sõjaaegne Harley-Davidson
Moderaator: Moded
-
Teema algataja
sõjaaegne Harley-Davidson
Kas keegi oskab umbeski pakkuda, et mida võib maksta selline pill:
Harley-Davidson, külgkorviga (ka külgkorvi ratas veab), sõjaväe oma-kaitsevärvides, heas korras, 100% originaal ja koos dokumentidega. Ise pole veel seda pilli näinud ja aasta arv ning kubatuur pole hetkel veel teada. Umbes võib arvata, et tsikkel on 40-50 aastat vana.
Harley-Davidson, külgkorviga (ka külgkorvi ratas veab), sõjaväe oma-kaitsevärvides, heas korras, 100% originaal ja koos dokumentidega. Ise pole veel seda pilli näinud ja aasta arv ning kubatuur pole hetkel veel teada. Umbes võib arvata, et tsikkel on 40-50 aastat vana.
-
- Postitusi: 1404
- Liitunud: 21 Apr 2005, 15:10
- Asukoht: Pärnumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 12 korda
Kus kohas Sa sellist koledat und nägid???
Aga kui veidi tõsisem olla, siis on see isend ilmselt WLA ja vaevalt, et alla kolmesaja kilo maksab. Kui muidugi on ideaalses seisus ja originaal...
Lihtsalt huvi pärast küsin- kas oled kollektsionäär? Sest see ei ole tänapäeva liiklusoludes sõitmiseks just mugavaim masin. Ning seesuguse käigus hoidmine nõuab omajagu kapitalimahutusi...
Edu!

Aga kui veidi tõsisem olla, siis on see isend ilmselt WLA ja vaevalt, et alla kolmesaja kilo maksab. Kui muidugi on ideaalses seisus ja originaal...
Lihtsalt huvi pärast küsin- kas oled kollektsionäär? Sest see ei ole tänapäeva liiklusoludes sõitmiseks just mugavaim masin. Ning seesuguse käigus hoidmine nõuab omajagu kapitalimahutusi...
Edu!
18-aastane pereliige: "Äratuse helin on see n..ss, mis sul magada ei lase". 
"Takahashi on küll aeglane, aga see-eest kukub tihti." H. Kender, Viasat Sport Baltic, Malaisia Moto2
PS! Klausen/Kender Viasati tagasi!

"Takahashi on küll aeglane, aga see-eest kukub tihti." H. Kender, Viasat Sport Baltic, Malaisia Moto2
PS! Klausen/Kender Viasati tagasi!
-
- Postitusi: 332
- Liitunud: 05 Apr 2005, 21:22
- Tänatud: 1 kord
-
- Postitusi: 332
- Liitunud: 05 Apr 2005, 21:22
- Tänatud: 1 kord
-
- Postitusi: 332
- Liitunud: 05 Apr 2005, 21:22
- Tänatud: 1 kord
Pädevaid vastajaid leiad ka sellest foorumist: http://forum.automoto.ee/
-Since 2002-
Iž: PL.5,
Suzud: GS500, GSX-R600, VZ800, RM250, RM125
Kawad: ZX-6R, VN750A, VN800A, VN800B, VN1500
Yamud: XTZ660, FZ600S
Iž: PL.5,
Suzud: GS500, GSX-R600, VZ800, RM250, RM125
Kawad: ZX-6R, VN750A, VN800A, VN800B, VN1500
Yamud: XTZ660, FZ600S
-
Teema algataja
meil oli ka wla, jupid olid kuskil põranda all, ise leidsin küljekaane, aga mingi kastitäis juppe pidi veel olema, tegu siiski soolokaga, käimar peaks alles olema, kuskil kompka poes müüdi vist sidurit, wlasid toodi sõja ajal venemaale miski 30000, kindlasti vedeleb neid siin seal veelgi...Väärt leid ikkagi. aga sõidu kohapealt pidi suht mõtetu olema...
WLA oli vähemalt peale sõda vist enimlevinud H-D nl-is.
mu vanaisa käsutuses oli ka kunagi üks soolokas, aga selle jalgsidur ja käekäigud olla piisavalt värdjad olnud, et vahetas selle 125se dkw vastu...
aga lahe tükike ajalugu sellegi poolest. eriti kui veel korviga (muist olla ikka soolorattad olnud).
mu vanaisa käsutuses oli ka kunagi üks soolokas, aga selle jalgsidur ja käekäigud olla piisavalt värdjad olnud, et vahetas selle 125se dkw vastu...
aga lahe tükike ajalugu sellegi poolest. eriti kui veel korviga (muist olla ikka soolorattad olnud).
Kunagi '93-'94 asulas garaazide juures IZ-e ja Jawasid putitades seisis sõjaväeroheline külgkorviga Harley kõrval garaaziz. Usteks mädand lauad, millest andis juba 12a tagasi läbi piiluda. Küll meil olid iluad unistused, kuidas selle rauakäraka eest meeletud rahad saame ja endale uhked tsiklid ostame, aga heaga omanik seda meile ärima polnud nõus ja kurjaga võtjaid meist tol ajal ka ei olnud. Tänaseks päevaks peaks see omanik juba ammu kusagil mujal ja millegi muuga ringi podistama, sest juba tol ajal oli tal rääkimisega probleeme ja ainult tudises ringi. Mis sest sai, pole õrna aimugi aga kinnitan, et sellised asjad on ka Eestimaa pinnal tõesti olemas olnud.
eksid sõber, sellist paska siin sadat lehte küll ei teki. 

-
Teema algataja
meil kunagi seisis garaazis ka üks selline ... peale esitule klaasi vist suht läbinisti originaal, punast värvi ja puha, häält tegi kah korralikult ... sõites lõid ikka aknaklaasid võbelema 
aga ühel ilusal sügisõhtul natuke üle 10 aasta tagasi varastati ratas ära ja tolleaegsete vahenditega polnud võimalik seda enam leida ... tõenäoliselt viidi üle mere juppideks

aga ühel ilusal sügisõhtul natuke üle 10 aasta tagasi varastati ratas ära ja tolleaegsete vahenditega polnud võimalik seda enam leida ... tõenäoliselt viidi üle mere juppideks

Jah kallis Triip, nüüd ma vaid sellest elangi, et ühtedelt vägisi võtan ja teistele vägisi annanTriip kirjutas:Aga nüüd, kus musklit on juurde kasvand ja kogemusi saadud, võtaks küll vägisi käest ära?nitse kirjutas:aga heaga omanik seda meile ärima polnud nõus ja kurjaga võtjaid meist tol ajal ka ei olnud.

eksid sõber, sellist paska siin sadat lehte küll ei teki. 

-
- Postitusi: 720
- Liitunud: 21 Juun 2004, 22:53
- Tsikkel: Joone all on miskit
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 13 korda
- Kontakt:
WLAdest jäänud meelde selline lugujutt.
Pärast sõja lõppu oli N-liidus ja ka Eestis USAst saadud WLAsi väga palju. Aga nagu arvata, tekkis liidus peagi arvamus, et meil pole seda kapitalistliku saasta vaja, meil endal head motikad.
Kuidagi saadi jänkidega diil, et nad toimetavad oma harrikad ära ja vist isegi maksavad nende eest. Seda osa täpselt ei mäleta, aga tingimus oli, et sõidukorras peavad rattad olema, mis tagasi lähevad. Tekkis suur huvi ja nii mõnedki nägid vaeva, et välja kuulutatud päevaks liikuv ratas sadamasse tuua, kuhu USA laev pidi järgi tulema.
Tuligi... jänkid suurt vist rattaid üle ei vaadanud... ja tõid laevast välja ja panid üles metallipurustaja ja hävitasid kõik kokku toodud rattad samas sadamas. Sedasi lõppenud päris arvestatva hulga Eesti WLAde tee ja kuigi see oli vahepeal siiski isegi liialt levinud, et olla haruldus, oleks ilma selle loota neid hetkel siinmail ilmselt tunduvalt rohkem.
Kui keegi sellest loost veel midagi teab... päris huvitav lugu, võiks rääkida.
Kk
Pärast sõja lõppu oli N-liidus ja ka Eestis USAst saadud WLAsi väga palju. Aga nagu arvata, tekkis liidus peagi arvamus, et meil pole seda kapitalistliku saasta vaja, meil endal head motikad.
Kuidagi saadi jänkidega diil, et nad toimetavad oma harrikad ära ja vist isegi maksavad nende eest. Seda osa täpselt ei mäleta, aga tingimus oli, et sõidukorras peavad rattad olema, mis tagasi lähevad. Tekkis suur huvi ja nii mõnedki nägid vaeva, et välja kuulutatud päevaks liikuv ratas sadamasse tuua, kuhu USA laev pidi järgi tulema.
Tuligi... jänkid suurt vist rattaid üle ei vaadanud... ja tõid laevast välja ja panid üles metallipurustaja ja hävitasid kõik kokku toodud rattad samas sadamas. Sedasi lõppenud päris arvestatva hulga Eesti WLAde tee ja kuigi see oli vahepeal siiski isegi liialt levinud, et olla haruldus, oleks ilma selle loota neid hetkel siinmail ilmselt tunduvalt rohkem.
Kui keegi sellest loost veel midagi teab... päris huvitav lugu, võiks rääkida.
Kk
KZ1000C3
ST1100N
XL600R
R1100GS
STS Pelikan MK I
ST1100N
XL600R
R1100GS
STS Pelikan MK I
See Kalle esitatud lugu on raudselt linnalegend. Kapitalistliku rämpsu kokkkukorjamise kampaania sai pöörded sisse umbes 1947-49 ja sel ajal olid USA ja NL juba nii suured vihavaenlased, et USA laeva sisenemine NLi vetesse või suisa sadamasse võrdunuks sisuliselt III maailmasõja väljakuulutamisega.
Ja üldse, mis valu oli venelastel (parandan, kommaritel) hulga raua üleandmisega meeriklastele? Kui ei sobi kodanike käes hoida, siis kogu kokku ja viska sulatusahju. Või jäta lihtsalt okastraadi taha seisma. Mõlemaid, nii sulatusahje kui okastraaditagust, oli meie endisel kodumaal eelmainit aastatel rohkem kui kogu ülejäänud maailma peale kokku.
Aga lugu on iseenesest kurb ja kole. Hea, et ma seda õhtul ei lugenud, muidu poleks üldse magama jäänud, WLAde tükikesed oleksid hommikuni silme ees keerelnud
Ja üldse, mis valu oli venelastel (parandan, kommaritel) hulga raua üleandmisega meeriklastele? Kui ei sobi kodanike käes hoida, siis kogu kokku ja viska sulatusahju. Või jäta lihtsalt okastraadi taha seisma. Mõlemaid, nii sulatusahje kui okastraaditagust, oli meie endisel kodumaal eelmainit aastatel rohkem kui kogu ülejäänud maailma peale kokku.
Aga lugu on iseenesest kurb ja kole. Hea, et ma seda õhtul ei lugenud, muidu poleks üldse magama jäänud, WLAde tükikesed oleksid hommikuni silme ees keerelnud

-
- Postitusi: 720
- Liitunud: 21 Juun 2004, 22:53
- Tsikkel: Joone all on miskit
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 13 korda
- Kontakt:
Täiesti võimalik, et legend ja argumendid loogilised. Aga mulle on jäänud meelde, et selle loo algupära tuli allikast, mis peaks olema usaldusväärne.
Lisaks võisin ise mõne olulise (nt ajalise) asjaga eksida. Kuigi tegu oli pigem sellise jutujätkuks mulliga minu poolt, siiski võtan asja veidi uurida ja üle küsida. Esialgu jätan allika enda teada, et minu võimalik valesti mäletamine ei saaks kurja teha. Tuleks selle loo juurde kunagi tagasi.
Kk
Lisaks võisin ise mõne olulise (nt ajalise) asjaga eksida. Kuigi tegu oli pigem sellise jutujätkuks mulliga minu poolt, siiski võtan asja veidi uurida ja üle küsida. Esialgu jätan allika enda teada, et minu võimalik valesti mäletamine ei saaks kurja teha. Tuleks selle loo juurde kunagi tagasi.
Kk
KZ1000C3
ST1100N
XL600R
R1100GS
STS Pelikan MK I
ST1100N
XL600R
R1100GS
STS Pelikan MK I
Ühe emakeelse arutluse antud teemal võib leida siit: http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=13112
Samas olid ajad sellised, et mõlema poole propagandamasinad töötasid täiel võimsusel ja kumbagi ei saa eriti usaldada..
Samas olid ajad sellised, et mõlema poole propagandamasinad töötasid täiel võimsusel ja kumbagi ei saa eriti usaldada..
Aivar
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.