saapad sõitmiseks ja kõndimiseks
-
- Postitusi: 249
- Liitunud: 05 Mai 2004, 09:08
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 5 korda
Tõsi, ideaali pole olemas.
Läksin ka seda rada, et pigem olgu korralik sõidusaabas ja kerged käimisjalatsid kohvris kui vigastatud-vettinud-külmunud jala nähtus. Need tossu sarnased madalad ukerdised unusta küll ära tõsiseks sõitmiseks.
Peale pikka proovimist ja kodutööd saapaks sai BMW Savanna, mis on väga sarnane selle eelpool nimet. Allround'iga. Tahtsin saabast, mis oleks olemuselt veekindel mugav touring saabas, et kannataks päev otsa jalas olla, ent samas oleks ka mingeid enduuro omadusi (eelkõige soovisin, et oleks varvas kaitstud ja püsti jalahoidikutel kindel tunne sõita). Saan 10 sekundiga jalga või jalast ära. Miinuseks pean lahjapoolset hüppeliigese kaitset, selle kompensatsiooniks on muidugi võimalus mõnisada meetrit siia-sinna kõndida probleemideta.
Proovisin enne veel nn. päris enduurosaapaid Alpinestars Tech 6 ja Vector - mõlemad ikka liialt kalgid ja ebamugavad minu vajadustele. Veekindust ei näi olevat ja päeva ilmselgelt ei kannata neis olla matkal. Pluss on neil oluliselt täiuslikum hüppeliigese kaitse.
Kui "varba kaitset" ei otsiks, siis senini mis parim sõidusaabas mida jalga proovinud olen on BMW Transition. Jalas on nad tõesti mega turvalise tundega ja tõeliselt mugavad, samas kannatab ka ringi kõndida. Täiesti veekindlad, ei tule tilkagi läbi, proovitud. Ent varvaste kaitse olematus pani krimpsus näoga otsuse mujale, sest olen paugu kiviga vastu varvast saanud kruusa kiiresti lastes ja peale seda enam ei taha nähagi sellist "asfaldi" saabast - kipsis jalga ei taha. Aga kui asfaldisõiduga enamasti piirduks, oleks konkurenti minu maitsele päris raske leida Transistion saapale, sellises hinnaklassis.
Savannale põhimõtteliselt koopia on Hein Gericke Tuaregi buutsud minuteada, ja üle üldse toodab neid tegelikult seesama itaalia Oxtar, HG või BMW kaubamärkide all. Savanna on ümber nimetatud Santiago'ks samuti sellest aastast, mõningate väikeste modifikatsioonidega.
Selline siis minu kogemus saapa valikul. Igaühe individuaalsed vajadused on muidugi erinevad.
...ja muidugi, eraldi kerge suss ikka kohvris, kui pikemaks jalutuskäiguks läheb.
Läksin ka seda rada, et pigem olgu korralik sõidusaabas ja kerged käimisjalatsid kohvris kui vigastatud-vettinud-külmunud jala nähtus. Need tossu sarnased madalad ukerdised unusta küll ära tõsiseks sõitmiseks.
Peale pikka proovimist ja kodutööd saapaks sai BMW Savanna, mis on väga sarnane selle eelpool nimet. Allround'iga. Tahtsin saabast, mis oleks olemuselt veekindel mugav touring saabas, et kannataks päev otsa jalas olla, ent samas oleks ka mingeid enduuro omadusi (eelkõige soovisin, et oleks varvas kaitstud ja püsti jalahoidikutel kindel tunne sõita). Saan 10 sekundiga jalga või jalast ära. Miinuseks pean lahjapoolset hüppeliigese kaitset, selle kompensatsiooniks on muidugi võimalus mõnisada meetrit siia-sinna kõndida probleemideta.
Proovisin enne veel nn. päris enduurosaapaid Alpinestars Tech 6 ja Vector - mõlemad ikka liialt kalgid ja ebamugavad minu vajadustele. Veekindust ei näi olevat ja päeva ilmselgelt ei kannata neis olla matkal. Pluss on neil oluliselt täiuslikum hüppeliigese kaitse.
Kui "varba kaitset" ei otsiks, siis senini mis parim sõidusaabas mida jalga proovinud olen on BMW Transition. Jalas on nad tõesti mega turvalise tundega ja tõeliselt mugavad, samas kannatab ka ringi kõndida. Täiesti veekindlad, ei tule tilkagi läbi, proovitud. Ent varvaste kaitse olematus pani krimpsus näoga otsuse mujale, sest olen paugu kiviga vastu varvast saanud kruusa kiiresti lastes ja peale seda enam ei taha nähagi sellist "asfaldi" saabast - kipsis jalga ei taha. Aga kui asfaldisõiduga enamasti piirduks, oleks konkurenti minu maitsele päris raske leida Transistion saapale, sellises hinnaklassis.
Savannale põhimõtteliselt koopia on Hein Gericke Tuaregi buutsud minuteada, ja üle üldse toodab neid tegelikult seesama itaalia Oxtar, HG või BMW kaubamärkide all. Savanna on ümber nimetatud Santiago'ks samuti sellest aastast, mõningate väikeste modifikatsioonidega.
Selline siis minu kogemus saapa valikul. Igaühe individuaalsed vajadused on muidugi erinevad.
...ja muidugi, eraldi kerge suss ikka kohvris, kui pikemaks jalutuskäiguks läheb.
.::: R1100 boGSer :::.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.