Parkimisprotest Vabaduse väljakul
Moderaator: Moded
Parkimisprotest Vabaduse väljakul

-
- Postitusi: 1488
- Liitunud: 14 Mär 2006, 19:17
- Tsikkel: GasGas EC300
- Asukoht: Eesti, mu kodu.
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 7 korda
- Kontakt:
-
- Postitusi: 279
- Liitunud: 06 Apr 2005, 15:35
- Asukoht: pirita ja viimsi


.
Vabaduse väljak autovabaks

-
- s1000rr Guru
- Postitusi: 2137
- Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
- Tsikkel: roller
- Asukoht: Eesti / punased potased
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 14 korda
- Kontakt:
Re: .
See ,et sul ei ole autot ega tsiklit....see ei tähenda nüüd seda ,et teised ei tohi endale lubada.
Aga ütle mulle palun ....kuhu veel ma pargin oma auto kui lähen kesklinna?????
Kuki kirjutas:Ja enamus inimesi, kes kesklinnas töötavad, ka elavad seal, käige jala ja jalgratastega või kasutage ühistransporti.
Vabaduse väljak autovabaks
Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.mrttech.ee.
E-pood http://www.mrttech.ee Facebook - MRT Tech
ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,Gilles, Ilmberger Carbon.
Mingisugune hipindus on Eestis viimasel ajal levima hakanud. Protesteerimine protesteerimise pärast, mingit reaalset lahendust pakkuda ei oska ja kogu asi käib ainult loosungite baasil. Huvitav on veel see, et need loosungid on sisult suhteliselt totalitaarsed: Keelame seda, maksustame toda, trahvime neid ja sunnime nood teistmoodi elama.
Vaatame neid Kuki pakutud lahendusi.
Ühistransport: seni, kuni ühistranspordis on võimalik saada täiskomplekt õhu teel levivaid haigusi, istmetesse on peidetud narkarite nõelad, kõrvalistmel on haisev asotsiaal, bussi tagaosas lärmavad purjus kambad ja lisaks võimalus falcki kontrolöride pogrommi otsa sattuda, ei sõida ükski inimene vabatahtlikult täistuubitud bussiga.
Jalgratas: Eestis on muide olemas ka sellised aastaajad nagu kevad, sügis ja talv. Ma ei tea, kus kuki töötab, aga ma ei kujuta ette ennast saabumas tööle ratta alt loobitud porist täispritsituna, vihmast läbimärjana või poolsurnuks külmununa.
Jala: vt jalgratas. Lisaks ei räägi me siin vahemaadest <500m vaid ikkagi kilomeetritest. Lisaks Tallinnas õhtul läpakaga koju jalutada? Rikas firma peab olema, mis kogu aeg uusi jõuab osta.
parkimine
Tänase päeva pommuudis on 1,1 km tee- ehitust Tallinnas, justkui oleks imeloomaga mis lahendab minimaalselt 1/3 muredest. Olgu selle jupi renoveerimisega kuidas on. See pisike ehitus ei lahenda aga läbivoolavate autode parkimis probleemi. Eile õhtul ilmus ühes eestis levivas eratelekanalis järgmine väga huvitav reklaam, kus tallinna linnapea etles selle eelnimetatud teelõigu taustal ja mingist ekraani nurgast ilmus "kõigi eest". Mõelgem nüüd koos mis vankri ette kogu kodanikule suunatud tegevus rakendatud.
Mind isiklikult ei loksuta kes hoiab personaalselt võimu enda käes. Masendav on see, et kui lõppeks kodanikud hakkavad pead tõstma, siis läheb võimuritel kahtlaselt kiireks. Vuravad killustiku ja kruusa koormad, voolavad pigimered. Teiselt poolt jah linnaehiamine ei ole ühemehe arendus ja ettevõtmine, millele lisandub poliitline kemplemine. Vahest tundub, et iga linnaosa tõmbab oma poole. Volikogu on lihtsalt üks auk kuhu kõik solk valatakse.
Mulle on jäänud arusaamatuks, et kuidas saab nii, et linnas kerkivad uued pilvelõhkujate taolised hooned aga samas mahus ei sunnita arendajaid rajama kohti sõidukitele. Kas seal majades on tühjus? Olgu mõnede all on ka parkimise korrused mis eeskätt on mõeldud majade elanikele, rentnikele, külalistele, klientidele. Avaliku teenuse pakkumine on põhimõtteliselt olematu. Vohab anarhia ja mingi erafirma isevoli parkimise korraldamise osas.
Puudutaks ka ühistransporti ja liiklemist jalgrattaga. Julgen väita, et sellise vahenditega liiguvad rikkad inimesed ja/ või kodanikud kes on jõudnud mingisse järgmisesse levelisse, et tund- kaks sõita täistuubitud bussides. Bussid pargivad teedel. Kus peaks panema oma jalgratta, kui ma isegi suudaks sellega läbi linna vurada? Millise suurema kaubanduskeskuse ees on koht velo hoidmiseks? Teemat tiba ka sellest foorumist mootorraturit täna ei ole olemas. Tema muresid pole riigi ja omavalitsuse tasandil olemas. Eelmine nädal suvatses keegi rääkivatest peadest välja mõelda, et tulevikus võiks olla jalgratturitel kiiver kohustuslik. Jumal halasta!
Nõusutn eelkõnelejatega, et tööasjus linnas seigelda on ebahuvitav, satun mitku korda päevas ühest linna servast teise ja vastupidi. Isegi, siis kui oled nõus maksma, et su sõidukit ei teisaldataks pole füüsiliselt võimalik leida kohta kus parkida. Olen läinud lihtsama vastupanu teed ja lasen kauba selle müüjal kohale tuua. Dokumendid palun postiga saata, kokkusaajad palun enda juurde. Hommikuti varun aega ja ootan närvitsemata ummikutes. Edu seaduse loojatele, nende vastuvõtjatele ja personaalsed tervitused linnavalitusele koos oma lugematute allüksustega.
PS. see, et protesteerijad jätsid tasumata oli inetu ja kohatu. /parkimise korraldajad juba otsivad neid aktsiooni liidreid ja hiljemalt kuupärast on pommuudis, et Russakovi veloklubi sepad veedavad aegaTallinna vanglas / See heidab jalgratturid ühte rivvi "sigadest ja lurjustest" koosnevasse mootorraturite perre. Olge protesteerimisel ette- vaatlikud. KAPO hoiab kõigil silma peal ja oleks talumatult s**t sattuda samasse katlasse mingite radikaalsete äärmuslastega.
Teie Mossemees
pepe@biker.ee
Hakkame kütma!
OÜ Potipoiss
www.potipoiss.ee
Pottsepp & Korstnapühkija
pepe@potipoiss.ee
5588 671
www.twitter.com/Potipoiss
Konsultatsioon
Küttekollete remont
Ummistuste likvideermine
-
- Postitusi: 559
- Liitunud: 03 Juun 2004, 16:35
- Tsikkel: EXC350, Lynx 600E
- Asukoht: TLN - Võru
- Kontakt:
Minu pärast vöidaks selle parkla asemele näiteks valvega jalgratta parkla teha, et suunata mötteviisi sinnapoole, et vähem kasutataks autosi.
Saan aru, et jalgrattavargused on suur oht. Endalgi 1 vana ratas mida julgen igale poole jätta ja 1 uus, mida hoian ainult garaasis. Aga kui oleks rohkem rattaid siis usun asi paraneks?
Ise pargin ka tihti kesklinnas autot, aga mulle on seni nendest olemasolevatest parkimismajadest piisanud, pole veel kordagi pidanud Vabaduse väljakul parkima, aga see selleks. Minu idees oleks linn ikkagi inimestele, mitte asjadele, et inimestel oleks hea, olgu kasvöi avatud Bier Garten keset vabaduse väljakut. Et kasvöi turistidele suunatuna. Parklana seda kasutada on minu silmis mötetu.
Teine asi mis mulle imelikuna tundub, on see kui inimese
Päärn Roheline
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.