szr 660
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 1426
- Liitunud: 11 Dets 2003, 15:15
- Asukoht: Jawad ,SZR 660; YZF 600R;KTM 620 DUKE;YZF R1 ; KTM 625 sxc ,xt125x, KTM 600sixday,gsx-R600,KTM620sc
szr 660
Teisip. peaksin minema siis säärast isendit ostma.
Ingliskeel mul kahjuks pea olematu aga eestikeelne info
netis piirdub enamjaolt sellega et Nos sai 1,5 tundi SZR iga sõita
enne kui maha kanti.( või kuhu ta sai )
Siit help. Oskab keegi head või halba või on mõnel sõidukogemus
selle isendiga .
Rainer
Ingliskeel mul kahjuks pea olematu aga eestikeelne info
netis piirdub enamjaolt sellega et Nos sai 1,5 tundi SZR iga sõita
enne kui maha kanti.( või kuhu ta sai )
Siit help. Oskab keegi head või halba või on mõnel sõidukogemus
selle isendiga .
Rainer
Hälvik mootorratturhiir Zamundast
[17:51] <R417> ma pole pretendeerinudki aasta mootoratturi aunimetusele
[17:51] <R417> ma pole pretendeerinudki aasta mootoratturi aunimetusele
-
- Postitusi: 1844
- Liitunud: 29 Sept 2003, 19:23
- Tsikkel: Iž Planetad, Iž Jupiterid
- Asukoht: Rakvere
Räägiks oma vähesest kogemusest selle rattaga.Kuid siiski.Istumisasend on hästi ette,nagu supersport ratastel,kuna ratta mõõdud on väikesed,jäi see ratas minule väikseks ( 180 cm).Põlved ei mahu paagi ja gondli vahele ,kus on ettenähtud jalgu hoida.Seega sobiks lühemat kasvu mehele või naisele.
Mootor on väga huvitav - oma ühepütiga teeb ta mõnusat podinat,kuid jõudu on kuidagi vähemoodi- peab pöördes hoidma.Ahjaa see vibratsioon on ka päris huvitav nähtus
.
Mootor on väga huvitav - oma ühepütiga teeb ta mõnusat podinat,kuid jõudu on kuidagi vähemoodi- peab pöördes hoidma.Ahjaa see vibratsioon on ka päris huvitav nähtus

sõitsin mõnda aega tsikliga, millel sama mootor peal ehk XTZ660ga. Tegemist on rohkem momendi- kui pöördemootoriga, näiteks linnas oli väga mugav autode vahel siblida, maantee kohta ei oska midagi arvata. Eks ta rohkem üksi sõitmise tsikkel ole ja erilist baigi performansit temast kah välja ei pigista, aga sellele vaatamata on tegemist kindlalt funni asjaga. Mootor ise on õige hoolduse puhul vastupidav. Muide, selle tsikli hooldusmanuaal on netist allalaetav, otsi googlist "szr660 manual" ja peaksid kätte saama.
-
Teema algataja - Postitusi: 1426
- Liitunud: 11 Dets 2003, 15:15
- Asukoht: Jawad ,SZR 660; YZF 600R;KTM 620 DUKE;YZF R1 ; KTM 625 sxc ,xt125x, KTM 600sixday,gsx-R600,KTM620sc
kuna eelmine oli 16 aastat tagasi jawa 350 siis ........................................Piipz kirjutas:see nüüd küll just sinu ratast ei iseloomusta. kruusa peal peab iga rattaga ettevaatlik olema417 kirjutas:Muidugi kui asfaldilt maha minna siis ei tohi ei gaasi ei piduriga ühtegi äkilist liigutust.
Hälvik mootorratturhiir Zamundast
[17:51] <R417> ma pole pretendeerinudki aasta mootoratturi aunimetusele
[17:51] <R417> ma pole pretendeerinudki aasta mootoratturi aunimetusele
-
Teema algataja - Postitusi: 1426
- Liitunud: 11 Dets 2003, 15:15
- Asukoht: Jawad ,SZR 660; YZF 600R;KTM 620 DUKE;YZF R1 ; KTM 625 sxc ,xt125x, KTM 600sixday,gsx-R600,KTM620sc
nii ta siis tuli
http://www.album.ee/?o=500002878
sai esimese tunnike ringi sõidetud ja jäi silma et linnavahel töristades tõusis temp kusagile 80 kanti aga kui maanteele sai siis kukkus kohe 30 kraadi kanti ja kippus välja surema ilma tooreta, samas õues ka kõigest 13 soojakraadi.
veel väike muretekitav tähelepanek:
esiamordid veitsa õlised - kas peale talvist seismist normaalne või tuleb hakata miskit vahetama / remontima
http://www.album.ee/?o=500002878
sai esimese tunnike ringi sõidetud ja jäi silma et linnavahel töristades tõusis temp kusagile 80 kanti aga kui maanteele sai siis kukkus kohe 30 kraadi kanti ja kippus välja surema ilma tooreta, samas õues ka kõigest 13 soojakraadi.
veel väike muretekitav tähelepanek:
esiamordid veitsa õlised - kas peale talvist seismist normaalne või tuleb hakata miskit vahetama / remontima
Hälvik mootorratturhiir Zamundast
[17:51] <R417> ma pole pretendeerinudki aasta mootoratturi aunimetusele
[17:51] <R417> ma pole pretendeerinudki aasta mootoratturi aunimetusele
Tundub, et termostaat ei sulgu. Endal sama jama...vist417 kirjutas:sai esimese tunnike ringi sõidetud ja jäi silma et linnavahel töristades tõusis temp kusagile 80 kanti aga kui maanteele sai siis kukkus kohe 30 kraadi kanti ja kippus välja surema ilma tooreta, samas õues ka kõigest 13 soojakraadi.

Hans
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8869
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 140 korda
- Tänatud: 380 korda
- Kontakt:
Ei pruugi olla nii palju. Kisud torud lahti, vaatad termostaadi üle, kui katki, võtad näppu ja lähed autovaruosade poodi.loonik kirjutas:sai esimese tunnike ringi sõidetud ja jäi silma et linnavahel töristades tõusis temp kusagile 80 kanti aga kui maanteele sai siis kukkus kohe 30 kraadi kanti
Selline temperatuuri kõikumine viitab termostaadi rikkele. Vahetus on iseenesest lihtne aga rahakotile on see ca 1000 kroonine põnts.
Sõpsi Africa Twin sai endale uue termostaadi 130 eegiga

-
Teema algataja - Postitusi: 1426
- Liitunud: 11 Dets 2003, 15:15
- Asukoht: Jawad ,SZR 660; YZF 600R;KTM 620 DUKE;YZF R1 ; KTM 625 sxc ,xt125x, KTM 600sixday,gsx-R600,KTM620sc
Selgus veel üks ebakõla , aga see seotud rohkem minuga.
Nimelt 8-9 aastat tagasi sai vasaku jala kõõlused ja lihased saega läbi lõigata ja nüüd ei anna sõidusaapas jalg niipalju painduma et saaks
varbaga esimese käigu sisse panna.Pean tegema seda kannaga.
Vabakäigu otsimine kah ei tule hästi välja.
( samas tossudega on ok )
Kui käigukangi asndid enda jaoks paremaks kohandada ei anna või
jalg nädala kahega ära ei õpi siis peab vist maha müüma ja vähe teise isteasendiga sõbtannat otsima
Nimelt 8-9 aastat tagasi sai vasaku jala kõõlused ja lihased saega läbi lõigata ja nüüd ei anna sõidusaapas jalg niipalju painduma et saaks
varbaga esimese käigu sisse panna.Pean tegema seda kannaga.
Vabakäigu otsimine kah ei tule hästi välja.
( samas tossudega on ok )
Kui käigukangi asndid enda jaoks paremaks kohandada ei anna või
jalg nädala kahega ära ei õpi siis peab vist maha müüma ja vähe teise isteasendiga sõbtannat otsima

Hälvik mootorratturhiir Zamundast
[17:51] <R417> ma pole pretendeerinudki aasta mootoratturi aunimetusele
[17:51] <R417> ma pole pretendeerinudki aasta mootoratturi aunimetusele
-
Teema algataja - Postitusi: 1426
- Liitunud: 11 Dets 2003, 15:15
- Asukoht: Jawad ,SZR 660; YZF 600R;KTM 620 DUKE;YZF R1 ; KTM 625 sxc ,xt125x, KTM 600sixday,gsx-R600,KTM620sc
Vähe harjumist ja käiguvahetus tuleb enamvähem ladusalt juba .
Aga kuna väidetavalt veel 3-4 samasugust riistapuud eestimaapeal vuramas siis äkki teab keegi mõne omaniku kontakte anda. Oleks hea uurida puurida mida ja kuhu tähelepanu pöörata et sõbranna heaks teekaaslaseks jääks ja ja pipardama ei hakkaks.
Aga kuna väidetavalt veel 3-4 samasugust riistapuud eestimaapeal vuramas siis äkki teab keegi mõne omaniku kontakte anda. Oleks hea uurida puurida mida ja kuhu tähelepanu pöörata et sõbranna heaks teekaaslaseks jääks ja ja pipardama ei hakkaks.
Hälvik mootorratturhiir Zamundast
[17:51] <R417> ma pole pretendeerinudki aasta mootoratturi aunimetusele
[17:51] <R417> ma pole pretendeerinudki aasta mootoratturi aunimetusele
-
Teema algataja - Postitusi: 1426
- Liitunud: 11 Dets 2003, 15:15
- Asukoht: Jawad ,SZR 660; YZF 600R;KTM 620 DUKE;YZF R1 ; KTM 625 sxc ,xt125x, KTM 600sixday,gsx-R600,KTM620sc
väike küsimus tarkadele - kas ühesilndriga neljataktiline peabki paukuma kui 2 või3 käiguga pöörete pealt ´gaas täitsa maha lasta ja mootoriga pidurdada.
Arvasin et paugub selle pärast et ei saa töötemperatuuri kätte. Nüüd on termostaat vahetatud ja toorega sõitma ei pea, aga pauku teeb ikka ,just siis kui umbes 4-5 tuhande pöörde pealt gaas maha lasta ja umbes 1500 peale langeb.
Arvasin et paugub selle pärast et ei saa töötemperatuuri kätte. Nüüd on termostaat vahetatud ja toorega sõitma ei pea, aga pauku teeb ikka ,just siis kui umbes 4-5 tuhande pöörde pealt gaas maha lasta ja umbes 1500 peale langeb.
Hälvik mootorratturhiir Zamundast
[17:51] <R417> ma pole pretendeerinudki aasta mootoratturi aunimetusele
[17:51] <R417> ma pole pretendeerinudki aasta mootoratturi aunimetusele
-
Teema algataja - Postitusi: 1426
- Liitunud: 11 Dets 2003, 15:15
- Asukoht: Jawad ,SZR 660; YZF 600R;KTM 620 DUKE;YZF R1 ; KTM 625 sxc ,xt125x, KTM 600sixday,gsx-R600,KTM620sc
vot kurjam ei saanudki targemaks.
Samas küttekulu on normaalne ja edasi veab iga käiguga ka normaalselt minna.
Samas kui tühikäigul pööret anda ja gaas järsku maha lasta ei juhtu midagi - ainult mootoriga pidurdades
Samas küttekulu on normaalne ja edasi veab iga käiguga ka normaalselt minna.
Samas kui tühikäigul pööret anda ja gaas järsku maha lasta ei juhtu midagi - ainult mootoriga pidurdades

Hälvik mootorratturhiir Zamundast
[17:51] <R417> ma pole pretendeerinudki aasta mootoratturi aunimetusele
[17:51] <R417> ma pole pretendeerinudki aasta mootoratturi aunimetusele
-
Teema algataja - Postitusi: 1426
- Liitunud: 11 Dets 2003, 15:15
- Asukoht: Jawad ,SZR 660; YZF 600R;KTM 620 DUKE;YZF R1 ; KTM 625 sxc ,xt125x, KTM 600sixday,gsx-R600,KTM620sc
kuigi video teema all on ka, panen ikkagi
http://zone.ee/boob/PICT5737.MOV
http://zone.ee/boob/PICT5737.MOV
Hälvik mootorratturhiir Zamundast
[17:51] <R417> ma pole pretendeerinudki aasta mootoratturi aunimetusele
[17:51] <R417> ma pole pretendeerinudki aasta mootoratturi aunimetusele
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.