saapad sõitmiseks ja kõndimiseks
-
- Postitusi: 1754
- Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
- Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 27 korda
Pagan, tekkis mul jälle sama kiuslik küsimus, mis millalgi kiivri juures - kui palju on meie hulgas siin neid, keda tsiklisaabas päästis TAVALIIKLUSES millestki, millega poleks hakkama saanud hea turvasaabas? Või isegi tavaline matkasaabas? Eriti veel meie kiiruste juures. Ma tõesti siinkohal ei mõtle neid madalaid "matka"tossusid ega mingeid ketse vaid siiski täissaabast.
Kaldun arvama, et siin tekib umbes samasugune suhe nagu "originaalvaruosa" vs tööstuslik standardanaloog. Isiklikult eelistan tööstuslikku analoogi alati, kui sellist saada on võimalik. Sest tööstuses (sh turvavarustus!) omab põhimõte, et asi PEAB lagunema, et saaks kallilt juppe müüa, palju väiksemat osakaalu kui eratarbijatele mõeldud kaubanduse puhul.
Kaldun arvama, et siin tekib umbes samasugune suhe nagu "originaalvaruosa" vs tööstuslik standardanaloog. Isiklikult eelistan tööstuslikku analoogi alati, kui sellist saada on võimalik. Sest tööstuses (sh turvavarustus!) omab põhimõte, et asi PEAB lagunema, et saaks kallilt juppe müüa, palju väiksemat osakaalu kui eratarbijatele mõeldud kaubanduse puhul.
Kas Mees ostab tsikli, pole küsimus. Küsimus on: millal?
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.