Võrdlus 125 cm3 vahel

Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
makuke
Postitusi: 1097
Liitunud: 03 Mai 2005, 20:30
Tsikkel: enduro ja asfalt
Asukoht: Anija vald
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 1 kord

Võrdlus 125 cm3 vahel

Lugemata postitus Postitas makuke »

Tere

Jargmine aasta plaanis osta 125 cm3 bike tüüpi ratas. kas honda, yamaha, või aprilia. need tunduvad töökindlamad. küsin siis, et kas need 125 kohiks ei lähe kiirelt? noh päevas korraga vaja 50 km läbida ja siis õhtul samapalju. See teeb päevas 100 km. No ja kui sõita sellise 80-90 km/h kas seda siis kauaks jätkub. Mu isa arvas et see on ikka kaasaegsem tehnika ja ega sellega midagi ei juhutu, aga mida räägivad targemad? Ja mis need pöörded võiks sellisel kiirusel olla? Kaal 60-70kg
pikkust 165cm.
Nii et mis arvamusi on?
Kasutaja avatar

Villem
Postitusi: 797
Liitunud: 18 Juul 2005, 00:52
Tsikkel: XT660R, GasGas EC250
Asukoht: Saue
Tänatud: 9 korda

Lugemata postitus Postitas Villem »

Kui korralikult hooldada, korralikku õli kasutada ning käike koguaeg peeneks ei lase siis kestab küll ja küll. Karta on, et ennem kui ta sul ära kulub, saab vanus täis ning tahad omale suuremat ja võimsamat ratast.
Kasutaja avatar

Ronk
Postitusi: 1421
Liitunud: 10 Mai 2005, 20:44
Tsikkel: God DAMN 950 Seiklus
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 125 korda
Tänatud: 62 korda

Re: Võrdlus 125 cm3 vahel

Lugemata postitus Postitas Ronk »

makuke kirjutas:
Tere

Jargmine aasta plaanis osta 125 cm3 bike tüüpi ratas. kas honda, yamaha, või aprilia. need tunduvad töökindlamad. küsin siis, et kas need 125 kohiks ei lähe kiirelt? noh päevas korraga vaja 50 km läbida ja siis õhtul samapalju. See teeb päevas 100 km. No ja kui sõita sellise 80-90 km/h kas seda siis kauaks jätkub. Mu isa arvas et see on ikka kaasaegsem tehnika ja ega sellega midagi ei juhutu, aga mida räägivad targemad? Ja mis need pöörded võiks sellisel kiirusel olla? Kaal 60-70kg
pikkust 165cm.
Nii et mis arvamusi on?
Kas tahad 4 või 2 taktilist ratast? Antud firmad teevad mõlemaid. :roll:

4 takti peab kauem vastu ja kiirused on väiksemad. Ühtlane kiirendus, et madalatel pööretel on ka jõudu.
2 takti peab vähem vastu, kuid kiirus suurem. Jõud rakendub kõrgetel pööretel.
Kasutaja avatar

Teema algataja
makuke
Postitusi: 1097
Liitunud: 03 Mai 2005, 20:30
Tsikkel: enduro ja asfalt
Asukoht: Anija vald
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas makuke »

no jah seda me pole otsustanud. kindlaid marke ma ei tea ja sellepärast küsin abi. ratas võiks kesta 3 aastat. sellest piisab.
otsisin ja leidsin ainult honda 125 cm3 CBR oli vist. 90 kg all 130 km/h
no aga see kui sa sõidad 80-90 km/h kas see on 125 cm3 jaoks peenestamine?.

vb keegi liskas paar masinat mida võrrelda? (võib olla 2 ja 4 takti mõlemad)

Aitähh senistele aitajatele. pilt nendest muutub selgemaks iga postitusega.
hinna olen ma jätnud mainimata...see võik piirduda 50k
Kasutaja avatar

avenger
Postitusi: 160
Liitunud: 09 Veebr 2006, 18:25
Asukoht: tabasalu

Lugemata postitus Postitas avenger »

mis mottes see on peenestamine :?
sa void soitta sellega 20kmh ka ega see peenestamine pole.
kui hajabusa tip kiirus on 330kmh siis 120 soitmine on sinu arust peenestamine v :shock:
330 soitta on peenestamine ja rikub mootorit.ja cbr 125 130km h soitta on ka peenestammine 8)



nt kolbaksid kasutatutest nt 2004-2005 jamaha dt ja 125 cbre uusi soomes muuakse aprilia rs odavalt 125 cc seid ja ogast masinaid vaata vaga lai valik.


www.nettimoto.com
Viimati muutis avenger, 27 Mai 2006, 11:13, muudetud 1 kord kokku.
derbi senda drd limited
BEST
www.rate.ee/users/rosin12
kymco punane :D/cpi hussar/rieju smx 125 sm/isa vw touareg 3.6/suzuki lt-r 450/ayr ktm-quad. 525-540./ can-am renegade 800 efi
Kasutaja avatar

InterFace
Postitusi: 327
Liitunud: 30 Juun 2005, 04:43
Asukoht: tln / pääsküla
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas InterFace »

aprilia 125ne on siis ilmselt parim ja samas ka kõige kallim. 2 taktiline ja max küündib sinna 160+ kanti stockina ja ilma piirajateta.

tutika hind on APs ~70K. välja näeb samuti kuradi ilus.

vastu peab täpselt nii nagu sa teda hooldad. 2T muidu "kulub" jah 4T kiiremini aga eks se ole suht sama nagu oldmopeed tõi just võrdluseks.

vaadates meie rollerifoorumit siis jääb mulje nagu üks korralik roller üle 10000km ei sõidagi ilma kokku jooksmata. saksamaal aga on tavaline , et LS on 35-50K km. kõik oleneb sellest , et mis sa teed temaga.
<a href="http://www.rolleriklubi.org/foorum/view ... 0">Piaggio Free 50 '1998 - "Juust"</a>
Kasutaja avatar

Kommionu
Postitusi: 2042
Liitunud: 02 Dets 2003, 17:16
Asukoht: Kodutu... Motikaid mis mühiseb...

Lugemata postitus Postitas Kommionu »

InterFace kirjutas:
aprilia 125ne on siis ilmselt parim ja samas ka kõige kallim.
Kõige-Kõike-Kõige 125 baik on ikka CAGIVA MITO EVO....

Pilt
Sõida... ja ära MÖLISE!!!
Kasutaja avatar

Teema algataja
makuke
Postitusi: 1097
Liitunud: 03 Mai 2005, 20:30
Tsikkel: enduro ja asfalt
Asukoht: Anija vald
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas makuke »

see on minu arvates rinka masin. aga aitähh sellegi eest. ok sellele küsimusele ei tulnud vastust: kas 80-90 km/h ok peenestamine 125 cm3 (aprilia, honda, yamaha)

Lauri23
Postitusi: 428
Liitunud: 01 Mai 2004, 19:46
Asukoht: Tallinn/07 R6

Lugemata postitus Postitas Lauri23 »

Ei ole!
Kasutaja avatar

Teema algataja
makuke
Postitusi: 1097
Liitunud: 03 Mai 2005, 20:30
Tsikkel: enduro ja asfalt
Asukoht: Anija vald
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas makuke »

pöördel on sel ajal umbes 4-5k? Ma ei ole varem kokku puutunud korralike masinatega ja sellepärast mind paneb imestama, et kui lõpp kiirus on 130 siis 90km/h pole peenestamine?...
Kaua peaks vastu pidama hästi hooldatud masin? 20 000 km aastas ?
mulle peaks jätkuma 3 aastaks ehk siis 60 000km. See on juba suur läbisõit.
Kasutaja avatar

InterFace
Postitusi: 327
Liitunud: 30 Juun 2005, 04:43
Asukoht: tln / pääsküla
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas InterFace »

aprilia rs125 jaoks ei ole 80-90 kohe kindlasti peenestamine.
pool maximum kiirusest ju.
<a href="http://www.rolleriklubi.org/foorum/view ... 0">Piaggio Free 50 '1998 - "Juust"</a>

hazz

Lugemata postitus Postitas hazz »

Oskab keegi öelda kuhu kanti selle CAGIVA MITO EVO hinnad ka jäävad?
Kasutaja avatar

Kalapea
Postitusi: 1059
Liitunud: 26 Veebr 2005, 13:00
Tsikkel: Mõni Ducati
Asukoht: Pärnu / 559I7I9O
Tänatud: 94 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Kalapea »

Kasutatud on keskliselt 1000-3000 euri, Uus maksab 5000EUR

andreas

Lugemata postitus Postitas andreas »

[quote="InterFace"]aprilia rs125 jaoks ei ole 80-90 kohe kindlasti peenestamine.
pool maximum kiirusest ju.[/quote] tegelt oleneb ka ülekandest ,kiire ülekandega on ummbes 8-9 tuhhi pöörded kui söita 80-90km H aeglase ülekandega kindlasti pole peenestamine 80- 90 kmH siiis ju ka pöörded madalamad :?: 8) minu arust
Kasutaja avatar

Teema algataja
makuke
Postitusi: 1097
Liitunud: 03 Mai 2005, 20:30
Tsikkel: enduro ja asfalt
Asukoht: Anija vald
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas makuke »

ok selge aga honda CBR- i jaoks 90 km/h?

mad_dog

Lugemata postitus Postitas mad_dog »

jeerum, mees ühegi korraliku 125 bike kohta pole 90 km/h peenestamine. Yamaha Virago jaoks pole kah 90 peenestamine. Kui lased 130- 150 km/h, siis sa peenestad.

caribba
Postitusi: 46
Liitunud: 09 Sept 2005, 23:46
Asukoht: viljandi

Lugemata postitus Postitas caribba »

Ise ma oman Aprilia Atlanticut(125), mis kaalub ca 170kg ja ise pluss tagaistuja kaalume kooku veel ca 130kg ja isegi siis ei ole 90 km/h mingi probleem, samas üle 100km/h on raske püsida, siis peab "punn põhjas" olema. Ja peenestamise all mõeldakse tavaliselt kiirendamist, kus põõrded lastakse peaaegu piirajasse ja tippkiiruse lähedase kiirusega sõitmist.
Aprilia Atlantic--> Suzuki gsx 600f--> Kawasaki ZZR 600--> Kawasaki ZZR 1100
Kasutaja avatar

Teema algataja
makuke
Postitusi: 1097
Liitunud: 03 Mai 2005, 20:30
Tsikkel: enduro ja asfalt
Asukoht: Anija vald
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas makuke »

mina pean samat asja peenestamise all silmas. Suur tänu veel kõigile aitajatele. nüüd võib rahulikult suve lõppu oodata ja siis endale selline hankida. Põhimõtteliselt sain vajaliku teada ja teema võib lukku panna.

-Mart-

Lugemata postitus Postitas -Mart- »

ma olen ka kaalunud bike-i ostmist ja olen väga palju uurinud ja otsinud.
kõige parem minu arvates oleks siiski honda cbr 125 või siis nsr.
cbr on lihtsalt välimuselt ilus, tutika saaksid, 4 taktilise mis peaks normaalselt vastu ja kiirus oleks normaalne, 125-selt ei saagi väga palju tahta. nsr saad küll kiireks teha aga sellel poleks 125-se puhul mõtet eriti.

RKsilver
Postitusi: 454
Liitunud: 16 Mai 2006, 07:55
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas RKsilver »

ei tea kas on mainitud aga pmst on 125cc3 4 taktiline sama mis 63.5cc3 2 taktiline :roll:
4-ja taktiline elab kauem ka kui 2-he taktiline
Emal oli kolm poega, kaks olid normaalsed ja kolmas oli elektroonik :)

Lauri23
Postitusi: 428
Liitunud: 01 Mai 2004, 19:46
Asukoht: Tallinn/07 R6

Lugemata postitus Postitas Lauri23 »

Kus sa seda lugesid? Mis mõttes sama?
Kasutaja avatar

Teema algataja
makuke
Postitusi: 1097
Liitunud: 03 Mai 2005, 20:30
Tsikkel: enduro ja asfalt
Asukoht: Anija vald
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas makuke »

-Mart- kirjutas:
ma olen ka kaalunud bike-i ostmist ja olen väga palju uurinud ja otsinud.
kõige parem minu arvates oleks siiski honda cbr 125 või siis nsr.
cbr on lihtsalt välimuselt ilus, tutika saaksid, 4 taktilise mis peaks normaalselt vastu ja kiirus oleks normaalne, 125-selt ei saagi väga palju tahta. nsr saad küll kiireks teha aga sellel poleks 125-se puhul mõtet eriti.
kas see nsr on ringraja bike, et ta parem on?

Olen osinud aga kes müüd eestis tutikaid hondasid (125cm3)
Kasutaja avatar

Mirko
Postitusi: 134
Liitunud: 09 Juun 2005, 11:58
Tsikkel: Suzuki SV1000S
Asukoht: Pärnumaa

Lugemata postitus Postitas Mirko »


RKsilver
Postitusi: 454
Liitunud: 16 Mai 2006, 07:55
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas RKsilver »

Lauri23 kirjutas:
Kus sa seda lugesid? Mis mõttes sama?
ma kuulsin seda ühelt "motoässalt" ning tegelt on tal õigus,isegi saates "STOP" räägiti sellest,ainus eelis on 4 taktilisel see,et võtab vähem kütet,elab kauem ja madalatel pööretel on tiba rohkem jõudu :wink:
Emal oli kolm poega, kaks olid normaalsed ja kolmas oli elektroonik :)
Kasutaja avatar

Primo
Postitusi: 2924
Liitunud: 23 Mär 2004, 18:00
Tsikkel: KTM 640 Adventure R '00
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas Primo »

kutsa99 kirjutas:
ainus eelis on 4 taktilisel see,et 1)võtab vähem kütet, 2)elab kauem ja 3)madalatel pööretel on tiba rohkem jõudu :wink:
No need punktid, mis sa loetlesid, ei ole küll "ainus eelis" :)
Challenge the Adventure.Ride The World

Zidist
Postitusi: 878
Liitunud: 15 Aug 2004, 09:47
Asukoht: Viimsi

Lugemata postitus Postitas Zidist »

Nelja taktilisel on ka parem hääl 8)

Kellogg's

Lugemata postitus Postitas Kellogg's »

Kas nelja taktilised pole mitte reeglina odavamad ning suurema tipp-kiirusega?
Kasutaja avatar

Teema algataja
makuke
Postitusi: 1097
Liitunud: 03 Mai 2005, 20:30
Tsikkel: enduro ja asfalt
Asukoht: Anija vald
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas makuke »

aga kas 4 taktiline jääb lõppkiiruselt alla 2 taktiliselt? mingit kiirenduspilli ma ei taha. lihtasat vaja auto kiirusega (90km/h) tallinnase kulgeda ja tagasi (kokku 100 km päevas)
Kasutaja avatar

sven
Postitusi: 84
Liitunud: 28 Apr 2004, 21:37
Asukoht: Tallinn; SM610

Lugemata postitus Postitas sven »

4 taktilisel on kindlasti väiksem tipp-kiirus. Honda cbr 125 läheb ilmselt max 120-130 välja. Aprilia rs kuskil 160-170.
Sven.
Kasutaja avatar

Mirko
Postitusi: 134
Liitunud: 09 Juun 2005, 11:58
Tsikkel: Suzuki SV1000S
Asukoht: Pärnumaa

Lugemata postitus Postitas Mirko »

90 km/h pole ühelegi 125-sele probleemiks, samuti ei ole see peenestamine, kuna sellisel kiirusel on mootoril veel piisavalt varu.
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”