Võrdlus 125 cm3 vahel
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 1097
- Liitunud: 03 Mai 2005, 20:30
- Tsikkel: enduro ja asfalt
- Asukoht: Anija vald
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 1 kord
Võrdlus 125 cm3 vahel
Tere
Jargmine aasta plaanis osta 125 cm3 bike tüüpi ratas. kas honda, yamaha, või aprilia. need tunduvad töökindlamad. küsin siis, et kas need 125 kohiks ei lähe kiirelt? noh päevas korraga vaja 50 km läbida ja siis õhtul samapalju. See teeb päevas 100 km. No ja kui sõita sellise 80-90 km/h kas seda siis kauaks jätkub. Mu isa arvas et see on ikka kaasaegsem tehnika ja ega sellega midagi ei juhutu, aga mida räägivad targemad? Ja mis need pöörded võiks sellisel kiirusel olla? Kaal 60-70kg
pikkust 165cm.
Nii et mis arvamusi on?
Jargmine aasta plaanis osta 125 cm3 bike tüüpi ratas. kas honda, yamaha, või aprilia. need tunduvad töökindlamad. küsin siis, et kas need 125 kohiks ei lähe kiirelt? noh päevas korraga vaja 50 km läbida ja siis õhtul samapalju. See teeb päevas 100 km. No ja kui sõita sellise 80-90 km/h kas seda siis kauaks jätkub. Mu isa arvas et see on ikka kaasaegsem tehnika ja ega sellega midagi ei juhutu, aga mida räägivad targemad? Ja mis need pöörded võiks sellisel kiirusel olla? Kaal 60-70kg
pikkust 165cm.
Nii et mis arvamusi on?
-
- Postitusi: 1421
- Liitunud: 10 Mai 2005, 20:44
- Tsikkel: God DAMN 950 Seiklus
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 125 korda
- Tänatud: 62 korda
Re: Võrdlus 125 cm3 vahel
Kas tahad 4 või 2 taktilist ratast? Antud firmad teevad mõlemaid.makuke kirjutas:Tere
Jargmine aasta plaanis osta 125 cm3 bike tüüpi ratas. kas honda, yamaha, või aprilia. need tunduvad töökindlamad. küsin siis, et kas need 125 kohiks ei lähe kiirelt? noh päevas korraga vaja 50 km läbida ja siis õhtul samapalju. See teeb päevas 100 km. No ja kui sõita sellise 80-90 km/h kas seda siis kauaks jätkub. Mu isa arvas et see on ikka kaasaegsem tehnika ja ega sellega midagi ei juhutu, aga mida räägivad targemad? Ja mis need pöörded võiks sellisel kiirusel olla? Kaal 60-70kg
pikkust 165cm.
Nii et mis arvamusi on?

4 takti peab kauem vastu ja kiirused on väiksemad. Ühtlane kiirendus, et madalatel pööretel on ka jõudu.
2 takti peab vähem vastu, kuid kiirus suurem. Jõud rakendub kõrgetel pööretel.
-
Teema algataja - Postitusi: 1097
- Liitunud: 03 Mai 2005, 20:30
- Tsikkel: enduro ja asfalt
- Asukoht: Anija vald
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 1 kord
no jah seda me pole otsustanud. kindlaid marke ma ei tea ja sellepärast küsin abi. ratas võiks kesta 3 aastat. sellest piisab.
otsisin ja leidsin ainult honda 125 cm3 CBR oli vist. 90 kg all 130 km/h
no aga see kui sa sõidad 80-90 km/h kas see on 125 cm3 jaoks peenestamine?.
vb keegi liskas paar masinat mida võrrelda? (võib olla 2 ja 4 takti mõlemad)
Aitähh senistele aitajatele. pilt nendest muutub selgemaks iga postitusega.
hinna olen ma jätnud mainimata...see võik piirduda 50k
otsisin ja leidsin ainult honda 125 cm3 CBR oli vist. 90 kg all 130 km/h
no aga see kui sa sõidad 80-90 km/h kas see on 125 cm3 jaoks peenestamine?.
vb keegi liskas paar masinat mida võrrelda? (võib olla 2 ja 4 takti mõlemad)
Aitähh senistele aitajatele. pilt nendest muutub selgemaks iga postitusega.
hinna olen ma jätnud mainimata...see võik piirduda 50k
mis mottes see on peenestamine
sa void soitta sellega 20kmh ka ega see peenestamine pole.
kui hajabusa tip kiirus on 330kmh siis 120 soitmine on sinu arust peenestamine v
330 soitta on peenestamine ja rikub mootorit.ja cbr 125 130km h soitta on ka peenestammine
nt kolbaksid kasutatutest nt 2004-2005 jamaha dt ja 125 cbre uusi soomes muuakse aprilia rs odavalt 125 cc seid ja ogast masinaid vaata vaga lai valik.
www.nettimoto.com

sa void soitta sellega 20kmh ka ega see peenestamine pole.
kui hajabusa tip kiirus on 330kmh siis 120 soitmine on sinu arust peenestamine v

330 soitta on peenestamine ja rikub mootorit.ja cbr 125 130km h soitta on ka peenestammine

nt kolbaksid kasutatutest nt 2004-2005 jamaha dt ja 125 cbre uusi soomes muuakse aprilia rs odavalt 125 cc seid ja ogast masinaid vaata vaga lai valik.
www.nettimoto.com
Viimati muutis avenger, 27 Mai 2006, 11:13, muudetud 1 kord kokku.
derbi senda drd limited
BEST
www.rate.ee/users/rosin12
kymco punane
/cpi hussar/rieju smx 125 sm/isa vw touareg 3.6/suzuki lt-r 450/ayr ktm-quad. 525-540./ can-am renegade 800 efi
BEST
www.rate.ee/users/rosin12
kymco punane

aprilia 125ne on siis ilmselt parim ja samas ka kõige kallim. 2 taktiline ja max küündib sinna 160+ kanti stockina ja ilma piirajateta.
tutika hind on APs ~70K. välja näeb samuti kuradi ilus.
vastu peab täpselt nii nagu sa teda hooldad. 2T muidu "kulub" jah 4T kiiremini aga eks se ole suht sama nagu oldmopeed tõi just võrdluseks.
vaadates meie rollerifoorumit siis jääb mulje nagu üks korralik roller üle 10000km ei sõidagi ilma kokku jooksmata. saksamaal aga on tavaline , et LS on 35-50K km. kõik oleneb sellest , et mis sa teed temaga.
tutika hind on APs ~70K. välja näeb samuti kuradi ilus.
vastu peab täpselt nii nagu sa teda hooldad. 2T muidu "kulub" jah 4T kiiremini aga eks se ole suht sama nagu oldmopeed tõi just võrdluseks.
vaadates meie rollerifoorumit siis jääb mulje nagu üks korralik roller üle 10000km ei sõidagi ilma kokku jooksmata. saksamaal aga on tavaline , et LS on 35-50K km. kõik oleneb sellest , et mis sa teed temaga.
<a href="http://www.rolleriklubi.org/foorum/view ... 0">Piaggio Free 50 '1998 - "Juust"</a>
-
Teema algataja - Postitusi: 1097
- Liitunud: 03 Mai 2005, 20:30
- Tsikkel: enduro ja asfalt
- Asukoht: Anija vald
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 1 kord
pöördel on sel ajal umbes 4-5k? Ma ei ole varem kokku puutunud korralike masinatega ja sellepärast mind paneb imestama, et kui lõpp kiirus on 130 siis 90km/h pole peenestamine?...
Kaua peaks vastu pidama hästi hooldatud masin? 20 000 km aastas ?
mulle peaks jätkuma 3 aastaks ehk siis 60 000km. See on juba suur läbisõit.
Kaua peaks vastu pidama hästi hooldatud masin? 20 000 km aastas ?
mulle peaks jätkuma 3 aastaks ehk siis 60 000km. See on juba suur läbisõit.
aprilia rs125 jaoks ei ole 80-90 kohe kindlasti peenestamine.
pool maximum kiirusest ju.
pool maximum kiirusest ju.
<a href="http://www.rolleriklubi.org/foorum/view ... 0">Piaggio Free 50 '1998 - "Juust"</a>
[quote="InterFace"]aprilia rs125 jaoks ei ole 80-90 kohe kindlasti peenestamine.
pool maximum kiirusest ju.[/quote] tegelt oleneb ka ülekandest ,kiire ülekandega on ummbes 8-9 tuhhi pöörded kui söita 80-90km H aeglase ülekandega kindlasti pole peenestamine 80- 90 kmH siiis ju ka pöörded madalamad
minu arust
pool maximum kiirusest ju.[/quote] tegelt oleneb ka ülekandest ,kiire ülekandega on ummbes 8-9 tuhhi pöörded kui söita 80-90km H aeglase ülekandega kindlasti pole peenestamine 80- 90 kmH siiis ju ka pöörded madalamad


Ise ma oman Aprilia Atlanticut(125), mis kaalub ca 170kg ja ise pluss tagaistuja kaalume kooku veel ca 130kg ja isegi siis ei ole 90 km/h mingi probleem, samas üle 100km/h on raske püsida, siis peab "punn põhjas" olema. Ja peenestamise all mõeldakse tavaliselt kiirendamist, kus põõrded lastakse peaaegu piirajasse ja tippkiiruse lähedase kiirusega sõitmist.
Aprilia Atlantic--> Suzuki gsx 600f--> Kawasaki ZZR 600--> Kawasaki ZZR 1100
ma olen ka kaalunud bike-i ostmist ja olen väga palju uurinud ja otsinud.
kõige parem minu arvates oleks siiski honda cbr 125 või siis nsr.
cbr on lihtsalt välimuselt ilus, tutika saaksid, 4 taktilise mis peaks normaalselt vastu ja kiirus oleks normaalne, 125-selt ei saagi väga palju tahta. nsr saad küll kiireks teha aga sellel poleks 125-se puhul mõtet eriti.
kõige parem minu arvates oleks siiski honda cbr 125 või siis nsr.
cbr on lihtsalt välimuselt ilus, tutika saaksid, 4 taktilise mis peaks normaalselt vastu ja kiirus oleks normaalne, 125-selt ei saagi väga palju tahta. nsr saad küll kiireks teha aga sellel poleks 125-se puhul mõtet eriti.
-
Teema algataja - Postitusi: 1097
- Liitunud: 03 Mai 2005, 20:30
- Tsikkel: enduro ja asfalt
- Asukoht: Anija vald
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 1 kord
kas see nsr on ringraja bike, et ta parem on?-Mart- kirjutas:ma olen ka kaalunud bike-i ostmist ja olen väga palju uurinud ja otsinud.
kõige parem minu arvates oleks siiski honda cbr 125 või siis nsr.
cbr on lihtsalt välimuselt ilus, tutika saaksid, 4 taktilise mis peaks normaalselt vastu ja kiirus oleks normaalne, 125-selt ei saagi väga palju tahta. nsr saad küll kiireks teha aga sellel poleks 125-se puhul mõtet eriti.
Olen osinud aga kes müüd eestis tutikaid hondasid (125cm3)
ma kuulsin seda ühelt "motoässalt" ning tegelt on tal õigus,isegi saates "STOP" räägiti sellest,ainus eelis on 4 taktilisel see,et võtab vähem kütet,elab kauem ja madalatel pööretel on tiba rohkem jõuduLauri23 kirjutas:Kus sa seda lugesid? Mis mõttes sama?

Emal oli kolm poega, kaks olid normaalsed ja kolmas oli elektroonik 

Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.