Nii 125 ccm motikas 16 aastasele poisile...
-
- Postitusi: 720
- Liitunud: 21 Juun 2004, 22:53
- Tsikkel: Joone all on miskit
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 13 korda
- Kontakt:
Märkasin, et MZ liigub siin min kahes teemas päris mitu lk ja ühes teemas oodati minu kommentaare kah. Sry, aga ei märganud seda, oleks mudu pannud paar sõna sekka. See siin on hea teema... kuhu ka 2x16 aastane poiss siis kirjutab, et...
Võrdluse mõttes on mul raske sõna võtta, aga arvan, et Honda on alati väga tõsine valik, misiganes teemas. XR on selles osas väga tõsine argument.
Aga MZi kohta.. hetkel meil siis selline seis, et 03 aasta ratast on hetkel kasutatud u29000km. Seda on just nii parasjagu, kui arvestada, et tegu on siiski nö teise ehk abirattaga, mis tihti seisab.
Meie pere MZ on jah enamus oma km läbinud piiritaga, aga see rohkem vist minu hullumeelsus
(mulle on vähemalt siinsetest juttudest arusaam jäänud, mis on üks tõeline ratas)
Mis ma saan öelda peale seda 29k..hmm eks ühteist on pudenenud ja lapitud, aga ei midagi liiga hullu. Eks kasutusala ole ka kohati selline...mitte liiga sõbralik.. sõidud talvel ja matkad Venemaal jm, kus pakitud ratas ja teed
http://www.emmk.ee/janc/album/2005/russ ... get29.html
http://www.emmk.ee/janc/album/2005/russ ... get34.html
veits oma nõudnud. Mootor tundub siiski korralikult mõeldud ja tehtud olevat.. niiet kõik väiksed asjad on juhtunud nö lisaseadmetega.. (spido, lülitid, tuli)
Hooldust võtan kõikide minu "alluvuses" olevate ratastega väga tõsiseslt ja julgen loota selles osas kestvusele kaasa aidata. Kuluosad tavalises hinnaklassis ja saadavus eeskujulik.
2003 paiku oli MZil probleeme mootori tihendi materjalidega, aga see peaks nüüd ajalugu olema ja selle aja rattad garantiist läbi käinud selle asjaga. Mis veel mootorist.. hmm klapid püsivad regullis, õli ei võta ja nukad jm minu silma all olnud liikuvad siseorganid siiani nagu uued. Ja veel...veljed tunduvad korralikud ja tugevad, peaks valule vastu pidama küll.
Üks suurim pluss minu silmis on omadus kukkumistest pea tervene väljuda, kui just üle nipli ei rulli, aga plast on kasutusala vääriline.
Pidurid selle ratta üks suurim trump.
Miinusena mainiks tagaamordi, mis nt võrreldes esiotsaga on selgelt alamõõdetud ja teatud kasutuses võib pettumusi valmistada. Teiseks kui rääkida uuena ostetud rattast, siis on tunda, et tehas püüdnud kuluosade pealt hinda alla viia. Nt kett ja rattad on tehasest tulles isegi selle ratta kw ja iseloomu arvestades.. aru ma ei saa mis materjalist... kaugele nendega ei sõida.
Eks seda jutukest võiks siin pikalt veeretada, aga kokkuvõtteks ütleks et positiivne kogemus minu silmis. Eriti kui 16 aastane poiss viitsib hooldada ja laus lollusi ei korralda, julgen aravata, et sellest rattast saab talle hea stradipakk ja igati hea mälestus edaspidiseks.
ps. siiski väga oluline on hinnata seda ratast õiges elemendis, mitte võrrelda võrreldamatuid, nagu mõnkord juhtub.
Kui midagi veel vaja, siis äkki juba ES kui keegi peab vajalikuks.. samuti võin pakkuda ratst elusal kujul ka vaadata, hinnata, kui abi peaks olema..jällegi ES sel juhul.
Kk
Võrdluse mõttes on mul raske sõna võtta, aga arvan, et Honda on alati väga tõsine valik, misiganes teemas. XR on selles osas väga tõsine argument.
Aga MZi kohta.. hetkel meil siis selline seis, et 03 aasta ratast on hetkel kasutatud u29000km. Seda on just nii parasjagu, kui arvestada, et tegu on siiski nö teise ehk abirattaga, mis tihti seisab.
Kui see matkariist oli mõeldud MZi kohta, siis selle kohta ütleks nii, et olen endiselt seisukohal, et mis iganes tsikkel on just niipalju matkaratas, kui palju sa ta ise selleks sõidadRegula kirjutas:Üks vähe tõsisem matkariist, teine rohkem tavaline linna/metsa sõiduk.


Mis ma saan öelda peale seda 29k..hmm eks ühteist on pudenenud ja lapitud, aga ei midagi liiga hullu. Eks kasutusala ole ka kohati selline...mitte liiga sõbralik.. sõidud talvel ja matkad Venemaal jm, kus pakitud ratas ja teed
http://www.emmk.ee/janc/album/2005/russ ... get29.html
http://www.emmk.ee/janc/album/2005/russ ... get34.html
veits oma nõudnud. Mootor tundub siiski korralikult mõeldud ja tehtud olevat.. niiet kõik väiksed asjad on juhtunud nö lisaseadmetega.. (spido, lülitid, tuli)
Hooldust võtan kõikide minu "alluvuses" olevate ratastega väga tõsiseslt ja julgen loota selles osas kestvusele kaasa aidata. Kuluosad tavalises hinnaklassis ja saadavus eeskujulik.
2003 paiku oli MZil probleeme mootori tihendi materjalidega, aga see peaks nüüd ajalugu olema ja selle aja rattad garantiist läbi käinud selle asjaga. Mis veel mootorist.. hmm klapid püsivad regullis, õli ei võta ja nukad jm minu silma all olnud liikuvad siseorganid siiani nagu uued. Ja veel...veljed tunduvad korralikud ja tugevad, peaks valule vastu pidama küll.
Üks suurim pluss minu silmis on omadus kukkumistest pea tervene väljuda, kui just üle nipli ei rulli, aga plast on kasutusala vääriline.
Pidurid selle ratta üks suurim trump.
Miinusena mainiks tagaamordi, mis nt võrreldes esiotsaga on selgelt alamõõdetud ja teatud kasutuses võib pettumusi valmistada. Teiseks kui rääkida uuena ostetud rattast, siis on tunda, et tehas püüdnud kuluosade pealt hinda alla viia. Nt kett ja rattad on tehasest tulles isegi selle ratta kw ja iseloomu arvestades.. aru ma ei saa mis materjalist... kaugele nendega ei sõida.
Eks seda jutukest võiks siin pikalt veeretada, aga kokkuvõtteks ütleks et positiivne kogemus minu silmis. Eriti kui 16 aastane poiss viitsib hooldada ja laus lollusi ei korralda, julgen aravata, et sellest rattast saab talle hea stradipakk ja igati hea mälestus edaspidiseks.
ps. siiski väga oluline on hinnata seda ratast õiges elemendis, mitte võrrelda võrreldamatuid, nagu mõnkord juhtub.
Kui midagi veel vaja, siis äkki juba ES kui keegi peab vajalikuks.. samuti võin pakkuda ratst elusal kujul ka vaadata, hinnata, kui abi peaks olema..jällegi ES sel juhul.
Kk
KZ1000C3
ST1100N
XL600R
R1100GS
STS Pelikan MK I
ST1100N
XL600R
R1100GS
STS Pelikan MK I
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.