vajaks abi enduuro ostmisel

Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest

Moderaator: Moded


Teema algataja
bikemike

vajaks abi enduuro ostmisel

Lugemata postitus Postitas bikemike »

kaks aastat on saadud nüüd sõita yamaha dt125r-iga ja on plaanis midagi võimsamat osta. kas oskate soovitada mõnda 250ccm enduurot millega oleks võimalik sõita nii maanteel kui ka mööda põlde ja arvele võtmis võimalus ka olemas oleks? hinnaklass võiks jääda umbes samaks mis on 99a DT-l.

racerx
Postitusi: 955
Liitunud: 13 Okt 2004, 15:56

Lugemata postitus Postitas racerx »

Sellist mootorratast ei ole olemas kui pead silmas endurotsiklit.

On olemas mingeid 84 aasta offroad tsikleid ehk sellise hinna eest.

Soovitaks kokku koguda mingi 40 000 eek min. ja proovida leida Husqvarna CRE250cc 2 takti.
Kasutaja avatar

sang
Postitusi: 1796
Liitunud: 18 Veebr 2004, 11:01

Lugemata postitus Postitas sang »

dt125 hinnaks oleks umbes 1500-1800 euri. Selle raha eest oleks sobiv 90ndate esimese poole klx250 või klr250. Sportimiseks poolkõva ehk on street-legal'id. Erinevatest väljamaistest enduuro/offroad foorumitest leiad kindlasti palju huvitavat infi, kuidas neid tuunida, sportlikumaks ajada, mida neist üldse arvata ja mis vead küljes on. Euroopas need tsiklid eriti levinud ei ole.

Teema algataja
elgringo

enduro

Lugemata postitus Postitas elgringo »

mis sa jamad võrridega võta kohe ktm lc4 ja asi mutt
pommkõva ratas
1800 eur saab juba midagi valida
Kasutaja avatar

schanzez
Postitusi: 223
Liitunud: 10 Sept 2004, 22:12
Asukoht: Võrumaa
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas schanzez »

mida arvate Yamaha Tdr ist
Kasutaja avatar

isakene
Postitusi: 1278
Liitunud: 08 Veebr 2005, 12:08
Tsikkel: XTZ 750,KTM 250 EXC,Beta 430RR
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 45 korda

Lugemata postitus Postitas isakene »

Ma just alles käisin Saksas tsikleid toomas, üks mees tahtis samuti midagi sarnast ja ma kuhjasin talle hunniku pakkumisi kokku... kui huvi on, võin seda kraami tutvustada, mul jäid pildid ja info arvutisse alles. Jaanuari lõpus-veebruari alguses on järgmine Saksa minek, siis võin midagi kaasa haarata Sulle. Kui kiire poiss oled, siis võin Rakveres sulle paari endurot näidata, mille ära tõin (suuremad küll, aga neid saab ju alati drosseldada), päeva-paari pärast viin nad klientidele ära.

isakene
56 486769
Kasutaja avatar

Kommionu
Postitusi: 2042
Liitunud: 02 Dets 2003, 17:16
Asukoht: Kodutu... Motikaid mis mühiseb...

Lugemata postitus Postitas Kommionu »

isakene kirjutas:
Rakveres sulle paari endurot näidata, mille ära tõin (suuremad küll, aga neid saab ju alati drosseldada), päeva-paari pärast viin nad klientidele ära.
Drosseldada???? Sa mõtled NUSSERDADA???

ehk siis eesti keeles Per??e/Kannikasse keerata?

Ilusat DROSSELDAMIST vana lõpus ja palju DROSSELDUSI ka uuel....

Soovib,
Kommionu
Sõida... ja ära MÖLISE!!!
Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas mella »

Kommionu kirjutas:
Drosseldada???? Sa mõtled NUSSERDADA???
Eks tutvusta siis lollidele neid võtteid, millega sa drosseldamata rattaid Eestis pisikese kw-ga arvele võtad :P

Hr.Nõel
Postitusi: 1447
Liitunud: 21 Okt 2005, 21:33
Tsikkel: Päris mitu...
Asukoht: Pärnu
Tänatud: 109 korda

Lugemata postitus Postitas Hr.Nõel »

olen kommionu ja mellaga nõus.sa võid drosseldada ja nusserdada või mida iganes nõiasõnu sinna juurde lugeda niipalju kuipalju sul aega on.eesti passi läheb ikkagi niipalju kw.kuipalju on neid saksa passis.
üks sõber (kes on saksat autosid siia sebinud nii aastat 15) on teinekord saunas rääkinud kuidas algusajal käis passides aastaarvu võltsimine.mingid keemikud olid lausa sellepeale spetsialiseerunud.ja ajasid sellega lausa pisikese varanduse kokku.
tänapäeval ei lähe sellised asjad enam läbi.tänu kiirele võrgule on kõik asjad liigagi kiiresti järele kontrollitavad.
Kasutaja avatar

isakene
Postitusi: 1278
Liitunud: 08 Veebr 2005, 12:08
Tsikkel: XTZ 750,KTM 250 EXC,Beta 430RR
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 45 korda

Lugemata postitus Postitas isakene »

irw :lol:

Kommionu, parem mine seleta kodanikele Ramos (minuteada seal tegeldakse tsikli võimsuse piiramisega) ka ära oma versioon sellest, millega nad seal Sinu meelest tegelevad... :mrgreen:

...ainult vaata, et Sind ennast pärast seda ka kogemata ära ei drosseldata... :twisted:

ja eriti lühinägelikele lisaküsimus: pliiiz, näidake mulle ära, kuskohas on mu tekstis öeldud, et võimsuse kärpimine ENNE arvelevõtmist peab toimuma??

Hr.Nõel
Postitusi: 1447
Liitunud: 21 Okt 2005, 21:33
Tsikkel: Päris mitu...
Asukoht: Pärnu
Tänatud: 109 korda

Lugemata postitus Postitas Hr.Nõel »

kulla isake.
otse loomulikult võib pärast arvelevõtmist drosseldada.aga siis tekib küsimus milleks.
teatavasti drosseldatakse kahel põhjusel.
1.load pole piisavad. 2.kindlustusmakse on väiksem.
eelnevalt oli juttu yamaha TDR-st.see on ju 11kw.kaldun arvama et kutil on A1 load.sa võid ju seal pärast arvelevõttu teha mis tahad selle rattaga,aga passi jääb ikkagi algne suur KW.nii et seaduslikult ei saa ta ikkagi sõita.
Kasutaja avatar

Kommionu
Postitusi: 2042
Liitunud: 02 Dets 2003, 17:16
Asukoht: Kodutu... Motikaid mis mühiseb...

Lugemata postitus Postitas Kommionu »

isakene kirjutas:
irw :lol:

Kommionu, parem mine seleta kodanikele Ramos (minuteada seal tegeldakse tsikli võimsuse piiramisega) ka ära oma versioon sellest, millega nad seal Sinu meelest tegelevad... :mrgreen:
Pljaa... Jäta juba see mootorrataste DROSSELDAMISE jutt.. Drosselda oma koera või kassi või vanaema kui sa kohe kuidagi ilma drosseldamata ei suuda olla...

Ja RAMO ei tegele mingi DROSSELDAMISEGA... Drosseldamisega tegeled ju vaid SINA!!!

Mootorratastel on võimsuse piiramine eesti keeles ju deforseerimine!!!
Sõida... ja ära MÖLISE!!!

grahv
Postitusi: 1186
Liitunud: 26 Jaan 2005, 15:37
Tsikkel: GSX1200, XT660R
Asukoht: Hiiumaa
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 77 korda

Lugemata postitus Postitas grahv »

Hr.Nõel kirjutas:
sa võid ju seal pärast arvelevõttu teha mis tahad selle rattaga,aga passi jääb ikkagi algne suur KW.nii et seaduslikult ei saa ta ikkagi sõita.
Saab küll kui tahab. Eestis esmaregistreerimisel tuleb arvele nende kilovattidega, mis saksa passis kirjas - tulemus: on omanik, aga sõita ei või. Et sõita saaks piiratud lubadega, laseb võimsuse piirata ja teeb ARKis uue passi. Mis piirajast peale seda edasi saab on teine teema. Passivahetus maksis 200eek.

joel
Postitusi: 1827
Liitunud: 06 Apr 2005, 18:52
Asukoht: Tartu
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 118 korda

Lugemata postitus Postitas joel »

Ega see drosseldamine nüüd nii väga mööda öeldud ka pole:

drossel - tehn. teat. ahendusseadis (näit. ventiil, klapp, diafragma, düüs) voolava vedeliku, auru v. gaasi rõhu vähendamiseks.

drosseldama - tehn. voolava vedeliku, auru v. gaasi rõhku drosseli abil vähendama

Allikas: Eesti kirjakeele seletussõnaraamat
Joel
Kasutaja avatar

isakene
Postitusi: 1278
Liitunud: 08 Veebr 2005, 12:08
Tsikkel: XTZ 750,KTM 250 EXC,Beta 430RR
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 45 korda

Lugemata postitus Postitas isakene »

Kommionu kirjutas:
Pljaa... Jäta juba see mootorrataste DROSSELDAMISE jutt.. Drosselda oma koera või kassi või vanaema kui sa kohe kuidagi ilma drosseldamata ei suuda olla...

Ja RAMO ei tegele mingi DROSSELDAMISEGA... Drosseldamisega tegeled ju vaid SINA!!!

Mootorratastel on võimsuse piiramine eesti keeles ju deforseerimine!!!
Kui nüüd lõpuni aus olla, siis drosseldamisega tegelen ma küll, nimelt minu igapäevase leivateenimise alal (tööstushüdraulika ja -pneumaatika) on sõnad "drossel" ja "drosseldamine" igapäevased insenertehnilised terminid. Aga pisut ülekohtune oleks väita, nagu ainult mina Eesti Vabariigis sellega tegeleksin. :P
Niisiis, esimene inseneriterminoloogia õppetund hr Kommionule. Drosseliks nimetatakse vedeliku või gaasi vooluhulka reguleerivat ventiili, milles reguleerimine toimub ventiili ristlõikepindala vähendamisega reguleerimispunktis. Nii et tinglikult võime drosseliks nimetada ka suvalist düüsi või takistit, mis vedeliku või gaasi liikumisteele on pandud. Niisiis, kui mootorratta mootori võimsuse kahandamine toimub sisse - ja väljalaskekanalite läbilaskevõime piiramise läbi, siis nimetatakse antud operatsiooni mootori DEFORSSEERIMISEKS DROSSELDAMISE TEEL! Mootori deforsseerimine mingil muul meetodil (aju, düüsikomplekt, jm) EI OLE drosseldamine. Kuna minu juures asuvaid mootorrattaid deforsseeritakse peaaegu eranditult mootori sisse- ja väljalaskeavade läbimõõdu vähendamisega, siis nimetasin ma antud toimingut DROSSELDAMISEKS. Kas pean veel rohkem asja lahti seletama dlja osobenno tupõh?Mootori drosseldamine on deforsseerimine. Mootori deforsseerimine ei pruugi alati olla drosseldamine - nii lihtne see ongi. 8)

...a kui Su vanaema teab, misasi on drosseldamine, siis ta on küll üks äraütlemata tark vanainimene... minu sügav austus tema vastu... :D
Viimati muutis isakene, 28 Dets 2005, 14:09, muudetud 3 korda kokku.
Kasutaja avatar

isakene
Postitusi: 1278
Liitunud: 08 Veebr 2005, 12:08
Tsikkel: XTZ 750,KTM 250 EXC,Beta 430RR
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 45 korda

Lugemata postitus Postitas isakene »

grahv kirjutas:
Saab küll kui tahab. Eestis esmaregistreerimisel tuleb arvele nende kilovattidega, mis saksa passis kirjas - tulemus: on omanik, aga sõita ei või. Et sõita saaks piiratud lubadega, laseb võimsuse piirata ja teeb ARKis uue passi. Mis piirajast peale seda edasi saab on teine teema. Passivahetus maksis 200eek.
Grahvi jutt õige. Ainult võimsuse piiramine tuleb teha litsenseeritud töökojas, kes selle toimingu kohta ARK-i jaoks vastava paberi väljastab. Ning kasseerib selle eest umbes kolm kilo eesti raha. ...a mis sellest ikka pikalt jahuda, sellest on kusagil eespool mitu korda juttu olnud....
Kasutaja avatar

isakene
Postitusi: 1278
Liitunud: 08 Veebr 2005, 12:08
Tsikkel: XTZ 750,KTM 250 EXC,Beta 430RR
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 45 korda

Lugemata postitus Postitas isakene »

joel kirjutas:
Ega see drosseldamine nüüd nii väga mööda öeldud ka pole:

drossel - tehn. teat. ahendusseadis (näit. ventiil, klapp, diafragma, düüs) voolava vedeliku, auru v. gaasi rõhu vähendamiseks.

drosseldama - tehn. voolava vedeliku, auru v. gaasi rõhku drosseli abil vähendama

Allikas: Eesti kirjakeele seletussõnaraamat
Siinkohal on kirjateadlased küll pisut mööda pannud... drossel ei vähenda mitte voolava vedeliku, auru v. gaasi RÕHKU, vaid HULKA... rõhu vähendamiseks on teised vahendid. Teatud tingimustel saavutatakse drosseldamisel ka rõhu vähenemine, aga see on kaudselt saavutatav funktsioon.
Kasutaja avatar

Kommionu
Postitusi: 2042
Liitunud: 02 Dets 2003, 17:16
Asukoht: Kodutu... Motikaid mis mühiseb...

Lugemata postitus Postitas Kommionu »

joel kirjutas:
Ega see drosseldamine nüüd nii väga mööda öeldud ka pole:

drossel - tehn. teat. ahendusseadis (näit. ventiil, klapp, diafragma, düüs) voolava vedeliku, auru v. gaasi rõhu vähendamiseks.

drosseldama - tehn. voolava vedeliku, auru v. gaasi rõhku drosseli abil vähendama

Allikas: Eesti kirjakeele seletussõnaraamat
Möhh..

allikas võõrsõnastik:

drossel = drossel tehn paispool, induktiivtakistusega pool voolu
stabiliseerimiseks v reguleerimiseks elektriahelas!!!!

Ilusaid drosseleid leiab siit!!!!
http://www.tevalo.ee/cgi-bin/web_store. ... 1b&lng=est

Eesti keeles on selle asja nimetus deforseerimine...
Sõida... ja ära MÖLISE!!!

joel
Postitusi: 1827
Liitunud: 06 Apr 2005, 18:52
Asukoht: Tartu
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 118 korda

Lugemata postitus Postitas joel »

Kommionu kirjutas:
Möhh..

allikas võõrsõnastik:

drossel = drossel tehn paispool, induktiivtakistusega pool voolu
stabiliseerimiseks v reguleerimiseks elektriahelas!!!!
Eesti keeles, nagu ka paljudes muudes keeltes, on tihti ühel sõnal mitu tähendust...
Joel

racerx
Postitusi: 955
Liitunud: 13 Okt 2004, 15:56

Lugemata postitus Postitas racerx »

Tehke mingi 14 lehekülge vaidlust, sest üks ei saa lihtsalt tunnistada, et ei teadnud mis on drosseldamine, mis on jumala normaalne, mina ka ei teadnud näiteks ja kui mina juba ei tea siis on see kindlasti täiesti normaalne sest mina olen tegelikult ju kõige targem.

Oleks ma näiteks eile õhtul selle teada saanud siis oleks ma drosseldanud enda kõri ette mingi huinaa mis oleks vähendanud läbivoolava vedeliku hulka jättes samal ajal mulje, et panen kõvasti napsu sest klaas on ju pikalt suul.

Nüüd tänu sellele, et nagu selgus, et ma olen ka tegelt paras tainas kes ei tea midagi drosseldamisest, ühesõnaga siis, pohmell. Väga suur.

Samas on jälle hea, et ma ei teadnud mis tähendab drosseldamine, sest kohal olid ka mingid tibinad ja nemad ka ei teadnud drosseldamisest midagi. Ja kuna ka mina ei teadnud veel mis tegelikult tähendab üks õige drosseldamine ei saanud ma seda neile öelda. Seega jäime kõik mõnusalt purju. Hiljem aga kui olin juba väga purjus sain ma targaks, nagu kõik purjus inimesed. Tundub et ma hakkasin midagi drosseldamisest jagama, sest ma üritasin, õnnestunult muideks :) , ühele tibinale seda selgitada ja kuna teda huvitas asi ka praktikas siis me drosseldasime veidi. ma ei tea kuidas õnnestus. aga minu arust siiski mingeid teatud vedelikud voolasid kuid kas drosseldatult või mitte selles ma pole kindel. Isegi täna teades selle sõna tõelist tähendust poel ma kindel, et drosseldatult see juhtus. Kuid ma loodan. Ja usun :)

Igatahes järgmine kord, mida arvestades kuupäeva ei tule kaua oodata, ma katsun ennast veidi drosseldada siis oskan ka drosseldamise erinevaid aspekte, tagajärgi ja tulemusi erinevates praktikates täpsemalt teieni tuua.

Lugupidamisega
RacerX
Viimati muutis racerx, 30 Dets 2005, 11:37, muudetud 2 korda kokku.

Julge
Postitusi: 1009
Liitunud: 17 Dets 2004, 15:27
Tsikkel: HD VRSCDX Night Rod Special
Asukoht: Riia, Tallinn
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Julge »

racerx kirjutas:
Tehke mingi 14 lehekülge vaidlust, sest üks ei saa lihtsalt tunnistada, et ei teadnud mis on drosseldamine, mis on jumala normaalne, mina ka ei teadnud näiteks ja kui mina juba ei tea siis on see kindlasti täiesti normaalne sest mina olen tegelikult ju kõige targem.

Oleks ma näiteks eile õhtul selle teada saanud siis oleks ma drosseldanud enda kõri ette mingi huinaa mis oleks vähendanud läbivoolava vedeliku hulka jättes samal ajal mulje, et panen kõvasti napsu sest klaas on ju pikalt suul.

Nüüd tänu sellele, et nagu selgus, et ma olen ka tegelt paras tainas kes ei tea midagi drosseldamisest, ühesõnaga siis, pohmell. Väga suur.

Samas on jälle hea, et ma ei teadnud mis tähendab drosseldamine, sest kohal olid ka mingid tibinad ja nemad ka ei teadnud drosseldamisest midagi. Ja kuna ka mina ei teadnud veel mis tegelikult tähendab üks õige drosseldamine ei saanud ma seda neile öelda. Seega jäime kõik mõnusalt purju. Hiljem aga kui olin juba väga purjus sain ma targaks, nagu kõik purjus inimesed. Tundub et ma hakkasin midagi drosseldamisest jagama, sest ma üritasin, õnnestunult muideks :) , ühele tibinale sea selgitada ja kuna teda huvitas asi ka praktikas sisi me drosseldasime veidi. ma ei tea kuiad õnnestus. aga minu arust siiski mingeid teatud vedelikud voolasid kuid kas drosseldatult või mitte selles ma pole kindel. Isegi täna teades selle sõna tõelist tähendust.

Igatahes järgmine kord, mida arvestades kuupäeva ei tule kaua oodata, ma katsun ennast veidi drosseldada siis oskan ka drosseldamise erinevaid aspekte, tagajärgi ja tulemusi erinevates praktikates täpsemalt teieni tuua.

Lugupidamisega
RacerX
Kui juba OT-ks läks, siis t..a ma ei või! Sa oled raudselt siiani vähemalt 1 promillises jääknähus, sest nii head sürri teksti päris kaine peaga ikka kokku ei pane! Cheers! Ja võta üks õlu - läheb paremaks! Ja siis kohe homme õhtuni tihe drossel peale! :bsmile:
Kasutaja avatar

isakene
Postitusi: 1278
Liitunud: 08 Veebr 2005, 12:08
Tsikkel: XTZ 750,KTM 250 EXC,Beta 430RR
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 45 korda

Lugemata postitus Postitas isakene »

joel kirjutas:
Kommionu kirjutas:
Möhh..

allikas võõrsõnastik:

drossel = drossel tehn paispool, induktiivtakistusega pool voolu
stabiliseerimiseks v reguleerimiseks elektriahelas!!!!
Eesti keeles, nagu ka paljudes muudes keeltes, on tihti ühel sõnal mitu tähendust...
ic:)
muideks, piltlikult öeldes, teeb elektriline drossel elektriahelas vooluga ligilähedaselt sama tööd, mis mehaaniline drossel vee või gaasiga... :wink:
Viimati muutis isakene, 30 Dets 2005, 12:19, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar

isakene
Postitusi: 1278
Liitunud: 08 Veebr 2005, 12:08
Tsikkel: XTZ 750,KTM 250 EXC,Beta 430RR
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 45 korda

Lugemata postitus Postitas isakene »

Fazer kirjutas:
racerx kirjutas:

Oleks ma näiteks eile õhtul selle teada saanud siis oleks ma drosseldanud enda kõri ette mingi huinaa...
Kui juba OT-ks läks, siis t..a ma ei või! Sa oled raudselt siiani vähemalt 1 promillises jääknähus, sest nii head sürri teksti päris kaine peaga ikka kokku ei pane! Cheers! Ja võta üks õlu - läheb paremaks! Ja siis kohe homme õhtuni tihe drossel peale! :bsmile:
10 points kohe minu poolt ka... ühed õige insenerimõtlemisega mehed, kes teooria kohe praktikasse rakendavad ja eksperimenteerima hakkavad... 8)
...kui kokku saame, siis minu poolt :bsmile: loova insenerimõtte arendamiseks :D

racerx
Postitusi: 955
Liitunud: 13 Okt 2004, 15:56

Lugemata postitus Postitas racerx »

Teie jaoks on see jah nali aga minu jaoks on see praegu väga karm laks ja õpetus, et loll pea on ihunuhtlus.
ehk kui ikka drosseldada ei oska, rääkimata selelst et ei teagi mis see on, siis ära joo !!!


Ma nüüd tõesti lähen teise tuppa ja mul on seal üks grappa ja üks hennessey ja midagi veel kindlasti.
Lähen tiba praktiseerin neid tehnikaid.
Kui ma nüüd mõne tunni pärast midagi toksinud siia pole siis järelikult ma vist ei jaga seda asja veel hästi.
Igaks juhuks head vana aasta lõppu :)

kõrtsmikumolu
Postitusi: 928
Liitunud: 12 Dets 2004, 19:32
Tsikkel: HusaBerg
Asukoht: pärnumaa
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas kõrtsmikumolu »

aga minu arust siiski mingeid teatud vedelikud voolasid kuid kas drosseldatult või mitte selles ma pole kindel.
See on üks ütlemata peen töö muide, sest need vedelikud kipuvad ka kõige väiksema avaga (mis iseenesest on ju päris hea) drosselist läbi pugema. Kuid tõestatud on, et väga väikese drosseli läbinud vedeliku hulgaga kaasnevad üüratud materiaalsed kulutused aastateks. Nii, et ettevaatus poleks siinkohal liiast 8)
Edu drosseldamisel ja head aastanumbrite vahetamist kõigile!
Kasutaja avatar

Pihelgas
Mode
Postitusi: 3133
Liitunud: 26 Mai 2003, 21:00
Asukoht: TLN
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas Pihelgas »

ai kurat, naera segaseks :D :D :D

siis oli Kommionul õigus, kui ta täpsustas:
"Drosseldada???? Sa mõtled NUSSERDADA??? ehk siis eesti keeles Per??e/Kannikasse keerata?"
:twisted:

nüüd on igatahes minu sõnavaras uus kindel koht sõnadel drossel (väikese avaga asi, millest vedelikud läbi käivad) ja drosseldama (vt. eelmist lõiku):

racerx ära vahet sisse jäta, muidu vaevled aastavahetusel haigevoodis :twisted:

Julge
Postitusi: 1009
Liitunud: 17 Dets 2004, 15:27
Tsikkel: HD VRSCDX Night Rod Special
Asukoht: Riia, Tallinn
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Julge »

Ai-Ai! Ei jõua enam naerda raisk! :D :D :D

Te peate varsti oma huumorisooni drosseldama hakkama, muidu jääb mõnedel kõht naerust haigeks... :bsmile:

Teema algataja
bikemike

Lugemata postitus Postitas bikemike »

racerx kirjutas:
Sellist mootorratast ei ole olemas kui pead silmas endurotsiklit.

On olemas mingeid 84 aasta offroad tsikleid ehk sellise hinna eest.

Soovitaks kokku koguda mingi 40 000 eek min. ja proovida leida Husqvarna CRE250cc 2 takti.



olen nüüd püüdnud seda leida saksast...aga tulemusteta...kas oskate mõne lingi anda kust seda leida...ja mis aasta oma see Husqvarna peaks olema?
Kasutaja avatar

paarn
Postitusi: 559
Liitunud: 03 Juun 2004, 16:35
Tsikkel: EXC350, Lynx 600E
Asukoht: TLN - Võru
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas paarn »

Halb vaadata, kuidas teemaalgaaja postitust läbustatakse.

Siin siis sulle hetkel pakutavad masinad, mis sulle huvi võivad pakkuda:
Honda: kahjuks küll suhteliselt vana
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... 0c315956l6

KTM: kindlasti hea, aga kahjuks ilma tulede ja muu juurdekuuluvata
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... 30315956l6

KTM: ka kindlasti hea, aga kahjuks ilma tulede ja muu juurdekuuluvata
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... aa315956l6

Suzuki: suhteliselt uus, aga kahjuks ilma tulede ja muu juurdekuuluvata
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... be315956l6

Kawasaki: suhteliselt uus, aga ka natuke hinnalisem
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... 89315956l6

KLE 500: kui 1800 Euri siis ehk mahub juba ka see piiridesse?
http://www.motodepoo.ee/details.php?id=4796&grupp=114

Sinu eelistusi arvestades arvan, et ehk on sulle sobiv ka Suzuki DR 350, igatahses tasub kaalumist. Head valimist!
Moto-orineteerumine: http://www.villamoto.ee
Kasutaja avatar

Primo
Postitusi: 2924
Liitunud: 23 Mär 2004, 18:00
Tsikkel: KTM 640 Adventure R '00
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas Primo »

Need Auto24.ee lingid on puhta ERROR :) .
Vajavad pisut korrigeerimist :wink:
Challenge the Adventure.Ride The World
Suletud

Mine “Mootorratastest üldiselt”