suzuki gsxr600
Moderaator: Moded
-
Teema algataja
suzuki gsxr600
üks küsimus oleks siis et kas oleks võimalik vanema Suzuki GSX-R600'i välimus enam-vähem samasuguseks teha nagu seda on uuemal suzu gsxr600'l?
kas selline asi vajab raamis ka mingite muutuste tegemise? palju selline asi maksma võib minna?
sooviks siis mõne asjatundja arvamust
Uuem suzuki
Vanem suzuki
kas selline asi vajab raamis ka mingite muutuste tegemise? palju selline asi maksma võib minna?
sooviks siis mõne asjatundja arvamust

Uuem suzuki
Vanem suzuki
Re: suzuki gsxr600
Kid kirjutas:üks küsimus oleks siis et kas oleks võimalik vanema Suzuki GSX-R600'i välimus enam-vähem samasuguseks teha nagu seda on uuemal suzu gsxr600'l?
kas selline asi vajab raamis ka mingite muutuste tegemise? palju selline asi maksma võib minna?
sooviks siis mõne asjatundja arvamust![]()
Uuem suzuki
Vanem suzuki
on küll... tuleb teha väiksed muudatused, nimelt gondlite kinnitused taga raami muuta jne.... ja lääb suht kalliks... kõikk oleneb kui odavalt saad uue ringi aga nu 5000- 15000 ... tuled on eriti kallid... ei nää suurt mõtet kui aint tagu ots teha

Kuna uutes on kogu tehnika väga kokku pressitud ja teades kui täpselt need tükid kokku sobivad (kui vähe seal vahel ruumi on), siis kui see üldse võimalik on, siis saad raami kindlasti natuke nokitseda. Ma ei süvenenud eriti piltidesse, aga siiski piisavalt, et märgata nende rataste erinevat kuju, erinevaid kinnituskohti ja viise, jne. Näites tundub mulle, et uue gixxeri tagakondli koos raamiga võid vana sisse ära peita, seega ilmselt on lihtsam ümberehitus teostada viisil, kus tagaraam on gondlist väljaspool...
Aga üldiselt tundub see mulle natuke kosmilise teemana... aga sa võid ju alati savist sobiva kujuga vormid mätsida ja siis klaasriide ja vaiguga mürades endale sobiva kujuga gondlid meisterdada. Kuna ma pole raketiteadlane, siis aerodünaamika kohta sõna ei võta. Samas tuleb küsimusest välja, et oluline on välimus, mitte sisuline külg, seega vaevalt see aerodünaamika probleemiks osutub...
Aga üldiselt tundub see mulle natuke kosmilise teemana... aga sa võid ju alati savist sobiva kujuga vormid mätsida ja siis klaasriide ja vaiguga mürades endale sobiva kujuga gondlid meisterdada. Kuna ma pole raketiteadlane, siis aerodünaamika kohta sõna ei võta. Samas tuleb küsimusest välja, et oluline on välimus, mitte sisuline külg, seega vaevalt see aerodünaamika probleemiks osutub...
-
Teema algataja
põhimõtteliselt mind häirib nendel vanematel bikedel ainult taguots. hea oleks kui saaks terve ringi uue teha aga paraku see läheb maru kalliks.
aga kas taguotsa ümber ehitamine on väga karm ettevõtmine. kondlid [Motobot: õige on "gondlid"] ma saaks enda sõbral lasta teha vist, aga raami ümber muutmine...kohe kindlasti võiks seda kõrgemaks teha
ei hakanud uut teemat tegema, aga küsiks et mis hindadega saaks alates 94-ndast aastast Honda CBR900RR-i kätte?
aga kas taguotsa ümber ehitamine on väga karm ettevõtmine. kondlid [Motobot: õige on "gondlid"] ma saaks enda sõbral lasta teha vist, aga raami ümber muutmine...kohe kindlasti võiks seda kõrgemaks teha
ei hakanud uut teemat tegema, aga küsiks et mis hindadega saaks alates 94-ndast aastast Honda CBR900RR-i kätte?
-
- Postitusi: 114
- Liitunud: 02 Juul 2005, 22:57
- Asukoht: tallinn
Re: suzuki gsxr600
Milleks? Ratas jääb ju ikkagi selleks vanaaegseks, mis ta sul on..??? Minumeelest on see igastahes suht lamba projekt... Paar päeva tagasi nägin ühte eriti edevat venelast, kes oma RN12 yamu oli lasknud SP-ks värvida... Pidavat varsti ka amortidele öhlins klepsud peale kleepima... täis IDIOOT minumeelest....Kid kirjutas:üks küsimus oleks siis et kas oleks võimalik vanema Suzuki GSX-R600'i välimus enam-vähem samasuguseks teha nagu seda on uuemal suzu gsxr600'l?

eks igal oinal omad kiiksud......

Sõida... ja ära MÖLISE!!!
-
Teema algataja
mind huvitaks sama asi , need mobile hinnad peaksid saksa kohalikest motopoodidest tublisti erinemaKid kirjutas:
ei hakanud uut teemat tegema, aga küsiks et mis hindadega saaks alates 94-ndast aastast Honda CBR900RR-i kätte?


OT, aga siiski:
Ma ei saa aru loogikast, miks nad peaksid mobile'sse üles riputama ühe hinna ja poes küsima teist hinda. Kuulutuse peale poodi helistades sai ka alet küsitud, aga ega keegi üle 10-20 euri ei tahtnud anda.
Võibolla on olukord teine siis, kui kuskil poes omad joped sees või mingi pikaajalisem-suuremahulisem diil käsil, aga üldiselt ei tohiks mobile ja poodide hinnad oluliselt erineda.
Ma ei ole küll saksas koha peale motopoodides käinud, aga aasta tagasi endale mobile kaudu tsiklit ostes olid mind eelkõige huvitava tsikli pakkujad eelkõige motopoed, kusjuures poodide hinnad ei erinenud eriti eramüüjate omadest.mind huvitaks sama asi , need mobile hinnad peaksid saksa kohalikest motopoodidest tublisti erinema
Ma ei saa aru loogikast, miks nad peaksid mobile'sse üles riputama ühe hinna ja poes küsima teist hinda. Kuulutuse peale poodi helistades sai ka alet küsitud, aga ega keegi üle 10-20 euri ei tahtnud anda.
Võibolla on olukord teine siis, kui kuskil poes omad joped sees või mingi pikaajalisem-suuremahulisem diil käsil, aga üldiselt ei tohiks mobile ja poodide hinnad oluliselt erineda.
CBR 900RR ei soovita vist enne 98a osta. Mäletan 96a arvustust kus hinnati fireblade nii ringraja kui tänavasõidu omadustelt sama aastakäigu konkurentidest kehvemaks.RiFF kirjutas:mind huvitaks sama asi , need mobile hinnad peaksid saksa kohalikest motopoodidest tublisti erinemaKid kirjutas:
ei hakanud uut teemat tegema, aga küsiks et mis hindadega saaks alates 94-ndast aastast Honda CBR900RR-i kätte?Nüüd sõna varasematel tsiklitoojatel , kellel lähiajal selline ratas huviorbiidis olnud
Heas korras 98a CBR hinnad üle 3000, kuni 4000 EUR-i kipuvad minema. Oleneb vedamisest ja rattast. Võid vaadata ebay oksjonite hinda.
ZX-9R. Vahel sõidan kiiresti aga rullnokk ei ole 

päris mõistlik CBR minu meelest....
-Since 2002-
Iž: PL.5,
Suzud: GS500, GSX-R600, VZ800, RM250, RM125
Kawad: ZX-6R, VN750A, VN800A, VN800B, VN1500
Yamud: XTZ660, FZ600S
Iž: PL.5,
Suzud: GS500, GSX-R600, VZ800, RM250, RM125
Kawad: ZX-6R, VN750A, VN800A, VN800B, VN1500
Yamud: XTZ660, FZ600S
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.