Esihargi vahetus/taastamine(Dnepr)
Moderaator: Moded
Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
siim76
Teema algataja
Esihargi vahetus/taastamine(Dnepr)
proble siis selline et ostes ole Dnepril ees mingi tundmatu esihark-ketaspiduriga, torudele aga seal kummi all on roostekahjustused tekkinud, kas oleks neid võimalik kuidagi taastada? Kas äkki oleks lihtsam esihark ära vahetada? On kellelgi pakkud mingit harki ketaspiduritega?
Natuke segane jutt äkki, aga kõik kommentarid teretulnud.
Natuke segane jutt äkki, aga kõik kommentarid teretulnud.
-
madeinussr
- Postitusi: 88
- Liitunud: 22 Mai 2005, 14:03
- Tsikkel: Jawa Style
-
siim76
Teema algataja
-
siim76
Teema algataja
-
tsiklivendd
- Postitusi: 104
- Liitunud: 11 Jaan 2005, 23:10
- Asukoht: Tartu
-
siim76
Teema algataja
minuarust isegi pealkiri päeis arusaadav.tsiklivendd kirjutas:MZ on tsiklitootja.
Mida sa täpselt teha tahad, esimesest postitusest küll eriti aru ei saa.
Küsimus siis:
1.Kas saab ja on mõtet amordi torusid parandada(roostekahjustus)
mõte oli kasutada nn."sulametalli"
2Äkki on kellelgi müüa esihark koos ratta ja ketaspiduri süsteemiga.
-
Tsikkelröövel
- Postitusi: 1754
- Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
- Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 27 korda
Ma proovisin selle "vedelmetalliga".
Järeldused:
ülikorralik tuleb olla aluspinna puhastamisel
Ainult käsitsilihvimine
Esimese korraga kindlasti ei tule hea. Kolmanda korraga pole viga
Kas ka pidama jääb, on mul veel teadmata. Erilist usku ei ole. Põhjus selles, et roostekahjustuse puhul jääb pealekantav kiht imeõhuke, nagu kile.
Samas, kui on mingid sügavamad ja kitsamad täkked, usun küll, et sellega saab asja korda. Veidigi paksem kiht on piisavalt tugev.
Lõppjäreldus - jube loll on õppida oma halbadest kogemustest (parem teiste omadest!) aga ega siinkohal ilmselt nõuandjaid suurt leia. Keegi peab siis esimene olema. Sügiseks on siis näha.
Järeldused:
ülikorralik tuleb olla aluspinna puhastamisel
Ainult käsitsilihvimine
Esimese korraga kindlasti ei tule hea. Kolmanda korraga pole viga
Kas ka pidama jääb, on mul veel teadmata. Erilist usku ei ole. Põhjus selles, et roostekahjustuse puhul jääb pealekantav kiht imeõhuke, nagu kile.
Samas, kui on mingid sügavamad ja kitsamad täkked, usun küll, et sellega saab asja korda. Veidigi paksem kiht on piisavalt tugev.
Lõppjäreldus - jube loll on õppida oma halbadest kogemustest (parem teiste omadest!) aga ega siinkohal ilmselt nõuandjaid suurt leia. Keegi peab siis esimene olema. Sügiseks on siis näha.
Kas Mees ostab tsikli, pole küsimus. Küsimus on: millal?
-
retro
- Postitusi: 933
- Liitunud: 27 Juun 2005, 18:20
- Tsikkel: Tiger885, külkaIŽ
- Asukoht: Kohatu
- Tänanud: 17 korda
- Tänatud: 32 korda
- Kontakt:
alati jääb võimalus torud uuesti kroomida. võetakse vana kroom keemiliselt maha, siis vasetatakse-lihvitakse vajalik arv kordi, et kahjustatud kohad siledaks saada ja lõpuks uus kroom selga.
ise ma olin laisk ja proovisin tavalist alu-värvi. samamoodi liivakaga lõpuks siledaks. kahjustused ei olnud väga sügavad küll. eks sügisel näe, mis simmeritest järgi on.
ise ma olin laisk ja proovisin tavalist alu-värvi. samamoodi liivakaga lõpuks siledaks. kahjustused ei olnud väga sügavad küll. eks sügisel näe, mis simmeritest järgi on.
-
retro
- Postitusi: 933
- Liitunud: 27 Juun 2005, 18:20
- Tsikkel: Tiger885, külkaIŽ
- Asukoht: Kohatu
- Tänanud: 17 korda
- Tänatud: 32 korda
- Kontakt:
nujah - põhimõte umbes sama:poison kirjutas:nunuh
pisike roostauguke roostest võimalikult puhtaks, roostemuundaja peale, 24h seismist, puhastada ära, väikese pintsliotsaga pisike tilk värvi peale, lasta ära kuivada ja siis 800-1200 liivakatega lihvida värv ülejäänud pinnaga samasse tasapinda. kroom, sinder, on nii kõva, et peenike liivakas talle peale ei hakka ning aluvärvi laiguke ei jää pärast poleerimist niiväga paistma ka. aga eks ta paras porr ole, tunnistan ise ka
mõtlesin ise ka keemilise metalli peale, aga ei kippunud mõne 1mm2 täpi pärast tervet tuubi ostma minema, kui värvitops niisama vedeles.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.