Kere vibratsioon(K-750)
Moderaator: Moded
Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja - Postitusi: 303
- Liitunud: 05 Jaan 2006, 09:35
- Tsikkel: Suzuki V-Strom
- Asukoht: Tallinn/Tartu
Kere vibratsioon(K-750)
Nagu kõigil vene tsiklitel, kere vibra tapab tervist, eriti pikal sõidul. On keegi üritanud midagi selle vastu ette võtta? Ja andke teada, mis on proovitud, aga ei toida, siis ei hakka ise üritama. Tänud!
-
- Kaupmees
- Postitusi: 2454
- Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
- Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
- Tänatud: 192 korda
- Kontakt:
Mina enda Husabergil ei oska midagi proovida. Raskemaks teha ei taha. Vibra on selline, et kõval pinnasel on pilt ees udune kogu aeg. Selgeks ei saa ei püsti ega istudes sõites. Võite arvata, mis tunne on peale sõitu
Kuidas jalarauad kummipuksidele aretada? Ei kujuta konstruktsiooni hetkel ettegi. Kõik peab jääma hästi jäigaks ja tugevaks, et ka hüpates ära ei laguneks.
Kuidas jalarauad kummipuksidele aretada? Ei kujuta konstruktsiooni hetkel ettegi. Kõik peab jääma hästi jäigaks ja tugevaks, et ka hüpates ära ei laguneks.
StreetMotos jätkuvalt soodsad tehingud: Castrol - Elf - Michelin - Bridgestone - Maxxis - Dunlop - D.I.D - JT + iga päev online tellimused erinevatesse Euroopa ladudesse
Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
-
- Mode
- Postitusi: 998
- Liitunud: 03 Veebr 2004, 12:49
- Tsikkel: sporta 1200
- Asukoht: Rapla
- Tänanud: 17 korda
- Tänatud: 10 korda
Vene bokseritel on mustmuljoon põhjust vibreerimiseks...tavaliselt on see tihend sadula ja lenksu vahel
Esimene asi, mida tasuks kontrollida, on vibratsiooni sagedus ja selle muutumine olenevalt käigust, kiirusest ja mootori pööretest.
Põhilised vibra-allikad on mootor üldiselt, siis vänt, siis hooratas koos siduriga, kardaan koos juurdekuuluvaga ja ovaalsed rattad.
Mootori juures tasuks kontrollida karpade sünkroonsust kõigepealt...aga kui lahti võtad mootori, siis ka kaalu kolb koos vändaga ära, erinevus ei tohiks olla üle 5 grammi, siis kontrolli siduri vaheketaste auke, kui need loperguseks pekstud siis kogu hooratas tsentrist väljas.
Nu ja lõpuks vaata ja katsu kardaani kah...lopergused rattad peaks tagumik ammu ära tundma
Esimene asi, mida tasuks kontrollida, on vibratsiooni sagedus ja selle muutumine olenevalt käigust, kiirusest ja mootori pööretest.
Põhilised vibra-allikad on mootor üldiselt, siis vänt, siis hooratas koos siduriga, kardaan koos juurdekuuluvaga ja ovaalsed rattad.
Mootori juures tasuks kontrollida karpade sünkroonsust kõigepealt...aga kui lahti võtad mootori, siis ka kaalu kolb koos vändaga ära, erinevus ei tohiks olla üle 5 grammi, siis kontrolli siduri vaheketaste auke, kui need loperguseks pekstud siis kogu hooratas tsentrist väljas.
Nu ja lõpuks vaata ja katsu kardaani kah...lopergused rattad peaks tagumik ammu ära tundma
-
- Mode
- Postitusi: 998
- Liitunud: 03 Veebr 2004, 12:49
- Tsikkel: sporta 1200
- Asukoht: Rapla
- Tänanud: 17 korda
- Tänatud: 10 korda
Saab küll...aga siis on vajalik suurem raami ümberehitus. Oot ma otsin lingi ka.
http://oppozit.ru/horse/rc/03.jpg
http://oppozit.ru/horse/rc/03.jpg
-
- Postitusi: 1768
- Liitunud: 17 Mai 2004, 00:01
- Tsikkel: GL 1800
- Asukoht: Saue
- Tänanud: 62 korda
- Tänatud: 37 korda
Tere.
Ehk polegi vaja kogu raami madalamaks ajada, vaid mootori kinnitus kohtade juurest lõigata raamist jupid vahelt välja ja asemele keevitada paksuseinalised(näiteks 6 mm) toru puksid milledesse saab pressida auto vedrustustes kasutatavad silent puksid(nende valik on väga lai). Vahele keevitatavad toru jupid saab ju korralikult töödelda, et tulemus ei jääks silma riivama.
Torude seinapaksus peab olema piisav, et raami jäikus ei kahaneks.
Kui on korralik keevitus, aega ja tahtmist, ei tohiks eriti suur töö olla.
Või mis ise arvate?
Ehk polegi vaja kogu raami madalamaks ajada, vaid mootori kinnitus kohtade juurest lõigata raamist jupid vahelt välja ja asemele keevitada paksuseinalised(näiteks 6 mm) toru puksid milledesse saab pressida auto vedrustustes kasutatavad silent puksid(nende valik on väga lai). Vahele keevitatavad toru jupid saab ju korralikult töödelda, et tulemus ei jääks silma riivama.
Torude seinapaksus peab olema piisav, et raami jäikus ei kahaneks.
Kui on korralik keevitus, aega ja tahtmist, ei tohiks eriti suur töö olla.
Või mis ise arvate?
Nii loll pole keegi, et teisi õpetada ei oskaks.
ka probleem....
Minu MT- 11 küll ei vibreeri, aga on teine problee.... .
Sõidu ajal ei ole stabiilne. Suvel said kõik uued laagrid pandud, nii palju kui andis panna, kuid midagi ei aidanud. Kuid mis jäi tegemata, oli tagumise amordi ülemise puksi vahetus. Seda tean, et see on täiesti läbi. Kuid kas see võib nii palju mõjutada stabiilsust??? See peaks ära hoidma ainult üles- alla liikumise või......?
Ivar
Sõidu ajal ei ole stabiilne. Suvel said kõik uued laagrid pandud, nii palju kui andis panna, kuid midagi ei aidanud. Kuid mis jäi tegemata, oli tagumise amordi ülemise puksi vahetus. Seda tean, et see on täiesti läbi. Kuid kas see võib nii palju mõjutada stabiilsust??? See peaks ära hoidma ainult üles- alla liikumise või......?
Ivar
ei ole
MT 11 ei ole kiige kummipuksidel, vaid laagritega ja said ka uued kiigede laagrid pandud, kuid ei aidanud. Kui lenksuga edasi- tagasi teha, siis tsikkel oleks nagu " keedetud makaron". Ka kohapeal, mitet ainult sõites.
Siis pead hakkama otsima mis asi sul raami juures nii pehme on, tagakiige kontrollimiseks külge pidi väänama seda, kui see ikka loksub või liigub külge pidi siis tead mida edasi teha. muidugi võib kahvel kah pehme olla kui ratta kuskile vahele kinni paned ja sarvedest väänad ja asi kuidagi järgi venib siis kahvel peetiskahvli laagrid peaksid kah kinni oleme muidu need võivad ka jamama hakata, neil selline komme et mutter annab järgi ja hakkab loksuma. neil kellel 750/650-ne kangesti väriseb neil tasuks tõesti uurida mootori tööd ja kinnitusi, kui mootori ülemine kinnitus kergelt lahti on siis on kohe varvastes tunda sellist kerget värinat sõidu ajal.
-
- Postitusi: 750
- Liitunud: 18 Mai 2004, 06:05
- Tsikkel: KTM 1190 Adventure R
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 31 korda
Erinevus millest ei tohiks olla üle 5 grammi?Mootori juures tasuks kontrollida karpade sünkroonsust kõigepealt...aga kui lahti võtad mootori, siis ka kaalu kolb koos vändaga ära, erinevus ei tohiks olla üle 5 grammi, siis kontrolli siduri vaheketaste auke, kui need loperguseks pekstud siis kogu hooratas tsentrist väljas.
___________________________
-
- Mode
- Postitusi: 998
- Liitunud: 03 Veebr 2004, 12:49
- Tsikkel: sporta 1200
- Asukoht: Rapla
- Tänanud: 17 korda
- Tänatud: 10 korda
sorri...vasaku ja parema kolvi+kepsu vahel kogu vändast pole muidugi lugu...kuigi ka see võib tsentrist väljas olla
Viimati muutis poison, 18 Jaan 2006, 16:21, muudetud 1 kord kokku.
-
Teema algataja - Postitusi: 303
- Liitunud: 05 Jaan 2006, 09:35
- Tsikkel: Suzuki V-Strom
- Asukoht: Tallinn/Tartu
IvarSiimule
Omal sama ratas ja ostes oli TÄPSELT sama probleem, eriti kiirema sõidu ajal hakkas kogu kupatus ujuma ja suht jube tunne oli... Probleemiks tagasilla puksid, käega katsudes ei pruugi seal lõtku niiväga tunda ollagi aga sõidu ajal küll. Nendega on paras jura, ega neid kusagilt võtta pole aga üks variant (ise kasutasin). Kisu tagasild alt ära, võta sisemine ja välimine mõõt ja mine vene auto juppide poodi. Mingid UAZ-i puksid(ei mäleta täpselt millised) klapivad sisemise mõõdu poolest täpselt, väline mõõt on mõni millimeeter üle. Selle saab siis kas õhemaks treida või lihvida, ära ainult hoogu mine, ta peab sinna ikka päris raskelt minema, teed tavotiga kokku ja taod sisse. Ja oligi ok.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.