Tammsaare tee ylesõit Kanal2 Reporteris.
Moderaator: Moded
Kanal2 on kokkulepitud homme kohtumine ja antud teema käsitlemine.
Hetke seisuga oleks hädasti vaja näiteks kas mõnda asjaliku naismootorratturit (kuna zeek vist ei saa tulla) ja kedagi kes on konkreetselt seal kukkunud.
Vabatahtlike???
Kui jah anna privas teada, kuna ei <font color=#ff0000>viitsi</font> seda offtopikuks kiskunud teemat enam jälgida.
-
- Postitusi: 558
- Liitunud: 18 Okt 2005, 09:42
- Tsikkel: rod ja pooleli xs
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 1 kord
kella 13.00 ajal liikusid järve nestest järvevana ülesõidu poole kanal2 auto ja neli tsiklisti.
I don't give a shit, I don't take any shit, I'm not in the shit busines!
-
Teema algataja
-
Teema algataja
Reegel kehtib tuntud nimisõnatüvede kohta, mis on astmevahelduseta, vältevahelduslikud või lihtsama laadivaheldusega. Muudel juhtudel säilitatakse sageli nimetava kuju ja lisatakse sellele tüvevokaal -i."
Niisiis pigem 'Rattale', aga keelatud pole ka 'Ratasele', raudreeglit ei ole - kui, siis ehk see, et arvestatakse ka inimese enda soovi.
---------
(pea-aegu paberitega tähenärija)
-
Teema algataja

Vaadates seda lõiku, tekkis küsimus, et milline see erakordne lahendus võiks olla

-rööpaid kitsamaks ei saa teha,
-rööpaid teega risti ei saa keerata
-teed rööbastega risti ei saa keerata.
Too ametnik rääkis mingist lahendusest jalgratturitele. Huvitav milline see on?
Hans
-
- s1000rr Guru
- Postitusi: 2137
- Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
- Tsikkel: roller
- Asukoht: Eesti / punased potased
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 14 korda
- Kontakt:

bikemike kirjutas:
ja rollerivennad?? las kukuvad surnuks?
Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.mrttech.ee.
E-pood http://www.mrttech.ee Facebook - MRT Tech
ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,Gilles, Ilmberger Carbon.

Vaadates seda lõiku, tekkis küsimus, et milline see erakordne lahendus võiks olla Kuna:
-rööpaid kitsamaks ei saa teha,
-rööpaid teega risti ei saa keerata
-teed rööbastega risti ei saa keerata.
Too ametnik rääkis mingist lahendusest jalgratturitele. Huvitav milline see on?
.
.
.
arutasime seda asja teede- ja sideministeeriumi nõunikega ja otsustasime, et tuleb teepeenrale trampliin koos tsiklitele kehtestatud miinimum sõidukiirusega 45km/h. Lubasid ennem valimisi valmis teha.
seniks soovitasid kaasas kanda kahte 12mm veekindlat vineerplaati 400x300mm.
edu!
Ega midagi muud seal küll välja ei mõtle, raudtee kurvi raadiust ju ometi muutma ei hakata.
-
Teema algataja

-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8873
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 145 korda
- Tänatud: 380 korda
- Kontakt:
täpselt, piisaks, kui kahe liipri vaheline ala tõsta liipri ülemise äärega samale tasemele ning need kanalid kitsamaks teha. seda ennegi tehtud ju mignisuguste kummimattidega.Volts kirjutas:Teha annab seal ülesõidul kindlasti nii mõndagi. Suurimaks probleemiks on just peale relssi asuv ca. 10cm laiune kanal mis piirneb jällegi metall äärega. Kui ka relsist normaalselt üle saad siis sinna kanalisse lööb sind ikka. Miks see kanal peab seal nii lai olema ma küll ei mõista. Niipalju kui mina olen aru saanud siis rong sõidab ikka relssidel mitte ei loksu liiprite vahel
-
- Postitusi: 332
- Liitunud: 05 Apr 2005, 21:22
- Tänatud: 1 kord
olen ise natukene vesisema ilmaga seal 180 kraadi teinud. esimene läks kenasti üle aga tagumine sõitis kuidagi mööda rööbast ja hetkega oli masin teistpidi ja mina küllili.bikemike kirjutas:nitse kirjutas:Kas paraadil oli mõni mees kelle tagaratas sinna rööpasse kinni jäi?!?!? Ei olnud.
Siit moraal: ülesõit tuleb ületada esiratas õhus!
ja rollerivennad?? las kukuvad surnuks?
ülesõit
sõidan ja ei mölise
-
- Postitusi: 976
- Liitunud: 25 Veebr 2005, 12:15
- Tsikkel: ZX12R turbo
- Asukoht: Tallinn / Eesti
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
Võtan omaksilmar kirjutas:Pool tundi tagasi seisis seal kahe suuna vahel triibutatud alal 1 must bike, Esiklaas oli väga puruks, plastikutükke vedeles maas. Juht oli ühes tükis ja püsti. Hakka või isegi uskuma, et sääl ohtlik on

Aga asi ei olnud ülesõidus - sellega tulen hästi toime, paraku oli peale ülesõitu enne mingi avarii vms laadne asi toimunud ning tee peal oli õli ja rattakilpide tükke, mistõttu mingi kodanik autojuht otsustas vahetult minu ees järsult pidurdada ja õnnetuseks oli mu ratta esirehv ilmselt just jõudnud selle õlise koha peale ja nii see ratas alt läks... Aga hea, et autole tagant sisse ei sadanud.
Kui juhtumisi keegi samal ajal seal oli ja auto nr. nägi (vähetõenäoline muidugi...) siis võiks mulle ES-i saata.
Rattal küljegondel kriibitud, esiklaas katki, esigondlist väike tükk väljas. Aga sõidab sama hästi kui enne

Ise bueno - thank you Dainese

Nils
9,09 @ 1/4 - Suzuki Hayabusa turbo
9,8x @ 1/4 - Kawasaki ZX6R
-
- Postitusi: 976
- Liitunud: 25 Veebr 2005, 12:15
- Tsikkel: ZX12R turbo
- Asukoht: Tallinn / Eesti
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
tõesti - pikivahe ei olnud piisav, sest pikivahe arvestamisel ei osanud ma arvestada õlist teed. ja ega ma selle autonumbriga kindlustusse või politseisse pöörduksi, tahaksin lihtsalt ja rahulikult autojuhiga rääkida ja tema versooni kuulata.poison kirjutas:mis sul sellest autonumbrist...sina ju ei hoidnud pikivahet
kättemaksuhimu või viha autojuhi vastu puudub - kui on vaja pidurdada siis on vaja, kuid kuna ma ei näinud järsu pidurdamise põhjust (paar autoratta kilbi tükki ja väike õlilaik teel ei ole minu arvates äkkpidurduse põhjus autoga sõites...), tahaksin lihtsalt seda teada saada.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.