Karburaatorite sünkroniseerimine


Tsikkelröövel
Postitusi: 1754
Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
Asukoht: Tartu
Tänatud: 27 korda

Lugemata postitus Postitas Tsikkelröövel »

Segu kogus ei sõltu. Segu liikumiskiirus ise ongi see, mis selle hõrenduse karburaatoris tekitab. Kogus aga sõltub pumba, st mootori pööretest. Kusjuures ka mitte otse ja ainult (näiteks kui kõrgetelt pööretel lased gaasi maha (st siiber kinni), tekib ülivõimas hõrendus, pöördsiibrist mootori pool, samas segu sisuliselt ei tekigi, kuna õhuvool suletud siibri taga on minimaalne ja sealne hõrendus on ka minimaalne.
Segu rikkus (ehk siis kütuse hulk segus, seega siis ka kütuse liikumiskiirus düüsides) sõltub aga küll, ja palju. See ongi põhjus, miks ma näpin karpasid nii vähe, kui võimalik - seal on palju kohti, kus võib midagi paigast minna, kusjuures pärast sa enam ei saa aru, mida oled teinud. Nagu Rubiku kuubik - 3 liigutusega ajad segamini, aga kuidas kolme liigutusega tagasi korda panna, seda enam välja ei mõtle, kui eelnevalt täpselt meelde ei jätnud, mida sa tegid.
Lisaks muidugi võimalus, et tõmbab kusagilt lisaõhku - see paneb mootori normaalsele tööle alati põõna.
Kas Mees ostab tsikli, pole küsimus. Küsimus on: millal?

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”