Kohvriraamide sobivus Suzuki GSX750F-le
Moderaator: Moded
Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja - Postitusi: 1844
- Liitunud: 29 Sept 2003, 19:23
- Tsikkel: Iž Planetad, Iž Jupiterid
- Asukoht: Rakvere
Kohvriraamide sobivus Suzuki GSX750F-le
Tere!
Kuna kevad pole enam mägede taga ja oleks vaja rattale topcase raami. Mõtlesin ,et uurin targemate käest,kas Givi Wingrack kohvriraam,millel on kinnitused gsx1100f-le ,sobib ka gsx750-le ?
Samuti küsimus ,kas uuema tüübi GSX750F-i (al. 1998) kohvriraam hakkab külge vanemale GSX-le ?
lingid kohvriraamidele
http://cgi.ebay.de/Givi-Wingrack-Fittin ... dZViewItem
http://cgi.ebay.de/Suzuki-GSX-750-F-ab- ... dZViewItem
Raigo
Kuna kevad pole enam mägede taga ja oleks vaja rattale topcase raami. Mõtlesin ,et uurin targemate käest,kas Givi Wingrack kohvriraam,millel on kinnitused gsx1100f-le ,sobib ka gsx750-le ?
Samuti küsimus ,kas uuema tüübi GSX750F-i (al. 1998) kohvriraam hakkab külge vanemale GSX-le ?
lingid kohvriraamidele
http://cgi.ebay.de/Givi-Wingrack-Fittin ... dZViewItem
http://cgi.ebay.de/Suzuki-GSX-750-F-ab- ... dZViewItem
Raigo
Terv.!
Vb natuke OT, aga...
Ma soovitan sul kohe midagi paremat (loe vastupidavamat) valida. Wingrack on hea küll, lihtne paigaldada ja kerge kah, a päris mitmel kasutajal on ta puhtalt vibratsioonist puruks läinud. Pigem soovitaks mingit Five Stars (oli vist nii) toruraami vöi midagi taolist. Kuigi selle u. nelja tonni eegu eest teeb iga normaalne metallimees sulle korraliku raami sinna külge ja kohe mitu tükki. Ja saad ka ise teha kui puur ja keevitus käest just ära ei kuku. Valik on muidugi sinu.
Saarlane
Vb natuke OT, aga...
Ma soovitan sul kohe midagi paremat (loe vastupidavamat) valida. Wingrack on hea küll, lihtne paigaldada ja kerge kah, a päris mitmel kasutajal on ta puhtalt vibratsioonist puruks läinud. Pigem soovitaks mingit Five Stars (oli vist nii) toruraami vöi midagi taolist. Kuigi selle u. nelja tonni eegu eest teeb iga normaalne metallimees sulle korraliku raami sinna külge ja kohe mitu tükki. Ja saad ka ise teha kui puur ja keevitus käest just ära ei kuku. Valik on muidugi sinu.
Saarlane
-
Teema algataja - Postitusi: 1844
- Liitunud: 29 Sept 2003, 19:23
- Tsikkel: Iž Planetad, Iž Jupiterid
- Asukoht: Rakvere
Tervitus saarlane!
WingRacki headest ja halbadest omadustest olen tõesti põgusalt kuulnud ja tean ,kelle pealt nutti võtta kui laguneks ära.
Heameelega läheks odavamat teed mööda ja üritaks ise teha.Kahjuks keevitamisoskus on mul nii väike,et tugeva raami tegemisega hakkama ei saa.Nagu ma mariöö jutust aru sain ,on ka neid toruväänajaid raske leida.
Seega paluks mõnda head GSX750F-i omanikku,kes omab sellist pakiraami,oleks nii hea ja laenaks sed a,et saaks teha vastava eskiisi,ning hakata ise tegemise peale mõtlema.
Jätkuvalt ootan teie teadmisi 1100-se ja 750-se pakiraami erinevustest.
Raigo
WingRacki headest ja halbadest omadustest olen tõesti põgusalt kuulnud ja tean ,kelle pealt nutti võtta kui laguneks ära.
Heameelega läheks odavamat teed mööda ja üritaks ise teha.Kahjuks keevitamisoskus on mul nii väike,et tugeva raami tegemisega hakkama ei saa.Nagu ma mariöö jutust aru sain ,on ka neid toruväänajaid raske leida.
Seega paluks mõnda head GSX750F-i omanikku,kes omab sellist pakiraami,oleks nii hea ja laenaks sed a,et saaks teha vastava eskiisi,ning hakata ise tegemise peale mõtlema.
Jätkuvalt ootan teie teadmisi 1100-se ja 750-se pakiraami erinevustest.
Raigo
-
- Postitusi: 559
- Liitunud: 03 Juun 2004, 16:35
- Tsikkel: EXC350, Lynx 600E
- Asukoht: TLN - Võru
- Kontakt:
Tere Raigo
Kuna oman sama ratast mis Sina ja endal sama mure, vajan ka kohvriraami, siis otsin ka laenuks (joonestamiseks) kellegi kohvriraami või kohe valmis kohvriraamijoonist.
Raigo, ma saaksin abiks olla metallitöö koha pealt, kui on vaja keevitada, puurida, lõigata, endal kõik vajalikud vahendid olemas. Treipinki pole, aga seda ma usun ei lähe vaja ka. Nii, et kui oled huvitatud, siis teeme enda masinatele kohvriraamid!
Ühtlasi uurin ka, kas ei ole võimalik laenata ühe tuttava kohvriraami, et saaksime selle järgi joonise teha.
Pääru
5178618
Kuna oman sama ratast mis Sina ja endal sama mure, vajan ka kohvriraami, siis otsin ka laenuks (joonestamiseks) kellegi kohvriraami või kohe valmis kohvriraamijoonist.
Raigo, ma saaksin abiks olla metallitöö koha pealt, kui on vaja keevitada, puurida, lõigata, endal kõik vajalikud vahendid olemas. Treipinki pole, aga seda ma usun ei lähe vaja ka. Nii, et kui oled huvitatud, siis teeme enda masinatele kohvriraamid!
Ühtlasi uurin ka, kas ei ole võimalik laenata ühe tuttava kohvriraami, et saaksime selle järgi joonise teha.
Pääru
5178618
Moto-orineteerumine: http://www.villamoto.ee
Üleliigne raami osa...
Tere!
Oleks üle üks torudest TDM850 küljeraami komplekt, kui kellelgi huvi, siis
annaks sümboolse meelehea eest ära!

Teate ise ju, et külm aeg praegu!
Oleks üle üks torudest TDM850 küljeraami komplekt, kui kellelgi huvi, siis
annaks sümboolse meelehea eest ära!

Teate ise ju, et külm aeg praegu!
-
- Postitusi: 1828
- Liitunud: 06 Apr 2005, 18:52
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 118 korda
Mina kaa, mina kaa
Rattaks küll GSX600F, aga see ju sisuliselt sama vist. Ühesõnaga kui keegi kuskilt mingid joonised peaks välja sebima või ise joonistama, siis pliiiiis riputage kuskile üles ja visake link siia foorumisse. Paistab, et tahtjaid on päris palju. Ise nokitsedes ei tohiks sellise tegemine üle mõistuse keeruline olla, kui tööriistad olemas on, samas kaubandusvõrgus maksavad igasugused kohvrid ja raamid üpris vastikult palju.
Ma pole ise teemaga veel mõttest "vist peaks" kaugemale jõudnud. Seega äkki keegi viitsib kommenteerida ka seda, et kuidas need kohvrid raami külge kinnituvad ja kui mingi tööstuslik raam tuimalt järgi teha, kas siis sinna külge kõlbavad vaid täpselt ühe firma kohvrid?
EDIT: Paistab, et siiski GSX600F ja GSX750F tagaosad on piisavalt erinevad, et 1:1 nende raamid omavahel vahetatavad pole. Sellegipoolest oleks joonisest abi, sest ratta külge kinnituse saab ratta järgi ka teha.


Rattaks küll GSX600F, aga see ju sisuliselt sama vist. Ühesõnaga kui keegi kuskilt mingid joonised peaks välja sebima või ise joonistama, siis pliiiiis riputage kuskile üles ja visake link siia foorumisse. Paistab, et tahtjaid on päris palju. Ise nokitsedes ei tohiks sellise tegemine üle mõistuse keeruline olla, kui tööriistad olemas on, samas kaubandusvõrgus maksavad igasugused kohvrid ja raamid üpris vastikult palju.
Ma pole ise teemaga veel mõttest "vist peaks" kaugemale jõudnud. Seega äkki keegi viitsib kommenteerida ka seda, et kuidas need kohvrid raami külge kinnituvad ja kui mingi tööstuslik raam tuimalt järgi teha, kas siis sinna külge kõlbavad vaid täpselt ühe firma kohvrid?
EDIT: Paistab, et siiski GSX600F ja GSX750F tagaosad on piisavalt erinevad, et 1:1 nende raamid omavahel vahetatavad pole. Sellegipoolest oleks joonisest abi, sest ratta külge kinnituse saab ratta järgi ka teha.
Joel
Tervitus!
Kui keegi ise tegema hakkab siis on köikse kasulikum ette vötta terve tsikkel koos tehaseraami ja kohvritega. Sealt siis köik vajalikud möödud saab kätte, kui kaugele istmest topcase, ja kui kaugele pölveönnaldest küljekohvrid, küljekohvrite körgus kah mudugi. Ise tegin selle katseeksitusmeetodil, istusin tsiklile, söber istus selja taha nii, et mugav oleks, siis ise ronisin maha, panin kohvrid kuhu vaja, söber hoidis ja mina möötsin. Suts aega rohkem vöttis a polnd mul keset talve kohvritega tsikkelt kuskilt kohe vötta kui idee tekkis. Ja ei ole siiani keegi kurtnud et ebamugav istuda oleks, vöibolla suts körgele kohvrid said.
See jutt siis abiks möeldud, kui teid juba nii palju on, siis on juba lihtsam meistrimees körvale vötta, las mötleb midagi välja, ja neli raami on juba hoopis teise hinnaga
.
Köihe lihtsam on vist kasutada Givi kohvritele möeldud kinnitusi, Streetmoto oli minu ostukohaks.
Vajalikud tööriistad olid korralik puur, kruustangid, keevitus, viil, käi. Materjaliks kulus lattrauda ja kalibreeritud ümarmaterjali, peotäis polte mutreid ning värvi. Simpel
Muidugi lihtsam oleks originaalraam ette vötta ja selle jägi teha, täpseks peavad vaid jääma rattale kinnitamise kohad, ülejäänu osas saab ju mängida kuidas mugavam teha on. Pikk jutt ...jutt
Saarlane
Kui keegi ise tegema hakkab siis on köikse kasulikum ette vötta terve tsikkel koos tehaseraami ja kohvritega. Sealt siis köik vajalikud möödud saab kätte, kui kaugele istmest topcase, ja kui kaugele pölveönnaldest küljekohvrid, küljekohvrite körgus kah mudugi. Ise tegin selle katseeksitusmeetodil, istusin tsiklile, söber istus selja taha nii, et mugav oleks, siis ise ronisin maha, panin kohvrid kuhu vaja, söber hoidis ja mina möötsin. Suts aega rohkem vöttis a polnd mul keset talve kohvritega tsikkelt kuskilt kohe vötta kui idee tekkis. Ja ei ole siiani keegi kurtnud et ebamugav istuda oleks, vöibolla suts körgele kohvrid said.
See jutt siis abiks möeldud, kui teid juba nii palju on, siis on juba lihtsam meistrimees körvale vötta, las mötleb midagi välja, ja neli raami on juba hoopis teise hinnaga

Köihe lihtsam on vist kasutada Givi kohvritele möeldud kinnitusi, Streetmoto oli minu ostukohaks.
Vajalikud tööriistad olid korralik puur, kruustangid, keevitus, viil, käi. Materjaliks kulus lattrauda ja kalibreeritud ümarmaterjali, peotäis polte mutreid ning värvi. Simpel

Muidugi lihtsam oleks originaalraam ette vötta ja selle jägi teha, täpseks peavad vaid jääma rattale kinnitamise kohad, ülejäänu osas saab ju mängida kuidas mugavam teha on. Pikk jutt ...jutt
Saarlane
-
- Kaupmees
- Postitusi: 2464
- Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
- Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
- Tänatud: 205 korda
- Kontakt:
Mul on mingist ajast poes üle üks 600F (vist oli 91-96 aastale) tagakohvriraam. Sobib nii universaalsele kohvrile kui GIVI/KAPPA kinnituste jaoks. Kui olete isearetajad siis ostke kamba peale ära, jagage raha omavahel ära ja asi ants. Üks teist saab tehases valmistatud raami ning selle alusel saavad teised teha hulgi metalli kopeerimistööd. Kui ma ei eksi, siis selle juraka hind oli miski 1400.- krooni. Küljekaid kohapeal pole.
StreetMotos jätkuvalt soodsad tehingud: Castrol - Elf - Michelin - Bridgestone - Maxxis - Dunlop - D.I.D - JT + iga päev online tellimused erinevatesse Euroopa ladudesse
Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
-
- Postitusi: 559
- Liitunud: 03 Juun 2004, 16:35
- Tsikkel: EXC350, Lynx 600E
- Asukoht: TLN - Võru
- Kontakt:
Sain siis laenuks ühe GSX750F-il peal olnud kohvriraami, mis ei ole küll originaalraam vaid on tehtud ümber GSX750-e jaoks. Üritan sellest joonised, teha. Ja nagu töö käigus juba selgus, polegi see nõnda lihtne. Aga peaks ikka hakkama saama. Kui saan valmis, siis annan teada. Kel aga raame on võib teada anda, olemasolevast raamist ümber teha on ma arvan lihtsam ja kiirem. Nagu mina aru olen saanud, kõikidele kohvritele sema raam ei pruugi sobida, aga kinnituste sobitamisel/ümbertegemisel peaks vast ikka hakkama saama.
Moto-orineteerumine: http://www.villamoto.ee
-
- Postitusi: 559
- Liitunud: 03 Juun 2004, 16:35
- Tsikkel: EXC350, Lynx 600E
- Asukoht: TLN - Võru
- Kontakt:
Tere
Nüüd sain valmis ka esimese joonise sellest raamist. Hetkel pole selle joonise järgi veel ühtegi raami tehtud, ei soovita ka veel teha, äkki miskit ei klapi. Proovin enne ära ja siis paistab, kas sobib või ei sobi. Kinnituskohad on siis tagumise jalaraua poldi ja suunatulede kinnitus raua küljes.
NB! Joonisel võib olla vigu, ka mõned mõõtjooned võivad puududa.
http://www.hot.ee/transporditehnika/GSX ... riraam.pdf
Parimat
Pääru
Nüüd sain valmis ka esimese joonise sellest raamist. Hetkel pole selle joonise järgi veel ühtegi raami tehtud, ei soovita ka veel teha, äkki miskit ei klapi. Proovin enne ära ja siis paistab, kas sobib või ei sobi. Kinnituskohad on siis tagumise jalaraua poldi ja suunatulede kinnitus raua küljes.
NB! Joonisel võib olla vigu, ka mõned mõõtjooned võivad puududa.
http://www.hot.ee/transporditehnika/GSX ... riraam.pdf
Parimat
Pääru
Moto-orineteerumine: http://www.villamoto.ee
-
- Postitusi: 559
- Liitunud: 03 Juun 2004, 16:35
- Tsikkel: EXC350, Lynx 600E
- Asukoht: TLN - Võru
- Kontakt:
Tere
Siin on üks pilt ka sellest raamist:

Hetkel on probleem materjali leidmisega, kes teab kust võiks saada 15 mm diameetriga metalltoru, võib teada anda.
Tervitustega
Pääru
Siin on üks pilt ka sellest raamist:
Hetkel on probleem materjali leidmisega, kes teab kust võiks saada 15 mm diameetriga metalltoru, võib teada anda.
Tervitustega
Pääru
Moto-orineteerumine: http://www.villamoto.ee
gsx kohvriraamid
Tere.
Piltidel nähtud kohvriraamid kuuluvad minule ja viimati olid need nüüdseks juba Päärule kuuluva punase GSX750F(89) küljes. Enne seda olid need Banditi küljes ja ümbertegemine vòtti ca 3 tundi. Sellega saaks hakkama igaüks kes oskab pisut keevitada ja rellakaga lòigata. Kuid sellest joonisest pole teil kasu halligi, vähemasti senikaua kui teil kellelgi pole Hepco&Beckeri kohvreid. Need raamid on mòeldud just selle firma kohvritele ja enamus konstruktsioone on kohvrite kinnitamiseks.
Seega kes tahab saada soodsalt kohvreid-otsigu suvaline raam koos kohvritega ja tehku(lasku teha) see ümber, vòi ostku kohvrid ja viigu need koos rattaga Pòltsamaale Toomase kätte(numbri saab Tartust Brauermotost).
Ja 600, 750, 1100 tagaosad peaks olema piisavalt erinevad selleks ,et nende kohvriraamid üks-ühele ei sobiks. Kuid pisut mudimist, ja...
Ja Pääru, too raamid tagasi.
Piltidel nähtud kohvriraamid kuuluvad minule ja viimati olid need nüüdseks juba Päärule kuuluva punase GSX750F(89) küljes. Enne seda olid need Banditi küljes ja ümbertegemine vòtti ca 3 tundi. Sellega saaks hakkama igaüks kes oskab pisut keevitada ja rellakaga lòigata. Kuid sellest joonisest pole teil kasu halligi, vähemasti senikaua kui teil kellelgi pole Hepco&Beckeri kohvreid. Need raamid on mòeldud just selle firma kohvritele ja enamus konstruktsioone on kohvrite kinnitamiseks.
Seega kes tahab saada soodsalt kohvreid-otsigu suvaline raam koos kohvritega ja tehku(lasku teha) see ümber, vòi ostku kohvrid ja viigu need koos rattaga Pòltsamaale Toomase kätte(numbri saab Tartust Brauermotost).
Ja 600, 750, 1100 tagaosad peaks olema piisavalt erinevad selleks ,et nende kohvriraamid üks-ühele ei sobiks. Kuid pisut mudimist, ja...
Ja Pääru, too raamid tagasi.
-
- Postitusi: 559
- Liitunud: 03 Juun 2004, 16:35
- Tsikkel: EXC350, Lynx 600E
- Asukoht: TLN - Võru
- Kontakt:
Tere
Tänud Learile kohvriraamide laenamise eest. Aga jah, konkreetset joonist saab jah kasutada ainult konkreetsete kohvrite kasutamisel, aga proovin sinna külge aretada ka ühed teised kohvrid, nimi jääb veel hetkel saladuseks, annan teada kui tulemus on selge.
Lear, ole mureta kohvrid tagastan järgmise nädala jooksul.
Tänud Learile kohvriraamide laenamise eest. Aga jah, konkreetset joonist saab jah kasutada ainult konkreetsete kohvrite kasutamisel, aga proovin sinna külge aretada ka ühed teised kohvrid, nimi jääb veel hetkel saladuseks, annan teada kui tulemus on selge.
Lear, ole mureta kohvrid tagastan järgmise nädala jooksul.

Moto-orineteerumine: http://www.villamoto.ee
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.