Karburaatorite sünkroniseerimine


Tsikkelröövel
Postitusi: 1754
Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
Asukoht: Tartu
Tänatud: 27 korda

Lugemata postitus Postitas Tsikkelröövel »

Küsimus karburaatorite hingeelu tundjatele, et kui karburaatoreid ei ole raami pealt lahti võetud ja nad enne klappide reguleerimist olid sünkroonsed, mille pagana pärast tuleks neid siis peale klapireguleerimist uuesti sünkroniseerida? Niipalju, kui mina aru saan, reguleerib sünkroniseerimise reguleerkruvi pelgalt pöördsiibrite avatust (üksteise suhtes), kusjuures ühendus on mehhaaniline. Mis seal saab paigast minna, kui reguleeritakse mootori klappe? Kui klapivahed on normis ja samas karburaatorite pöördsiibrid avanevad kõik korraga, siis peaks nad ju ka sünkroonis olema? Ega see manomeetergi ju näitab, kas hõrendused on võrdsed. Hõrendus aga peaks ju ka olema trakti võrdsete parameetrite juures sama?
Mina igal juhul lükkasin oma 4-le karpale "sõrmed kurku" ja kontrollisin, et pöördsiibrid korraga liiguksid. Sõitnud muidugi vähe, aga esimesel pilgul tundub küll asi korras. On mu mõttekäik vale?
Praegu tundub küll kangesti, et pidevalt remonditakse seda, mis pole katki. Mehed hädas siin isegi Jawa karburaatori reguleeringutega, pagan, karbuss on ainus asi, mida ma pole peaaegu kunagi näppinud peale elementaarse puhastamise ja minu läbisõit Jawaga on omal ajal olnud ikka päris suur. Rikked on peaaegu alati mujal, kui karburaatoris, reguleering ei lähe ju pauguga paigast.
Kas Mees ostab tsikli, pole küsimus. Küsimus on: millal?

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”