Parkimisprotest Vabaduse väljakul

Siia saad panna (naljakaid/huvitavaid) linke, pilte, jutte jne. mida teistel oleks kah huvitav vaadata ning mis ei lähe otseselt teiste teemade alla...

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
spinna
Postitusi: 3010
Liitunud: 02 Veebr 2004, 19:32
Asukoht: Saaremaa

Parkimisprotest Vabaduse väljakul

Lugemata postitus Postitas spinna »

Vaadake TV3 uudiseid ja lugege Delfist täna Vabaduse väljakul toimunud...parkimisaktsioonist. Pean tunnistama, et väga sümpaatne ja originaalne juhtum. Edu võitlejatele! Tallinn Amsterdamiks!
:D
Suzuki GSX 750 Inazuma

davidsoniharald
Postitusi: 1488
Liitunud: 14 Mär 2006, 19:17
Tsikkel: GasGas EC300
Asukoht: Eesti, mu kodu.
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 7 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas davidsoniharald »

(w) kõigile, kes osalesid aktsioonis. Idee teostus tõepoolest väga originaalne ja asjalik. Meedia tähelepanu saavutati sellega oluliselt rohkem kui lihtsalt miitingut korraldades.

Toetan ka ise Vabaduse Parki, mitte Vabaduse Parklat...

Jõudu kõigile, kel pealehakkamist.
Kasutaja avatar

-MeltDown-
Postitusi: 279
Liitunud: 06 Apr 2005, 15:35
Asukoht: pirita ja viimsi

Lugemata postitus Postitas -MeltDown- »

tuleb leida kompromiss.. parklahinnad miinus 70 %. samas on ju linnas tõesti vähe kohti kus parkida ja ärihooned on pea parkla igal küljel. kuhu need inimesed autod peavad panema.? muidugi kui kusagile mujale tehtaks parkla oleks täitsa OK ja ise kipun ka arvama et linna keskel võiks park olla. Ise õpin seal kõrval koolis ja kunagi kui mu ema mulle järgi tuli ootas ta mind seal parklas sest kooli eest on parkla peale tunde täis :)
Äigrumäe MC :)
Kasutaja avatar

Kuki
Postitusi: 77
Liitunud: 26 Apr 2004, 14:34
Tsikkel: XR
Asukoht: Tallinn

.

Lugemata postitus Postitas Kuki »

Ja enamus inimesi, kes kesklinnas töötavad, ka elavad seal, käige jala ja jalgratastega või kasutage ühistransporti.

Vabaduse väljak autovabaks :!:

MaxPower

Lugemata postitus Postitas MaxPower »

vabaduse väljak võiks olla küll autodest puhas aga siis tuleb kohe välja pakkuda ka alternatiive kuhu võib parkida...tehku see maa-alune parkla juba kiiremini valmis, siis oleks probleem lahendatud!
Kasutaja avatar

korke
s1000rr Guru
Postitusi: 2137
Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
Tsikkel: roller
Asukoht: Eesti / punased potased
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 14 korda
Kontakt:

Re: .

Lugemata postitus Postitas korke »

Ja baltijaam rongivabaks !


See ,et sul ei ole autot ega tsiklit....see ei tähenda nüüd seda ,et teised ei tohi endale lubada.
Aga ütle mulle palun ....kuhu veel ma pargin oma auto kui lähen kesklinna?????

Kuki kirjutas:
Ja enamus inimesi, kes kesklinnas töötavad, ka elavad seal, käige jala ja jalgratastega või kasutage ühistransporti.

Vabaduse väljak autovabaks :!:

Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.mrttech.ee.
E-pood
http://www.mrttech.ee Facebook - MRT Tech
ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,Gilles, Ilmberger Carbon.

Kasutaja avatar

Aizar
Postitusi: 259
Liitunud: 28 Aug 2004, 18:33
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Aizar »

Mitte ainult selle miitingu kohta..

Mingisugune hipindus on Eestis viimasel ajal levima hakanud. Protesteerimine protesteerimise pärast, mingit reaalset lahendust pakkuda ei oska ja kogu asi käib ainult loosungite baasil. Huvitav on veel see, et need loosungid on sisult suhteliselt totalitaarsed: Keelame seda, maksustame toda, trahvime neid ja sunnime nood teistmoodi elama.

Vaatame neid Kuki pakutud lahendusi.

Ühistransport: seni, kuni ühistranspordis on võimalik saada täiskomplekt õhu teel levivaid haigusi, istmetesse on peidetud narkarite nõelad, kõrvalistmel on haisev asotsiaal, bussi tagaosas lärmavad purjus kambad ja lisaks võimalus falcki kontrolöride pogrommi otsa sattuda, ei sõida ükski inimene vabatahtlikult täistuubitud bussiga.

Jalgratas: Eestis on muide olemas ka sellised aastaajad nagu kevad, sügis ja talv. Ma ei tea, kus kuki töötab, aga ma ei kujuta ette ennast saabumas tööle ratta alt loobitud porist täispritsituna, vihmast läbimärjana või poolsurnuks külmununa.

Jala: vt jalgratas. Lisaks ei räägi me siin vahemaadest <500m vaid ikkagi kilomeetritest. Lisaks Tallinnas õhtul läpakaga koju jalutada? Rikas firma peab olema, mis kogu aeg uusi jõuab osta.
Aivar

Rauntz

Lugemata postitus Postitas Rauntz »

Korkega nõus- parkimiskohti kesklinnas niigi vähe! Igal juhul tuleks enne puude istutamist leida alternatiiv (nt. maa-alune parkla), muidu läheb olukord parkimisega ikka väga hulluks! Ise käin autoga kesklinnas tööasjus päris palju ja inimene, kes ärgitab minema ühistranspordiga või jalgsi, ei tea ilmselt seda, et vahest on tarvis poole tunni jooksul olla kesklinnas lasnamäel ja mustamäel, tahaks seda jooksjat näha:) Pluss veel need inimesed, kes mõningaid asju ka autoga kaasas veavad. Ei mängi välja paraku! Iseenesest oleks park vabaduse väljakul hea mõte küll kuid lihtsalt vabastada linn mitmesajast parkimiskohast oleks ilmselge mõtlematus.
Kasutaja avatar

Mossemees
Postitusi: 175
Liitunud: 10 Mär 2003, 15:35
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

parkimine

Lugemata postitus Postitas Mossemees »

Üht ja teistpidi sellest loost mis kannab nime parkimine Tallinnas. Tegelikult puudutab see "pisike" mure kõiki linnasid me kallis vabariigis. Nimelt algab häda sellest, et linnade teed ja tänavad on projekteeritud kordi väiksemate hulkade transpordi vahendite teenidmiseks. Vaadates automüügi numbreid, siis see osa mis populisimi tasemel taasringlusesse jõuab on kaduv-väike. Olgu see siis Tallinn, Pärnu või Paide. Riigi ja oma- valituste töö on tegemata või on see tehtud puudulikult.

Tänase päeva pommuudis on 1,1 km tee- ehitust Tallinnas, justkui oleks imeloomaga mis lahendab minimaalselt 1/3 muredest. Olgu selle jupi renoveerimisega kuidas on. See pisike ehitus ei lahenda aga läbivoolavate autode parkimis probleemi. Eile õhtul ilmus ühes eestis levivas eratelekanalis järgmine väga huvitav reklaam, kus tallinna linnapea etles selle eelnimetatud teelõigu taustal ja mingist ekraani nurgast ilmus "kõigi eest". Mõelgem nüüd koos mis vankri ette kogu kodanikule suunatud tegevus rakendatud.

Mind isiklikult ei loksuta kes hoiab personaalselt võimu enda käes. Masendav on see, et kui lõppeks kodanikud hakkavad pead tõstma, siis läheb võimuritel kahtlaselt kiireks. Vuravad killustiku ja kruusa koormad, voolavad pigimered. Teiselt poolt jah linnaehiamine ei ole ühemehe arendus ja ettevõtmine, millele lisandub poliitline kemplemine. Vahest tundub, et iga linnaosa tõmbab oma poole. Volikogu on lihtsalt üks auk kuhu kõik solk valatakse.

Mulle on jäänud arusaamatuks, et kuidas saab nii, et linnas kerkivad uued pilvelõhkujate taolised hooned aga samas mahus ei sunnita arendajaid rajama kohti sõidukitele. Kas seal majades on tühjus? Olgu mõnede all on ka parkimise korrused mis eeskätt on mõeldud majade elanikele, rentnikele, külalistele, klientidele. Avaliku teenuse pakkumine on põhimõtteliselt olematu. Vohab anarhia ja mingi erafirma isevoli parkimise korraldamise osas.

Puudutaks ka ühistransporti ja liiklemist jalgrattaga. Julgen väita, et sellise vahenditega liiguvad rikkad inimesed ja/ või kodanikud kes on jõudnud mingisse järgmisesse levelisse, et tund- kaks sõita täistuubitud bussides. Bussid pargivad teedel. Kus peaks panema oma jalgratta, kui ma isegi suudaks sellega läbi linna vurada? Millise suurema kaubanduskeskuse ees on koht velo hoidmiseks? Teemat tiba ka sellest foorumist mootorraturit täna ei ole olemas. Tema muresid pole riigi ja omavalitsuse tasandil olemas. Eelmine nädal suvatses keegi rääkivatest peadest välja mõelda, et tulevikus võiks olla jalgratturitel kiiver kohustuslik. Jumal halasta!


Nõusutn eelkõnelejatega, et tööasjus linnas seigelda on ebahuvitav, satun mitku korda päevas ühest linna servast teise ja vastupidi. Isegi, siis kui oled nõus maksma, et su sõidukit ei teisaldataks pole füüsiliselt võimalik leida kohta kus parkida. Olen läinud lihtsama vastupanu teed ja lasen kauba selle müüjal kohale tuua. Dokumendid palun postiga saata, kokkusaajad palun enda juurde. Hommikuti varun aega ja ootan närvitsemata ummikutes. Edu seaduse loojatele, nende vastuvõtjatele ja personaalsed tervitused linnavalitusele koos oma lugematute allüksustega.


PS. see, et protesteerijad jätsid tasumata oli inetu ja kohatu. /parkimise korraldajad juba otsivad neid aktsiooni liidreid ja hiljemalt kuupärast on pommuudis, et Russakovi veloklubi sepad veedavad aegaTallinna vanglas / See heidab jalgratturid ühte rivvi "sigadest ja lurjustest" koosnevasse mootorraturite perre. Olge protesteerimisel ette- vaatlikud. KAPO hoiab kõigil silma peal ja oleks talumatult s**t sattuda samasse katlasse mingite radikaalsete äärmuslastega.
Lugupidamisega

Teie Mossemees

pepe@biker.ee

Hakkame kütma!

OÜ Potipoiss
www.potipoiss.ee
Pottsepp & Korstnapühkija
pepe@potipoiss.ee
5588 671

www.twitter.com/Potipoiss
Konsultatsioon
Küttekollete remont
Ummistuste likvideermine
Kasutaja avatar

paarn
Postitusi: 559
Liitunud: 03 Juun 2004, 16:35
Tsikkel: EXC350, Lynx 600E
Asukoht: TLN - Võru
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas paarn »

Mulle aga teeb muret, et linnaisad ei näe näiteks jalgratast kui tööl käimise vahendit. Pole linnaosade ja kesklinna vahelisi jalgrattateid ja parklaid. Viibides palju Rootsis ja Saksamaal, jääb mulle silma suur hulk jalgrattureid, kes yksteise vöidu hommikul tööle litsuvad ja seda kusjuures ka talvel. Hetkel jalgratas Eestis rohkem spordi ja vabaaja veetmise vahend pirita teel.
Minu pärast vöidaks selle parkla asemele näiteks valvega jalgratta parkla teha, et suunata mötteviisi sinnapoole, et vähem kasutataks autosi.

Saan aru, et jalgrattavargused on suur oht. Endalgi 1 vana ratas mida julgen igale poole jätta ja 1 uus, mida hoian ainult garaasis. Aga kui oleks rohkem rattaid siis usun asi paraneks?

Ise pargin ka tihti kesklinnas autot, aga mulle on seni nendest olemasolevatest parkimismajadest piisanud, pole veel kordagi pidanud Vabaduse väljakul parkima, aga see selleks. Minu idees oleks linn ikkagi inimestele, mitte asjadele, et inimestel oleks hea, olgu kasvöi avatud Bier Garten keset vabaduse väljakut. Et kasvöi turistidele suunatuna. Parklana seda kasutada on minu silmis mötetu.

Teine asi mis mulle imelikuna tundub, on see kui inimese
Päärn Roheline
Moto-orineteerumine: http://www.villamoto.ee

Cal_Mer

Lugemata postitus Postitas Cal_Mer »

Loomulikult on linn inimestele, mitte asjadele, aga miks tahavad inimesed oma asju enda läheduses hoida?
Mina ei ela ega tööta kesklinnas, kui ma sinna satun, on mul tarvis parkimiskohta, aga mitte parki.
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Ajaviiteks...”