Vaja abi naked bike`i valikul
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 374
- Liitunud: 07 Juun 2005, 18:56
- Asukoht: Haapsalu
- Tänatud: 13 korda
Vaja abi naked bike`i valikul
Aitan, siis sõbrale motikas otsida, raudne hinnapiir on 3000EUR üle selle ei tohi minna. Välja oleme selekteerinud sellised mudelid:
Yamaha XJ 600 Diversion
Suzuki GSF Bandit 600
Honda CB600 Hornet
Suzuki SV 650
Suzuki GSX750
Honda CB750 Sevenfifty
Kawasaki ZR-7
Yamaha XJR 1200
Suzuki GSF Bandit 1200
Soovitage siia nimekirja sobivaid isendeid, et valikut laiendada ja oodatud ka kõik kommentaarid nende rataste kohta.
Tänud
Yamaha XJ 600 Diversion
Suzuki GSF Bandit 600
Honda CB600 Hornet
Suzuki SV 650
Suzuki GSX750
Honda CB750 Sevenfifty
Kawasaki ZR-7
Yamaha XJR 1200
Suzuki GSF Bandit 1200
Soovitage siia nimekirja sobivaid isendeid, et valikut laiendada ja oodatud ka kõik kommentaarid nende rataste kohta.
Tänud
Viimati muutis Tihver, 08 Jaan 2006, 18:47, muudetud 2 korda kokku.
Stark Varg EX
Kui seatud hinnapiiri mahub ära Bandit 1200, siis ei saa ma täpselt aru mida te seal veel valite. Olen ise omanud 600 Banditit ja võrreldes sama kubatuuriga Hornetit, siis küll - Honda parem valik. Aga 1200 Suzuki on hoopis teine teema ning hakata otsima 600 cc eeliseid 1200 cc ees on üsna kuiv ja vähe veenev jutt.
-
Teema algataja - Postitusi: 374
- Liitunud: 07 Juun 2005, 18:56
- Asukoht: Haapsalu
- Tänatud: 13 korda
Mis tüüpi rattaks Sa seda siis nimetad???Raigo kirjutas:Yamudelt pakuks FZS 600S too vist jääb kalliks aga võib ka leida XJR 1200.
Aga muidu pakuks ka 1200-st banditit.Momendipomm
GSX750F ei ole küll imo naked ratas
Stark Varg EX
-
Teema algataja - Postitusi: 374
- Liitunud: 07 Juun 2005, 18:56
- Asukoht: Haapsalu
- Tänatud: 13 korda
FZS 600S läheb hinnapiirist välja ja ei meeldi ka välimuselt. XJR 1200 on väga hea soovitus ja neid salles hinnas ka valida.Raigo kirjutas:Yamudelt pakuks FZS 600S too vist jääb kalliks aga võib ka leida XJR 1200.
Aga muidu pakuks ka 1200-st banditit.Momendipomm
GSX750F ei ole küll imo naked ratas
Tänud
Stark Varg EX
täpsustaks tingimusi:
- kus sõber põhiliselt sõita tahab (linn/mnt)?
- mitmekesi sõber sõita tahab (üksi/kaksi)?
- kui kaugele ta korraga sõita tahab (Keilasse/Calais'i)?
- kas ta kiirusepiiranguid armastab/ei armasta?
Hinna kohta: kas 3Keuri sees on ka toomise/registreerimise hind ja muud esmased hooldused/remondid? Toomine maksab üldiselt mitte vähem kui 5Keek, remont/hooldus võiks arvestada 10% ostuhinnast.
- kus sõber põhiliselt sõita tahab (linn/mnt)?
- mitmekesi sõber sõita tahab (üksi/kaksi)?
- kui kaugele ta korraga sõita tahab (Keilasse/Calais'i)?
- kas ta kiirusepiiranguid armastab/ei armasta?
Hinna kohta: kas 3Keuri sees on ka toomise/registreerimise hind ja muud esmased hooldused/remondid? Toomine maksab üldiselt mitte vähem kui 5Keek, remont/hooldus võiks arvestada 10% ostuhinnast.
-
Teema algataja - Postitusi: 374
- Liitunud: 07 Juun 2005, 18:56
- Asukoht: Haapsalu
- Tänatud: 13 korda
Sõidukogemust ei ole just palju. Põhiliselt vene masinatega.CB500 kirjutas:Lihtsam oleks nõu anda kui otsustate ära, millise töömahuga ratast tahate? 600 & 1200 on niivõrd erineva momendikõveraga mootorid, et neid ei anna võrrelda.
Kui palju sõbral sõidukogemust on?
Töömahu kohta ütleks, et pigem suurem kui 600cc. Ise ostsin esimeseks rattaks 750cc ja ei arva, et seda liiga palju oleks.
Stark Varg EX
-
Teema algataja - Postitusi: 374
- Liitunud: 07 Juun 2005, 18:56
- Asukoht: Haapsalu
- Tänatud: 13 korda
täpsustaks tingimusi:
- kus sõber põhiliselt sõita tahab (linn/mnt)?
Rohkem maanteel kui linnas
- mitmekesi sõber sõita tahab (üksi/kaksi)?
Suurema osa ajast üksi, aga reisida ka kahekesi
- kui kaugele ta korraga sõita tahab (Keilasse/Calais'i)?
Põhiliselt liikleks Eestiks, aga kord suve jooksul võtaks ette ka välisreisi
- kas ta kiirusepiiranguid armastab/ei armasta?
No maanteel 120-130km/h võiks saada ikka rahus kulgeda, nii et möödasõitudeks ka jõudu jätkuks.
Hinna kohta: kas 3Keuri sees on ka toomise/registreerimise hind ja muud esmased hooldused/remondid? Toomine maksab üldiselt mitte vähem kui 5Keek, remont/hooldus võiks arvestada 10% ostuhinnast.[/quote]
Ideaalis võik 3k EUR`i sees olla motikas, ära toomine, arvele võtmine ja esmane hädavajalik hooldus. 5000kr toomisele ja 10% ostuhinnast hooldusele on natuke palju pakutud. 3500krooniga saab motika kindlasti Eestisse ja 1500-2000kr hooldusele sõltuvalt sellest, mis eelmise omaniku poolt tehtud on ja mis tegemata.
Kõik sõltub masinast ja kui leiab midagi, mis 3000EUR`i väärt, siis läheb ka see summa ratta peale.
- kus sõber põhiliselt sõita tahab (linn/mnt)?
Rohkem maanteel kui linnas
- mitmekesi sõber sõita tahab (üksi/kaksi)?
Suurema osa ajast üksi, aga reisida ka kahekesi
- kui kaugele ta korraga sõita tahab (Keilasse/Calais'i)?
Põhiliselt liikleks Eestiks, aga kord suve jooksul võtaks ette ka välisreisi
- kas ta kiirusepiiranguid armastab/ei armasta?
No maanteel 120-130km/h võiks saada ikka rahus kulgeda, nii et möödasõitudeks ka jõudu jätkuks.
Hinna kohta: kas 3Keuri sees on ka toomise/registreerimise hind ja muud esmased hooldused/remondid? Toomine maksab üldiselt mitte vähem kui 5Keek, remont/hooldus võiks arvestada 10% ostuhinnast.[/quote]
Ideaalis võik 3k EUR`i sees olla motikas, ära toomine, arvele võtmine ja esmane hädavajalik hooldus. 5000kr toomisele ja 10% ostuhinnast hooldusele on natuke palju pakutud. 3500krooniga saab motika kindlasti Eestisse ja 1500-2000kr hooldusele sõltuvalt sellest, mis eelmise omaniku poolt tehtud on ja mis tegemata.
Kõik sõltub masinast ja kui leiab midagi, mis 3000EUR`i väärt, siis läheb ka see summa ratta peale.
Stark Varg EX
Siin on SV ja Horneti omaniku kommentaar:
I have both bikes. 98 Hornet and 99 SV650s
www.bikepics.com/pictures/441303/
Those two are mine.
I had the Hornet first and then bought the sv. At first, I found the sv to be a much nicer ride. It was relatively comfortable for it's seating position, it sounded fantastic, it had a good amount of power and can beat my mates ninja up to about 40mph and also had a good tank range. It also handles very well.
However, where I live, there are plenty of long fast corners and straight and the little 650 runs out of puff everywhere. Especially up near loch lomond where I was trying my best to squeeze more than 125 out of it but it wasn't going any faster.
The hornet was soooo much more powerful than the sv, it had bags of top end power which makes up for the sv's VERY MARGINAL advantage at the lower end of the rev range. My hornet kept going after an indicated 140 and it REALLY pulls well up to that final speed. The SV does pull well up to 110, but then jsut runs out of puff. I have to say I am disappointed and am selling the SV650 after owning it for a month. Nice relaxed bike but not quick enough - Am now looking for a rsv mille as I do like the character of the vtwin.
So tehre you have it. I rate the hornet very highly, higher than the sv. But I am seling both for a bigger vtwin.
Viimasest lausest ei maksa siiski järeldada, et tegemist on lahjade ratastega.
@üritab jahutada Eestis maad võtva cc hullusega.
I have both bikes. 98 Hornet and 99 SV650s
www.bikepics.com/pictures/441303/
Those two are mine.
I had the Hornet first and then bought the sv. At first, I found the sv to be a much nicer ride. It was relatively comfortable for it's seating position, it sounded fantastic, it had a good amount of power and can beat my mates ninja up to about 40mph and also had a good tank range. It also handles very well.
However, where I live, there are plenty of long fast corners and straight and the little 650 runs out of puff everywhere. Especially up near loch lomond where I was trying my best to squeeze more than 125 out of it but it wasn't going any faster.
The hornet was soooo much more powerful than the sv, it had bags of top end power which makes up for the sv's VERY MARGINAL advantage at the lower end of the rev range. My hornet kept going after an indicated 140 and it REALLY pulls well up to that final speed. The SV does pull well up to 110, but then jsut runs out of puff. I have to say I am disappointed and am selling the SV650 after owning it for a month. Nice relaxed bike but not quick enough - Am now looking for a rsv mille as I do like the character of the vtwin.
So tehre you have it. I rate the hornet very highly, higher than the sv. But I am seling both for a bigger vtwin.
Viimasest lausest ei maksa siiski järeldada, et tegemist on lahjade ratastega.
@üritab jahutada Eestis maad võtva cc hullusega.
it's a honda. ride it like you stole it, change the oil once in a while. enjoy.
Kes sulle 3500eegu eest tsikli Saksast toob? Kui sul oma jopet pärakäruga kuskil ei ole ja loodad leida mingi firma/äratooja, siis on 4K üldiselt miinimum. Regamine maksab suurusjärk 1500, pluss esimene kindlustus, pluss ülekandetasud (ülekandega maksmine on kõige turvalisem) pluss muud kulud (bensukulu, telefonikõned saksamaale, liigud jne jms).Ideaalis võik 3k EUR`i sees olla motikas, ära toomine, arvele võtmine ja esmane hädavajalik hooldus. 5000kr toomisele ja 10% ostuhinnast hooldusele on natuke palju pakutud. 3500krooniga saab motika kindlasti Eestisse ja 1500-2000kr hooldusele sõltuvalt sellest, mis eelmise omaniku poolt tehtud on ja mis tegemata.
Hooldusega on samamoodi, kuidas joppab. Omast kogemusest: tagarehv pidi olema poolkulunud, tegelikult olid vaid servad korras, pealt oli täiesti viimasel piiril. Aku pidi olema tuttuus aga ikka on vaja pool aastat peale ostu välja vahetada, õlid+filtrid, ketid-hammakad lähevad ikka küllalt kiirelt väljavahetamisele üldjuhul. Lisaks Murphy seadus: nagunii juhtub kohe midagi (N: enda esimesel japsi tsiklil kukkusin esimesel sõidul vähesedki küljes olnud plastid pooleks). Nii et võibolla on 10% liialdus, kui ostad aasta-kaks vana tsikli, aga ma siiski soovitaks sellega igaks juhuks arvestada ja mingi raha reservi jätta.
-
Teema algataja - Postitusi: 374
- Liitunud: 07 Juun 2005, 18:56
- Asukoht: Haapsalu
- Tänatud: 13 korda
Ei tahaks seda teemat päris läbuks muuta, aga pean siiski ütlema, et novembris ostsin ebay.de`st 1993 aasta Honda CB750. Motika hind oli 2009EUR, koos ülekandega, ära toomisega, arvele võtmisega, ülevaatusega ja kindlustusega üheks kuuks läks see mulle maksma 36000krooni. Kett + hammakad sõitnud paar tuhat kilomeetrit, kummid sõitnud paar tuhat kilomeetrit, õlid-filtrid, küünlad jne. vahetatud 2005. aasta. Aku 1,5 aastat vana. Ratas näeb välja nagu uus. Ise ostsin ainult katte ja panin talveks seisma. Kevadel õlivahetus, väike hooldus ja sõitma.sang kirjutas:Kes sulle 3500eegu eest tsikli Saksast toob? Kui sul oma jopet pärakäruga kuskil ei ole ja loodad leida mingi firma/äratooja, siis on 4K üldiselt miinimum. Regamine maksab suurusjärk 1500, pluss esimene kindlustus, pluss ülekandetasud (ülekandega maksmine on kõige turvalisem) pluss muud kulud (bensukulu, telefonikõned saksamaale, liigud jne jms).Ideaalis võik 3k EUR`i sees olla motikas, ära toomine, arvele võtmine ja esmane hädavajalik hooldus. 5000kr toomisele ja 10% ostuhinnast hooldusele on natuke palju pakutud. 3500krooniga saab motika kindlasti Eestisse ja 1500-2000kr hooldusele sõltuvalt sellest, mis eelmise omaniku poolt tehtud on ja mis tegemata.
Hooldusega on samamoodi, kuidas joppab. Omast kogemusest: tagarehv pidi olema poolkulunud, tegelikult olid vaid servad korras, pealt oli täiesti viimasel piiril. Aku pidi olema tuttuus aga ikka on vaja pool aastat peale ostu välja vahetada, õlid+filtrid, ketid-hammakad lähevad ikka küllalt kiirelt väljavahetamisele üldjuhul. Lisaks Murphy seadus: nagunii juhtub kohe midagi (N: enda esimesel japsi tsiklil kukkusin esimesel sõidul vähesedki küljes olnud plastid pooleks). Nii et võibolla on 10% liialdus, kui ostad aasta-kaks vana tsikli, aga ma siiski soovitaks sellega igaks juhuks arvestada ja mingi raha reservi jätta.
Mitte mingisuguseid abistavaid tutvusi ei omanud.
Stark Varg EX
Re: Vaja abi naked bike`i valikul
Z1000 (kvaliteetsem jupp kui Z750'nel)Tihver kirjutas:Aitan, siis sõbrale motikas otsida, raudne hinnapiir on 3000EUR üle selle ei tohi minna. Välja oleme selekteerinud sellised mudelid:
Yamaha XJ 600 Diversion
Suzuki GSF Bandit 600
Honda CB600 Hornet
Suzuki SV 650
Suzuki GSX750
Honda CB750 Sevenfifty
Kawasaki ZR-7
Yamaha XJR 1200
Suzuki GSF Bandit 1200
Soovitage siia nimekirja sobivaid isendeid, et valikut laiendada ja oodatud ka kõik kommentaarid nende rataste kohta.
Tänud
600 Hornet (kvaliteetsem jupp kui 900'jal)
Hinnad enam vähem samad sõltub kust ostad.
-
- Postitusi: 446
- Liitunud: 13 Apr 2004, 19:15
- Tsikkel: Yamaha Super Tenere/Tenere 700
- Asukoht: Vetla-Tallinn-Vetla
- Tänanud: 17 korda
- Tänatud: 73 korda
- Kontakt:
tsikikl
MInu soovitus on Kawasaki Zr-7, kuna ise olen seda omanud ühe hooaja ja midagi laita ei saa. Algajale on ta ka paras, ei ole liiga kiire ja ka mitte just aeglane. Sõidu asend suht mugav, eriti pikka maad lasta (oma kogemuste põhjal võin kinnitada, Soomes polaarjoone pealt ca 850 kilomeetrit jutti kahekesi Lahti ei olnud hullu midagi 10 tunniga .). Eelmine hooaeg läbisõit 8500 kilti ei mingeid viperusi. Bensiini ca 4,5l sajale ,kahekesi kuskil 5l. Näeb hea välja ja on parajalt suur. 120km/h Keskminselt lasta on paras kiirus.
Sõida ise ja lase teistel ka sõita
----------------------
Yamaha Super MatkaMudaKolakas XTZ
Motostation poodnik aadressil Masina 1 Tallinn
----------------------
Yamaha Super MatkaMudaKolakas XTZ
Motostation poodnik aadressil Masina 1 Tallinn
Re: Vaja abi naked bike`i valikul
Wow! Mind täitsa huvitab kustkohast saab osta näiteks Z1000 3000euri eest?napalm kirjutas:Z1000 (kvaliteetsem jupp kui Z750'nel)Tihver kirjutas:Aitan, siis sõbrale motikas otsida, raudne hinnapiir on 3000EUR üle selle ei tohi minna. Välja oleme selekteerinud sellised mudelid:
Yamaha XJ 600 Diversion
Suzuki GSF Bandit 600
Honda CB600 Hornet
Suzuki SV 650
Suzuki GSX750
Honda CB750 Sevenfifty
Kawasaki ZR-7
Yamaha XJR 1200
Suzuki GSF Bandit 1200
Soovitage siia nimekirja sobivaid isendeid, et valikut laiendada ja oodatud ka kõik kommentaarid nende rataste kohta.
Tänud
600 Hornet (kvaliteetsem jupp kui 900'jal)
Hinnad enam vähem samad sõltub kust ostad.
Teine asi mis mind huvitab, mis osas 600 Horneti jupid kvaliteetsemad on kui 900.
it's a honda. ride it like you stole it, change the oil once in a while. enjoy.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.