tagumine kumm → Bridgestone BT-45
-
Teema algataja
Bridgestone BT-45
Rõhk on peamine.
Ma soetasin 2004 aasta juuni esimesel päeval Honda NTV. Paar päeva hiljem sain alla tutikad Bridge. BT-45-ed. Läbisõit oli ~51700. Käisin Haapsalus survivalil, sõitsin niisama ja 2005 aasta mais, kui läbisõit selle (edaspidi jutt peamiselt tagumisest) rehviga oli 2004 a suvega tõusnud vaid 6700 km-it, läksin korra Portugali ja Hispaaniasse. Ma olen nii rumal ja laisk, et ei kontrollinud hooaja alul isegi rehvirõhku enne, kui alles peale edukat 7600 km-i läbimist, olles tagasi Eestis. Siis avastasin, et olin umbes 1,8-1,9 atsiga reisul käinud ja heteks mõistsin, et kusagil Hispaanias, kui katsusin rehvi ja tundsin, et see on natuke liiga soe, ei läinud ta soojaks ilmselt mitte niivõrd kuumast teekattest vaid pigem madalast rõhust. Aga pidas hästi. (Väike vihje- rehvi rõhku võib ilmselt kevadel ka kontrollida). Loomulikult arvasin heaks veidi rõhku lisada. Senini oli rehv kulunud ühtlaselt (keskelt muidugi veidi rohkem, aga mingit olulist ranti ei olnud. Lisasin õhku natuke rohkem, et ei peaks jamama iga aasta, panin kohe 2,7-2,8. Suve lõpul lasin ikka veidi vähemaks (norm 2,1 peale).
Sel aastal läksin ülevaatusele ja ülevaatuse mees arvas, et slickiga, kus vaid kärbse jäljed markeerimas keskosa mustrit, ei ole kena sõita. Ülevaatuse hetkel oli läbisõit 68400 km-it. 2 päeva hiljem vahetasin tagumise rehvi uue vastu. Bridgestone BT-45. Jälle. Rõhk on seekord vist 2,1 atsi.
Eelmine rehv kandis mind muretult 16700 km-it. Rahuldav. Seega- rõhud õigeks!
tervit.
kuger
Ma soetasin 2004 aasta juuni esimesel päeval Honda NTV. Paar päeva hiljem sain alla tutikad Bridge. BT-45-ed. Läbisõit oli ~51700. Käisin Haapsalus survivalil, sõitsin niisama ja 2005 aasta mais, kui läbisõit selle (edaspidi jutt peamiselt tagumisest) rehviga oli 2004 a suvega tõusnud vaid 6700 km-it, läksin korra Portugali ja Hispaaniasse. Ma olen nii rumal ja laisk, et ei kontrollinud hooaja alul isegi rehvirõhku enne, kui alles peale edukat 7600 km-i läbimist, olles tagasi Eestis. Siis avastasin, et olin umbes 1,8-1,9 atsiga reisul käinud ja heteks mõistsin, et kusagil Hispaanias, kui katsusin rehvi ja tundsin, et see on natuke liiga soe, ei läinud ta soojaks ilmselt mitte niivõrd kuumast teekattest vaid pigem madalast rõhust. Aga pidas hästi. (Väike vihje- rehvi rõhku võib ilmselt kevadel ka kontrollida). Loomulikult arvasin heaks veidi rõhku lisada. Senini oli rehv kulunud ühtlaselt (keskelt muidugi veidi rohkem, aga mingit olulist ranti ei olnud. Lisasin õhku natuke rohkem, et ei peaks jamama iga aasta, panin kohe 2,7-2,8. Suve lõpul lasin ikka veidi vähemaks (norm 2,1 peale).
Sel aastal läksin ülevaatusele ja ülevaatuse mees arvas, et slickiga, kus vaid kärbse jäljed markeerimas keskosa mustrit, ei ole kena sõita. Ülevaatuse hetkel oli läbisõit 68400 km-it. 2 päeva hiljem vahetasin tagumise rehvi uue vastu. Bridgestone BT-45. Jälle. Rõhk on seekord vist 2,1 atsi.
Eelmine rehv kandis mind muretult 16700 km-it. Rahuldav. Seega- rõhud õigeks!
tervit.
kuger
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.