Avarii Tiskre kurvis
Moderaator: Moded
Avarii Tiskre kurvis
Selline lugu siis, et mõni tund tagasi toimus Tallinn-Tabasalu teelõigul Tiskre kurvis sõiduauto ja mootorratta kokkupõrge. Tundus, et auto oli kõrvalteelt peateele sõitnud ja ratas talle küljepealt sisse põrutanud. Ratturit ei näinud, vist oli kiirabi autos. Auto seisis risti tee keskel ja oli küljepealt suht ära mõlgitud, ratas oli külili seal maas, ratta seisundit väga hästi ei näinud. Tsikkel ise tundus olevat suurem linna enduro.
Libe ei olnud, tee täiesti kuiv ja temp. +4 kraadi.
Ei tea kes süüdi oli aga igaljuhul ratturile head tervist ja paranemist.
K.
Libe ei olnud, tee täiesti kuiv ja temp. +4 kraadi.
Ei tea kes süüdi oli aga igaljuhul ratturile head tervist ja paranemist.
K.
-
- Postitusi: 444
- Liitunud: 13 Apr 2004, 19:15
- Tsikkel: Yamaha Super Tenere/Tenere 700
- Asukoht: Vetla-Tallinn-Vetla
- Tänanud: 16 korda
- Tänatud: 67 korda
- Kontakt:
õnnetus
Oh jah , hakkavad need õnnetused kahjuks juba nii varakult pihta.
Sõida ise ja lase teistel ka sõita
----------------------
Yamaha Super MatkaMudaKolakas XTZ
http://www.kurisoomoto.com Kesk-Eesti Tuur 2022
http://www.streetmoto.ee
----------------------
Yamaha Super MatkaMudaKolakas XTZ
http://www.kurisoomoto.com Kesk-Eesti Tuur 2022
http://www.streetmoto.ee
-
- Postitusi: 420
- Liitunud: 17 Apr 2005, 20:28
- Tsikkel: Honda CB400T ´80
- Asukoht: -- Tartumaa -- Tel: 58454535
Paar päeva on olnud korralikku sõiduilma ja juba käis laks ära... Noh, tegijatel ikka juhtub. Kahju on rattast ja selle juhist, autod mind ei köida ammu juba. Huvitav miks just selliseid õnnetusi juhtub kõige rohkem? Kas neid siis ennetada ei saa kuidagi? Igalt poolt loen, et mootorrattur sõitis peateel peateele keeranud autole küljelt sisse. Oh.... Soovin juhile kiiret paranemist ja loodan, et rattal viimsed mahlad välja ei vooland.
Pakun liivapritsi teenust, madalsurve pritsimine. Hind kokkuleppel!
Info: 58454535 (Tartu/Tartumaa) ; email: agent.x.007@gmail.com
Info: 58454535 (Tartu/Tartumaa) ; email: agent.x.007@gmail.com
-
- s1000rr Guru
- Postitusi: 2137
- Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
- Tsikkel: roller
- Asukoht: Eesti / punased potased
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 15 korda
- Kontakt:
Ammugi mitte esimene laks....
agent007 kirjutas:Paar päeva on olnud korralikku sõiduilma ja juba käis laks ära...
Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.mrttech.ee.
E-pood http://www.mrttech.ee Facebook - MRT Tech
ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,Gilles, Ilmberger Carbon.
-
- Postitusi: 255
- Liitunud: 07 Juul 2005, 12:10
- Tsikkel: Yamaha YZ250F
- Asukoht: Läänemaa
- Tänatud: 7 korda
Praegusel hetkel kus kõik ärkavad talveunest nii ratturid kui ka autojuhid kes pole terve talve mootorrattaid näinud ja harjunud märkama. Tuleks käivitada kampaania märka mootorratturit..........see nüüd küll valjusti öeldud kuid lihtsam versioon on et (kanname terve Aprilli neoon veste) näiteks.
Head paranemist ja katsu ikka kiirelt ratta selga tagasi saada...
Head paranemist ja katsu ikka kiirelt ratta selga tagasi saada...
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8783
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: V-Strom 1050DE
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 130 korda
- Tänatud: 326 korda
- Kontakt:
///me hr habaneroga sõitsime kesklinnas, järsku politseinikuhärra otsustas teisest reast paremale vanalinna sisse keerata, minu ees. mina lasin signaali kohe, siis vend pidurdas, habanero viibutas rusikat ka smurfionud olid igatahes üsna ehmunud nägudega.///
- Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942
- Toeta Biker.ee foorumit, KLÕPSA SIIA
-
- Postitusi: 3828
- Liitunud: 18 Mai 2004, 11:55
- Tsikkel: r6, cbr,Buell, Night rod,Gessu
- Asukoht: Keila - Tallinn
- Tänanud: 161 korda
- Tänatud: 88 korda
kardan et see vest on s**t idee kui kõik nendega sõidame kuuaega... siis raiped harjuvad nägema ainult seda ratturit kes on vestiga... ja kui sa 1kuu pärast oma vesti nurka viskad... siis käib kohe kolakas kuna nad ple enam harjunud vestita ratast nägemaPira kirjutas:Praegusel hetkel kus kõik ärkavad talveunest nii ratturid kui ka autojuhid kes pole terve talve mootorrattaid näinud ja harjunud märkama. Tuleks käivitada kampaania märka mootorratturit..........see nüüd küll valjusti öeldud kuid lihtsam versioon on et (kanname terve Aprilli neoon veste) näiteks.
yldiselt... minu ISIKLIK arvamus on see... et see olukord pole nii s**t kui arvataxe ja kirjutataxe...
asi ikka meis endis... mina kes ei tea sittagi... pole kuulnud kus olex keeranud auto ette kui rattur on 50kmh sõitnud...
pauk käib tavaliselt siis kui keerataxe rohkem rulli
autojuht vaatab et ohh... tsikkel nii sitax kaugel ja jõuan keerata ilusti teele ära... aga vat ei jõua rsk kuna bike lendab auto suunas 150ga mitte 50ga ja on oodatust palju kiiremini auto juures kui juht arvas..
vähemalt minule ple kunagi keeranud auto ette kui olen sõitnud vastavalt eeskirjale...
aga kui olen kiirust ületanud... siis on mulle stax ette keeratud
ei näita kellegile näpuga... rääkisin endast ja enda arvamusest!
-
- Postitusi: 438
- Liitunud: 20 Mär 2003, 16:13
- Tsikkel: Punane Roller
- Asukoht: Pealinna külje all
- Tänanud: 20 korda
- Tänatud: 2 korda
totaalne OT aga isand Sepp...ette keeratakse ka NEILE kes sõidavad linnas lubatud kiirusega.Vastikuks reegliks on kujunenud, et kord kuus tekib selline olukord kus süda jätab paar lööki vahele.Ja seda tõesti lubatud kiiruste puhul...nii linnas kui maanteel.Aga see vestide kandmine võib tõesti omamoodi karuteene tekitada...samas...on palju selliseid rattureid kes ei loe biker.ee ja sõidavad aprillis ilma vestideta.Eks tuleb endal lihtsalt palju tähelepanelikum olla ja mitte sõidujoovastusest kevadist vasikat mängida.
Head paranemist õnnetusse sattunule!
Alex@läbib Tiskre kurvi vähemalt kaks korda päevas
Head paranemist õnnetusse sattunule!
Alex@läbib Tiskre kurvi vähemalt kaks korda päevas
Ilusa ja punase rolleri omanik...sain kah lammaste seast huntide sekka
Müüa 2006 V-strom, üks omanik, kallilt.
Müüa 2006 V-strom, üks omanik, kallilt.
Tiskre kurvi ka paar korda päevas kindlasti läbides on see tegelikult üks väga lai ja hea nähtavusega kurv. Tiskrest väljakeerajal on nähtavus mõlemas suunas hea. Samuti on kuni umbes 140 sõites aega ja ruumi piisavalt, et reageerida. Ei tea selle õnnetuse tagamaid aga alati on võimalus, et tõesti autojuht lootis nö. eest läbi lipsata või tõesti oli ilmastiku ja/või mootorratturi riietuse tõttu ratturit halvasti näha.
Kindlasti tahaks täpsemalt kuulda kuidas see juhtus, sest igal aastal seal midagi juhtub aga alati (parandage mind kui ma eksin) on üheks põhjuseks liiga suur liikumiskiirus.
_______ootel......................
Kindlasti tahaks täpsemalt kuulda kuidas see juhtus, sest igal aastal seal midagi juhtub aga alati (parandage mind kui ma eksin) on üheks põhjuseks liiga suur liikumiskiirus.
_______ootel......................
Tere,
eile umbes 22.30 toimus siis Tiskre teeristis VW Passati ja Africa Twini kokkupõrge. Viimase lenkstange hoidsin mina. Sõitsin linnast Tabasalu poole kiirusega 90km/h spidomeetri järgi. Tean teed hästi kuna sõidan seda mööda pea-aegu iga päev. Ilm oli ilus, asfalt oli kuiv. Nägin paremalt Tiskrest autot peateele lähenemas. Auto aeglustas enne risti ja tundus, et jääb ristmikul seisma. Hakkasin mootoriga pidurdama kuna läheneb kurv, 70 km/h piirangu märk ja ei olnud päris kindel ka selles, et auto peatub ristis. Kui aru sain, et auto ei kavatsegi seisma jääda vaid libiseb edasi vaikselt peateele, mis seal ristmikus on suhteliselt lai, alustasin intensiivset pidurdamist. Väga raske oli aru saada, mida ta teha plaanib, kas jääb minu sõidurajale seisma või ületab selle. Kiirus oli tal ebaühtlane – kiirendas-aeglustas. Tõenäoliselt ehmatasid teda kiiresti lähenevad tuled. Ühesõnaga hetk enne kokkupõrget oli ta täpselt risti keset teed. Vahemaadest rääkides, esimest korda kui autot märkasin oli ristmikuni ca 100m, mis kiiresti vähenes. Kui aru sain, et ta ei kavatsegi peatuda oli vahemaa umbes 30-50 m – raske öelda. Tekkis mõte ka temast mööda põigata, aga kuna ei saanud aru kus kohal ta paikneb minu sinna jõudmisel, siis juhtus see, mida kunagi koolis räägiti, et sa sõidad sinna kuhu või mida sa vaatad. Kiirus hetk enne kokkupõrget võis olla 20-40km/h, jällegi raske öelda. Arvestades õnnetusejärgset situatsiooni arvan, et kiirus oli pigem selle väiksema numbri poole.
Sõitsin vastu Passati juhi ust, seejärel lendasin üle lenkstangide põrgates peaga vastu auto katuse ülemist serva ja maandusin selili auto katusel. Pilt eest ära ei läinud. Lamasin seal kiirabi tulekuni. Auto roolis olnud lapseootel naisterahvas oli alguses päris tugevas šokis, järeldan seda kõrvalt kostnud häälte põhjal. Rahunes veidi kui ma ennast natukene liigutasin. Enda vigastused on suhteliselt väikesed, luud-kondid terved, paar õmblust, mõned sinikad ja väike peapõrutus, mis annab ennast siiani tunda. Tsiklit ei ole päevavalguses veel näinud, asub minust eemal, aga pimedas paistis olukord väga nutune. Kindlustustest oli ainult kohustuslik liikluskindlustus. Vastaspoole kindlustusfirmaks oli QBE, mis teeb mind natukene murelikuks, olles kuulnud meedias tema tegemistest. Passatil oli mõlkis juhipoolne uks.
Kokkuvõtteks, miks sellised õnnetused juhtuvad? Põhjuseid on kindlasti mitmeid – peamised tõenäoliselt on, et mootorratast lihtsalt ei märgata ning hinnatakse tema kaugust ja kiirust valesti. Arvan, et minu puhul hinnati ka kaugus valeks. Pimedas ja kõrgel asetsevad tuled võivad kergesti tekitada olukorra, kus objekt paistab tegelikkusest oluliselt kaugemal. Mind hullemast päästis kõrge ratas, tänu millele lendasin katusele mitte juhisalongi ja loomulikult kiiver ja kaitsmed.
Niimoodi hooaega alustada... ei ole lõbus.
Ehk õnnetus ei hüüa tulles.
eile umbes 22.30 toimus siis Tiskre teeristis VW Passati ja Africa Twini kokkupõrge. Viimase lenkstange hoidsin mina. Sõitsin linnast Tabasalu poole kiirusega 90km/h spidomeetri järgi. Tean teed hästi kuna sõidan seda mööda pea-aegu iga päev. Ilm oli ilus, asfalt oli kuiv. Nägin paremalt Tiskrest autot peateele lähenemas. Auto aeglustas enne risti ja tundus, et jääb ristmikul seisma. Hakkasin mootoriga pidurdama kuna läheneb kurv, 70 km/h piirangu märk ja ei olnud päris kindel ka selles, et auto peatub ristis. Kui aru sain, et auto ei kavatsegi seisma jääda vaid libiseb edasi vaikselt peateele, mis seal ristmikus on suhteliselt lai, alustasin intensiivset pidurdamist. Väga raske oli aru saada, mida ta teha plaanib, kas jääb minu sõidurajale seisma või ületab selle. Kiirus oli tal ebaühtlane – kiirendas-aeglustas. Tõenäoliselt ehmatasid teda kiiresti lähenevad tuled. Ühesõnaga hetk enne kokkupõrget oli ta täpselt risti keset teed. Vahemaadest rääkides, esimest korda kui autot märkasin oli ristmikuni ca 100m, mis kiiresti vähenes. Kui aru sain, et ta ei kavatsegi peatuda oli vahemaa umbes 30-50 m – raske öelda. Tekkis mõte ka temast mööda põigata, aga kuna ei saanud aru kus kohal ta paikneb minu sinna jõudmisel, siis juhtus see, mida kunagi koolis räägiti, et sa sõidad sinna kuhu või mida sa vaatad. Kiirus hetk enne kokkupõrget võis olla 20-40km/h, jällegi raske öelda. Arvestades õnnetusejärgset situatsiooni arvan, et kiirus oli pigem selle väiksema numbri poole.
Sõitsin vastu Passati juhi ust, seejärel lendasin üle lenkstangide põrgates peaga vastu auto katuse ülemist serva ja maandusin selili auto katusel. Pilt eest ära ei läinud. Lamasin seal kiirabi tulekuni. Auto roolis olnud lapseootel naisterahvas oli alguses päris tugevas šokis, järeldan seda kõrvalt kostnud häälte põhjal. Rahunes veidi kui ma ennast natukene liigutasin. Enda vigastused on suhteliselt väikesed, luud-kondid terved, paar õmblust, mõned sinikad ja väike peapõrutus, mis annab ennast siiani tunda. Tsiklit ei ole päevavalguses veel näinud, asub minust eemal, aga pimedas paistis olukord väga nutune. Kindlustustest oli ainult kohustuslik liikluskindlustus. Vastaspoole kindlustusfirmaks oli QBE, mis teeb mind natukene murelikuks, olles kuulnud meedias tema tegemistest. Passatil oli mõlkis juhipoolne uks.
Kokkuvõtteks, miks sellised õnnetused juhtuvad? Põhjuseid on kindlasti mitmeid – peamised tõenäoliselt on, et mootorratast lihtsalt ei märgata ning hinnatakse tema kaugust ja kiirust valesti. Arvan, et minu puhul hinnati ka kaugus valeks. Pimedas ja kõrgel asetsevad tuled võivad kergesti tekitada olukorra, kus objekt paistab tegelikkusest oluliselt kaugemal. Mind hullemast päästis kõrge ratas, tänu millele lendasin katusele mitte juhisalongi ja loomulikult kiiver ja kaitsmed.
Niimoodi hooaega alustada... ei ole lõbus.
Ehk õnnetus ei hüüa tulles.
QBE
Ära pabla ... kaks aastat olin kaskoga seal kubes ja kõik mu 4 kräshi said seal päevaga vormistatud ning kokku lepitud.
Ole tugev !
Ole tugev !
Viimati muutis VanHalen, 05 Apr 2006, 14:03, muudetud 1 kord kokku.
Vohh! Normaalne pädev analüüs tsiklimehe käest ! Mulle jääb ka tunne, et juht ei osanud arvata, et mis jama see liigub mööda teed ja kui kaugel ja kui kiiresti. Mul on pimedas traktorite ja lumesahkadega olnud sellist kõhklemist.
Muidugi tuleks siis seisma jäädagi ja mitte edasi liikuda, kuni endal pilt selge.
Siin oli üsna selgelt tegu selle kõige hullema otsuselangetajaga : lähen...ei lähe...ei ikka lähen.... ei lähe...ahhh lähen...STOPP...pauk.
Kus veel sellist asja tihti näeme? Ülekäiguradadel ! Jalakäiate käitumises.
Nii et kui näete kõhklejat siis kartke teda kindlasti.
Gothamile head paranemist ja õnne kindlustusega asjaajamisel.
Muidugi tuleks siis seisma jäädagi ja mitte edasi liikuda, kuni endal pilt selge.
Siin oli üsna selgelt tegu selle kõige hullema otsuselangetajaga : lähen...ei lähe...ei ikka lähen.... ei lähe...ahhh lähen...STOPP...pauk.
Kus veel sellist asja tihti näeme? Ülekäiguradadel ! Jalakäiate käitumises.
Nii et kui näete kõhklejat siis kartke teda kindlasti.
Gothamile head paranemist ja õnne kindlustusega asjaajamisel.
Suzuki GSX 750 Inazuma
-
- Postitusi: 348
- Liitunud: 22 Juul 2003, 22:24
- Tsikkel: Ural Solo '06
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Ei saa midagi sellega ennetada. Ennetada saab siis, kui ratast garaazhist välja ei ajagi. Nähtamatuse arvestamisega saab mõnevõrra vähendada selliste asjade tõenäosust ja seda ka teoreetiliselt ainult kuni 50% võrra, sest ülejäänud 50% eest vastutab teine liikleja, kes peab jälgima, et ta kellelegi ette ei keeraks.Mari Öö kirjutas:ikka saab ennetada. reegel on lihtne ja seda õpetatakse juba koolis: arvesta, et oled nähtamatu.
I'm not a gynecologist, but I'll take a look.
Törts maad ennem ülalmainitud ristmiku oli minulgi sarnane kogemus ainult, et sel ajal sõitsin autoga, õnneks mõistis muti viimasel hetkel gaasi põhja pressida sest vastasel juhul oleksingi tema esiuksest sees olnud.
Too kord läks kergelt, võibolla paarkümmend sentimeetrit jäi tema tagastange nurga ma minu vasaku esimese stange vahele.
Sekundite mäng.... ei, sajandike!
Too kord läks kergelt, võibolla paarkümmend sentimeetrit jäi tema tagastange nurga ma minu vasaku esimese stange vahele.
Sekundite mäng.... ei, sajandike!
Tavaliselt ongi naised just roolis ebakindlad, signaal oleks tõenäoliselt aidanud. Väljaspoolt asulat ei pea sellega koonerdama.Gotham kirjutas:Tere,
eile umbes 22.30 toimus siis Tiskre teeristis VW Passati ja Africa Twini kokkupõrge. Viimase lenkstange hoidsin mina. Sõitsin linnast Tabasalu poole kiirusega 90km/h spidomeetri järgi. Tean teed hästi kuna sõidan seda mööda pea-aegu iga päev. Ilm oli ilus, asfalt oli kuiv. Nägin paremalt Tiskrest autot peateele lähenemas. Auto aeglustas enne risti ja tundus, et jääb ristmikul seisma. Hakkasin mootoriga pidurdama kuna läheneb kurv, 70 km/h piirangu märk ja ei olnud päris kindel ka selles, et auto peatub ristis. Kui aru sain, et auto ei kavatsegi seisma jääda vaid libiseb edasi vaikselt peateele, mis seal ristmikus on suhteliselt lai, alustasin intensiivset pidurdamist. Väga raske oli aru saada, mida ta teha plaanib, kas jääb minu sõidurajale seisma või ületab selle.
Meesautojuhtide hulgas on kyllalt selliseid kes sõidavad sulle lihtsalt ette, ei hakka nad 2x vaatama. Ja sellisel juyk signaal ka vaevalt midagi muudab.
ZX-9R. Vahel sõidan kiiresti aga rullnokk ei ole
"Tavaliselt ongi naised just roolis ebakindlad, signaal oleks tõenäoliselt aidanud. Väljaspoolt asulat ei pea sellega koonerdama"
Ei ole ühti nii! Viimaselajal just mehi eluaastates 50-80 selliseid tähele pannud! Ei maksa üldistusi teha - eks ole ebakindlaid juhte nii naisi, kui mehi!
Ei ole ühti nii! Viimaselajal just mehi eluaastates 50-80 selliseid tähele pannud! Ei maksa üldistusi teha - eks ole ebakindlaid juhte nii naisi, kui mehi!
................
t*** sellest mitte-märkamisest ma aru ei saa. Halva nähtavusega ristmikul veel, kuid nagu antud ristmikulgi oli hea nähtavus on ju selliseid asju ennem ka juhtunud. Krt tehakse ju enne lubade saamist arstlik kontroll, kus silmanägemist kontrollitakse. Ja ei saada ikka oma silmadega hakkama. Varsti peab autodele peale thermotronicute, sensotronicute ja parktronicute ristmiktronicuid paigaldama hakkama.
Kokkuvõtlikult nimetaks seda rohkem mitte märkamiseks vaid vastutustundetuks sõitmiseks. Kui kindel ei ole, et jõuad siis ära hakka üritamagi.
Kokkuvõtlikult nimetaks seda rohkem mitte märkamiseks vaid vastutustundetuks sõitmiseks. Kui kindel ei ole, et jõuad siis ära hakka üritamagi.
Just enjoy ... nothing less, nothing more
-
- Postitusi: 348
- Liitunud: 22 Juul 2003, 22:24
- Tsikkel: Ural Solo '06
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Mõni juht sõidab punktist A punkti B ilma, et kogu tee vältel milleski kindel oleks. Selliste taha tekib ristmikel tavaliselt raevunud autojuhtide virrvarr, kes sageli ei hoia end pahameele väljendamisel viisakuse piirides. Varem või hiljem sooritab halba kogemust omav ebakindel juht ebakindla manöövri, et vältida sellist teiste juhtide viha alla sattumist. Vahel läheb õnneks, vahel mitte...bash kirjutas:Kui kindel ei ole, et jõuad siis ära hakka üritamagi.
I'm not a gynecologist, but I'll take a look.
suzumen: no klt, ma olen selle va armsakenaolevuse olukorra nii paar korda läbi elanud. ja mina ei tea, minule küll see sedasi ei mõjunud, et ei oleks saanud rooli istuda või miskit muud sellist teha.
ja muide, su jutus on ka väike vasturääkivus sees. nimelt, et rooli ei laseks rasediaid, et panevad enda ja sündimata lapse ohtu. no siis ei tohiks neid üldse ka autosse lasta. ja tänavale. et istugu ainult kodus :p
ok, ma pean jooksma.
mumm@ei ole vist tegelikult üldse normaalne naene :p
ja muide, su jutus on ka väike vasturääkivus sees. nimelt, et rooli ei laseks rasediaid, et panevad enda ja sündimata lapse ohtu. no siis ei tohiks neid üldse ka autosse lasta. ja tänavale. et istugu ainult kodus :p
ok, ma pean jooksma.
mumm@ei ole vist tegelikult üldse normaalne naene :p
väike kuri mootorrattur
-
- Postitusi: 438
- Liitunud: 20 Mär 2003, 16:13
- Tsikkel: Punane Roller
- Asukoht: Pealinna külje all
- Tänanud: 20 korda
- Tänatud: 2 korda
ole normaalne...parkimisplatsi ja linna võrdlus on äärmiselt kohatu!Yamu kirjutas:mingu harjutagu parkimisplatsil siis kui ebakindel on, mitte tiptunni ajal linnavahel
keegi ei ole sündinud rool käes ja mõistus peas!
pean tunnistama, et olen nii mõndagi õppinud 20 aastaga liikluses...mitte parkimisplatsil.Sinu jutu järgi oleks pidanud aga veetma need aastad kinnisel territooriumil...ja edasi?
enesekindlus on muidugi tore asi aga...
<reeglina ilgelt rahulik inimene>
Viimati muutis Alex, 06 Apr 2006, 09:17, muudetud 2 korda kokku.
Ilusa ja punase rolleri omanik...sain kah lammaste seast huntide sekka
Müüa 2006 V-strom, üks omanik, kallilt.
Müüa 2006 V-strom, üks omanik, kallilt.
-
- Mode
- Postitusi: 3132
- Liitunud: 26 Mai 2003, 21:00
- Asukoht: TLN
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
oh klemmid, võtke vabamalt. Ei ole ju juhtunud miskit uut, mida me ei teaks või ei oleks osanud ette näha.
Suzumen´i teooriaga rasedate naiste koha pealt nõus. Ja tsikli seljas tuleb oma õiglusejanu maha suruda ja võtta igat autojuhti, kui nn. rasedat naist. Ka see on varem välja öeldud.
aga nagu Gothami kirjast selgub, ei pääse mõnikord vaatamata sellele. Seda te ju kah teate.
Ja annaks jumal, et asi väga õnnetu lõpuga poleks.
Gotham, sulle head paranemist. Küllap saad varsti jälle ratastele!
Suzumen´i teooriaga rasedate naiste koha pealt nõus. Ja tsikli seljas tuleb oma õiglusejanu maha suruda ja võtta igat autojuhti, kui nn. rasedat naist. Ka see on varem välja öeldud.
aga nagu Gothami kirjast selgub, ei pääse mõnikord vaatamata sellele. Seda te ju kah teate.
Ja annaks jumal, et asi väga õnnetu lõpuga poleks.
Gotham, sulle head paranemist. Küllap saad varsti jälle ratastele!
Me keegi ei lähe kodunt välja mõttega, et täna panen küll ühe korraliku käbla maha. Ometigi asjad juhtuvad ja suurusjärk onju teada,see on u150 hukkunut, neist 15 on ratturid ja nii igal aastal. Olgem ettevaatlikud ja lootkem parimat kuid sellega peame arvestama,et mitte kõik ei jõua sinna kuhu plaanisid. 2000a. oli hukkunuid liikluses 190, neist rattureid 22. 2001a. 168-18. 2002a192-19. 2003a. 145-17. 2004. 154-10. 2005a.149-14. Mis asi see on? Statistika,- paratamatus,-kuri saatus...
see ongi jah see ettekeeramisel kôige kehvem variant, kui ettekeerav auto kord vähendab kiirust, siis jälle seisma ei jää jne. ühesônaga ei ole kaasliilejal üldse vôimalik aru saada, mis toimub. endal oli samalaadne kogemus Nômmel autoga kuskil väiksel tänaval, kus kiirus suht madal. mina olin peateel ja vasakult lähenes ristmikule auto. mina märkasin ja vôtsin selle auto teadmisse ja jälgisin seda (nagu ikka liigeldakse). kui olin üsna ristmiku ligidale jôudnud, nägin, et teine auto vähendab kiirust (juhti ei näinud, kuna väljas oli hämar). Sain aru, et ta märkas mind. Siis jälle see auto ikkagi seisma ei jäänud, järgnes minupoolne kiiruse vähendamine, siis teine auto jälle vähendas kiirjust nojah ühesônaga, mitte kuidagi ei vôinud aru saada, et ta mind ei näe, lihtsalt kogu aeg oli mingi jama. asi lôppeski sellega, et otse ristmikul, vältimaks teise auto esiosa tungimist minu auto vasakusse esitiiba, keerasin järsult paremale teelt välja lumehange. önneks autol tehnilisi kahjustusi polnud, suuresti tänu minimaalsele liikumiskiirusele.
Pika jutu point oli mul selles, et püüa sa teisi liiklejaid môista kui palju tahes, alati on vôimalus, et nad käituvad igasuguse loogikavastaselt. muidugi ma oleksin vôinud üldse seisma jääda, aga selliselt juhul, igapäevaliikluses on palju selliseid olukordi, kus 100% ei saa teises kindel olla, igakord seisma jääda on meie kiires ilmas väga ebameeldiv (muidugimôista samas ohutum).
Pika jutu point oli mul selles, et püüa sa teisi liiklejaid môista kui palju tahes, alati on vôimalus, et nad käituvad igasuguse loogikavastaselt. muidugi ma oleksin vôinud üldse seisma jääda, aga selliselt juhul, igapäevaliikluses on palju selliseid olukordi, kus 100% ei saa teises kindel olla, igakord seisma jääda on meie kiires ilmas väga ebameeldiv (muidugimôista samas ohutum).