Esihargi vahetus/taastamine(Dnepr)

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Teema algataja
siim76

Esihargi vahetus/taastamine(Dnepr)

Lugemata postitus Postitas siim76 »

proble siis selline et ostes ole Dnepril ees mingi tundmatu esihark-ketaspiduriga, torudele aga seal kummi all on roostekahjustused tekkinud, kas oleks neid võimalik kuidagi taastada? Kas äkki oleks lihtsam esihark ära vahetada? On kellelgi pakkud mingit harki ketaspiduritega?
Natuke segane jutt äkki, aga kõik kommentarid teretulnud.
Kasutaja avatar

poison
Mode
Postitusi: 1005
Liitunud: 03 Veebr 2004, 12:49
Tsikkel: sporta 1200
Asukoht: Rapla
Tänanud: 17 korda
Tänatud: 13 korda

Lugemata postitus Postitas poison »

iz planeta vai iz junkeri vai cz esiharke pannakse
Kasutaja avatar

poison
Mode
Postitusi: 1005
Liitunud: 03 Veebr 2004, 12:49
Tsikkel: sporta 1200
Asukoht: Rapla
Tänanud: 17 korda
Tänatud: 13 korda

Lugemata postitus Postitas poison »

oot ma segaduses...dnepril kettaga esihark? või tahad kettaga panna?
Kasutaja avatar

madeinussr
Postitusi: 88
Liitunud: 22 Mai 2005, 14:03
Tsikkel: Jawa Style

Lugemata postitus Postitas madeinussr »

:oops: ma olen alati arvanud, et ketaspiduri ketas on ratta mitte hargi küljes.
Fazer GOO

Teema algataja
siim76

Lugemata postitus Postitas siim76 »

madeinussr kirjutas:
:oops: ma olen alati arvanud, et ketaspiduri ketas on ratta mitte hargi küljes.
Ok mite ketas aga suport. See kinnitub ju ikka hargi külge. Ja IZ vüi CZ külge seda juba ei areta.
Kasutaja avatar

Olts
Postitusi: 405
Liitunud: 22 Okt 2005, 10:04

Lugemata postitus Postitas Olts »

Planeta 5 tehti küll ketaspiduri, valuvelje ja õhkamordiga. See võib seal vabalt all olla.
Kasutaja avatar

IvarSiim
Postitusi: 361
Liitunud: 21 Sept 2004, 12:14
Asukoht: Põlva

Lugemata postitus Postitas IvarSiim »

Minu Dnepril ka ketaspidur!
Amortidel ventiilid, kust õhk sisse!
Vt netist: Dnepr ja esimene pilt seal tsiklist.
Ivar

Teema algataja
siim76

Lugemata postitus Postitas siim76 »

sain infi et seal all on mingi lääne enduuro hark+kettasüsteem.
Mingid kaks mittemidagi ütlevat tähte -MZ

tsiklivendd
Postitusi: 104
Liitunud: 11 Jaan 2005, 23:10
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas tsiklivendd »

MZ on tsiklitootja.
Mida sa täpselt teha tahad, esimesest postitusest küll eriti aru ei saa.

Teema algataja
siim76

Lugemata postitus Postitas siim76 »

tsiklivendd kirjutas:
MZ on tsiklitootja.
Mida sa täpselt teha tahad, esimesest postitusest küll eriti aru ei saa.
minuarust isegi pealkiri päeis arusaadav.
Küsimus siis:
1.Kas saab ja on mõtet amordi torusid parandada(roostekahjustus)
mõte oli kasutada nn."sulametalli"
2Äkki on kellelgi müüa esihark koos ratta ja ketaspiduri süsteemiga.

Tsikkelröövel
Postitusi: 1754
Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
Asukoht: Tartu
Tänatud: 27 korda

Lugemata postitus Postitas Tsikkelröövel »

Ma proovisin selle "vedelmetalliga".
Järeldused:
ülikorralik tuleb olla aluspinna puhastamisel
Ainult käsitsilihvimine
Esimese korraga kindlasti ei tule hea. Kolmanda korraga pole viga
Kas ka pidama jääb, on mul veel teadmata. Erilist usku ei ole. Põhjus selles, et roostekahjustuse puhul jääb pealekantav kiht imeõhuke, nagu kile.
Samas, kui on mingid sügavamad ja kitsamad täkked, usun küll, et sellega saab asja korda. Veidigi paksem kiht on piisavalt tugev.

Lõppjäreldus - jube loll on õppida oma halbadest kogemustest (parem teiste omadest!) aga ega siinkohal ilmselt nõuandjaid suurt leia. Keegi peab siis esimene olema. Sügiseks on siis näha.
Kas Mees ostab tsikli, pole küsimus. Küsimus on: millal?
Kasutaja avatar

retro
Postitusi: 933
Liitunud: 27 Juun 2005, 18:20
Tsikkel: Tiger885, külkaIŽ
Asukoht: Kohatu
Tänanud: 17 korda
Tänatud: 32 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas retro »

alati jääb võimalus torud uuesti kroomida. võetakse vana kroom keemiliselt maha, siis vasetatakse-lihvitakse vajalik arv kordi, et kahjustatud kohad siledaks saada ja lõpuks uus kroom selga.

ise ma olin laisk ja proovisin tavalist alu-värvi. samamoodi liivakaga lõpuks siledaks. kahjustused ei olnud väga sügavad küll. eks sügisel näe, mis simmeritest järgi on.
Kasutaja avatar

poison
Mode
Postitusi: 1005
Liitunud: 03 Veebr 2004, 12:49
Tsikkel: sporta 1200
Asukoht: Rapla
Tänanud: 17 korda
Tänatud: 13 korda

Lugemata postitus Postitas poison »

ise ma olin laisk ja proovisin tavalist alu-värvi


nunuh :wack:
Kasutaja avatar

retro
Postitusi: 933
Liitunud: 27 Juun 2005, 18:20
Tsikkel: Tiger885, külkaIŽ
Asukoht: Kohatu
Tänanud: 17 korda
Tänatud: 32 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas retro »

poison kirjutas:
nunuh :wack:
nujah - põhimõte umbes sama:
pisike roostauguke roostest võimalikult puhtaks, roostemuundaja peale, 24h seismist, puhastada ära, väikese pintsliotsaga pisike tilk värvi peale, lasta ära kuivada ja siis 800-1200 liivakatega lihvida värv ülejäänud pinnaga samasse tasapinda. kroom, sinder, on nii kõva, et peenike liivakas talle peale ei hakka ning aluvärvi laiguke ei jää pärast poleerimist niiväga paistma ka. aga eks ta paras porr ole, tunnistan ise ka :)
mõtlesin ise ka keemilise metalli peale, aga ei kippunud mõne 1mm2 täpi pärast tervet tuubi ostma minema, kui värvitops niisama vedeles.
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”