Karburaatorite sünkroniseerimine


Tsikkelröövel
Postitusi: 1754
Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
Asukoht: Tartu
Tänatud: 27 korda

Lugemata postitus Postitas Tsikkelröövel »

Klapiajastus ja tõus muutuvad küll, aga kas tõesti mõni ull sõidab nii, et nimetatud parameetrid täiega mööda on? Need on korras mootoril ikkagi igal potil ju samasugused. Üleüldse, kui lugeda ka manuaale, tundub mulle, et kogu info, kui seda üldse antakse, on nagu vene sõjaväes - delai raz ja delai dva. Samas on enamasti täielikult puudu seadme tööpõhimõtte asjakohane kirjeldus. Kui tööpõhimõte selge, saab välditud suurem osa tühjast tööst ja lollist rahakulust. Tavakarburaatorite puhul olen üpris kindel, et sünkimiseks piisab "näppude kurku ajamisest". Samas vaakum (samarõhu?) karpade tööpõhimõte on mul esialgu ikkagi ähmane, seega võin vabalt jama ajada. Detailijoonised ja koostejuhendid saab ikka kätte, aga vene tüüpi joonist, kus peal komplektse karpa tööpõhimõte, pole trehvanud. Eks ma nuhin selle muidugi ka ise välja, aga pidev jalgratta leiutamine teeb hinge täis. Nuujah, eks nad mõtle algusest peale sellele, et firmateenindustel tööd oleks ja rahvas liiga targaks ei saaks.
Kas Mees ostab tsikli, pole küsimus. Küsimus on: millal?

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”