UUS RS125 → Re: Hmm

Kasutaja avatar

KoVaL73
Postitusi: 246
Liitunud: 30 Dets 2005, 13:28
Kontakt:

Re: Hmm

Lugemata postitus Postitas KoVaL73 »

zid50/cz125 kirjutas:
KoVaL73 kirjutas:
Ma ei tea poisid, kui väga teile selline teema meeldib. aga endal juhtus nii, et sai seda ja teisigi tsikleid testitud, justnimelt 125. Terve test peaks ilmuma järgmises BIKE lehti numbris samuti. Aga tahan öelda, et linnavahele on see väga halb ratas. Justnimelt sõidumugavuse tõttu. Vastikult kõva sadul, ning jõledalt pidurdav esipidur, mis sageli üle kipub pidurdama. Muidugi liikumise poolest talle vastast pole. Peale selle spidomeeter ning odomeeter valetavad, suur kütusekulu ning pealegi ebamugav jalaraudade asend. Parem mõelge uuest 4-taktilisest NSR125st kui tahate head ning mugavat rataast. Sellele väga vastast ei tohiks olla.
Milline see uus 4-taktiline NSR on pole siiamaani küll sellist kohanud,kuulnud olen vaid seda et 2-taktilise NSRi vahetas välja 4-taktiline CBR,info 4-taktilise NSRi kohta on oodatud. :wink:
Sorry Minu viga, see on ikkagi see CBR, vanast harjumusest see NSR külge jäänud. Hea ratas oli. Pikemal sõitjal (180+ cm) natuke keeruline ja ebamugav ära mahtuda alguses, aga mina oma 175 juures leidsin kiiresti sõiduasendi. Ütlemata tore pill on see. Ja sellele soomes vist juba mingi KIT kah leiutatud ja müügis.

Meil seal testis olid kõik pillid 0 km sissesõitu teinud täpselt. Ja siis alguses esimesed 200km olid piin mis piin. Mõnel poisil vedas need said mingite 600 sõita aga see selleks.

Aga CBR'ist võin teile nii palju öelda, et maanteel on see kõigemugavam ratas millega sõita, hea mõnusalt kitsas, see oli ka ainuke pill millega kohapealses ringtestis põlve maha sain. Maanteel see kahetaktilise loll kärin hakkab nii kuradi kõrvadele ja paneb lõpuks pea valutama. Eriti täheldasime seda Husqwarna ja Derbi puhul. Kuigi see Derbi supermoto taoline pill oli äge ja käis hästi edasi. Kehvaks tegi just sõiduasend ning esipidur, mis oli paskade pask. Tipp kiiruse suhtes, ei olnud maanteel vastast RS125, talle järgnesid võrdselt Yamaha DT125, Husky, Derbi ning Honda, mis kõik suhtkoht võrdsed olid. Pikalt jäi maha Rieyu. Kuid Yamaha kohta võin kirjutada, et kahekesi selle pilliga sõites, annaks see nö. mõeldud sõiduasend idiootse sõiduasendi juhile, kuna ta tooks selle keha liiga ette, ning mootorratast oleks lõpp haige juhtida. Derbi sõiduasendi leiad kiiresti aga kõva ning libe sadul rikub selle pidurdamisel ära. Selle Rieyu koha pealt võin öelda, et see oli 4-takti 125 ja tegi maanteel piisavalt kõva lärmi aga see oli ka maailma kõige uimasem pill mis olemas on. Et Kui keegi tahab ohutut pilli endale otsigu see.

Et kurat, hetkel ei oskagi rohkem midagi kirjutada. Kui siis vaid seda, et linnavahel sõitmiseks oleks kõige ehedam pill see Yamaha, supermoto 125. Hea kallutada, ei jää see kuradi selg haigeks ega midagi. Saab natuke lollitada, ikkagi testis osales kolm pilli mis tagarattale tulid, kuid Yamaha oli ainuke millega sai ka natuke esirattal sõita.

Testis siis võrdlesime järgnevaid Rattaid: Aprilia RS125, Yamaha DT125SM, Derbi, Rieyu, Honda CBR125 ja Husqwarna 125 (mingi selline enduro ja krossipill oli)

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Vaba teema”