KTM vs. Honda (krossikad)


racerx
Postitusi: 955
Liitunud: 13 Okt 2004, 15:56

Lugemata postitus Postitas racerx »

Mina alustaks sellest, et miks selline asi üldse juhtus. Heast peast karter puruks ? Kas kiigelaagrid ja asjad on okeid ? Keevitamine on üsna loto selliste asjade puhul. Tig keevitus ja kogemustega härrad peaks kindlasti olema asju juures.
Tegelikult võiks aga selle kiigevärgi kontrollda või põhjuse leida mis selle karteri katki loksutaks algatuseks. Ja võib proovida ka neid Veideci liime mis veldi juures müüakse. Iseenesest see koht seal midagi missioonikriitilist peale õli vist ei hoia. Ei näe pildilt muidugi. Kui aga peale õli väljajooksmise muid probleeme see pragu ei tekita pole mõtet probleeme keevitamisega suuremaks ajada.


to mx77:
Õli viga vaevalt sest sama probleem kummitab kõiki alates Sven Breugelmannist lõpetades .... kõigi teistega kes teavad kummal pool gaasirull on :) Kui KTM tehasetiim ei suuda sellist õli leida mis sees sobiks ja sina leiad siis ole kena ja mine soovita neile :)

Mis nendel Hondadel põhiprobleem, oleks huvitav mõnda linnalegendi kuulda ? Sellest ajast kui mina nendega tegelesin ei meenu peale paari eriti pohhuistliku kasutaja küll ühtegi erilist probleemi ?

Ühis ja eraldi õli vahe on see, et kui mootoriõli on eraldi siis ei satu mootorisse mingit sidurist ja kastist eemalduavt rämpsu mitte ühelgi juhul. Samuti ei ummistu seetõttu igasugu filtrid jne. Mootoriõlile saab tagada parema jahutuse. Ei teki mingeid anomaalseid rõhke ja seetõttu ei lenda tuulutusest kogu õli välja. jne jne.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”