Kiirusehoidja

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Kasutaja avatar

Teema algataja
Nongrata
Postitusi: 374
Liitunud: 19 Juul 2005, 10:25
Tsikkel: Kawasaki ZZR1100
Asukoht: Tallinn

Kiirusehoidja

Lugemata postitus Postitas Nongrata »

Kas tsiklile saab sellist riistapuud peale panna?
Kasutaja avatar

mina
Postitusi: 150
Liitunud: 21 Mai 2004, 08:58
Tsikkel: fighter VTR

Lugemata postitus Postitas mina »

keera gaasirutska kõvasti kinni umbes nagu punnivõrril ,et gaas peale jäägs ja olemas :wink:

Nali naljaks
osadel bmw-del on olemas kiirusehoidja

Siller
Postitusi: 1001
Liitunud: 11 Apr 2004, 18:52
Tsikkel: Rattatu
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Siller »

Kõike peaks olema võimalik peale panna, aga on üks selline hea asi ka nagu see on üks plastiktükk mille paned gaasirutska peale ja siis on seal peal hea kätt hoida.
Viimati muutis Siller, 13 Nov 2005, 17:17, muudetud 1 kord kokku.

öö ott

Lugemata postitus Postitas öö ott »

mina kirjutas:
osadel bmw-del on olemas kiirusehoidja
Minumeelest on nagu praktiliselt kõigil uutel autodel kiirusehoidja peal aga tsiklile seda küll väga vaja ei oleks, rutskat ei ole ju nii raske kinni hoida või mis?
Kasutaja avatar

Olts
Postitusi: 405
Liitunud: 22 Okt 2005, 10:04

Lugemata postitus Postitas Olts »

Arvan et kodanik mina pidas silmas BMW mootorrattaid. Ja eks püsikas on ikka üks jube hea asi küll eriti pikkadel otsadel. Autoga olen küll juba nii ära harjunud et ilma püsikata masinatega juba ebameeldiv pikka otsa sõita. Sellist asja on rattale muidugi lihtsam aretada, mis gaasi asendi fikseerib, täismõõduline kiirushoidja on aga ruumikam ja raskemini teostatav lahendus.

jussuf
Postitusi: 133
Liitunud: 15 Veebr 2005, 03:01

Lugemata postitus Postitas jussuf »

 
Viimati muutis jussuf, 30 Juun 2008, 21:40, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar

kris.
Postitusi: 2409
Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
Tsikkel: FLTRXS
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 25 korda

Lugemata postitus Postitas kris. »

Tsikli puhul on gaasi hoidik ehk "thorottle lock" täiesti piisav vahend käe sirutamiseks või millegi kohendamiseks. Eesti piires ringi töristades saab edukalt ilma kah hakkama aga kui vaja päevas 1000+ km ära sõita, kulub marjaks ära.
Kiirusehoidiku ehk "Cruise control'i" leiab ka muudel kui BMW tsiklitel ;-).

terv
Kris@cruise control
XVZ-13 TF - Big Blue Light
Riding with a King!

napalm
Postitusi: 237
Liitunud: 07 Dets 2004, 12:55

Re: Kiirusehoidja

Lugemata postitus Postitas napalm »

Nongrata kirjutas:
Kas tsiklile saab sellist riistapuud peale panna?
Dakaril kasutatakse pikkadel ülesõitudel tavalist põigiti õhukummi riba mis tõmmatakse üle käekaitsme rutska peale. Kui jamaks läheb on seda
väga lihtne ka ühe parema käega ära lükata üle parda ja neid võib
taskusse varuks lõigata terve hunniku hea odav ja toimiv - väga lihtne.
See on küll käe puhkamiseks mõeldud asjandus aga mis seal vahet on.
Soovitav oleks selle asjaga aga ettevaatlik olla ja enne vähe proovida
seda sest see on üsna tavapärase mõtlemise vastane seade reaalsuses ja
sellega on võimalik päris edevaid lakse panna
:twisted:

zed

Lugemata postitus Postitas zed »

Huvitav kas eestis on edasimüüjaid. Tahaks sel hooajal proovida. Võibolla aitab isegi kütusekulu kokku hoida.
Üks video kah ajaviiteks:
http://www.brakeawayproducts.com/demovideo.html
Kasutaja avatar

Olts
Postitusi: 405
Liitunud: 22 Okt 2005, 10:04

Lugemata postitus Postitas Olts »

Selles videos oli nüüd küll juba päris asjalik asi, võrreldes nende plastmass julladega. Hind ka muidugi vastav $199.
Kasutaja avatar

schalter
Postitusi: 18
Liitunud: 24 Okt 2005, 17:59
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas schalter »

Kroomitud cruise control tagasihoidliku eelarvega kroomimehele :)

http://cgi.ebay.de/Tempomat-Cruise-Cont ... dZViewItem
Kasutaja avatar

C4
Postitusi: 379
Liitunud: 03 Mai 2004, 11:19
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas C4 »

schalter kirjutas:
Kroomitud cruise control tagasihoidliku eelarvega kroomimehele :)

http://cgi.ebay.de/Tempomat-Cruise-Cont ... dZViewItem
:D hehehe vot see jubin on juba mõtekama hinnaga kui ta ka sama hästi toimiks kui see mis seal videos näha oli :D siis ehk keegi meisterdaks ja räägiks kuda toimib ja kuda teha, saaks kõik endale sellised ise valmistada :P vähe stiilsem ja väheke turvalisem kui see punnvõrri gaasi peale jätmine... eelkõike odav aga kasulik :D
Have a nice day !
Kasutaja avatar

Teema algataja
Nongrata
Postitusi: 374
Liitunud: 19 Juul 2005, 10:25
Tsikkel: Kawasaki ZZR1100
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Nongrata »

Mismoodi see junn toimib? Plastjulla kiilub gaasi kinni ja pidurdades lükkab pidurilink kiilu välja?
Kasutaja avatar

C4
Postitusi: 379
Liitunud: 03 Mai 2004, 11:19
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas C4 »

liigu alla poole seal hea seletus sellele :D 8)
Viimati muutis C4, 22 Mär 2006, 14:52, muudetud 1 kord kokku.
Have a nice day !
Kasutaja avatar

Ronk
Postitusi: 1421
Liitunud: 10 Mai 2005, 20:44
Tsikkel: God DAMN 950 Seiklus
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 125 korda
Tänatud: 62 korda

Lugemata postitus Postitas Ronk »

http://www.brakeawayproducts.com/demovideo.html

Siin räägitud, et see kiilub end gaasirutska vahele kinni ning siis saab gaasirutskat vastavalt paika panna. Ehk siis saad rutskat liigutada, kuid käe ära võtmisel jääb rutska paigale. Pidrulink siis lükkab selle hoidja sealt vahelt ära ja rutska on nagu tavaliselt. :wink:
Kasutaja avatar

C4
Postitusi: 379
Liitunud: 03 Mai 2004, 11:19
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas C4 »

Ronk kirjutas:
http://www.brakeawayproducts.com/demovideo.html

Siin räägitud, et see kiilub end gaasirutska vahele kinni ning siis saab gaasirutskat vastavalt paika panna. Ehk siis saad rutskat liigutada, kuid käe ära võtmisel jääb rutska paigale. Pidrulink siis lükkab selle hoidja sealt vahelt ära ja rutska on nagu tavaliselt. :wink:
just see sama mis ma oma sota potana seal kirjutasin :wink: mu jutt vähe segasem
Have a nice day !
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”