voolikutega? Minul näiteks on maha võetud.
Aa ja siis veel niipalju värskemat uudist, et Motodepoo paneb põhimõtteliselt pillid kotti, Tartus vähemalt. tsikleid saab sealt praegu soodushinnaga, küll aga ilma garantiita. Oli küll minuarust ka mõttetu koht tegelt v.a. see et siklivalik oli suur jne, kui remontida nad seal küll ei osanud, lisaks olid veel ka hinnad kirved.

HAIL TO THE HAMMER!

Huck
Postitusi: 181
Liitunud: 17 Okt 2006, 11:44
Tsikkel: zr550 "Zephyr"
Asukoht: Tln-Kur
Kontakt:

Re: Vulcan VN750

Lugemata postitus Postitas Huck »

Olen kuulnud 3st erinevast juhtumist kus 750-sel on saaled ringi võtnud ning vända ära rikkunud(lisaks oli suvel depoos 2 vulcanit laiali- mõlemad väidetavalt saalede tõttu). Ka raamsaalede õlitus pidavat kehv olema- eriti ummikutes madala pöördega. Omanikud kinnitage või lükake ümber.

Muidu ratas täitsa imponeerib mulle- õppesõitki sai omal ajal Kaljus Vulcaniga teht.

Viimati muutis Huck, 23 Sept 2008, 21:03, muudetud 2 korda kokku.
Puud hüppavad teele väliskurvist!
Kawa zr550 "Zephyr", Honda CBR1000f "Hurricane"

mattias
Postitusi: 69
Liitunud: 11 Aug 2008, 19:44
Tsikkel: Honda XL1000 Varadero
Asukoht: Eesti

Re: Vulcan VN750

Lugemata postitus Postitas mattias »

Aldis kirjutas:

Pole veel tänaseks oma hobust kätte saanud. Kahtlustatakse, et äkki on mootorikett mõne hamba võrra üle käinud. Karbussid pidid isegi korras olema aga benssu peksab lausa õhufiltritest välja! Päris õudne!
Aga küsiks ouneritelt veel ka sellist asja, et kui paljudel teist on maha võetud see kurikuulus vaakumklapp koos kõigi oma voolikutega? Minul näiteks on maha võetud.
Aa ja siis veel niipalju värskemat uudist, et Motodepoo paneb põhimõtteliselt pillid kotti, Tartus vähemalt. tsikleid saab sealt praegu soodushinnaga, küll aga ilma garantiita. Oli küll minuarust ka mõttetu koht tegelt v.a. see et siklivalik oli suur jne, kui remontida nad seal küll ei osanud, lisaks olid veel ka hinnad kirved.

Ma arvan et ujuki nõelklapid on selle jama põhjustajad.Võibolla et mingil ajal oled saanud ilget solkbensiini juhuslikult ja see võib olla on nõelklappide kummikoonused ära rikkunud.Mul ühel tuttaval oli sama jama ja samad sümptomid.
Ma ei olegi aru saanud mida see vaakumklapp seal üldse teeb ja kuidas käib see mahavõtmine.Et kas klapikambritest tulevad voolikud tuleb üldse kinni panna või siiski ühendada õhukogujasse ja mis sellest paremaks läheb? Tuulutus on ju tegelikult olemas(esimese silindri esiküljelt läheb voolik õhukogujasse)
Depoo kohta niipalju et ühel tuttaval vulcanil geneka mähiste käätesaamiseks lõigati raamil jupp relakaga välja jakui asi korras keevitati tagasi :roll:

Kasutaja avatar

Teema algataja
Aldis
Postitusi: 52
Liitunud: 26 Mai 2008, 13:02
Tsikkel: Kawasaki Vulcan VN750 ('94)
Asukoht: Tartu

Re: Vulcan VN750

Lugemata postitus Postitas Aldis »

Osadel Vulcani variantidel muide polevatki seda vaakumklappi juba tehase poolt üldse külge pandud. Oma manualist vaatasin, et see klapp ongi vaid USA ja Šveitsi mudelitel. Kuivõrd see info ka tõele vastab pole aimugi. Enda masin on pealevaadates selline imelik hübriid- nimelt on sadul nagu USA oma, e. siis veitsa kõrgema seljatoega aga kellad on samas Euro omad- võimalik, et eelmine omanik on muidugi lihtsalt kellad ära vahetanud, kuid kuna selle vaakumklapi voolikute välajatuleku kohtadele klapikaane kambritel on pandud täiesti tehase kvaliteediga kroomitud kaaned siis ei teagi, mida täpselt arvata. Igatahes tundus masin ka selle klapita sõitvat. Müüa käest sai ka küsitud infi selle kohta ja sealt vastati, et paljud omanikud võtavadki ise maha selle kaadervärgi sest see pidavat suht tihti peesse minema ja mingit muud mõju peale klapikambri rõhu reguleerimise (kes teab milleks see veel hea võiks olla) sellel kõigel üldse polevatki. Hilisemalt olevat ka tootja ise aru saanud selle asjanduse mõttetusest ja selle üldse eemaldanud kõigilt mudelitelt. Samas võin öelda, et kunagi vähemalt on minu siklil see asi külges olnud, sest bensuka all olevast õhutuspaagist tolkneb üks n.n. pimesool e. siis voolik mis on otsast lihtsalt dakteibiga kinni tõmmatud (muidugi väga hooletu lahendus eelmise omaniku poolt) ja samuti on ka alles ühest karbussist jooksev vaakumvoolik, mis minu tsikli puhul oli väga veidralt lihtsalt radika alt välja toodud, ülevoolu vooliku kõrvale. Milleks nii ei tea. Kui taipasin, et sealt tõmbab ratas ju endasse igast sodi, mis teelt ülesse lendab siis keerasin sellele voolikule lihtsalt poldi ette. Kusjuures seda tehes kasvasid mootori tühikäigupöörded veidi aga selle regullisin normi tagasi. Aga nüüd jäingi mõtlema, et äkki sealtkaudu tõmbaski karbuss mingit sodi (tolmu, liiva) endasse ja see pani seal midagist tuksi. Kuidas sinu tuttaval siis tookord see ujuki nõelklappide probleem lahenes ja kust tema abi sai, ning äkki kirjeldaksid veel mõningaid sümptomeid?

HAIL TO THE HAMMER!
Kasutaja avatar

marko750
Postitusi: 38
Liitunud: 28 Mai 2007, 22:10
Tsikkel: VN750, Suzuki GSX1100G
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: Vulcan VN750

Lugemata postitus Postitas marko750 »

Aga äkki sellest vooliku kinni panemisest probleemid hakkasidki? Nimelt üks voolik kahe karpa vahelt on karpa õhutus ja peab lahti olema. lahtine ots peaks kinnituma õhupuhastaja taga olevasse kinnitusse.

Never Ride Faster Than Your Angel Can Fly! www.rockweld.ee
Kasutaja avatar

marko750
Postitusi: 38
Liitunud: 28 Mai 2007, 22:10
Tsikkel: VN750, Suzuki GSX1100G
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: Vulcan VN750

Lugemata postitus Postitas marko750 »

Endal 86a. mudel 44kw. Olen igasugu asju teinud, ka mootori maha võtnud. Paljud hädad algavad eelmiste omanike ülejala remontidest. Esimeseks rattaks väga hea valik. Kõik chopperid peakski kardaaniga olema, lollikindel variant. Teepeale jätnud ei ole. Teine hooaeg hakkab täis saama. Raami tegin ise ringi nii et ei pea geneka kättesaamiseks enam mootorit maha võtma. jne. Vanemale rattale tuleb ikka aegajalt käsi külge panna.

Never Ride Faster Than Your Angel Can Fly! www.rockweld.ee
Kasutaja avatar

Teema algataja
Aldis
Postitusi: 52
Liitunud: 26 Mai 2008, 13:02
Tsikkel: Kawasaki Vulcan VN750 ('94)
Asukoht: Tartu

Re: Vulcan VN750

Lugemata postitus Postitas Aldis »

Mul ei tule see voolik just karpade vahelt. Ütleme nii et see tuleb 2. silindri karpast e. siis tsikli paremal küljel asuvast karpast. Mootori töötades sealt lausa imes õhku, kui näpp vastu panna siis tõmbas kohe vastu.

HAIL TO THE HAMMER!
Kasutaja avatar

marko750
Postitusi: 38
Liitunud: 28 Mai 2007, 22:10
Tsikkel: VN750, Suzuki GSX1100G
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: Vulcan VN750

Lugemata postitus Postitas marko750 »

mul on see auk ka pimedaga kinni.

Never Ride Faster Than Your Angel Can Fly! www.rockweld.ee

valkavalhalla

Re: Vulcan VN750

Lugemata postitus Postitas valkavalhalla »

Aldis kirjutas:

Osadel Vulcani variantidel muide polevatki seda vaakumklappi juba tehase poolt üldse külge pandud. Oma manualist vaatasin, et see klapp ongi vaid USA ja Šveitsi mudelitel. Kuivõrd see info ka tõele vastab pole aimugi. Enda masin on pealevaadates selline imelik hübriid- nimelt on sadul nagu USA oma, e. siis veitsa kõrgema seljatoega aga kellad on samas Euro omad- võimalik, et eelmine omanik on muidugi lihtsalt kellad ära vahetanud, kuid kuna selle vaakumklapi voolikute välajatuleku kohtadele klapikaane kambritel on pandud täiesti tehase kvaliteediga kroomitud kaaned siis ei teagi, mida täpselt arvata. Igatahes tundus masin ka selle klapita sõitvat. Müüa käest sai ka küsitud infi selle kohta ja sealt vastati, et paljud omanikud võtavadki ise maha selle kaadervärgi sest see pidavat suht tihti peesse minema ja mingit muud mõju peale klapikambri rõhu reguleerimise (kes teab milleks see veel hea võiks olla) sellel kõigel üldse polevatki. Hilisemalt olevat ka tootja ise aru saanud selle asjanduse mõttetusest ja selle üldse eemaldanud kõigilt mudelitelt. Samas võin öelda, et kunagi vähemalt on minu siklil see asi külges olnud, sest bensuka all olevast õhutuspaagist tolkneb üks n.n. pimesool e. siis voolik mis on otsast lihtsalt dakteibiga kinni tõmmatud (muidugi väga hooletu lahendus eelmise omaniku poolt) ja samuti on ka alles ühest karbussist jooksev vaakumvoolik, mis minu tsikli puhul oli väga veidralt lihtsalt radika alt välja toodud, ülevoolu vooliku kõrvale. Milleks nii ei tea. Kui taipasin, et sealt tõmbab ratas ju endasse igast sodi, mis teelt ülesse lendab siis keerasin sellele voolikule lihtsalt poldi ette. Kusjuures seda tehes kasvasid mootori tühikäigupöörded veidi aga selle regullisin normi tagasi. Aga nüüd jäingi mõtlema, et äkki sealtkaudu tõmbaski karbuss mingit sodi (tolmu, liiva) endasse ja see pani seal midagist tuksi. Kuidas sinu tuttaval siis tookord see ujuki nõelklappide probleem lahenes ja kust tema abi sai, ning äkki kirjeldaksid veel mõningaid sümptomeid?

See nn. vaakumklapisüsteem on algselt Kawasaki poolt rattale peale arendatud üha karminevate saastenormide täitmiseks. Kawa idee oli pumbata puhast/jahedat õhku väljalaskesse et seal tekitada järelpõlemine ja seeläbi vähendada eralduvaid heitgaase. Kahjuks see idee toimib ainult joonestuspaberil ja reaalselt paneb ratta paukuma ning vähendab võimsust. Võtsin ka enda rattal selle süsteemi maha ja mingeid probleeme ei ole senini täheldanud. Mootoribloki küljes olevatele avadele panin alumiiniumist "pimedad" ette ja õhufiltritest tulevad voolikud sulgesin poltidega. Pärast seda tuleb veidi karpasid timmida, tsiteerin vn750.com foorumit:

Couple things. First, everyone else is right about the air mix screws. Turn them all the way in (Clockwise, using that very small screwdriver) and then turn them out about 2 turns. If you experience popping, turn them out another 1/4 turn. If that doesn't work, try another 1/4 turn. Keep doing that, but don't go more than 3 1/2 turns total.

Rohkem infot siin. :bsmile:

Kasutaja avatar

Teema algataja
Aldis
Postitusi: 52
Liitunud: 26 Mai 2008, 13:02
Tsikkel: Kawasaki Vulcan VN750 ('94)
Asukoht: Tartu

Re: Vulcan VN750

Lugemata postitus Postitas Aldis »

Nii et ma siis keerasin poldi ette täiesti õigele voolikule? Mõtlen lihtsalt, et enne seda sai sõidetud kuskil 500 kilti ja kurat teab, mida see voolik seal endale sisse imes ja mis sedakaudu karpasse sattus. Praegu on mu tsikkel ikka veel töökojas- ilmselt on pea pulki täis ka remondimehel. Tahtsin täna sealt läbi astuda, aga ilmselt olid mehed lõunale läinud, et välja pakkuda seda ujuki nõelklappide versiooni. Ausalt öeldes paneb täitsa muretsema.

HAIL TO THE HAMMER!

mattias
Postitusi: 69
Liitunud: 11 Aug 2008, 19:44
Tsikkel: Honda XL1000 Varadero
Asukoht: Eesti

Re: Vulcan VN750

Lugemata postitus Postitas mattias »

Vaakumvoolikust ei saa mingi sodi karpasse minna,sealtkaudu pääseb otse silindrisse kuna vaakum tuleb mootori poolt segusiibrit.Kui vaakumvoolik on lahtine siis on segu lihtsalt lahjem (sellest ka tühikäigu muutus).See et kinni panid oli õige.Aga vigaste ujukinõelte puhul piisab nende vahetusest.Selleks tuleb karpad maha võtta.Seda tuleb teha täht-tähelt manuali järgi siis saab nad kätte küll.Eelistada tuleks kindlasti originaalosi,neil on kummikoonused otstel.Vuhvlitel neid ei ole ja et neid pidama saada tuleb soveldada pesaga klappima.Originaalid hakkasid tuttaval kohe pidama.


valkavalhalla

Re: Vulcan VN750

Lugemata postitus Postitas valkavalhalla »

Teadmiseks vulcanistidele et kui spido tross peaks otsad andma siis asemele sobib ka Kawa Z550LTD tross. Pidi odavam olema...

Kasutaja avatar

Teema algataja
Aldis
Postitusi: 52
Liitunud: 26 Mai 2008, 13:02
Tsikkel: Kawasaki Vulcan VN750 ('94)
Asukoht: Tartu

Re: Vulcan VN750

Lugemata postitus Postitas Aldis »

Sain reedel oma tsikli kätte- töötab. :) Põhjus pidi olema sodistes karpades ja selles voolikus millele poldi otsa keerasin. See viimnane võeti nüüd maha ja pandi lihtsalt ''punn'' ette. Nõelklappidest polnud juttugi. Pikemat sõitu kahjuks teha ei saanud aga loodan, et veel ikka annab ilma, et masin veidikenegi proovile panna. Loodan, et sellega jamad ka lõppesid.

HAIL TO THE HAMMER!
Kasutaja avatar

Teema algataja
Aldis
Postitusi: 52
Liitunud: 26 Mai 2008, 13:02
Tsikkel: Kawasaki Vulcan VN750 ('94)
Asukoht: Tartu

Re: Vulcan VN750

Lugemata postitus Postitas Aldis »

Selline küsimus, et millise bensiiniga keegi oma Vulcanit joodab? Mina olen sõitnud 95-ga aga kas see lahjaks ei jää?

HAIL TO THE HAMMER!

mattias
Postitusi: 69
Liitunud: 11 Aug 2008, 19:44
Tsikkel: Honda XL1000 Varadero
Asukoht: Eesti

Re: Vulcan VN750

Lugemata postitus Postitas mattias »

Olen seni sõitnud Statoili 98 Ultimaga,küttekulu tundub väiksem olevat ja ei hakka detoneerima.95-ga proovisin ka (Olerex)aga detonatsioon hakkas kergesti tulema,nii et ikka 98.Kas sul mootor töötab nüüd hästi?


paslode

Re: Vulcan VN750

Lugemata postitus Postitas paslode »

ei tea kui suur vahe on vn 750 ja vn 900 ,aga mulle öeldi kohe ,et alla 98 ei mängi välja ja ega palju kokku ka ei hoia kui 95-ga sõidad.


koi
Postitusi: 1768
Liitunud: 17 Mai 2004, 00:01
Tsikkel: GL 1800
Asukoht: Saue
Tänanud: 62 korda
Tänatud: 37 korda

Re: Vulcan VN750

Lugemata postitus Postitas koi »

Ja huvitav, kes oli see Lapi tark, kes ütles need kuldsed sõnad - EI MÄNGI VÄLJA ?
See ikka kõva põhjendus ja ülihea nõuanne! :wack:

Nii loll pole keegi, et teisi õpetada ei oskaks.
Kasutaja avatar

Teema algataja
Aldis
Postitusi: 52
Liitunud: 26 Mai 2008, 13:02
Tsikkel: Kawasaki Vulcan VN750 ('94)
Asukoht: Tartu

Re: Vulcan VN750

Lugemata postitus Postitas Aldis »

Et kas töötab hästi? Laupäeval sai tehtud pikem tiir (125 km) ja jooksis täitsa hästi. Pühapäeval käivitus ka ok aga esimese foori taga hakkas ''kokutama'' ja tundus et esimene silinder ei tahtnud tühikäigul hästi töötada. Kui tuuri andsin läks nagu tööle aga tühikäigul jälle juras. Sai siis küünlad maha keeratud ja esimese silindri omad olidki tahamased... Puhastasin ära ja siis nagu sai jälle normilt sõita terve päeva. Kahe päevaga sai ära sõidetud kuskil 190 kilti ja selleks kulus baagitäis benssu (95 ultimat). Ei teagi kas seda on vähe või palju? Õhtul tankisin 98 ultimat, mõtsin et siis äkki ei tahma enam küünlaid... Või siis on vaja karpade segukruvi regullida?

HAIL TO THE HAMMER!

mattias
Postitusi: 69
Liitunud: 11 Aug 2008, 19:44
Tsikkel: Honda XL1000 Varadero
Asukoht: Eesti

Re: Vulcan VN750

Lugemata postitus Postitas mattias »

Aldis kirjutas:

Et kas töötab hästi? Laupäeval sai tehtud pikem tiir (125 km) ja jooksis täitsa hästi. Pühapäeval käivitus ka ok aga esimese foori taga hakkas ''kokutama'' ja tundus et esimene silinder ei tahtnud tühikäigul hästi töötada. Kui tuuri andsin läks nagu tööle aga tühikäigul jälle juras. Sai siis küünlad maha keeratud ja esimese silindri omad olidki tahamased... Puhastasin ära ja siis nagu sai jälle normilt sõita terve päeva. Kahe päevaga sai ära sõidetud kuskil 190 kilti ja selleks kulus baagitäis benssu (95 ultimat).

Tahmuvad küünlad viitavad selgelt ülirikkale segule,seda näitab ka liiga suur küttekulu.Ma sain ikka suvel paagitäiega 300 km ära sõita(üksi).Sul ikka üks karpa vähemalt uputab (esimene) võib olla ajuti ka mõlemad.Ehk aitab natuke ka tühikäigu segukruvi reg,aga siis peab see küll päris paigast ära olema.Kindlasti kontrolli kütuse tasapind ujuki kambris (manualis väga hästi kirjeldatud).Edu!

Kasutaja avatar

Teema algataja
Aldis
Postitusi: 52
Liitunud: 26 Mai 2008, 13:02
Tsikkel: Kawasaki Vulcan VN750 ('94)
Asukoht: Tartu

Re: Vulcan VN750

Lugemata postitus Postitas Aldis »

Tänan nõuannete eest mattias aga kas võiksid öelda kust sina said manuaali tõmmata?
Ja kui palju võiks segukruvide regullimine aidata vähendada kütusekulu?

HAIL TO THE HAMMER!
Kasutaja avatar

mux2hot
Postitusi: 192
Liitunud: 18 Dets 2007, 15:29
Tsikkel: VFR800
Asukoht: Uugametsa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Re: Vulcan VN750

Lugemata postitus Postitas mux2hot »

valkavalhalla kirjutas:

http://www.vn750.com
Kui veidi väljamaa keelt mõistad ja sobrada viitsid leiab sealt igasugu informatsiooni.

Üks Vulcani (VN) teemailine sait http://www.vroc.org/

Kasutaja avatar

mux2hot
Postitusi: 192
Liitunud: 18 Dets 2007, 15:29
Tsikkel: VFR800
Asukoht: Uugametsa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Re: Vulcan VN750

Lugemata postitus Postitas mux2hot »

Aldis kirjutas:

Selline küsimus, et millise bensiiniga keegi oma Vulcanit joodab? Mina olen sõitnud 95-ga aga kas see lahjaks ei jää?

Aasta alguse poole sõitsin 98'ga nüüd viimased paar kuud 95'ga ja ei oska mootori käitumises ega kütusekulus vahet teha. Kütuse ostan Statoilist.

Kasutaja avatar

uljasvaluvelg
Postitusi: 475
Liitunud: 12 Aug 2008, 19:33
Tsikkel: Honda Transalp
Asukoht: Tallinn

Re: Vulcan VN750

Lugemata postitus Postitas uljasvaluvelg »

Soovitan kontrollida ka õhufiltrit. Isegi kui pealtnäha paistab hea, siis odavamate tootjate filtrid ei pruugi kõige kvaliteetsemad olema. Sõbra tsiklil kukkus kvaliteetse filtriga kütuse kulu 6.5-elt 4,5-ele. Ja loomulikult hakkas mootor korralikult tööle(eelmine filter paistis puhas ja oli u. 2000 km. sõitnud B varuosa).

Honda Transalp
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”