Karburaatorite sünkroniseerimine
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja
Küsimus sama teema alla 4karburaatori sünkroniseerimisest
1. 3-4 sünkrooni (see on nagu 2t puhul omavavahel 3.nda kruvi abil)
2. 1-2 sünkrooni (see on nagu 2t puhul omavavahel 1.se kruvi abil)
3.ja siis 1,2 -3,4 vahel sünkrooni aga siin see küsimus ongi kas pean mõlemad 1,2 ära ühendama T liitmikuga ja siis 3,4 T liitmikuga ja need torud siis nagu 2 karburaatori puhul omavahel ühendama ja sünkrooni ajama 2.se kruvi abil.
kruvid 1,2,3 on reguleerkruvid vastavalt 1 ne 1-2 karburatori vahel 2ne 2-3 karburaatori vahel jne.
Loodan et küsimus väga keerukalt sõnastatud pole.
-
- Postitusi: 1827
- Liitunud: 06 Apr 2005, 18:52
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 118 korda
Ise lahendasin asja nii, et tegin 4 haruga manomeetri ja ühendasin kõik 4 karburaatorit korraga külge. Oli väga palju mugavam õiendada, kui U-toruga.
Et siis mingi klapp, millega ümber lülitad silindrite vahel? Milline manomeeter? Kust said? On sul see riistapuu veel alles? Pilti näitad? Peaks äkki omalegi ehitamajoel kirjutas:Ise lahendasin asja nii, et tegin 4 haruga manomeetri ja ühendasin kõik 4 karburaatorit korraga külge. Oli väga palju mugavam õiendada, kui U-toruga.

Hans
-
- Postitusi: 1827
- Liitunud: 06 Apr 2005, 18:52
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 118 korda

Minul läks materjali umbes nii:
8 tilgutit arstiriistade poest, umbes 6 kr/tk
üks plastmassist nelik hydroscandist, vist oli 24.-
paarsada grammi elavhõbedat, tasuta jäätmekäitlusfirmast
jupp vineeri, tasuta kuurinurgast
mõnikümmend cm PVC toru tilgutite ühendamiseks, paar krooni
mõned kaablisidemed torude vineerile kinnitamiseks, kah mingi paar krooni.
Iga haru koosnes kahest tilgutist vaid seetõttu, et nii oli lihtsam teha (ühes otsas on tilgutil silikoonist toruke, mida ühelt poolt oli hea ajada neliku otsa ja teiselt poolt jällegi karpa külge).
Aga kui asi valmis, siis sellega karpade sünkrooni ajamine on päris lihtne tegevus (eeldusel, et kõik ühenduskohad ikka ilusti õhku peavad nii manomeetril kui tsiklil).
Pilti mul sellest pole, aga kui keegi väga soovib, siis võin ju teha. Ega seal midagi oluliselt rohkem näha poleks, kui Eriku tehtud piltidel.
-
- Postitusi: 1754
- Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
- Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 27 korda
Mina igal juhul lükkasin oma 4-le karpale "sõrmed kurku" ja kontrollisin, et pöördsiibrid korraga liiguksid. Sõitnud muidugi vähe, aga esimesel pilgul tundub küll asi korras. On mu mõttekäik vale?
Praegu tundub küll kangesti, et pidevalt remonditakse seda, mis pole katki. Mehed hädas siin isegi Jawa karburaatori reguleeringutega, pagan, karbuss on ainus asi, mida ma pole peaaegu kunagi näppinud peale elementaarse puhastamise ja minu läbisõit Jawaga on omal ajal olnud ikka päris suur. Rikked on peaaegu alati mujal, kui karburaatoris, reguleering ei lähe ju pauguga paigast.
-
- Postitusi: 1754
- Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
- Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 27 korda
ja siis on nagu mõistlik ka see, et klappidest sõltub vaakum ja sellest segu ja siis ongi vaja peale klappide timmi karpade synkimist.
võin ka eksida, see minu tagasihoidlik arvamus

-
- Postitusi: 1754
- Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
- Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 27 korda
-
- Postitusi: 1754
- Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
- Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 27 korda
Õige või vale, aga vähemalt niimoodi saan mina asjast aru.
Mis puudub klapireguleeringutesse, siis kindlasti on sellel mingi mõju, aga kaldun arvama, et selle mõju on marginaalne, kui mootori eest vähegi hoolt kantakse.
-
- Postitusi: 1754
- Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
- Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 27 korda
Segu rikkus (ehk siis kütuse hulk segus, seega siis ka kütuse liikumiskiirus düüsides) sõltub aga küll, ja palju. See ongi põhjus, miks ma näpin karpasid nii vähe, kui võimalik - seal on palju kohti, kus võib midagi paigast minna, kusjuures pärast sa enam ei saa aru, mida oled teinud. Nagu Rubiku kuubik - 3 liigutusega ajad segamini, aga kuidas kolme liigutusega tagasi korda panna, seda enam välja ei mõtle, kui eelnevalt täpselt meelde ei jätnud, mida sa tegid.
Lisaks muidugi võimalus, et tõmbab kusagilt lisaõhku - see paneb mootori normaalsele tööle alati põõna.
-
- Postitusi: 106
- Liitunud: 08 Veebr 2005, 23:06
- Tsikkel: Roadsmith HDST HD™ Trike
- Asukoht: Tallinn
Sünkimise eesmärk on ikka kõik karbussid lihtsalt võrdse vaakumi peale regullida, selleks U-toru ikka kõige täpsem asi tundub olevat.tekkis veel kysimus, et synkroniseeritakse kõik karpad yhele vaakumitasemele, aga mis määrab selle õige nivoo, kuhu nad kõik aetakse?
kas karpa nr1 tehases sätitud seaded? või on mingi kindel vaakumi tugevus, mis peab olema?
Korras karbussi puhul ei ole vast vaja neid rõhke eraldi mõõtma hakata (välja arvatud muidugi mõõtekellade abil sünkimisel), see oleks juba mehanismi töötamise segamine. Iseasi, kui miski jama on, võib karbussi hõrenduse mõõtmine mõne vea jälile aidata.
See küll v-maxi kohta kuid üsnagi puust ja punseks, ehk on abi teistelgi.
Tänud siinkohal Joelile

Hans
-
Teema algataja
käisin otsisin ka torusid ja asju tartu linnast. leidsin lõunakeskuse autoringist klaasipesuri vooliku 12.-/meeter, läbimõõt 5mm, pikkus 5m. sobivad kolmikud olid ka samas olemas. säärast voolikut(3.-/meeter) on ka decoras esimesel korrusel, aga kolmikuid seal ei ole. keegi ehk oskab soovitada, kust leida tartust kummimuhve toru otstesse?
sünkroniseerimise kohta ütleks niipalju, et otsige oma mudeli kohta käivaid foorumeid, kus on fanatid konkreetse mudeli lahti seletanud koos piltidega. minu oma on näiteks aadressil http://www.cbrforum.com/
edu kevadeks valmistumisel!
-
Teema algataja
osta endale sellise töörista ja tee ise, see on imelihtne, kui esimest korda tegin oma xj600'le siis võttis mul paar tundi aega. Kõige suurem probleem oli korralikult poldid karbussidel lahti keerata.
Andron kirjutas:osta endale sellise töörista ja tee ise, see on imelihtne, kui esimest korda tegin oma xj600'le siis võttis mul paar tundi aega. Kõige suurem probleem oli korralikult poldid karbussidel lahti keerata.
Eks kunagi ka selle soetan, kuid praegu saab ehk kellegilt abi selle asjapulgaga.
Aga teoreetiliselt peaks saama ju lehtkaliibriga ka need paika? Suletud asendis klapid ühte asendisse kõik. : )
-
- Postitusi: 1059
- Liitunud: 26 Veebr 2005, 13:00
- Tsikkel: Mõni Ducati
- Asukoht: Pärnu / 559I7I9O
- Tänatud: 94 korda
- Kontakt:
s3rza kirjutas:Andron kirjutas:osta endale sellise töörista ja tee ise, see on imelihtne, kui esimest korda tegin oma xj600'le siis võttis mul paar tundi aega. Kõige suurem probleem oli korralikult poldid karbussidel lahti keerata.
Eks kunagi ka selle soetan, kuid praegu saab ehk kellegilt abi selle asjapulgaga.
Aga teoreetiliselt peaks saama ju lehtkaliibriga ka need paika? Suletud asendis klapid ühte asendisse kõik. : )
Natuke sassi pole midagi ajanud? Karburaatori sünk. ja klappide regul. on ikka erinevad asjad.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.