Scottoiler ketiõlitaja
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Scottoiler ketiõlitaja
Kas kellegi rattal on see peal? Kas see on tõesti nii hea kui räägitakse?
Hint: googles on küll kõvasti infi, aga mind huvitab mõne omaniku kommentaar ja hea meelega viskaks pilgu peale ka kui võimalik
Samas muidugi ei tasu investeering ennast ära, kui plaan on ratas enne maha müüa, kui kett otsa saab.
-
- Postitusi: 603
- Liitunud: 19 Okt 2003, 18:37
- Asukoht: Laagri
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8783
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: V-Strom 1050DE
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 130 korda
- Tänatud: 326 korda
- Kontakt:
mul sama asi ratta peal, toimib, kiidan
vaata seda linki
http://www.calamander.co.uk/scottoiler/scotthiw.htm
mis puutub tagaratta täispritsimisse, siis natuke kipub jah tagumist velge määrima. seda saab muidugi vähendada reguleerides klappi, et ta aeglasemalt tilguks. kuid ei midagi hullu
- Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942
- Toeta Biker.ee foorumit, KLÕPSA SIIA
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8783
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: V-Strom 1050DE
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 130 korda
- Tänatud: 326 korda
- Kontakt:
küsi igaks juhuks üle www.streetmoto.ee või es neemele
offtopic: tihver, tuled siis homme (teisip) õhtul vä
- Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942
- Toeta Biker.ee foorumit, KLÕPSA SIIA
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8783
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: V-Strom 1050DE
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 130 korda
- Tänatud: 326 korda
- Kontakt:
mingi neljandik alla?Rider*RR kirjutas:No saab Motomarketist samuti, kui oskad küsidaPiipz kirjutas:neeme kaudu sain mina eelmine aasta universal kiti 2100-ga
- Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942
- Toeta Biker.ee foorumit, KLÕPSA SIIA
-
- Kaupmees
- Postitusi: 527
- Liitunud: 25 Mai 2004, 11:15
- Tänatud: 42 korda
- Kontakt:
-
- Postitusi: 682
- Liitunud: 11 Mär 2004, 08:28
- Tsikkel: Ducati Multistrada 1200S
- Asukoht: Niinsaare
- Tänatud: 1 kord
Ida-Virumaa – lähemal kui tundub, lahedam kui arvad!
Ducati Multistrada 1200S
Honda NC 750X DCT (müüdud, teenis mind truult täpselt 3 aastat ja 21000km)
Honda XRV 750 MooramaaPaar (müüdud, teenis mind truult 10 aastat ja 68000km)
Iga tsikli jaoks on oma tee!
-
- Postitusi: 774
- Liitunud: 07 Apr 2004, 14:15
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 5 korda
-
- Postitusi: 1800
- Liitunud: 06 Apr 2005, 18:52
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 110 korda
Oled ikka päris kindel, et midagi segi ei aja? Ma pole varem kuulnud, et scottoiler kuidagi muudmoodi, kui vaakumiga töötaks. Ehk sul mõne teise firma ketiõlitaja tsiklil küljes?hannes kirjutas:Minu tsiklil ka Scottoiler peal. Aga ei tööta vaakumiga, vaid saab impulsi esirattal olevalt andurilt. Mis tähendab seda, et töötab siis, kui tsikkel liigub.
-
- Postitusi: 129
- Liitunud: 27 Aug 2004, 10:42
- Tsikkel: Ducati ST2 "Kati"
- Asukoht: Pärnumaa
kasutasin sarnast pumpa:
http://www.hawkeoiler.com/pump.html
See pump mahub peopessa ära, mahub hästi ka gondlite alla. Pumba sain aga lammutusest oli algselt Vebasto eelsoojendi küttepump (300eek).
Pumba juhtimine käib peale süüte sisselülitamist 555 trigeriga (aega saab muuta 2 minutist kuni 25 minutini pöördpotekaga)
kasutasin järgmist skeemi:
http://freespace.virgin.net/matt.waite/ ... nouts/555/
Lisaks saab ka manuaalselt lülitada. Kokku elektroonikavidinate peale kulus mingi alla 100 eek, peenikese vooliku pumbast ketini sain Hydroscandist 8 eek/m. Vooliku otsa tegin veel pleksiklaasist väiksese kolmiku, kus kuulklapp vahel selleks, et voolik tühjaks ei jookseks (kuigi toru siseläbimõõt on nii väike, et midagi niisama ei tilgu). Kolmikust lähevad samad voolikud kumbki teine teisele poole tagahammakat ja voila ongi ketiõlitaja alla 400 krooksu käes (enda tööd ja ajukulu arvestamata).
Jawa 350
Sinna käib Scottoileri oma õli ja välja ei tilgu seismise ajal sellepärast, et klapp on suletud. Klapp avatakse vaakumiga, mis tekitatakse töötava mootoriga.Kameeleon kirjutas:No ei saa aru....
Mis moodi see krdi õli sealt seismise ajal välja ei tilgu ja mis õli sinna sisse käib...... Keti õlid tavaliselt ju spray-na müügil..... Seega paremaid õlisid ei saa kasutada??? Ainult tavalisi vedelaid totsikutes müüdavaid?????
....ma ju ütlesin et ei saa aru
Kettspray õli kleepub ketile ja mingi aja pärast lendab maha (suurem osa just peale paari kilomeetrit sõitu), automaatne õlitaja tilgutab aeglaselt ketile ja õli lendab ka maha eelnevalt määrides, vahe on selles et pealetilkumine on stabiilne.
Ideaalne on erinevaid foorumeid lugedes 1-2 tilka õli minutis (maanteekiirusel ja vihmata).
Jawa 350
Esiteks, korralik ketispray ei lenda maha, kui teda mõõdukalt doseerida. Maha lendavad tavaliselt ikka ülejäägid.Jaffimees kirjutas:Sinna võib panna suvalist õli mis normaalselt määrib, kasvõi Autooli.
Kettspray õli kleepub ketile ja mingi aja pärast lendab maha (suurem osa just peale paari kilomeetrit sõitu), automaatne õlitaja tilgutab aeglaselt ketile ja õli lendab ka maha eelnevalt määrides, vahe on selles et pealetilkumine on stabiilne.
Ideaalne on erinevaid foorumeid lugedes 1-2 tilka õli minutis (maanteekiirusel ja vihmata).
Teiseks, Scottoiler-i õli on selline, mida on võimalik väga kergelt veega maha pesta. Kui kasutad mingit suvalist õli, tekib kindlasti probleeme nii keti kui ka tagavelje edaspidisel hooldamisel. Ja reaalselt laialiloopimine ikkagi eksisteerib.
-
- Postitusi: 1800
- Liitunud: 06 Apr 2005, 18:52
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 110 korda
Ise kasutasin eelmisel hooajal carlube 10w40 poolsünt mootoriõli ja tagavelje puhastamiseks leotasin enne pesemist mõne minuti Polari pigieemaldajaga. Väga hästi läks pärast survepesuriga pestes puhtaks.Rider*RR kirjutas:Teiseks, Scottoiler-i õli on selline, mida on võimalik väga kergelt veega maha pesta. Kui kasutad mingit suvalist õli, tekib kindlasti probleeme nii keti kui ka tagavelje edaspidisel hooldamisel. Ja reaalselt laialiloopimine ikkagi eksisteerib.
-
- Postitusi: 774
- Liitunud: 07 Apr 2004, 14:15
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 5 korda
Ja milline oli tulemus? Naeruväärselt odav moviil pani kõikidele tuntuimatele markidele kõikides testides vä üks täiega ära. Ning see kus ta kaotas ja sai vast 3 punkti 5st oli veega mahapesemisele vastupidavus. Seega neile kellel juba scottoiler või sarnane asi olemas väga soovitan panna moviili ning kokkuhoitud raha eest osta 5-10l bensiini.
Lisaks sellele saab moviili kuuma veega ilusti maha pesta
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.