KOLVI vahetamine kodustes tingimustes!!

Kõik mis on seotud rolleritega

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
non-smoking
Postitusi: 382
Liitunud: 07 Veebr 2006, 22:15
Asukoht: Harku

KOLVI vahetamine kodustes tingimustes!!

Lugemata postitus Postitas non-smoking »

vahetasin ära kolvi ja panin siis kõik uuesti kokku ja enam ei saa masinat käima.
Säde on olemas.
Aga selline tunne et kompresioon puudub vms. et ei tõmba bensiini sisse.
Äkki kellegil on kogemusi?
pingutasin kõik poldid kõvasti kinni!!
Kasutaja avatar

hellish
Postitusi: 463
Liitunud: 06 Juul 2005, 23:22

Lugemata postitus Postitas hellish »

Kas sa ikka kolvirõngad ka peale panid? :lol:
Võiksid näiteks proovida seda et imed vaakum klapi seda voolikut mis tõmbab klapi lahti ja bena hakkab peale jooksma, siis jookseb karpa bena täis ja peaks käima minema kui kõik muu õieti tehtud on.
Tõsine jalamees, st pole masinat, mis näo naerule viiks :D
Kasutaja avatar

Teema algataja
non-smoking
Postitusi: 382
Liitunud: 07 Veebr 2006, 22:15
Asukoht: Harku

Lugemata postitus Postitas non-smoking »

hellish kirjutas:
Kas sa ikka kolvirõngad ka peale panid? :lol:
Võiksid näiteks proovida seda et imed vaakum klapi seda voolikut mis tõmbab klapi lahti ja bena hakkab peale jooksma, siis jookseb karpa bena täis ja peaks käima minema kui kõik muu õieti tehtud on.
Ikka panin jah hmm.. sellest oleks abi kui laseks siis karpa niimoodi pena täis jah.

Kasjok
Postitusi: 351
Liitunud: 04 Sept 2005, 21:51
Tsikkel: YZ450F

Lugemata postitus Postitas Kasjok »

Topkat?
“The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten” - Benjamin Franklin
Uudishimu tapab

DerbiPR
Postitusi: 351
Liitunud: 24 Apr 2004, 21:47
Asukoht: Võru

Lugemata postitus Postitas DerbiPR »

Plokikaane ja silndri vahele ikka sai metallist tihend ja tihendav aine? Endalgi pole kõik rollerid väga hästi tööle hakanud alguses pärast kolvi vahetust, kuid kui pika peale tööle saab(lihtslat pikast ketramisest või väntamisest) siis pole enam probmeemi.
Kasutaja avatar

Teema algataja
non-smoking
Postitusi: 382
Liitunud: 07 Veebr 2006, 22:15
Asukoht: Harku

Lugemata postitus Postitas non-smoking »

Lasin siis eile õhtul kuumakindlat silikoni silindri ja kaane vahele, pumpasin siis karpa pena täis ja läx käima kell 6.40 hommikul garaazis uhh sumpa oli ka lahti :lol: mõnus hääl :D

niiet teema võib lukku panna
Kasutaja avatar

Karupoeg puhh
Postitusi: 603
Liitunud: 19 Okt 2003, 18:37
Asukoht: Laagri

Lugemata postitus Postitas Karupoeg puhh »

non-smoking kirjutas:
Lasin siis eile õhtul kuumakindlat silikoni silindri ja kaane vahele
Edu!
Aga tihendeid ikka uusi ei pannud?
Sõrmelaagri ja kolvi enne õliga kokku tegid?
Kasutaja avatar

Teema algataja
non-smoking
Postitusi: 382
Liitunud: 07 Veebr 2006, 22:15
Asukoht: Harku

Lugemata postitus Postitas non-smoking »

Karupoeg puhh kirjutas:
non-smoking kirjutas:
Lasin siis eile õhtul kuumakindlat silikoni silindri ja kaane vahele
Edu!
Aga tihendeid ikka uusi ei pannud?
Sõrmelaagri ja kolvi enne õliga kokku tegid?
Kolvi tegin küll õliga kokku aga sõrmlaagrit ei teinud :?
kas see on väga halb w? aga masin õlitab selle vast ise ära kui sipa sõita
Kasutaja avatar

Cado
Postitusi: 873
Liitunud: 08 Mai 2004, 08:43
Tsikkel: R1_450EXC_VTX1800_Scrambler4X4
Asukoht: Keila lähistel.
Tänanud: 28 korda
Tänatud: 6 korda

Lugemata postitus Postitas Cado »

Huvitav kas rolleril saab ka kolvi tagurpidi sisse panna nagu mõnedel kahetaktilistel siklitel. Nii et kolb ei ava enam sisse ja väljalaske aknaid?? :roll:
Kasutaja avatar

oldmoped
Postitusi: 2418
Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
Tsikkel: Misasi see veel on?
Asukoht: Läänemaa
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas oldmoped »

Reedvalve sisselaske puhul mingeid sisselaskeaknaid kolb avama ei peagi. Väljalaset avab kolvi ülemine pind, mis tavaliselt on sümmeetriline. Õige suund on vajalik selleks, et rõnga lukud satuksid õigetesse kohtadesse ja rõnga otsad ei jääks akende kohale. Samuti vajalik õige suund selleks, et osadel tuuningsilindritel on lisa ülevoolud toodud läbi kolvio ja selletõttu peavad kolvi külgpinnas olevad aknad täpselt silindri kanalitega kokku langema.
hälvik
Kasutaja avatar

xzburnoutzx
Postitusi: 1256
Liitunud: 26 Aug 2004, 11:53
Asukoht: Tallinn/Dragster
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas xzburnoutzx »

oldmoped kirjutas:
Reedvalve sisselaske puhul mingeid sisselaskeaknaid kolb avama ei peagi. Väljalaset avab kolvi ülemine pind, mis tavaliselt on sümmeetriline. Õige suund on vajalik selleks, et rõnga lukud satuksid õigetesse kohtadesse ja rõnga otsad ei jääks akende kohale. Samuti vajalik õige suund selleks, et osadel tuuningsilindritel on lisa ülevoolud toodud läbi kolvio ja selletõttu peavad kolvi külgpinnas olevad aknad täpselt silindri kanalitega kokku langema.
Natuke keemast küll väljas, aga kas see on normaalne, et mul üks Reed Valve on mingine 1mm lahti? Tegemist Polini Reed Valvedega, see paksem e. tugevam on lahti 1mm. Nõrgem on kinni.

Pilt
Kasutaja avatar

Cado
Postitusi: 873
Liitunud: 08 Mai 2004, 08:43
Tsikkel: R1_450EXC_VTX1800_Scrambler4X4
Asukoht: Keila lähistel.
Tänanud: 28 korda
Tänatud: 6 korda

Lugemata postitus Postitas Cado »

oldmoped kirjutas:
Reedvalve sisselaske puhul mingeid sisselaskeaknaid kolb avama ei peagi. Väljalaset avab kolvi ülemine pind, mis tavaliselt on sümmeetriline. Õige suund on vajalik selleks, et rõnga lukud satuksid õigetesse kohtadesse ja rõnga otsad ei jääks akende kohale. Samuti vajalik õige suund selleks, et osadel tuuningsilindritel on lisa ülevoolud toodud läbi kolvio ja selletõttu peavad kolvi külgpinnas olevad aknad täpselt silindri kanalitega kokku langema.
Tänud vastuse eest.
Nii-siis jätke Oldmopedi jutt meelde ja kontrollige sedagi kumba pidi kolvi sisse panete.
Võib isegi käivituda aga väga koledalt töödata. :lol:
Kasutaja avatar

cpi50
Postitusi: 109
Liitunud: 18 Apr 2005, 21:07
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas cpi50 »

hellish kirjutas:
Kas sa ikka kolvirõngad ka peale panid? :lol:
Võiksid näiteks proovida seda et imed vaakum klapi seda voolikut mis tõmbab klapi lahti ja bena hakkab peale jooksma, siis jookseb karpa bena täis ja peaks käima minema kui kõik muu õieti tehtud on.
Minul oli sama asi. Ja siis tõmmbasin ka selle klapi lahti ja bena tuli. :twisted:
Pilt
Cpi pealt Aprilia Sr70ccm peale
Kasutaja avatar

Mix
Postitusi: 1247
Liitunud: 18 Mär 2004, 16:25
Tsikkel: tsiklit netu.
Asukoht: Tartu, Estonia

Lugemata postitus Postitas Mix »

xzburnoutzx kirjutas:
...kas see on normaalne, et mul üks Reed Valve on mingine 1mm lahti?..
Ei, see pole normaalne. Membraanklapp peab olema suletud täiesti.
Kasutaja avatar

xzburnoutzx
Postitusi: 1256
Liitunud: 26 Aug 2004, 11:53
Asukoht: Tallinn/Dragster
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas xzburnoutzx »

Mix kirjutas:
xzburnoutzx kirjutas:
...kas see on normaalne, et mul üks Reed Valve on mingine 1mm lahti?..
Ei, see pole normaalne. Membraanklapp peab olema suletud täiesti.
Paar sakslast välismaa foorumitest arvasid, et erilist vahet ei ole ning midagi kaotsi ei lähe. Aga kas on vahe, kumba pidi ma nad peale panen. Raamatus oli kirjas, et paksem läheb süüte poole. aga seal võib panna nad nii, et Polini kirjad välja paistavad või siis vastupidi, et ei paista.


VÄIKE FAKTIVIGA OLI ALGSES POSTIS: See nõrgem klapi pool on lahti.
Kasutaja avatar

hellish
Postitusi: 463
Liitunud: 06 Juul 2005, 23:22

Lugemata postitus Postitas hellish »

Vahet pole kas ta on täiesti kinni või mitte sest vastusurve korral surutakse nad kinni ja teistpidi tõmmatakse jälle lahti.
Tõsine jalamees, st pole masinat, mis näo naerule viiks :D
Kasutaja avatar

xzburnoutzx
Postitusi: 1256
Liitunud: 26 Aug 2004, 11:53
Asukoht: Tallinn/Dragster
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas xzburnoutzx »

hellish kirjutas:
Vahet pole kas ta on täiesti kinni või mitte sest vastusurve korral surutakse nad kinni ja teistpidi tõmmatakse jälle lahti.
Probleem lahendatud, tglt olid nad mul vastupidi pandud, niiet paksem oli vario poolel ja õhem süüte poolel. Vahetasin ära ja kõik ok.

-Goofy-

Lugemata postitus Postitas -Goofy- »

Aga kui panna kolb tagasi sis peab tingimata ära õlitama v?
Kasutaja avatar

xzburnoutzx
Postitusi: 1256
Liitunud: 26 Aug 2004, 11:53
Asukoht: Tallinn/Dragster
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas xzburnoutzx »

-Goofy- kirjutas:
Aga kui panna kolb tagasi sis peab tingimata ära õlitama v?
Oleks soovitatav küll, sest siis läheb ta paremini sisse. Endal mugavam, kui aga uus kolb, siis kindlasti silinder ja kolb õliseks. Sõrmelaager ja sõrm ise ka kerge õliga kokku.

-Goofy-

Lugemata postitus Postitas -Goofy- »

Kui Õlitada sis kas ma teen tavalise mootori õliga kokku? :lol: :roll:
Kasutaja avatar

Taku
Postitusi: 313
Liitunud: 28 Juul 2005, 23:56
Asukoht: tallinn

Lugemata postitus Postitas Taku »

kahetaktilie puhul, selle õliga mida kasutama hakkad bensiiniga segamiseks ;)
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Rollerid”