MC Iron Butt Estonia kutsub sõitma 1000 miili 24 tunniga
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 2409
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
- Tsikkel: FLTRXS
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 25 korda
Enda kogemusest (möödunud suvel 1300km jutti) saan öelda et minul kujunes põhiliseks probleemiks kinnaste ja rutskade omavaheline koostöö. <1k km otsade puhul nagu ei saanud aru et libe oleks, küll aga muutus >1k puhul peamiseks probleemiks paremast käest kaduv jõudFazer kirjutas:Kui blogi läbi lugeda, siis tundub see ikka päris tõsine väljakutse olema... Üllatuslikuks oli see kõrvade ja kiivri omavahelise läbisaamise küsimusIse ei ole vist nii kau kunagi kiivrit peas hoidnud...'
Fazer@praegu hellitab veel küll liitumise mõtteid


terv
kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
Riding with a King!
-
Teema algataja - Postitusi: 148
- Liitunud: 17 Veebr 2004, 21:37
- Tsikkel: BMW R1100GS 2000
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Minu kord häbi tunda.kalle kirjutas:nimelt ma kipun tihti kohe alt ära hüppama kui kuskil on sees sõna võistlus.
Kk

Ingliskeelses juhendi tekstis katsusime jälgida rangelt sõnastust "ride" ja mitte "competition". Eestikeelses lipsas see viga ikka läbi. Parandasin nüüd varempostitatud eestikeelse teksti ära. Meie kindel soov oli kasutada termineid "sõit" ja meeskond" (aga mitte "võistlus" ja "võistkond"). Sõnastus küll asja sisu ei muuda aga suhtumist suunab ehk siiski.
Seega jääb "sõit" ja "meeskond".
PS. Loodan, et "mitte-mees-mootorratturid" nüüd mind "meeskonna" termini eest maa alla ei tambi ja sõidule tulemata ei jäta.
Tarmo
http://www.motokool.ee
http://www.motokool.ee
kuna piiks on mind räigelt ignoreerinud, siis kannan ette, et kui mul ei ole paika pandud kuupäevadel ja nende lähitulevikus mingeid eksameid, siis olen seljakotina piiksul sabapeal kõlkumas. kuna ma ise ei peaks kindlasti sellist sõitu lenksus (veel!) vastu, siis kogemusi tuleb ammutada teisel moel.
mumm@ärgitab teisigi
mumm@ärgitab teisigi

väike kuri mootorrattur
-
Teema algataja - Postitusi: 148
- Liitunud: 17 Veebr 2004, 21:37
- Tsikkel: BMW R1100GS 2000
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Alustatud on praeguseks kolme võistkonda = 7 sõitjat + 2 kaasasõitjat (!!!).
http://ironbuttestonia.blogspot.com/200 ... -2006.html
http://ironbuttestonia.blogspot.com/200 ... -2006.html
Tarmo
http://www.motokool.ee
http://www.motokool.ee
Re: See on nüüd lubatud eestikeelne juhendi versioon
tegelik eesmärk on teistugune, seega ka abinõud. juhendi punkt 4.b. viitab sellele, et kiirem sõit ei anna mingit edu. võitjaks võib osutuda hoopis see, kes viimasena lõpetab (nt. 23 tunni ja 55 minutiga) kuid ta oligi nii oma sõitu planeerinud ja suutis kõige täpsemini oma marsruuti järgida.kalle kirjutas:
Ja veel.. kui jutt on võistlussõidust, siis kolme liikmelised võistkonnad võitslevad omavahel, kes suudab selle 24h sees veel aega alla lüüa? Ehk eeldades, et kui teekonna pikkus on tõestatud ja korras, siis võidab see, kes suudab vahemaa kõige lühema ajaga läbida, kuigi IBA silmis on kõik võitjad kes suudavad reeglite järgi läbida teekonna 24 tunniga?
olles ise ka korra sõitnud saddlesore 1000 julgen lubada, see on fun kui seda õigete mõtetega teha.
-
Teema algataja - Postitusi: 148
- Liitunud: 17 Veebr 2004, 21:37
- Tsikkel: BMW R1100GS 2000
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Selleks, et ajada asi rahvusvaheliseks läksid sõidu kutsed laiali sellistesse kohtadesse:
http://www.biker.lt/phorum_en/viewtopic ... 2d67016e4d
http://www.roadhogs.lt/
http://www.motozone.lv/forum/viewtopic.php?t=546
http://www.hermejs.lv/
Kui keegi oskab veel soovitada õigeid kohti kus panna välja sõidu teade läti ja leedu jaoks siis andke palun märku.
http://www.biker.lt/phorum_en/viewtopic ... 2d67016e4d
http://www.roadhogs.lt/
http://www.motozone.lv/forum/viewtopic.php?t=546
http://www.hermejs.lv/
Kui keegi oskab veel soovitada õigeid kohti kus panna välja sõidu teade läti ja leedu jaoks siis andke palun märku.
Tarmo
http://www.motokool.ee
http://www.motokool.ee
Sügav lugupidamine nende vastu, kel tervist ja jaksu see sõit ära teha. See pole linnapeal ,,noka tõstmine,, vaid tõsine üritus. Lugesin venkude Motost nende ,,terasistmiku,, reisikirja ja ohutust sõidust oli asi kaugel. Ikka 150-160 km/tunnis väikeste pausidega. Adrenaliini saab kindlasti. Nael kummi osalejatele ja kiitus korraldajatele. Ehk kunagi ka...
-
- Postitusi: 720
- Liitunud: 21 Juun 2004, 22:53
- Tsikkel: Joone all on miskit
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 13 korda
- Kontakt:
kutsuks igaks juhuks üles mitte leeki süütama, mis kergelt võib juhtuda, kui minna võrdlemise teele.
Kogu IB teema on veidi nagu talisuplus.. mõni imestab ja imetleb, teine keerutab näppu oimukohal ja küsib, milleks see mõttetus, kolmas kiidab heaks, aga ise järgi ei kipu tegema. Kes aga ise tegelevad on enamasti rahul ja ongi ok.
Igaüks otsustagu, kuipalju ta proovib ja mida. Tuttav soomlane teinud IB käigus Soomest Hispaaniasse ja tagasi otse ja ma arvan, et tema jaoks on kõik normis ja kontrolli all:-).
Ise katsetan seda asja vormistamise tähe all siiski vist ainult ss 1000 ga ja sellest piisab. Mulle meeldis Hispaanias käia veits teise tempoga;-)
Aga seni olen kolm suvist hooaega sisse juhatanud soojendusega ümber Eesti, u. 900km 12 tunni kanti. Selle sõidu teen alati üksi ja selline 0,5 IB mulle meeldib ja teen seda just nö üleminekuks peale talviseid sõite. Et analüüsida enda sõitu, tuletada ühtteist meelde ja samas ka vaadata, mis aastaga ümbruses muutunud, pole vaja orgunni, ega ettevalmistust... kindlasti ka sel aastal.
Niiet jõudu igaühel otsustada, kuidas ja mida
Kk
Kogu IB teema on veidi nagu talisuplus.. mõni imestab ja imetleb, teine keerutab näppu oimukohal ja küsib, milleks see mõttetus, kolmas kiidab heaks, aga ise järgi ei kipu tegema. Kes aga ise tegelevad on enamasti rahul ja ongi ok.
Igaüks otsustagu, kuipalju ta proovib ja mida. Tuttav soomlane teinud IB käigus Soomest Hispaaniasse ja tagasi otse ja ma arvan, et tema jaoks on kõik normis ja kontrolli all:-).
Ise katsetan seda asja vormistamise tähe all siiski vist ainult ss 1000 ga ja sellest piisab. Mulle meeldis Hispaanias käia veits teise tempoga;-)
Aga seni olen kolm suvist hooaega sisse juhatanud soojendusega ümber Eesti, u. 900km 12 tunni kanti. Selle sõidu teen alati üksi ja selline 0,5 IB mulle meeldib ja teen seda just nö üleminekuks peale talviseid sõite. Et analüüsida enda sõitu, tuletada ühtteist meelde ja samas ka vaadata, mis aastaga ümbruses muutunud, pole vaja orgunni, ega ettevalmistust... kindlasti ka sel aastal.
Niiet jõudu igaühel otsustada, kuidas ja mida
Kk
Viimati muutis kalle, 20 Jaan 2006, 12:57, muudetud 1 kord kokku.
-
- Postitusi: 255
- Liitunud: 07 Juul 2005, 12:10
- Tsikkel: Yamaha YZ250F
- Asukoht: Läänemaa
- Tänatud: 7 korda
Kui õieti aru sain siis see selle klubi 2005 aasta marsruut.
http://www.hermejs.lv/?cat=8&var=show&i ... lerija=156
Või on see üldse mingi muu 1000 seal.
http://www.hermejs.lv/?cat=8&var=show&i ... lerija=156

Või on see üldse mingi muu 1000 seal.
-
- Postitusi: 479
- Liitunud: 01 Veebr 2004, 22:16
- Asukoht: Tallinn-Tartu
- Tänatud: 3 korda
- Kontakt:
kõigepealt ütlen kohe ära, et esitan selle küsimuse huvitatud vaatleja, mitte potentsiaalse osavõtjana. (hmm, kuid miks mitte potentsiaalse meediakajastajana...)
aga et siin oli juttu et ei tea mis ilm siis on ja kuidas end sisse pakkida jne. mina mõtlen küll, et kui sama asi juulis teha, oleks oluliselt ohtram osavõtt, sest külmavaresed tulevad siis ka. miks te mais teete?
(kui mingid reeglid nõuavad, et maikuus, siis küsin oma blonde juukseid lehvitades et "miks ä?")
marikene
PS ma ise ei osaleks üsna kindlsati ka juulis, sest minu ratas pole päriselt sellistele asjadele mõeldes tehtud. ei oma 12-liitrise paagi ega ainult-pepule-toetava asendi poolest.
aga et siin oli juttu et ei tea mis ilm siis on ja kuidas end sisse pakkida jne. mina mõtlen küll, et kui sama asi juulis teha, oleks oluliselt ohtram osavõtt, sest külmavaresed tulevad siis ka. miks te mais teete?
(kui mingid reeglid nõuavad, et maikuus, siis küsin oma blonde juukseid lehvitades et "miks ä?")
marikene
PS ma ise ei osaleks üsna kindlsati ka juulis, sest minu ratas pole päriselt sellistele asjadele mõeldes tehtud. ei oma 12-liitrise paagi ega ainult-pepule-toetava asendi poolest.
If it wasn't for last minute, nothing would ever get done.
Niikaua kui öösel kiilakat maas pole on aint põhjagaas ja mootorite huilgamine!
Kasukas selga ja vildid jalga.. väga hea, et on just sellisel ajal kah mingi üritus, muidu kõik topivad mõnuga oma juulid juunid augustid igast motoüritusi täis ja siis ei jõua mitte ühesti täiel rinnal osa võtta sest mõned on isegi ühel ja samal ajal!
Minuarust igati 5+ ja mõistlik aeg ning pussyd vaadaku siis jah parem pealt

ps. MariÖÖ, veelvähem on mingu baik mõeldud selliseks matkaks.
Kasukas selga ja vildid jalga.. väga hea, et on just sellisel ajal kah mingi üritus, muidu kõik topivad mõnuga oma juulid juunid augustid igast motoüritusi täis ja siis ei jõua mitte ühesti täiel rinnal osa võtta sest mõned on isegi ühel ja samal ajal!
Minuarust igati 5+ ja mõistlik aeg ning pussyd vaadaku siis jah parem pealt


ps. MariÖÖ, veelvähem on mingu baik mõeldud selliseks matkaks.
-
Teema algataja - Postitusi: 148
- Liitunud: 17 Veebr 2004, 21:37
- Tsikkel: BMW R1100GS 2000
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Läti klubi Hermejs MC on ka teinud oma sõidu. Eesti klubi MC Iron Butt Estonia tegi pisut enne neid põhimõtteliselt samasuguse (vaata meie blogist).Pira kirjutas:Kui õieti aru sain siis see selle klubi 2005 aasta marsruut.
http://www.hermejs.lv/?cat=8&var=show&i ... lerija=156
Või on see üldse mingi muu 1000 seal.
Läti ja Eesti klubid on kaks eri asja.

Viimati muutis Tarmo, 20 Jaan 2006, 18:04, muudetud 1 kord kokku.
Tarmo
http://www.motokool.ee
http://www.motokool.ee
-
Teema algataja - Postitusi: 148
- Liitunud: 17 Veebr 2004, 21:37
- Tsikkel: BMW R1100GS 2000
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Juulis läheb meie klubi soome ja teeb 2000 miili 48 tunniga.Mari Öö kirjutas:kui sama asi juulis teha, oleks oluliselt ohtram osavõtt
Kevadine sõit on mõeldud meie panusena motohooaja avastardiks. Sõit on selline nagu on ja nendes tingimustes mis siis on. Tulevad need kes tahavad.
Seega on nagu on.


Tarmo
http://www.motokool.ee
http://www.motokool.ee
-
- Postitusi: 720
- Liitunud: 21 Juun 2004, 22:53
- Tsikkel: Joone all on miskit
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 13 korda
- Kontakt:
Mul tekkis mõte, et äkki vajab keegi tõuget ja eesmärki IB sõitude tarvis. Siit väike nimekiri soomlase sõitudest, keda enne mainisin:
Jorma Viemero (FINLAND)
Bun Burner GOLD 04/29/02
Bun Burner GOLD 04/21/02
Bun Burner GOLD 08/18/01
Bun Burner GOLD 08/13/01
SaddleSore 2000 08/25/00
Bun Burner 3000 08/06/00
Bun Burner 3000 04/25/00
Bun Burner GOLD 08/10/99
Tähelepanu tasub pöörata aastale 00, selle aasta jooksul kogunes tal kokku üle 50000km... siis Soome hooaja joksul..
Ja veel tasub tähele panna:
Saddlesore 5000 Finishers (5,000 miles in 5 Days):
Jorma Viemero Uusikaupunki, FINLAND 07/05 BMW K75 5,097
Saddlesore 3000 Baltic (3,000 miles in less than 72 Hours around the Baltic Sea):
Jorma Viemero Uusikaupunki, FINLAND 08/11/02 BMW K75 3,107 - 5,000 km
Ühesõnaga see mees on hullumeelsust täiega võtnud;-) Aga võin kinnitada, et tegu on täiesti tavalise mehega
....keda ehk ka sel aastal võib kohata Soome ja ka meie talvekokkutulekul näiteks.
Niisiis kodanikud raudkannid... igatahes..
Kk
Jorma Viemero (FINLAND)
Bun Burner GOLD 04/29/02
Bun Burner GOLD 04/21/02
Bun Burner GOLD 08/18/01
Bun Burner GOLD 08/13/01
SaddleSore 2000 08/25/00
Bun Burner 3000 08/06/00
Bun Burner 3000 04/25/00
Bun Burner GOLD 08/10/99
Tähelepanu tasub pöörata aastale 00, selle aasta jooksul kogunes tal kokku üle 50000km... siis Soome hooaja joksul..
Ja veel tasub tähele panna:
Saddlesore 5000 Finishers (5,000 miles in 5 Days):
Jorma Viemero Uusikaupunki, FINLAND 07/05 BMW K75 5,097
Saddlesore 3000 Baltic (3,000 miles in less than 72 Hours around the Baltic Sea):
Jorma Viemero Uusikaupunki, FINLAND 08/11/02 BMW K75 3,107 - 5,000 km
Ühesõnaga see mees on hullumeelsust täiega võtnud;-) Aga võin kinnitada, et tegu on täiesti tavalise mehega

Niisiis kodanikud raudkannid... igatahes..

Kk
-
Teema algataja - Postitusi: 148
- Liitunud: 17 Veebr 2004, 21:37
- Tsikkel: BMW R1100GS 2000
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Saime valmis ka venekeelse sõidu juhendi. Tekkinud tõlketeksti ja kogu suhtlust läti kolleegidega saab näha:
http://www.motozone.lv/forum/viewtopic. ... 0833#20833
Kuna on olnud küsimist ka muude venekeelsete materjalide Iron Butt sõitude kohta siis seda leiab:
http://www.ironbutt.ru
(leht avaneb tihti küll veidi kummaliselt, õigete menüüde asemel on kitsad hallid triibud aga kui neile korraks vajutada siis edasi on asi korras).
Hea uudis on see, et tekkinud on esimesed sponsorid auhinnafondi jaoks võitjatele! Kavas on lisaks üldvõidule anda välja ka rida eriauhindu.
http://www.motozone.lv/forum/viewtopic. ... 0833#20833
Kuna on olnud küsimist ka muude venekeelsete materjalide Iron Butt sõitude kohta siis seda leiab:
http://www.ironbutt.ru
(leht avaneb tihti küll veidi kummaliselt, õigete menüüde asemel on kitsad hallid triibud aga kui neile korraks vajutada siis edasi on asi korras).
Hea uudis on see, et tekkinud on esimesed sponsorid auhinnafondi jaoks võitjatele! Kavas on lisaks üldvõidule anda välja ka rida eriauhindu.
Tarmo
http://www.motokool.ee
http://www.motokool.ee
-
Teema algataja - Postitusi: 148
- Liitunud: 17 Veebr 2004, 21:37
- Tsikkel: BMW R1100GS 2000
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Oli selline kava jah, et leedukad ja lätlased ühinevad. Hetkel paistab olukord selline:
eestist umbes 30 registreerunut ja paar-kolm huvitundjat;
lätist paar-kolm huvitundjat aga veel ei ühtegi registreerunut;
leedust üks huvitundja.
Praeguseks on korraldajad jõudnud arusaamisele, et vaja on lõpu punkt tuua eestimaale aga jätta siiski lõuna eestisse (lätile lähemale).
Variantidena on kõne alla tulnud Otepääl Bernhardi hotell ja Annimatsi kämping. Paari päeva jooksul katsume otsuse lukku lüüa ja anname teada.
eestist umbes 30 registreerunut ja paar-kolm huvitundjat;
lätist paar-kolm huvitundjat aga veel ei ühtegi registreerunut;
leedust üks huvitundja.
Praeguseks on korraldajad jõudnud arusaamisele, et vaja on lõpu punkt tuua eestimaale aga jätta siiski lõuna eestisse (lätile lähemale).
Variantidena on kõne alla tulnud Otepääl Bernhardi hotell ja Annimatsi kämping. Paari päeva jooksul katsume otsuse lukku lüüa ja anname teada.
Tarmo
http://www.motokool.ee
http://www.motokool.ee
-
Teema algataja - Postitusi: 148
- Liitunud: 17 Veebr 2004, 21:37
- Tsikkel: BMW R1100GS 2000
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Parim variant, mida proovisime leida, oleks Pärnust allpool vahetult piiri lähedal. Aga sealne Lepanina motell avatakse alles 01.06.2006. Kui keegi teab seal kandis kohta, kus lõpetada, siis oleks hea.
Tartu inimeste soov oli tegelikult lõpp kodust just pisut eemale saada, et rahvas kohe pühapäeva õhtul laiali ei vajuks.
Väga ei tahaks võimalikel läti ja leedu osalejatel elu ka keeruliseks teha. Seega Pärnust allpool mere ääres oleks parim. Kes soovitab?
Tartu inimeste soov oli tegelikult lõpp kodust just pisut eemale saada, et rahvas kohe pühapäeva õhtul laiali ei vajuks.
Väga ei tahaks võimalikel läti ja leedu osalejatel elu ka keeruliseks teha. Seega Pärnust allpool mere ääres oleks parim. Kes soovitab?
Tarmo
http://www.motokool.ee
http://www.motokool.ee
-
Teema algataja - Postitusi: 148
- Liitunud: 17 Veebr 2004, 21:37
- Tsikkel: BMW R1100GS 2000
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Sõidetakse keskmiselt 3-4-ste puntidena. Väide liikumiskiiruse ja grupi suuruse seosest on kindlasti õige.
Taas ei väsi kordamast, et sõit ei ole selles mõttes aja peale, et kes kiiremini sõidab. Küll aga käib sõit kella järgi selles mõttes, et kes püsib paremini oma enda koostatud graafikus.
Aga see kõik on ju sõidu juhendis ja varasemates kommentaarides kirjas.

Taas ei väsi kordamast, et sõit ei ole selles mõttes aja peale, et kes kiiremini sõidab. Küll aga käib sõit kella järgi selles mõttes, et kes püsib paremini oma enda koostatud graafikus.
Aga see kõik on ju sõidu juhendis ja varasemates kommentaarides kirjas.

Tarmo
http://www.motokool.ee
http://www.motokool.ee
-
- Postitusi: 1212
- Liitunud: 18 Okt 2003, 23:52
- Tsikkel: Hmmmm, peab sebima midagi!
- Asukoht: Kohatu küla, Märjamaa vald
- Tänanud: 127 korda
- Tänatud: 50 korda
Anna, siis võimalikult kiiresti lõppunktist teada. Meil oli juba kogu sõidumarsruut ja graafik koos. Praegu kolme nädala töö lendas vastu taevast.
Võtan selle sul palgast maha.
Edit: Kuna Bick alustas seda muutmise protsessi, siis käsitlen seda, kui teami sisest sabotaazhi ja Tarmo palgast võtan ainult poole maha.
Edit2: Palgast siis võtan maha 4,5 inimese kolme nädala ajakulu, mis kulus siis marsruudi ja poole minuti täpsusega ajagraafiku koostamisele. Teise poole võtan Bicka palgast maha ja Bick saab esimese hoiatuse ka veel lisaks.
Võtan selle sul palgast maha.
Edit: Kuna Bick alustas seda muutmise protsessi, siis käsitlen seda, kui teami sisest sabotaazhi ja Tarmo palgast võtan ainult poole maha.
Edit2: Palgast siis võtan maha 4,5 inimese kolme nädala ajakulu, mis kulus siis marsruudi ja poole minuti täpsusega ajagraafiku koostamisele. Teise poole võtan Bicka palgast maha ja Bick saab esimese hoiatuse ka veel lisaks.
Some rules can be bent. Others can be broken.
Танки грязи не боятся !!!
In god I trust, all others pay cash !
Ära usalda naist ... ja pidureid !
Танки грязи не боятся !!!
In god I trust, all others pay cash !
Ära usalda naist ... ja pidureid !
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.